Board logo

標題: [技術討論] 換杯士 vs 換雞脾 [打印本頁]

作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-4 11:57     標題: 換杯士 vs 換雞脾

老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下

上網search過係可以淨換杯士幾舊水攪掂既,但問左幾間車房都唔肯,話一換就成隻脾換
究竟係咪換杯士好麻煩又賺得少,所以間間寧願屈個客成隻脾換?
有冇車房介紹肯淨換杯士?

PS: 舊版sienta
作者: fmchan    時間: 2018-1-4 12:25

多數嫌麻煩呱。 零件一拆一裝, 快靚正。
作者: 蔥頭    時間: 2018-1-4 14:21

老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下

上網search過係可以淨換杯士幾舊水 ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-4 11:57

因為換杯士都要甩雞脾,再搵工具甩杯士。淨杯士料都係2,3百。人工起碼料錢double.
所以一般都會成個雞脾換。唔洗煩。

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2018-1-4 14:36

成隻脾換仲簡單,換杯士都一樣折脾,仲要折杯士,萬一折爛就...,
俾你會點揀?
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-4 15:01

唉.....唔怪得D老一輩話而家D車房唔係整車,係換車啦.......
間間都係parts 一換一......
作者: DGCNYO    時間: 2018-1-4 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki    時間: 2018-1-4 20:29

屋企架車就試過淨換雞髀杯士
不過起碼要搞足一日

樓主話成對換哂都係兩叉嘢就豪俾車房啦
自己以前向新浦崗問過換一對要成四叉嘢
作者: DeathSon    時間: 2018-1-4 22:33

唉.....唔怪得D老一輩話而家D車房唔係整車,係換車啦.......
間間都係parts 一換一...... ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-4 15:01

正常嘅
鋪租人工咁貴
之前壞CVT波箱都無人肯整
要成個整

via HKEPC Reader for Android
作者: newdaylow    時間: 2018-1-5 00:12

本帖最後由 newdaylow 於 2018-1-5 05:25 編輯

拆裝杯士要去其他地方做,起碼一、二小時人工,換脾好過整杯士
作者: sport    時間: 2018-1-5 02:36

老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下

上網search過係可以淨換杯士幾舊水 ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-4 11:57

因車房大多都冇唧杯士機器,佢要拎去機械舖換,可能唔係即係同你做,今日唔得閒要明天來攞,
收得你幾$,所以車房唔會咁同你做,廢事煩。
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 09:32

正常嘅
鋪租人工咁貴
之前壞CVT波箱都無人肯整
要成個整

via HKEPC Reader for Android ...
DeathSon 發表於 2018-1-4 22:33


反而抬偈抬波箱打散整,我有車房肯整,但佢唔整雞比呢D細雞野
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 09:34

屋企架車就試過淨換雞髀杯士
不過起碼要搞足一日

樓主話成對換哂都係兩叉嘢就豪俾車房啦
自己以前向 ...
kanduki 發表於 2018-1-4 20:29


之前search過1000內就攪得掂,而家多一倍更係問下先啦
作者: mcdull    時間: 2018-1-5 09:41

老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下

上網search過係可以淨換杯士幾舊水 ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-4 11:57


咁抵玩?
作者: DeathSon    時間: 2018-1-5 11:24

反而抬偈抬波箱打散整,我有車房肯整,但佢唔整雞比呢D細雞野
Sempron2400+ 發表於 2018-1-5 09:32

元朗有間肯睇嘅
不過我驚架車頂唔到咁遠
佢又要睇左先肯報價
所以最後去番相熟嘅車房成個波箱換

via HKEPC Reader for Android
作者: mo9394    時間: 2018-1-5 11:24

本帖最後由 mo9394 於 2018-1-5 11:25 編輯

車房多客的話, 唔收番你八百一千人工, 都唔想同你搞咁多野喇.  (換下偈油都收你二三百人工)
八百一千人工去換件二三百蚊零件, 你覺得值就值. 定係換夠千六蚊零件, 唔駛怕再整, 計一計.
作者: mo9394    時間: 2018-1-5 11:26

