Board logo

標題: [一般問題] 中港車牌問題 [打印本頁]

作者: patmak    時間: 2016-11-4 17:54     標題: 中港車牌問題

聽講租中港車牌費用不系好多,工作要中港兩地往返想去租來用,吾知邊度有得租?
作者: ailss_2013    時間: 2016-11-4 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: archy    時間: 2016-11-4 20:07

租牌一般市價

深西:HK$10K/月
皇崗:HK$13.5K/月
押金:HK$100K-150K
介紹費:HK$20K-40K(個別情況)

有些牌主會要求你將架車轉入佢公司名
因為中港牌大部份屬於公司(極少部份是政協及私人)
而架車必需要係公司名或公司董事才可以上路
如你不轉架車名比公司,就要間公司願意加你個名成為該公司董事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2