作者: 吹水王 時間: 2019-3-22 17:26 標題: 請問.. 靚油 同 普通油 的分別?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: $foo 時間: 2019-3-22 17:28
用靚油好似開左 sport mode
作者: ryan_cheung 時間: 2019-3-22 17:32
一般靚油好力啲, come 燒啲
作者: 掃馬想機 時間: 2019-3-22 17:42
高壓縮比引擎無分別
低壓縮比引擎有分別
作者: musicmatch 時間: 2019-3-24 14:55
本帖最後由 musicmatch 於 2019-3-24 14:56 編輯
有油卷送入過一次
行市區好似倒水咁.
公路冇分別.
1.8 日本車
作者: blkbd5 時間: 2019-3-24 16:40
睇引擎設計,高性能,高爆發力,入貴油當然好去啲,
但普通千五十年車,再谷副偈都系得咁多
作者: yjfoeg 時間: 2019-3-24 18:36
香港平油都係98油
真係冇乜分別
作者: 不OC的OC•illso 時間: 2019-3-24 19:23
回覆 7# yjfoeg
大家都係98油性能應該唔會好大分別,不過長遠計副計應該會乾淨少少
作者: DGCNYO 時間: 2019-3-24 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple1990 時間: 2019-3-24 23:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056 時間: 2019-3-25 09:27
心理作用居多, 而好多人以心理作用當作事實
即係好多人相信神, 相信唔打疫苗一樣道理
之後用各種數據去反駁
加左添加劑多左3~5%馬力係可以理解
但講到同時可以慳油, 平左, 大馬力左, 仲抵入, 物理經濟定義都改變埋, 講到貴油係免費, 唔入係傻仔咁, 真係笑左出黎
作者: 吹水王 時間: 2019-3-25 09:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

