作者: wueddie 時間: 2024-2-8 11:08 標題: 呀處長講新年違泊會酌情處理...你信嗎?
本帖最後由 wueddie 於 2024-2-8 14:08 編輯
年年新年停車場爆晒. 大家可安心9泊啦~
農曆新年將至,以往坊間流傳「過年唔抄牌」之說近年已證明是流言。警務處處長蕭澤頤今日(6日)舉行警隊年結記者會,他稱2023年違泊抄牌數字其實較2022年下跌一成,警方需在顧及道路安全下才會運會酌情權,但絕不會因應個別活動如夜繽紛等,一刀切不抄牌。他重申警隊或許會在農曆新年作出平衡,如有可能會酌情處理交通執法工作。
警隊今日舉行年結記者會,被問到農曆年及夜繽紛可否減少抄牌力度,蕭澤頤表示,明白市民一定要不願意被抄牌,但道路安全是警務處長首要行動項目之一,有責任改變市民違泊行為,及減低交通意外傷亡,「事實上好多人問過,不斷炒牌係咪要一年比一年多?我想同大家講,喺2023年違泊抄牌數字比2022年跌10.4%。」
Ref:https://www.hk01.com/article/988 ... utm_medium=referral
作者: popo1234 時間: 2024-2-8 12:25
咪好似夜賓賓咁, 呢頭叫你嚟, 個頭320
作者: mo9394 時間: 2024-2-8 12:41
由半個鐘抄一張, 放鬆到一個鐘抄一張
作者: dominicyu 時間: 2024-2-8 13:26
爆煙花果晚 係最安全
作者: AAA1 時間: 2024-2-8 14:09
年年都抄,今年财赤吾抄?
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: TH30 時間: 2024-2-8 14:28
腦細想同大家講,舊年條數跌左,今年要跑返足
作者: hkmix 時間: 2024-2-8 15:32
我記得上年年30, 去親戚食飯...諗住安全D, 泊係屋村停車場, 點知FULL 晒....最後迫住泊街, 好彩走果陣都冇抄牌.....
至於過年唔抄牌, ( 我記得至少10-20年前就係) , 係呢幾年, 已經冇呢隻歌仔唱, 當然, 我唔排除有D人真係好過份, 搞串個PARTY
作者: wueddie 時間: 2024-2-8 16:08
上年新年...我都一樣, 沒晒車位. 四周搵街位.....一路都看到D車泊轉灣位...橙上行人路泊...(困時未抄) 我都另願走遠D搵個靜D的位泊... 吾想比人用APP 投訴...
最後.泊左7個鐘. 沒事 .
希望今年都係可以同樣操作啦
作者: Tencent700 時間: 2024-2-8 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung 時間: 2024-2-8 17:33
我信..... 會酌情見到就抄, 毋須忍手, 又唔使寫字, 攞部手機出來篤幾個掣就印到張告票, 幾方便呀!
作者: shingzhk 時間: 2024-2-8 18:40
最近見你地縮哂沙收入暴減
唔放D風點點引蛇出洞
作者: mobile2 時間: 2024-2-9 15:55
不離譜的會酌情,泊上行人路大把人在。
作者: 觀星是答案 時間: 2024-2-9 19:47
單程雙線應該好暢通至係
作者: Tencent700 時間: 2024-2-9 23:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2024-2-9 23:11
割+雞物

作者: 掃馬想機 時間: 2024-2-10 19:47
七姊妹到今日,俾人抄咗。
作者: 掃馬想機 時間: 2024-2-10 19:49
抄極都係10億多少少。車水杯薪。
作者: shingzhk 時間: 2024-2-10 21:52
我地凸手做差佬出身, 淨係識用呢D方法

罰款罰款抄牌罰款, 搞經濟旅旅民生佢識條鐵咩
P.S. 琴日行荔枝角, 差佬的確係酌情唔出手
衝鋒車一開得D咖啡仔落車掃街, "差人"的確冇抄

作者: funny1 時間: 2024-2-11 17:20
我去到白田,停車場有十一個位,即時衝落去,然后路面已經double park
作者: ckkong97 時間: 2024-2-11 17:27
本帖最後由 ckkong97 於 2024-2-11 17:33 編輯
今日粉嶺嘉福對出, 一樣抄牌...
作者: 大雄 時間: 2024-2-11 22:26
一面掛兩個牌既酌情處理
作者: 掃馬想機 時間: 2024-2-12 12:34
本帖最後由 掃馬想機 於 2024-2-13 17:07 編輯
你今日抄咗未?
我初三中左
作者: $foo 時間: 2024-2-14 11:30
吐露港原本行 100 變左 80, 比佢閃左,唔知中唔中,賤格得佢
作者: ckkong97 時間: 2024-2-14 12:24
初二去北行林村多車到爆,塞到南行廣福出口頂番轉頭
via HKEPC Reader for Android
作者: wueddie 時間: 2024-2-15 10:31
今年比較少出車,怕沒位.. 但係發現...呢幾日車好似比上年仲少左(食晚飯時間)
作者: dominicyu 時間: 2024-2-15 13:42
自從2020年開始就無信政府 又話好寧多口罩買緊返黎 轉頭又話採唔到

