作者: blkbd5 時間: 2023-4-20 19:00 標題: 比亞迪出平價細電車
比亞迪細電車,賣價under 10萬人仔,如果即賣歐洲都應該大賣
[youtube]RBMGgXZnkFw[/youtube]
作者: gn01119056 時間: 2023-4-21 08:27
歐洲大把車揀, 政府補貼, 點會走去買BYD...
作者: Richard_Yip 時間: 2023-4-21 20:06
海鷗 e2 元Pro三款,海鷗未見過真車,e2個樣我覺得幾OK(個人覺得比起Dolphin更好睇),但廠家為佐唔好同Dolphin重叠,配套差唔少,元Pro我覺得個樣唔好睇,尤其車尾咩住個Spare tire……
作者: blkbd5 時間: 2023-4-21 20:14
海鷗先預備開賣,依家最緊要平,行程足夠,坐 4 人!
作者: kanduki 時間: 2023-4-21 20:47
個人感覺即係一架接近K-car尺碼嘅電池車
向大陸如果唔使俾錢抽藍牌嘅地方
我買架飛度起碼可以坐多個人
向香港如果訂價都係要2字頭
我都係買架五座細車比較穩陣
作者: Richard_Yip 時間: 2023-4-21 21:21
咁買Dolphin似乎更適合,試過揸Dolphin(左肽130KW最貴個版本),又試過後排坐落去,我一個大肥佬都可以接受。
作者: blkbd5 時間: 2023-4-21 22:41
亞媽當然系女人,有錢梗系買大架啲,但價錢差好多呢,老闆!
依架海鷗叫做平得黎合理少少,唔似五菱去到咁盡!
作者: blkbd5 時間: 2023-4-21 22:45
計上牌真系差好遠,綠牌可以即出,電費又平得多,短途就啱用!
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-22 00:12
我都留意緊d國產電車
不過而家個價都幾癲下, 國內明明好平
不過T牌剛減左, 相信d國產都好快減
睇中部海豹, 不過唔知趕唔趕得切一換一
作者: blkbd5 時間: 2023-4-22 01:53
如果唔系急到瀨,可以等下2023/2024既平版純電,
Tesla Model Q
鴻海 fisker
VW ID 2 all,
好易變左飛揚 I 期業主咁慘,
如果要買,唔買Model 3? 有快差站好好多!
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-22 05:09
如果唔系急到瀨,可以等下2023/2024既平版純電,
Tesla Model Q
鴻海 fisker
VW ID 2 all,
好易變左飛揚 ...
blkbd5 發表於 2023-4-22 01:53
對model3無乜興趣, 坐我個fd果架, 後坐唔舒服
內籠感覺又膠又乜都無, 我主要載老婆同佢2老, 舒適最緊要
作者: asian_xl 時間: 2023-4-22 11:25
無充電設施真喺唔好考慮,我揸咗3年電車,如要喺出面車場等都幾低能。政府/車廠已經好積極,喺啲屋苑班契弟唔合作。
作者: kanduki 時間: 2023-4-22 15:53
本帖最後由 kanduki 於 2023-4-22 17:18 編輯
而家啲公用同出租充電車位咁多是非事故
如果我係放租業主都係唔好咁快蘿柚痕捉蟲住先
作者: kenken33 時間: 2023-4-22 20:25
本帖最後由 kenken33 於 2023-4-22 20:28 編輯
MODEL Y 貴少少闊落好坐好多,不過內籠一樣係膠
作者: blkbd5 時間: 2023-4-22 21:14
每個人對車要求都唔同,大陸電車,系要平,好平,用到幾年就已經當賺,
因為賣幾貴都唔會耐用,設計,用料,QC,已經决定一切!
如果唔系特別平,咁,車就等同白色家電,要耐用,唔好壞,一壞就好煩!
