作者: red666devil 時間: 2023-2-22 11:16 標題: 神之腳車五大元素
1. 無段自動變速箱
2. 細cc自然進氣引擎
3. 前置前驅
4. 車高數字>車闊數字
5. 一字擔後懸掛
雙田代表:
Noah (CVT, 2.0NA, FF, 車高1845車闊1730, 非獨立懸掛Torsion beam)
Freed (CVT, 1.5NA, FF, 車高1710車闊1695, 非獨立懸掛Torsion beam)
"神"之腳車, 同意嗎?
作者: NX 時間: 2023-2-22 11:28
認真的?
嗰5點直情係我買車重點禁忌!
作者: mo9394 時間: 2023-2-22 12:34
要慳油應該hybrid?
作者: red666devil 時間: 2023-2-22 13:40
曲直難分
作者: kanduki 時間: 2023-2-22 14:42
https://youtu.be/ZvXDAH8YW4A
本來個人想逐項說出見解
但啱啱好有人架車五樣都無最後割愛
作者: ckkong97 時間: 2023-2-22 15:58
我見倒我屋企個停車場
我差唔多睇晒條片
via HKEPC Reader for Android
作者: red666devil 時間: 2023-2-22 16:05
2.0NA?
作者: red666devil 時間: 2023-2-22 16:06
回覆 5# kanduki
MX-5 , 2.0NA?
作者: red666devil 時間: 2023-2-22 16:10
每架車100分為滿分
中上述一項減15分
作者: bighead 時間: 2023-2-22 16:22
https://www.hotcars.com/15-cars- ... ash-1-million-miles
作者: kanduki 時間: 2023-2-22 16:34
本帖最後由 kanduki 於 2023-2-22 16:36 編輯
回覆 8# red666devil
MX5咁嘅車
2.0NA已經係大機器版本唻

去到ND呢代 標準版祇係配1.5NA
終於減肥到一噸以下
作者: blkbd5 時間: 2023-2-23 03:52
第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本?
作者: red666devil 時間: 2023-2-23 07:53
佔用空間較少?
減成本已經係無敵好處
作者: red666devil 時間: 2023-2-23 07:58
本帖最後由 red666devil 於 2023-2-23 07:59 編輯
我見台灣同埋馬來西亞班MX-5車主,自己加機械增壓
2.0T + FR + 6AT/MT + 車闊大過車高505mm + 獨立懸掛系統(前/後) = 完成
作者: lyh1993 時間: 2023-2-23 08:13
不死腳車要用4AT
via HKEPC Reader for Android
作者: red666devil 時間: 2023-2-23 09:09
我見台灣同埋馬來西亞班MX-5車主,自己加機械增壓
2.0T + FR + 6AT/MT + 車闊大過車高505mm + 獨立懸掛 ...
red666devil 發表於 2023-2-23 07:58
6AT唔係common d?
作者: red666devil 時間: 2023-2-23 09:10
6AT唔係common d?
作者: asian_xl 時間: 2023-2-23 09:40
神之腳車 - Model 3 SR
唔洗入油
唔洗換油
唔洗換迫皮
唔洗定期返廠保養
平牌費又唔洗丟親戚面子
作者: mo9394 時間: 2023-2-23 09:41
6AT 多數各廠係有自家技術, 4AT/5AT 就比較大路. 如果計地獄車就 4AT 易整好多, 係高速用油較多比較差.
作者: kanduki 時間: 2023-2-23 10:48
架車孭重磅果陣
非獨立懸掛仍然將車輪定位維持同空載相約
獨立懸掛處於相同情況
對轆多數會變成八字腳咁
而令條呔接地偏哂向內側度
作者: C9_1 時間: 2023-2-23 10:58
睇下你咩用途,我以前搓FREED, 覺得非常實用.
作者: NX 時間: 2023-2-23 11:30
off road
作者: blkbd5 時間: 2023-2-23 11:40
非獨立懸掛,架車要乘重,Truck,Pickup,就話啫!
地獄腳車,好似 Echo,N box,Fit,wagon R,點洗用非獨立懸掛,而犧牲操控同舒適呢!
