Board logo

標題: [技術討論] 請問.. 靚油 同 普通油 的分別? [打印本頁]

作者: 吹水王    時間: 2019-3-22 17:26     標題: 請問.. 靚油 同 普通油 的分別?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: $foo    時間: 2019-3-22 17:28

用靚油好似開左 sport mode
作者: ryan_cheung    時間: 2019-3-22 17:32

一般靚油好力啲, come 燒啲
作者: 掃馬想機    時間: 2019-3-22 17:42

高壓縮比引擎無分別

低壓縮比引擎有分別
作者: musicmatch    時間: 2019-3-24 14:55

本帖最後由 musicmatch 於 2019-3-24 14:56 編輯

有油卷送入過一次
行市區好似倒水咁.
公路冇分別.

1.8 日本車
作者: blkbd5    時間: 2019-3-24 16:40

親身入過... 靚油, 因為入400送100 , 所以先入

但感覺同 普通油 分別不大.......

淨係知貴左一截!!!

係 ...
吹水王 發表於 2019-3-22 17:26

睇引擎設計,高性能,高爆發力,入貴油當然好去啲,
但普通千五十年車,再谷副偈都系得咁多
作者: yjfoeg    時間: 2019-3-24 18:36

香港平油都係98油
真係冇乜分別
作者: 不OC的OC•illso    時間: 2019-3-24 19:23

回覆 7# yjfoeg
大家都係98油性能應該唔會好大分別,不過長遠計副計應該會乾淨少少
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-24 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apple1990    時間: 2019-3-24 23:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056    時間: 2019-3-25 09:27

貴油咪俾人賺多d 囉
apple1990 發表於 2019-3-24 23:31



    心理作用居多, 而好多人以心理作用當作事實

即係好多人相信神, 相信唔打疫苗一樣道理

之後用各種數據去反駁

加左添加劑多左3~5%馬力係可以理解

但講到同時可以慳油, 平左, 大馬力左, 仲抵入, 物理經濟定義都改變埋, 講到貴油係免費, 唔入係傻仔咁, 真係笑左出黎
作者: 吹水王    時間: 2019-3-25 09:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2