作者: JLO 時間: 2023-4-22 21:50
本帖最後由 JLO 於 2023-4-22 21:58 編輯
話時話,Model 3 & Y,個人覺得好似售樓處的模型上的 hea 做模型車仔,再加上成街行埋一齊就更似
再論內裝,就有商店一般約 1:12 至 1:24電動玩具車的簡約感
以上純個人感覺,不喜勿插
via HKEPC Reader for Android
作者: rhk101 時間: 2023-4-22 21:53
回復 1 #blkbd5
BYD 電車落到香港賣價錢係大陸2倍, 拍得住韓國及歐美車, 精明的香港人無唔易上釣。
via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5 時間: 2023-4-22 22:06
BYD 系香港唔同大六價,始終香港代理食水深就系慣列,但賣價同韓國及歐美純電車都差一大截!
而且,ioniq5/6 你想買都有排你排隊,仲有梗食加價!
作者: Dcup 時間: 2023-4-23 01:33
我就唔明,明明以前都笑D 平車例如97年代果部Demio咁既齋車
點解今日又會受得住黎D大陸平車,仲要貴到咁
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-23 04:12
本帖最後由 kennyleunghk 於 2023-4-23 04:13 編輯
事實上又係點呢
今日去左尖沙咀BYD睇下架ATTO3, 講真係內籠除左設計怪D 之外真係幾好
用料真係sorry, 我會覺得好過model 3好多下, 至於QC....T牌QC係點大家應該好清楚, 以前美國做時仲鬼差... 真係似造模型多過造車
你話佢貴過大陸又的確係, 不過國際版跟晒歐洲standard, 安全設備又多過大6版叫做條氣順D, 咁人地代理都要搵食嘅又. 重點係貴左咁多, 同樣配置唔好話歐洲車, 日韓車都無可能啦
都係果句, 其實T牌都係國產車
買得佢預左俾人講, 但budget 有限之下又可以令家人坐得舒服, 暫似乎時真係得佢
入左個車主group, 大部份車主對架車都讚不絕口, 反而代理服務似乎係最多人投訴嘅位
anyway, 我仲觀望緊, 同時要唸計氹到老婆俾我換車
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-23 04:28
2倍又未至於, 不過真係貴過國內好多
而家香港賣緊大電果部ATTO3, 即係大6 元plus 頂配, 國內賣16萬人仔, 計返港錢18萬
香港做緊28萬8 一炮過俾減萬五, 當佢27萬都貴左5成
但係同時其他牌子同價跟本俾唔到正副電椅, 天窗, 後坐出風同電尾門
作者: 小馬馬 時間: 2023-4-23 08:19
撇開品牌效應、中港價差大心裡唔舒服呢啲因素,
ATTO3坐落比想象中好好多,
後座我覺得仲好坐過Model 3同 EQA………
買入門EV,如果諗住粗咪揸到打柴就算,
真係買BYD實際同性價比高啲,咁當然,
預咗俾班花生友同三姑六婆串:「乜買大陸車啊」
作者: JLO 時間: 2023-4-23 13:53
其實現在還不少香港人還維持住好多好多年前的內地感覺和認知,不願去接受全世界都不斷在變遷和別人的進步
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup 時間: 2023-4-23 15:49
結論式討論?
作者: lyh1993 時間: 2023-4-23 23:30
好唔好過真係唔知 但新部BYD的士開關門個下有D歐洲去效果
作者: blkbd5 時間: 2023-4-24 00:00
本帖最後由 blkbd5 於 2023-4-24 01:31 編輯
回錯帖
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-24 04:00
最近留意開架ATTO3, 發現路面都好多架
屋企停車場有一架灰色, 係樓下成日見到對面屋苑另一架白色
今日揸車出佐敦又見到一架, 講真, 28萬8咁嘅配置我都好心動
不過我想等埋海豹出價錢
作者: blkbd5 時間: 2023-4-24 05:49
我就覺得 Atto3 個內裝好頂引,口味既野好個人,喜歡就得,
個人只會對BYD部海鷗有興趣,如果夠平的話!
作者: blkbd5 時間: 2023-4-24 19:20
一定有人會話系假,個人選擇,
Airbag 唔彈,生銹,我一定信,所以,如果有架好平既海鷗玩幾年就無妨,洗多錢就唔會!
