作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-29 18:58 標題: 睇下人地點起路啦 香港人 知唔知醜 仲話國際城市
【G20峰會】大阪變鬼城?封路後高速公路空無一人 相片超詭異
https://www.hk01.com/article/346212
睇下香港啲路。融融爛爛。香港仲話係一個發达城市。知唔知醜呀。
每次我摣車。我真係頂佢個肺路政署。都唔知乜路嚟嘅。新開嘅北角繞道。條路都唔平。開得快都有少少震。
中國人起路就係求鬼其。開快少少都唔得。次次都坐得唔舒服。
尤其係呈祥道龍翔道,香港仔隧道入灣仔,幾條新界九龍隧道。跳到黐線。
起大白象高鐵豆腐渣中線又咁熱誠。蝕住都要做。明日大魚又唔知做乜野要用成幾千億去起
你話d官唔係賣港真係講唔通。
作者: DGCNYO 時間: 2019-6-29 19:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-29 19:18
最嚴重係d坑渠蓋。
到處都係炸彈。
開快少少都死。又傷車呔。又坐得唔舒服。
作者: kanduki 時間: 2019-6-29 20:02
無希望就唔會絕望
別人唔改善唯有提升自己適應能力
唔係做乜平廠貴廠
都要整返款SUV出唻賣
作者: DGCNYO 時間: 2019-6-29 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-29 20:19
我自己嗰架係mpv
suv仲死。重心高。路面反應大
反而轎車好啲。冇咁跳。
作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-29 20:21
人哋日本市中心嘅路。D路幾黑啊。
全部都係瀝青路。又足料。
地下嘅白線又清晰。
香港落一場大雨就見唔到地下的綫
作者: apple1990 時間: 2019-6-29 20:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki 時間: 2019-6-30 12:02
咁SUV用嘅呔鈴尺碼更大
同樣嘅起伏會係壓上去而唔係撞埋去咁
當速度同起伏更大的話
比起重心 懸掛有無足夠行程應付得唻就更重要
現實中亦有重心出奇地低嘅SUV存在(如Model X)
作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-30 12:03
重心低,落坡車頭就知味道
作者: kj1708 時間: 2019-6-30 21:24
香港多重車, 車舊咗又保養差,車呔溶膠粉甩,馬路劃綫轆到黑晒。
點解日本市區送貨用輕型pickup,香港反而大噸車入鬧市上落貨?
另外,香港的物流來源地在邊境、貨櫃碼頭。
但點解大部份物流配送倉要設在鬧市,例如觀塘、沙田、黃竹坑等等市區?
如果物流倉在邊境、貨櫃碼頭區內,好似東京咁,就無需要如此多重車入市區。
作者: 掃馬想機 時間: 2019-6-30 22:41
好主意。不過政府係唔會參考。
因為呢個不嬲以嚟嘅運作模式。
少做少錯。
作者: kj1708 時間: 2019-6-30 22:44
係囉,正所謂大市場小政府,搞到今日都市規劃亂七八糟
作者: DGCNYO 時間: 2019-7-1 15:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tamama120 時間: 2019-7-1 16:36
呈祥道兩條中慢線先一流,明愛對出一段,
架車震過貓王!
係條快線叫做..好少少少少少,
作者: Moderator 時間: 2019-7-1 23:09
龍翔道可以用瀝青
貨櫃碼頭路可以用瀝青
屯公 / 龍門路都可以用瀝青
唯獨呈翔道要用石屎
作者: ckmakit 時間: 2019-7-1 23:14
大雨既話...果邊d線都唔見得會好清楚...
不過塊地好好多...
龍/呈祥道真係有得擇都唔想行.....
作者: DGCNYO 時間: 2019-7-1 23:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-2 00:53
今日見天馬苑終於都開工。
終於都有人留意。
作者: jazz2014 時間: 2019-7-2 07:17
係香港路爛 路好 但不咁諗 香港地 街燈多
起碼係半夜上大山都有燈
你去日本山卡啦地區 黑到你唔敢開車
作者: gn01119056 時間: 2019-7-2 09:07
路政署真係...
宜家既路牌, 過左個路口先比你睇到係去邊, 膠膠地既設計
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-2 09:10
所以有時一定要用導航。
作者: gn01119056 時間: 2019-7-2 09:50
就係導航睇唔到既時候先去睇路牌, 次次都係入左線先話比你知係去邊
雖然多數路牌都正常, 但係不正常那些真的很膠
作者: WKW 時間: 2019-7-2 12:26
偷偷摸摸修馬路 義大利羅馬出現「路平志工」https://dq.yam.com/post.php?id=10973
香港人都要搞返個
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-2 14:08
呢個世界終於出現咗啲正常嘅人。
佢哋先至係最正常嘅人。
作者: killer_queen 時間: 2019-7-2 15:13
記得 以前香港係有 "眼中釘" 呢類節目去跟進 . . . . 5G 做乜做做下就冇咗LU . . . . .民間自發 錢、技術、安全 都係問題

