作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-4 11:57 標題: 換杯士 vs 換雞脾
老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下
上網search過係可以淨換杯士幾舊水攪掂既,但問左幾間車房都唔肯,話一換就成隻脾換
究竟係咪換杯士好麻煩又賺得少,所以間間寧願屈個客成隻脾換?
有冇車房介紹肯淨換杯士?
PS: 舊版sienta
作者: fmchan 時間: 2018-1-4 12:25
多數嫌麻煩呱。 零件一拆一裝, 快靚正。
作者: 蔥頭 時間: 2018-1-4 14:21
因為換杯士都要甩雞脾,再搵工具甩杯士。淨杯士料都係2,3百。人工起碼料錢double.
所以一般都會成個雞脾換。唔洗煩。
via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5 時間: 2018-1-4 14:36
成隻脾換仲簡單,換杯士都一樣折脾,仲要折杯士,萬一折爛就...,
俾你會點揀?
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-4 15:01
唉.....唔怪得D老一輩話而家D車房唔係整車,係換車啦.......
間間都係parts 一換一......
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-4 16:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki 時間: 2018-1-4 20:29
屋企架車就試過淨換雞髀杯士
不過起碼要搞足一日
樓主話成對換哂都係兩叉嘢就豪俾車房啦
自己以前向新浦崗問過換一對要成四叉嘢
作者: DeathSon 時間: 2018-1-4 22:33
正常嘅
鋪租人工咁貴
之前壞CVT波箱都無人肯整
要成個整
via HKEPC Reader for Android
作者: newdaylow 時間: 2018-1-5 00:12
本帖最後由 newdaylow 於 2018-1-5 05:25 編輯
拆裝杯士要去其他地方做,起碼一、二小時人工,換脾好過整杯士
作者: sport 時間: 2018-1-5 02:36
因車房大多都冇唧杯士機器,佢要拎去機械舖換,可能唔係即係同你做,今日唔得閒要明天來攞,
收得你幾$,所以車房唔會咁同你做,廢事煩。
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 09:32
反而抬偈抬波箱打散整,我有車房肯整,但佢唔整雞比呢D細雞野
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 09:34
之前search過1000內就攪得掂,而家多一倍更係問下先啦
作者: mcdull 時間: 2018-1-5 09:41
咁抵玩?
作者: DeathSon 時間: 2018-1-5 11:24
元朗有間肯睇嘅
不過我驚架車頂唔到咁遠
佢又要睇左先肯報價
所以最後去番相熟嘅車房成個波箱換
via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394 時間: 2018-1-5 11:24
本帖最後由 mo9394 於 2018-1-5 11:25 編輯
車房多客的話, 唔收番你八百一千人工, 都唔想同你搞咁多野喇. (換下偈油都收你二三百人工)
八百一千人工去換件二三百蚊零件, 你覺得值就值. 定係換夠千六蚊零件, 唔駛怕再整, 計一計.
作者: mo9394 時間: 2018-1-5 11:26
唔係住得近, 油錢時間都去左二三百
作者: DGCNYO 時間: 2018-1-5 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 11:53
我住天水圍,元朗近我,唔晒呀

作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 11:54
呢個真.....香港租貴,識"整"車既九成在八鄉......你就明啦
作者: DeathSon 時間: 2018-1-5 11:55
CVT波箱好貴
成個換我整左1萬
我朋友個5AT都係7千
我係驚入到去佢睇完唔整
via HKEPC Reader for Android
作者: DeathSon 時間: 2018-1-5 11:58
Ching你fb search代代
佢好多野都肯整
Btw我未幫襯過
via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 12:02
換偈油 我通常整開車先換就淨係收我料錢
,冇野整開就自己換
人工無話唔值既,佢識你唔識.....反而係好奇點解D野用得唔用,走去成part換鬼左佢姐
我明雞脾會金屬疲勞會無咁好鋼性,不過分分鐘你用爛/裂多幾個杯士佢都未疲勞啦,
下下爛杯士都換雞比咁好金