[youtube]qKa8mVOe5so[/youtube]
作者: Richard_Yip 時間: 2023-4-24 23:20
揸過我東莞親戚部元Plus,內部細過宋Plus,不過都夠用,但講內裝風格,我最順眼既就應該係秦Plus EV個內裝,我揸過既係510 續航旗艦版,同最貴個版本平佐差唔多一皮人仔,少咗自動泊車同電尾門,大陸電車而家買車唔使俾購置稅,呢度已經少一筆,佢買嗰陣BYD做優惠減5800蚊人仔,東莞嗰邊買電車就政府送3千蚊人仔銀聯閃付消費金,用電油車trade in既話再送多1千
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-25 02:55
點解會係假? 舊聞黎啦, 國內d 人都係鬧緊啦
但你有無了解過出口果架係唔同標準?
airbag 同安全系統出口嘅版本都係高規格D, 國內賣果部元plus 係無euro ncap 5星
貴左果d 錢唔係真係無作為嘅, 如果你搵到外國嘅比亞迪爆炸片可以post出黎, 我唸有參考價值D
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-25 03:00
大陸真係好多選揀
我坐過部AION S 都好唔錯, 不過安全性就唔知
國內d 內銷車airbag都少過人
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-25 03:14
講真開頭我都覺得佢內裝極核突
但坐落去真車又比想像中好喎, 有得揀我都係想要返正常內裝
作者: Richard_Yip 時間: 2023-4-25 05:13
回覆 32# kennyleunghk
冇立法強制既除非買最貴個版本,一般都係基本嘢司機位同司機位隔離正面
作者: popo1234 時間: 2023-4-25 15:39
大陸車我始終無信心, 安全問題信唔過
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-26 13:21
本帖最後由 kennyleunghk 於 2023-4-26 13:24 編輯
我都唔係好信得過大6車
但我信euro ncap, 而家香港賣緊果堆國產全部都有5星
上星鈅facebook瘋傳張圖, 的士追尾ATTO3, 成個車頭凹晒
ATTO3 pat pat面不改容
作者: AAA1 時間: 2023-4-26 13:46
BYD 造工有一定水準, 去吾到Benz或lexus但一定好過大部份香港有嘅車, 電車硬度一定好過油車, 重心低同車底要保護電池, Atto 已經係比較低级的
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: ronimos 時間: 2023-4-26 16:41
9萬人仔 ; 405km CLTC ; 38度電 ; 有快充 ; 有主動剎車同碰撞預警
同價位好難有齊, 唔知有冇13A外放電
作者: AAA1 時間: 2023-4-26 17:02
本帖最後由 AAA1 於 2023-4-26 17:06 編輯
吾会有內置220V, 通常買條充電口出的插座
架車得75ps, 135Nm扭力, 似K car, 如果国內不如加幾萬買Ora, 不過香港貴好多
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kennyleunghk 時間: 2023-4-26 17:15
早幾日去開emax 八掛睇過部ora
造工幾好, 感覺又實淨, 我需要嘅野佢大部份都有
可惜個size同外型唔係我杯茶
作者: red666devil 時間: 2023-4-26 17:23
甩字甩章?
作者: antonyhk 時間: 2023-4-26 18:08
始終香港一日未解決屋苑停車場可一人一充,就點都唔會考慮電車。就算遲下考慮電車,都會考慮品牌及配置,唔會淨係貪平。
作者: wct 時間: 2023-4-26 18:13
我應該有睇過你講果張相,
的士撞BYD左邊pat pat,BYD右邊pat pat 完好無缺果張。

作者: AAA1 時間: 2023-4-26 18:25
本帖最後由 AAA1 於 2023-4-26 18:41 編輯
今年下半年有更多車有800V 充電, 幾分鐘充足幾百公里, 換電的蔚來可能要終止
Ora 似beetle同Porsche roadster 的混合體電能再生版, 細車來講非常好, 設備造工都很好, 係馬力細同sell錯做女人車, 相信歐洲会受歡迎
(由 HKEPC Android 手機版 發出)