元朗有間肯睇嘅
不過我驚架車頂唔到咁遠
佢又要睇左先肯報價
所以最後去番相熟嘅車房成個波箱換

via HKE ...
DeathSon 發表於 2018-1-5 11:24


唔係住得近, 油錢時間都去左二三百
作者: DGCNYO    時間: 2018-1-5 11:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 11:53

唔係住得近, 油錢時間都去左二三百
mo9394 發表於 2018-1-5 11:26


我住天水圍,元朗近我,唔晒呀
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 11:54

我覺得有D車房唔想整黎D野,細果D無地方搞就真,抬完囉翻出/賣去俾人整完,第2個客要又囉個咁 ...
DGCNYO 發表於 2018-1-5 11:50

呢個真.....香港租貴,識"整"車既九成在八鄉......你就明啦
作者: DeathSon    時間: 2018-1-5 11:55

唔係住得近, 油錢時間都去左二三百
mo9394 發表於 2018-1-5 11:26

CVT波箱好貴
成個換我整左1萬
我朋友個5AT都係7千
我係驚入到去佢睇完唔整

via HKEPC Reader for Android
作者: DeathSon    時間: 2018-1-5 11:58

我住天水圍,元朗近我,唔晒呀
Sempron2400+ 發表於 2018-1-5 11:53

Ching你fb search代代
佢好多野都肯整
Btw我未幫襯過

via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 12:02

車房多客的話, 唔收番你八百一千人工, 都唔想同你搞咁多野喇.  (換下偈油都收你二三百人工)
八百一千人工去 ...
mo9394 發表於 2018-1-5 11:24


換偈油 我通常整開車先換就淨係收我料錢 ,冇野整開就自己換
人工無話唔值既,佢識你唔識.....反而係好奇點解D野用得唔用,走去成part換鬼左佢姐
我明雞脾會金屬疲勞會無咁好鋼性,不過分分鐘你用爛/裂多幾個杯士佢都未疲勞啦,
下下爛杯士都換雞比咁好金
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 12:03

Ching你fb search代代
佢好多野都肯整
Btw我未幫襯過

via HKEPC Reader for Android
DeathSon 發表於 2018-1-5 11:58


感謝
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 12:07

CVT波箱好貴
成個換我整左1萬
我朋友個5AT都係7千
我係驚入到去佢睇完唔整

via HKEPC Reader for Androi ...
DeathSon 發表於 2018-1-5 11:55

真係貴喎,我架車bit副機器番黎換埋都唔洗10000......

但因為杯士裂裂地,明明有得就咁換杯士幾舊水,但無啦啦要成隻雞脾換要2000-.-......你明唔明件事有幾奇,btw我都無得揀啦,2000就2000
作者: mo9394    時間: 2018-1-5 12:08

本帖最後由 mo9394 於 2018-1-5 12:12 編輯
換偈油 我通常整開車先換就淨係收我料錢 ,冇野整開就自己換
人工無話唔值既,佢識你唔識. ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-5 12:02


打開門做生意, 時間人手有限, 揀D 有錢賺的先做.  
事實上好多車房, 唔緊張你一兩單細生意, 你有權揀鋪頭, 佢有權揀客.
   
你住的地區, 多車房爭生意, 人手係等野做, 而唔係做唔切, 租金成本平D , 咪可能搵到人做. 車房真係唔會理你抵唔抵, 環唔環保.  做得辛苦苦苦, 霸住"佢個"車位幾個鐘到一日 (雖然九成都係霸錶位唔入錶), 執得你一二百蚊, 做黎做乜.

即係你部車有D 零件, 淨係左邊有問題, 一般都建議右邊一齊換埋, 其實好多情形係"比較好", 而唔係"必要"
作者: 唔識電腦人    時間: 2018-1-5 12:15

老車杯士裂,車房話成隻雞脾換,一對要1600蚊未計裝工 total 2000咁上下

上網search過係可以淨換杯士幾舊水 ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-4 11:57


我睇到有舊POST話SIENTA 杯士拆唔到出黎
唔係款款車都可以淨換杯士
作者: DeathSon    時間: 2018-1-5 12:20

真係貴喎,我架車bit副機器番黎換埋都唔洗10000......