作者: love19901109 時間: 2019-7-2 17:22
回覆 3# 掃馬想機
而家算好架喇 我前日行獅隧出龍翔道近黃大仙中心快線果個右灣個沙井蓋爛到可以養金魚 薄呔直撞分分鐘爆 但琴日出奇地完全整平左
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-2 17:25
有高官睇依個post
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-3 09:17
俾佢哋呃咗。入天馬苑嗰段路仲係冇整。



作者: kanduki 時間: 2019-7-3 11:54
落雨+街燈
地下啲線反而更難睇

作者: feifei22 時間: 2019-7-3 12:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-3 13:03
你有你交稅。
佢有佢哋繼續呃糧高薪hea做
作者: mcdull 時間: 2019-7-5 15:12
我投訴過一個坑渠蓋. 果次差啲比佢KO.
係迴旋處中線等出車既位, 佢整個渠蓋滑到死, 一落雨, 冇抓地力, FF車出車就唔去, 但又唔係完全唔郁, 可能係唔啱既時機就突半架車出去.. 你話驚唔驚?
(PS 車有差速器, 一邊輪空轉, 另一邊就唔會轉)
作者: jazz2014 時間: 2019-7-5 16:16
唉你估咁易呀。
我都想交過百萬稅呀
玩在交得個幾皮野 好唔開心囉
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-6 00:09
係幾百萬人交稅,唔係交幾百萬。
更何況摣車。一年交嘅牌費同埋燃油稅。
同埋泊車嘅物業稅。
都有兩三萬啦。
作者: siacelestar 時間: 2019-7-9 20:47
係香港下下投標玩價低者得,將貨就價味搞成咁
坐金巴去珠海香港段橋鋪得仲差過行龍翔道,反之大陸段鋪得靚到反光
via HKEPC Reader for Android
作者: love19901109 時間: 2019-7-10 04:38
回覆 36# siacelestar
呢樣就唔知...以前返大陸好似拉力賽 但香港既路一落雨就現型 有D年頭先鋪 落左一星期雨就可以養金魚 有D直頭會搶軑 而家獅隊出九龍左邊入口位爛到... 唔覺意行成架車跳起 本身鋪好但好快有洞 有D就係整路既車落即整
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-10 10:30
你睇下條灣仔繞道有幾跳就知。
行80公裏架車都會跳嘅。
反而龍翔道有啲路段新鋪嘅仲好行。
作者: 掃馬想機 時間: 2019-7-10 10:31
架車跳都由自何。最多係一家大細坐都唔舒服。
最慘係有啲坑渠蓋嘅彼口好鬼鋒利。
行得快隨時爆呔。
作者: ef-9 時間: 2019-7-10 14:41
有時真系吾明....... Hk 又吾系冇$冇技術...
見歐洲 , 日本D路 "順滑" 好多 , 大陸都好過 HK
個人覺得 而家HK D路 .. 就算重舖 都...冇以前甘靚......仲吾襟行
PS 揸緊 SUV...... "鄧"到好似 van仔甘...........

