作者: winson2468 時間: 2019-2-8 21:54 標題: Jazz GD 剛著車時brake 好chok, 想問係咩問題?
我架jazz GD 一撻車後頭幾腳brake 會好chok, 好似踩少少就冇brake, 一踩多少少就brake 死左架車.
但係架車行順左又冇呢個問題, 驗車都過左冇事. 我感覺係有D 氣係個brake 咁, 會唔會係brake 油有氣?
想問下呢個癥狀會係邊到出問題? 唔該大家
作者: love19901109 時間: 2019-2-8 22:26
回覆 1# winson2468
未聽過會咁 死火踩住迫力聽下有冇聲 踩到幾多腳 迫力有氣的話應該凍熱車都會有
迫力熱左仲難收 唯一可能就係皮 / 你隻腳 踩得死即係正常
作者: arrychiu 時間: 2019-2-10 00:00
回覆 1# winson2468
架車係二手買返嚟定新車入手?
作者: winson2468 時間: 2019-2-10 18:26
2手呀。 Brake 皮睇落仲有好多。
作者: arrychiu 時間: 2019-2-10 22:23
咁就麻煩D
除咗迫力皮,剎車系統重有好多零件,
建議你俾車房睇睇先,之前改過D咩你又唔知,
命仔緊要,突然無迫力會死人架。
作者: hdyebx 時間: 2019-2-10 22:28
master cylinder 要換啦
作者: secguard 時間: 2019-2-11 11:01
睇黎上手換左 sport / racing brake 皮
未到工作溫度就未發揮到效果
作者: arrychiu 時間: 2019-2-11 13:20
我都覺得有機會,不過都係俾專業人仕睇睇。
作者: love19901109 時間: 2019-2-11 16:29
回覆 7# secguard
我都有諗過 都唔係無可能 不過呢類皮未夠溫度其實都收到 未去到樓主講既冇brake 但會嘈
作者: winson2468 時間: 2019-2-12 23:46
我唔係冇brake, 係一著車, 頭6-8下brake 踩少少好似有氣咁, 但一踩多D 就鎖得好死.
咁樣似係用左racing 皮嗎? 只係凍車著先會咁, 如果只係停一陣車(30分鐘內)係冇咁既事.
thanks
作者: love19901109 時間: 2019-2-13 01:59
回覆 10# winson2468
如果車唔郁踩6-8下會唔會有改善? 照計停車場速度6-8下racing皮係唔會點熱到 多唔多迫力粉?仲有冇其他改裝?驚的話換返原裝honda皮
作者: MoMoEgg 時間: 2019-2-13 09:29
有啲似大力鼓有事,
者係好似一架正常既車,你停左車踩幾下迫力都仲係軟,會聽到有氣聲,
但係會愈踩愈實,咁係因為熄左車個大力鼓就唔會work,無左輔助
而你宜家個情況似著左車,個大力鼓唔漏氣,所以唔係一著車就有輔助,要行一段路先夠壓力.
作者: arrychiu 時間: 2019-2-13 12:04
我唔係冇brake, 係一著車, 頭6-8下brake 踩少少好似有氣咁, 但一踩多D 就鎖得好死.
咁樣似係用左racing 皮 ...
winson2468 發表於 2019-2-12 23:46
所以齋講好難知咩事,
二手買返嚟又唔知上手或者上幾手攪過D咩?
可能成套迫力都改晒呢?最好都係俾専業人仕睇睇,
好多人發生意外都係聽人講,網上吹下水就算啦。
作者: tomix888 時間: 2019-2-13 16:12
好大機會迫力總泵老化漏油所致(就算油壺無失油都有機會)
盡快搵車房整唔好再揸了,好危險的
作者: tomix888 時間: 2019-2-13 16:15
仲有,就算racing皮未到工作溫度都唔會係踩迫力有氣嘅感覺
作者: aleck_choi 時間: 2019-2-13 16:50
本帖最後由 aleck_choi 於 2019-2-13 17:12 編輯
如果要7-8皮買架比較新年份既 Jazz,我令願比個幾皮買架全新既泡菜 morning 好過,起碼楂得放心少少,唔使驚有乜暗丙 (當然大前提係唔好諗住二手放返出去囉)