但因為杯士裂裂地,明明有得就咁換杯士幾舊水,但無啦 ...
Sempron2400+ 發表於 2018-1-5 12:07

果時都無眼睇了,架車擺左喺停車場無得用又係蝕,快手換左佢無手尾跟就算
早排換偈油,油隔,風隔,皮帶,啤鈴又收我$1700
下次考慮自己換偈油玩下

via HKEPC Reader for Android
作者: tamama120    時間: 2018-1-5 13:33

我之前都自己換過架nze 121杯士, 雜廠料,幾草野,問過正廠無淨杯士~
好彩係自己有地方同個積,積到個杯士,不過真係搞好耐,出面唔會同你咁整~

BTW,上次打去問隻正廠雞脾,皇冠要2xxx,一隻 , 零件鋪正廠9xx ,
車房淨係賺你料都夠哂~
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 13:33

我睇到有舊POST話SIENTA 杯士拆唔到出黎
唔係款款車都可以淨換杯士
唔識電腦人 發表於 2018-1-5 12:15


其實拆到,已經有人share過點拆 只係多D步驟 , anyway豪一豪佢
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 13:39

果時都無眼睇了,架車擺左喺停車場無得用又係蝕,快手換左佢無手尾跟就算
早排換偈油,油隔,風隔,皮帶 ...
DeathSon 發表於 2018-1-5 12:20

1700可以接受啦,如果換咁多樣野~~
作者: DeathSon    時間: 2018-1-5 13:59

1700可以接受啦,如果換咁多樣野~~
Sempron2400+ 發表於 2018-1-5 13:39

都明白養車係貴
二手錢七仲要鬼咁多野整
整車門個匙膽又洗左$1500

via HKEPC Reader for Android
作者: Sempron2400+    時間: 2018-1-5 14:06

都明白養車係貴
二手錢七仲要鬼咁多野整
整車門個匙膽又洗左$1500  

via HKEPC Reader for Andr ...
DeathSon 發表於 2018-1-5 13:59


我咪又係 話就話錢七,洗下洗下 七十七啦
作者: xnson    時間: 2019-3-27 01:27

首先香港人唔環保,第二係無DIY精神,外國好多人也只換Bushing ,因為Control Arm根本無事!
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-27 07:45

Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint
.零件鋪買到杯士都唔會係正廠 。一般都馬拉仔出 如果連工包料 2千真係好過換杯士。可能埋單只差幾百另外一般都係買到/換大0個粒杯士。一百蚊左右一粒

自己就未得行換

圖片附件: 20190327_072545-800x600.jpg (2019-3-27 07:45, 100.24 KB) / 下載次數 109
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2117134&k=b3faa88de92a8058d6e495ef84f01b63&t=1782500500&sid=P2q342ehyP


作者: DeathSon    時間: 2019-3-27 09:41

首先香港人唔環保,第二係無DIY精神,外國好多人也只換Bushing ,因為Control Arm根本無事! ...
xnson 發表於 2019-3-27 01:27

香港地方細,租貴
快手成件換收錢啦
車房做多兩架車好過

via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993    時間: 2019-3-27 20:11

Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint
.零件鋪買到杯士都唔會係 ...
mclarenfung 發表於 2019-3-27 07:45 AM

不嬲銅杯士同拉捍圓膠都唔貴 係手工貴
而且要用特別工具先換到
作者: lyh1993    時間: 2019-3-27 20:13

首先香港人唔環保,第二係無DIY精神,外國好多人也只換Bushing ,因為Control Arm根本無事! ...
xnson 發表於 2019-3-27 01:27 AM