作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 12:03
感謝
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 12:07
CVT波箱好貴
成個換我整左1萬
我朋友個5AT都係7千
我係驚入到去佢睇完唔整
via HKEPC Reader for Androi ...
DeathSon 發表於 2018-1-5 11:55
真係貴喎,我架車bit副機器番黎換埋都唔洗10000......
但因為杯士裂裂地,明明有得就咁換杯士幾舊水,但無啦啦要成隻雞脾換要2000-.-......你明唔明件事有幾奇,btw我都無得揀啦,2000就2000
作者: mo9394 時間: 2018-1-5 12:08
本帖最後由 mo9394 於 2018-1-5 12:12 編輯
打開門做生意, 時間人手有限, 揀D 有錢賺的先做.
事實上好多車房, 唔緊張你一兩單細生意, 你有權揀鋪頭, 佢有權揀客.
你住的地區, 多車房爭生意, 人手係等野做, 而唔係做唔切, 租金成本平D , 咪可能搵到人做. 車房真係唔會理你抵唔抵, 環唔環保. 做得辛苦苦苦, 霸住"佢個"車位幾個鐘到一日 (雖然九成都係霸錶位唔入錶), 執得你一二百蚊, 做黎做乜.
即係你部車有D 零件, 淨係左邊有問題, 一般都建議右邊一齊換埋, 其實好多情形係"比較好", 而唔係"必要"
作者: 唔識電腦人 時間: 2018-1-5 12:15
我睇到有舊POST話SIENTA 杯士拆唔到出黎
唔係款款車都可以淨換杯士
作者: DeathSon 時間: 2018-1-5 12:20
果時都無眼睇了,架車擺左喺停車場無得用又係蝕,快手換左佢無手尾跟就算
早排換偈油,油隔,風隔,皮帶,啤鈴又收我$1700
下次考慮自己換偈油玩下
via HKEPC Reader for Android
作者: tamama120 時間: 2018-1-5 13:33
我之前都自己換過架nze 121杯士, 雜廠料,幾草野,問過正廠無淨杯士~
好彩係自己有地方同個積,積到個杯士,不過真係搞好耐,出面唔會同你咁整~
BTW,上次打去問隻正廠雞脾,皇冠要2xxx,一隻 , 零件鋪正廠9xx ,
車房淨係賺你料都夠哂~
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 13:33
其實拆到,已經有人share過點拆
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 13:39
1700可以接受啦,如果換咁多樣野~~
作者: DeathSon 時間: 2018-1-5 13:59
都明白養車係貴
二手錢七仲要鬼咁多野整
整車門個匙膽又洗左$1500
via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+ 時間: 2018-1-5 14:06
我咪又係
話就話錢七,洗下洗下 七十七啦作者: xnson 時間: 2019-3-27 01:27
首先香港人唔環保,第二係無DIY精神,外國好多人也只換Bushing ,因為Control Arm根本無事!
作者: mclarenfung 時間: 2019-3-27 07:45
Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint

.零件鋪買到杯士都唔會係正廠 。一般都馬拉仔出 如果連工包料 2千真係好過換杯士。可能埋單只差幾百另外一般都係買到/換大0個粒杯士。一百蚊左右一粒
自己就未得行換
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2117134&k=b3faa88de92a8058d6e495ef84f01b63&t=1782500500&sid=P2q342ehyP

作者: DeathSon 時間: 2019-3-27 09:41
香港地方細,租貴
快手成件換收錢啦
車房做多兩架車好過
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2019-3-27 20:11
Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint
.零件鋪買到杯士都唔會係 ...
mclarenfung 發表於 2019-3-27 07:45 AM
不嬲銅杯士同拉捍圓膠都唔貴 係手工貴
而且要用特別工具先換到
作者: lyh1993 時間: 2019-3-27 20:13
有時間同工具當然唔難 問題呢兩樣香港都先 跟本無得比
作者: mclarenfung 時間: 2019-3-27 21:46
ncp 唔洗用咩工具換杯士..
係鋁比D 車煩小小...如 bmw /audi
係換杯士會用多好多時間啫
作者: tamama120 時間: 2019-3-28 13:23
咪係囉!換個杯士仲煩過換隻脾,車房食得你幾多料錢!
而且香港有幾多東房有機去積個杯士入去?
無既話用鎚仔打入去?
我之前咁橋係新田識人有地方,又有個積機先自己換到個杯士咋
作者: 0kcal 時間: 2019-3-28 15:10
用個車積

作者: killer_queen 時間: 2019-3-29 02:38
A A 好多人話 鋪租貴喳
作者: mclarenfung 時間: 2019-3-29 19:08
我咪0係新田LAW
不過如果換曬全車杯士..我真係唔識開價
lon 起架車4日都唔知得唔得,
作者: madebyp90 時間: 2019-3-30 00:55
大約4-5hr已經ok
不過換脾快2-3hr
杯士有工具,好快
作者: lyh1993 時間: 2019-3-30 12:21
油壓積床 要保養 車房仔未必有
又要搵位擺
唔係到到有
via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993 時間: 2019-3-30 12:25
講就易 杯士仔就可以手鎚加土炮工具
下脾個個啲杯士膠食死左 手鎚死砌都未必出
via HKEPC Reader for Android
作者: mclarenfung 時間: 2019-3-30 19:12
我係講緊全車..杯士,,連4方架.SUSPENSION ,SWAY BAR ,engine mount
作者: sIUcHuN 時間: 2019-3-30 19:38
Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint
.零件鋪買到杯士都唔會係 ...
mclarenfung 發表於 2019-3-27 07:45
強化PU料!? 有興趣, 係咩牌子?
作者: asian_xl 時間: 2019-3-30 19:53
我都喺成隻脾換

作者: mclarenfung 時間: 2019-3-30 19:58
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 16&pid=38282598
amazon 買,,
如果什D 就要去買 Russia 出嘅PU 了
作者: madebyp90 時間: 2019-3-30 22:26
有D車etc benz S
上下脾/cv joint
有一粒係要燒紅先甩到,再cool down先壓過
外國做法係,你diy可以慢慢換 or 買人地整好的,再寄番隻壞件比人
香港冇乜人整杯士為生
所以多係成隻換
反正人工頂多平$1000-1500,但要多1hr時間去搞
非專科車房好少慢慢整
作者: richardwanghk 時間: 2019-4-5 19:54
回復 1 #Sempron2400+
乜都假,只因所有服務性行業都有 minimum charge
via HKEPC Reader for Android