作者: kanduki 時間: 2023-2-23 12:52
回覆 23# blkbd5
非獨立就操控同舒適唔好
細緻去睇啲所謂獨立懸掛
加咗條防傾桿駁住左右兩邊
就已經唔係100%獨立
你提果啲淨重得一噸左右既細車
如果用盡香港法例上限
連司機坐滿四五個大舊佬
再放夠200kg行李
載重比例仲勁過啲貨van同五噸半

作者: Mr.y 時間: 2023-2-23 13:56
4AT上高速, 如果正常中線車速差唔多2千轉, 要慳油就跟巴士行70
作者: mo9394 時間: 2023-2-23 14:19
本帖最後由 mo9394 於 2023-2-23 14:43 編輯
新的mazda 3/6 後輪都改動左做扭力梁, 但唔係一碌偷薄左的固定扭力就當係, 係設計成有一定扭動能力(在不同力度扭的幅度都計過晒, 對細力的反應會大D, 要佢夠大力時又唔會失控咁) (當然成本貴過普通扭力梁), 好多人都話不影響尾的動態
換黎的例如成本, 車尾空間, 座位可以放得幾後, 令重心更有效放排在車的中間之類, 都有好處
不計成本/空間的話, 多數情形獨立係比較應付到極限的能力較好.
但計埋成本/空間等等, 又唔係一定扭力梁壞處多過好處, 當你99% 時間都夠用, 你又何謂要犠牲車內空間/成本去買一件自己未必用到的野. 你拎住架七人MPV 都未必高速入彎喇, 就算尾唔甩都會反車喇.
跑車賣得比較貴, 要話俾人聽點解貴, 會跨大獨立懸吊的好處, 或多或少講到扭力梁唔夠好. 但呢個"好", 對其他款的車係無必要的.
平價扭力梁唔好, 但設計得好, 有放成本的扭力梁都未必差咁.
作者: mo9394 時間: 2023-2-23 14:33
本帖最後由 mo9394 於 2023-2-23 14:39 編輯
但係因為 4AT 普遍輕過5AT 唔少, 有不同車款, 同一model 新年份只改波箱, 同款計 4AT 反而仲慳油過5AT. 唯一係上到 2200 2400 轉之類比較嘈.
2004 vs 2006 的 mazda 6 之類, 實測係 4AT 好似仲慳油.
當然, 個轉波電腦同引擎輸出, 可以重新設計黎善用個 5AT. 再轉款時/轉engine 時, 5AT 較多空間更慳油, 而 4AT 就見晒頂
1-4 波要重新設定轉波的速度同轉數先, 最好個engine 都用番相關轉數去設計黎有效燒油 (要較偏重低轉輸出的curve, which 汽油車, 高轉輸出其實較易設計).
作者: chpyeung 時間: 2023-2-23 15:22
點解係上面的元素? 神之腳車唔係應該要以慳油, 保養平, 耐用少維修, 替換零件平, 易操控五大元素咩?
作者: siacelestar 時間: 2023-2-23 15:33
幾多元素都好,其實都係按市場需要百貨應百客啫。
要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉
又要個籠大但個泊位窄都要影出入,又想要空間感多位擺野後排要平地台,結果咪頭碌車車身高一字擔
搵車諗得呢啲既就唔好講話要人車合一操控推背感呢啲樂趣野啦,現實邊會有完美既車先架~
想要真係神之腳車?豐田皇冠的士一定係
via HKEPC Reader for Android
作者: red666devil 時間: 2023-2-23 17:37
要慳油又要低一級牌費又怕壞turbo咪細CC NA偈搭個CVT囉
又要個籠大但個泊位窄都要影出入,又想要空間感多位擺野後排要平地台,結果咪頭碌車車身高一字擔
精警全中
作者: Dcup 時間: 2023-2-23 19:16
其實只係睇尾牙
好多大cc車4AT OD行緊千幾兩千轉己經100
法國1.4車仔可以行緊4千幾轉
作者: kanduki 時間: 2023-2-24 10:04
本帖最後由 kanduki 於 2023-2-24 10:07 編輯
回覆 31# Dcup
十幾年前開始
入氣果邊都有VVT可以行miller cycle
行到兩千幾轉都唔一定代表食油
作者: ckkong97 時間: 2023-2-24 10:57
而家新果副1.5 得三缸添... 加埋D-4 direct injection, 新Sienta 果副.... 加個direct shift CVT ...