有時間同工具當然唔難 問題呢兩樣香港都先 跟本無得比
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-27 21:46

ncp 唔洗用咩工具換杯士..
係鋁比D 車煩小小...如 bmw /audi

係換杯士會用多好多時間啫
作者: tamama120    時間: 2019-3-28 13:23

ncp 唔洗用咩工具換杯士..
係鋁比D 車煩小小...如 bmw /audi

係換杯士會用多好多時間啫 ...
mclarenfung 發表於 2019-3-27 21:46



咪係囉!換個杯士仲煩過換隻脾,車房食得你幾多料錢!
而且香港有幾多東房有機去積個杯士入去?
無既話用鎚仔打入去?   
我之前咁橋係新田識人有地方,又有個積機先自己換到個杯士咋
作者: 0kcal    時間: 2019-3-28 15:10

咪係囉!換個杯士仲煩過換隻脾,車房食得你幾多料錢!
而且香港有幾多東房有機去積個杯士入去?
無既話 ...
tamama120 發表於 2019-3-28 13:23



    用個車積
作者: killer_queen    時間: 2019-3-29 02:38

正常嘅
鋪租人工咁貴
之前壞CVT波箱都無人肯整
要成個整

via HKEPC Reader for Android ...
DeathSon 發表於 2018-1-4 22:33



    A A 好多人話 鋪租貴喳 人工 平
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-29 19:08

咪係囉!換個杯士仲煩過換隻脾,車房食得你幾多料錢!
而且香港有幾多東房有機去積個杯士入去?
無既話 ...
tamama120 發表於 2019-3-28 13:23



   我咪0係新田LAW

不過如果換曬全車杯士..我真係唔識開價
lon 起架車4日都唔知得唔得,
作者: madebyp90    時間: 2019-3-30 00:55

我咪0係新田LAW

不過如果換曬全車杯士..我真係唔識開價
lon 起架車4日都唔知得唔得, ...
mclarenfung 發表於 2019-3-29 19:08



    大約4-5hr已經ok

不過換脾快2-3hr

杯士有工具,好快
作者: lyh1993    時間: 2019-3-30 12:21

咪係囉!換個杯士仲煩過換隻脾,車房食得你幾多料錢!
而且香港有幾多東房有機去積個杯士入去?
無既話 ...
tamama120 發表於 2019-3-28 01:23 PM

油壓積床 要保養 車房仔未必有
又要搵位擺
唔係到到有

via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993    時間: 2019-3-30 12:25

用個車積
0kcal 發表於 2019-3-28 03:10 PM

講就易 杯士仔就可以手鎚加土炮工具
下脾個個啲杯士膠食死左 手鎚死砌都未必出

via HKEPC Reader for Android
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-30 19:12

大約4-5hr已經ok

不過換脾快2-3hr

杯士有工具,好快
madebyp90 發表於 2019-3-30 00:55



   我係講緊全車..杯士,,連4方架.SUSPENSION ,SWAY BAR ,engine mount
作者: sIUcHuN    時間: 2019-3-30 19:38

Ncp81 雞比真心平。另外唔好唔記得front lower wishbone 係有埋下外ball joint
.零件鋪買到杯士都唔會係 ...
mclarenfung 發表於 2019-3-27 07:45

強化PU料!? 有興趣, 係咩牌子?
作者: asian_xl    時間: 2019-3-30 19:53

我都喺成隻脾換
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-30 19:58

我係講緊全車..杯士,,連4方架.SUSPENSION ,SWAY BAR ,engine mount
mclarenfung 發表於 2019-3-30 19:12



    https://www.hkepc.com/forum/redi ... 16&pid=38282598

amazon 買,,
如果什D 就要去買 Russia 出嘅PU 了
作者: madebyp90    時間: 2019-3-30 22:26

我都喺成隻脾換
asian_xl 發表於 2019-3-30 19:53



    有D車etc benz S
上下脾/cv joint
有一粒係要燒紅先甩到,再cool down先壓過

外國做法係,你diy可以慢慢換 or 買人地整好的,再寄番隻壞件比人

香港冇乜人整杯士為生
所以多係成隻換

反正人工頂多平$1000-1500,但要多1hr時間去搞
非專科車房好少慢慢整
作者: richardwanghk    時間: 2019-4-5 19:54

回復 1 #Sempron2400+

乜都假,只因所有服務性行業都有 minimum charge

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2