Board logo

標題: 雪地自駕有咩要留意? [打印本頁]

作者: waicow28    時間: 2025-12-19 02:29     標題: 雪地自駕有咩要留意?

本帖最後由 waicow28 於 2025-12-19 02:33 編輯

二月去北海道,之前一直都冇雪地揸過
有冇咩要特別留意?
作者: nelsonlee130    時間: 2025-12-19 11:13

一嚟就打大佬!?
建議買全保
租4驅
唔好開得快
唔好跟得貼
唔好急煞
唔好亂扭軚
學識用B/S波減速
最好買定套呔網/呔鍊傍身
作者: peterbaby    時間: 2025-12-19 12:34

睇opencar
[url=https://youtu.be/3ecJpgy0NDM?si=6rulzCHiN07AEr2p][/url]
好似好難搞
請問啲分枝小路有冇鏟雪車開路
啲雪成米點搵路

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2025-12-19 13:55

本帖最後由 Miipp 於 2025-12-19 13:56 編輯

有心理準備結冰路面冼呔個心突然離一離
有心理準備剎車距離比預計長好多差 d kiss 前車屎忽嚇到鼻哥隆無肉
有心理準備大塞車或封路攪到遲還車/還唔到車
路面鋪滿雪見唔到路面箭頭方向,見唔到左右實路範圍 (馬路/路坑)
太大雪極速封住側鏡視野、後窗玻璃唔清
高速上或市郊路無燈又大雪只見到前路好短距離,有廿幾年前個款老舊街機黑夜 mode 個 feel
作者: nganshiu    時間: 2025-12-19 14:27

小心black ice
https://hk.video.search.yahoo.com/search/video;_ylt=AwrPrEr470RpJwIAoOKzygt.;_ylu=Y29sbwNzZzMEcG9zAzEEdnRpZAMEc2VjA3BpdnM-?p=black+ice&fr2=piv-web&fr=crmas
作者: nganshiu    時間: 2025-12-19 14:50

睇opencar
[/url]
好似好難搞
請問啲分枝小路有冇鏟雪車開路
啲雪成米點搵路

via HKEPC Reader for Androi ...
peterbaby 發表於 2025-12-19 12:34


只有跟
前車可鑑
作者: rhk101    時間: 2025-12-19 15:03

二月去北海道,之前一直都冇雪地揸過
有冇咩要特別留意?
waicow28 發表於 2025-12-19 02:29

上星期先有個港人係北海道自駕出以外, 都係因為路面結冰而失控撞出對面線司機, 道至重傷, 港人司機被起訴, 你重夠膽?

via HKEPC Reader for Android
作者: tongziv    時間: 2025-12-19 15:11

雪地..算吧啦~唔可能識揸...
取消行程~
作者: ckkong97    時間: 2025-12-19 18:07

我有係加拿大開過三年冬天雪地都無係北海道開過車,城市同郊區,真係好大分別

via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk    時間: 2025-12-19 20:37

本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-19 12:43 編輯

意外難免

近期港人於北海道自駕意外頻傳,主要原因包括路面結冰打滑失控(如共和町事件)及不遵守日本交通規則(如未依「一時停止」標誌停車)。這些事故導致多人受傷,其中港人司機被捕的情況也有發生,顯示港人對日本雪季路況及交通標誌的熟悉度不足,造成嚴重後果。

近期事故案例
2025年12月(共和町):港男疑因路面結冰打滑越線,撞傷日本男司機,被控過失駕駛。
2024年6月(北見市):港人自駕車輛與另一車相撞,5人受傷,警方懷疑港人司機未按交通指示停車。
2023年8月(俱知安町):港人一家五口租車與運油車相撞,導致運油車衝入民居,港人司機被捕。

常見原因與教訓
雪地駕駛經驗不足:港人常低估了雪地和結冰路面的危險性,導致車輛失控。
不熟悉日本交通標誌:尤其「一時停止(止まれ)」的倒三角形標誌,需完全停車觀察路況後才能駛出,許多外國遊客容易忽略。
超速:部分遊客因超速被罰甚至被拒入境。
高事故比例:有統計顯示,香港旅客在日自駕事故中佔比偏高。

香港入境處的應對
獲悉事件後,會透過中國外交部駐港特派員公署及中國駐札幌總領事館了解情況。
按家屬意願提供協助,並呼籲在外港人使用1868熱線求助。

給港人的建議
行前準備:了解日本冬季駕駛規則、標誌及天氣狀況。
安全駕駛:雪季必須裝雪胎,減速慢行,尤其在交叉路口必須嚴格遵守「停車」指示。
考慮其他交通方式:若不熟悉雪地駕駛,可選擇當地巴士、火車或包車服務。
作者: madebyp90    時間: 2025-12-19 22:48

本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:28 編輯
上星期先有個港人係北海道自駕出以外, 都係因為路面結冰而失控撞出對面線司機, 道至重傷, 港人司機被起訴 ...
rhk101 發表於 2025-12-19 15:03