作者: mo9394 時間: 2023-2-24 11:50
而家新果副1.5 得三缸添... 加埋D-4 direct injection, 新Sienta 果副.... 加個direct shift CVT ... ...
ckkong97 發表於 2023-2-24 10:57
新一代三缸好似話好過四缸 (計埋環保同耗油要求的話)
作者: ckkong97 時間: 2023-2-24 12:03
本帖最後由 ckkong97 於 2023-2-24 12:06 編輯
輸出仲高過上一代1.5四缸
香港應該所有貴既車都會變晒電車
豐田只會淨番車仔同七人車有人買
我都明日系點解轉電車慢,日本根本唔夠電,地震斷電起上黎hybrid 仲要變身發電機出110v
via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki 時間: 2023-2-24 13:18
本帖最後由 kanduki 於 2023-2-24 13:39 編輯
三缸排氣完全無重疊
Mazda3 BM副P5-VPS
為咗隔絕死氣倒灌去另一隻缸
要嘥咗唔少空間重量同成本
整抽4-2-1蕉唻配合
三缸偈啲死氣蕉慳出唻嘅空位
仲可以將隻催化擺埋向引擎艙度就得
(近排唔少地區架車俾賊鋸走車底隻催化
)作者: kanduki 時間: 2023-2-24 14:29
跑車唔用扭力樑
我覺得係因為對改裝唔友善
成條擔All in 1嘅設計
要落場或狗肉想將定位同硬度大改
俾人校嘢換嘢加嘢嘅位置比獨立懸掛少...
作者: lyh1993 時間: 2023-2-24 20:59
真 新小露寶真係神腳車
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2023-2-24 21:00
非獨立懸掛,架車要乘重,Truck,Pickup,就話啫!
地獄腳車,好似 Echo,N box,Fit,wagon R,點洗用非獨 ...
blkbd5 發表於 2023-2-23 11:40 AM
都唔好話 上排車房被左部echo verso 好劈得下
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2023-2-24 21:16
本帖最後由 lyh1993 於 2023-3-1 20:34 編輯
4AT 用兩套行星牙就做到四前一後 所以結簡單好多
又平又耐用
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup 時間: 2023-2-24 22:52
唔關事 ,即係一字擔最大問題係縮上去,左邊食左落去右邊都會食埋一份
跟住就有神奇大彈之後50%個尾大走50%個尾忽然咬翻地個頭又唔夠咬大推頭
個一字膽本身受壓傾側時又會外側變正camber,加埋個穩定性變化極端下可以好大
自然無人想要囉部一字擔既大片,之前大山部Fit都係個尾擔一un盡就發作....
作者: Dcup 時間: 2023-2-24 22:56
本帖最後由 Dcup 於 2023-2-24 22:57 編輯
唔關事,人地就尾速姐,你唔會諗住一部1.4行250,亦唔會一部4L以上大車你尾波行得160
行高轉唔係食油,但一定Engine阻力會多左,除非加重過飛輪,但又變成重飛輪又要多D動力去餵佢
大cc車好溜得都係咁原因,飛輪再大大把力去餵,加埋可以行好低轉機械阻力細
行細Turbo越早爆越好,都是想要黎D,唔係間間廠都有本事學D架仔廠玩到咁高轉都可以咁move
以前VW D 8V機器行到3000幾4000轉你放開油門,個阻力即時覺得拖緊brake咁
作者: kanduki 時間: 2023-2-25 11:51
本帖最後由 kanduki 於 2023-2-25 12:57 編輯
我又覺得唔關事囉⋯⋯
紐布靈夠多彈炒位啦
果架用一字擔嘅Megane RS
夠料同Civic TypeR爭做最快頭轆車
但Renault堆料到條特製一字擔
連軚尺都裝埋做四輪轉向
其他啲普通車想咁大改法
都係裝返副車架用返獨立懸掛就算
唔使郁下都成條一字擔抬過哂
作者: kanduki 時間: 2023-2-25 12:31
本帖最後由 kanduki 於 2023-2-25 12:53 編輯
大cc好溜好易理解啫⋯⋯
淨係副機器都重磅過細cc嘅唔少
啲NA機器最高熱效率既狀態
反而向中速中高負荷既輸出區域
所以見到Toyota/Lexus啲混能車
配副機器仲比人地啲純燃油版仲大cc又低性能
但係又做到更變態嘅油耗成績出唻
至於啲八嘩佬舊VW一縮油就收慢哂
啲歐洲佬揸慣啲棍波柴油車
換架細cc電油唔配大尾牙
適應唔到唔識俾油先放極力子起步會好易死火

為咁對應愈唻愈嚴荷嘅法規同稅制
近代啲機器都努力去造到運轉阻力愈細
過火到收車拖慣波嘅人覺得拖咗都無乜料到
要整多件ISG玩埋mind hybrid
做到一收油或印迫就好似大車著減速器嘅效果
作者: musicmatch 時間: 2023-2-25 13:47
1NZ-FE呢啲機器加冇電子嘢嘅年份應該敵算是無敵腳車?
sensor 壞?冇問題
懷念揸wire油門年代作者: C9_1 時間: 2023-2-25 19:00
法拉雀都係一字擔,關咩事