    唔係
係香港司機玩電話/想爬頭過咗對面先
現場完全冇冰
作者: madebyp90    時間: 2025-12-19 22:57

本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:30 編輯

2月我北海道22日行左4100km
因為夠涷'唔會有黑冰'比12月安全(行左900km)
基本上都係日日入油(油站唔係日日開,另外夜晚會關),tb定12V 130W牛/熱水杯,買定嘢食同水放喺車(最少需要12hr食物),等人救可以3-5hr,落完口供=冇8hr
我有片講12V同usb pd電水

取暖用平均每hr (1L電油),油缶一般570km/43L(38L*15km)
一副透明風鏡落車用+太陽眼鏡揸車用
可以收到電話嘅漫遊卡(炒車/叫拖車都需要)
買定幾隻勞工手襪鏟雪嗰陣有用
落到當地買多支雪掃(500yen),落車就掉喺車頭玻璃上面,如果唔係未掃雪前開門嗰陣會崩潰,都可以兩個人一齊掃
乜嘢揸慢啲,早brake完全不需要
因為北海道好勤力鏟雪,同北美完全不同,同落雨冇乜分別

另外車上面要多一隻鞋,雪鞋渣車危險
另外日本人雪地揸車興 set熱風再着冷氣泵除濕
交車俾你嗰陣唔好出奇
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DE62F).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B8E27).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DE62F).jpg (2025-12-19 22:59, 120.02 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509180&k=16663b3e5654b4fb9dcc068acf264320&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B8E27).jpg (2025-12-19 22:59, 144.11 KB) / 下載次數 71
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509181&k=448f24b56b8f5f6b046306b2b325dffa&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel


作者: shingzhk    時間: 2025-12-19 23:04

好睇你準備行D咩路, 年頭同fd去高山市自駕
來回市鎮景點行大馬路基本上放慢行, 一路有前車比你跟的話冇經驗都ok
反正租車果陣人地會同你準備好相應Gear

反而係去滑雪場時, 導航教行果條路穿過座山有段基本上冇車行過, 條路已經白到唔係好分到路面欄杆
已經唔係快, 模住路行時落斜就打滑, 果次差D奶野
當時好彩撞向靠山既雪堆先冇事, 唔好彩既跌落山谷都唔出奇

鄉下地方+雪地可以好多組合, 好難一概而論
作者: madebyp90    時間: 2025-12-19 23:11

本帖最後由 madebyp90 於 2025-12-19 23:26 編輯
好睇你準備行D咩路, 年頭同fd去高山市自駕
來回市鎮景點行大馬路基本上放慢行, 一路有前車比你跟的話冇經驗 ...
shingzhk 發表於 2025-12-19 23:04

道南-仙台因為唔夠凍,所以係好難揸
我年頭去山型, -3地面都係思樂冰
好難揸
高山我2023去,出入雪地,FF車,但未到難
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1F0CE).jpg


北海道-6/-15C,路面只會係雪壓路好咬地
得市區紅綠燈前比較危險
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(63435).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(444D7).jpg

北海道完全唔同,馬路上面會有箭嘴,話俾你知路邊喺邊
叫矢羽根
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(267EF).jpg
開高燈嘅話會見到佢反光
要學習吓幾時開高燈
亦都會見到3.5個車位闊嘅路,收窄到1.8架車
唔少村路有對頭車就要停低讓

但以落雪配備嚟講,北海道遠比東北好

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(444D7).jpg (2025-12-19 23:10, 125.1 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509182&k=37f79fffaa2482adac1167e7b2282712&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(63435).jpg (2025-12-19 23:16, 126.55 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509183&k=5b81ee06738c40008a373fa752ffab62&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(267EF).jpg (2025-12-19 23:18, 126.93 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509184&k=4231605309f0623da4b6037575b6f7b5&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1F0CE).jpg (2025-12-19 23:26, 130.08 KB) / 下載次數 85
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509187&k=112eea113961f527c8b0488d91f5ead6&t=1782556965&sid=1mYkgBcBRel


作者: ckkong97    時間: 2025-12-20 05:46

本帖最後由 ckkong97 於 2025-12-20 05:48 編輯
道南-仙台因為唔夠凍,所以係好難揸
我年頭去山型, -3地面都係思樂冰
好難揸
高山我2023去,出入雪地,F ...
madebyp90 發表於 2025-12-19 23:11


搵咗幾條路, 先見到有箭咀.... 應該係單線上單線落中間無分格既路先有箭咀....
作者: blkbd5    時間: 2025-12-20 06:40

樓主應該買定人壽加意外險,再問清楚醫療要點做,撞車/撞人要點報警叫救傷!
作者: madebyp90    時間: 2025-12-20 11:54

搵咗幾條路, 先見到有箭咀.... 應該係單線上單線落中間無分格既路先有箭咀.... ...
ckkong97 發表於 2025-12-20 05:46

道南冇
央/東/北先有

另外白線位亦都有唔同嘅表達方法

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2