Board logo

標題: 野外的話 四驅同全驅差別大嗎? [打印本頁]

作者: terry99_99    時間: 2016-7-14 19:23     標題: 野外的話 四驅同全驅差別大嗎?

本人在澳洲,最近開始喜歡去野外
好多想去既地方都話要四驅先去到。

請問四驅同全驅在野外上分別大嗎?
手動會否有很多優勢?如果絕大部情況自動都搞掂就買自動

另外有無邊部推薦下。一手二手都無所謂
4至6 萬左右。

謝謝各位
作者: yjfoeg    時間: 2016-7-14 19:33

澳洲咩價我真係唔清楚
4WD一定好d
自動波有L波(可以揀2L同4L)嘅都ok
作者: dizzy86    時間: 2016-7-14 19:56

4WD同AWD既分別??
作者: kf    時間: 2016-7-14 20:07

本人在澳洲,最近開始喜歡去野外
好多想去既地方都話要四驅先去到。
上山
1959.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=HFj4jW2qAAo
落水
2000.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=yxUwEAMIR0Y
一般無牙老虎
1958.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=KgSFq_7ESzM

圖片附件: 1959.jpg (2016-7-14 20:06, 126.72 KB) / 下載次數 22
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1905702&k=c2182d66dd7262a254a088ff48046695&t=1782314710&sid=4NkwskvPzA



圖片附件: 2000.jpg (2016-7-14 20:06, 65.23 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1905703&k=ed41eb0bd9414cdc1d710bfb091d800c&t=1782314710&sid=4NkwskvPzA



圖片附件: 1958.jpg (2016-7-14 20:07, 120.97 KB) / 下載次數 10
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1905704&k=6e8245b6cacdc88d4791a4509d96eb8c&t=1782314710&sid=4NkwskvPzA


作者: yjfoeg    時間: 2016-7-14 20:14

本人在澳洲,最近開始喜歡去野外
好多想去既地方都話要四驅先去到。
上山


落水


一般無牙老虎

...
kf 發表於 2016-7-14 20:07
CRV\RAV4呢類所謂SUV其實冇乜越野能力...
作者: kf    時間: 2016-7-14 20:21

豪華遊
2017.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=b6xdEdr8gJM
玩野外 激嘅 要昇高車身 換越野呔......

圖片附件: 2017.jpg (2016-7-14 20:19, 106.84 KB) / 下載次數 9
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1905708&k=fa1a49dea341d4715888fac86ee1723b&t=1782314710&sid=4NkwskvPzA


作者: wyhui5124    時間: 2016-7-14 21:14

4WD vs AWD:
http://www.digitaltrends.com/car ... nd-all-wheel-drive/

越野性能4WD>AWD。
作者: Turboaftershave    時間: 2016-7-14 21:30

本帖最後由 Turboaftershave 於 2016-7-14 21:42 編輯

回覆 1# terry99_99

4WD (4個輪可以獨立運作)
代表車: Range Rover Sport
https://www.youtube.com/watch?v=jV51BGIzkwU (Range Rover只系用road tyre。憑著優越的Terrain Control,可以征服很多地形)
好處
1) 4個輪無需要永恆地一起運作(一般情況下行駛等同普通FF FR車,所以省油過AWD)
2) 地形越爛,每個輪所受的地面friction越大差別,4WD>>>AWD (4WD必要時可以全部動力備灑1個輪)
壞處
舊款車要人手決定鎖邊條axle (2H/4H/4L),要用腦啊

AWD (4個輪需要永恆地運作)
代表車: Subaru WRX/Audi R8 (quattro 系統)
https://www.youtube.com/watch?v=qqQzU-q8S2o (鄉村郊野爛路,部WRX完全展現出實力)
anytime每個輪都發力,新車更可以按情況自動分配前後axle的動力 (0/100,20/80,50/50)
好處
1) 提供traction,更安全 (路面濕滑/rainy day會feel到AWD比2WD穩定),更能拖動重野(喜歡拖trailer出外玩 )
2) off road 性能點都有反甘上下,只系extreme condition無AWD甘好
3) 吾使用腦幾時on/off,4個輪+電腦永遠on
壞處
食油預左 (AWD系統本身重,連埋4個輪永恆運作)
作者: yjfoeg    時間: 2016-7-14 21:42

豪華遊


玩野外 激嘅 要昇高車身 換越野呔......
kf 發表於 2016-7-14 20:21

蘭德酷路澤lol
作者: kanduki    時間: 2016-7-14 22:20

要玩到有幾hard-core先

個人無offroad經驗
祇覺得要玩的話
先要有可能會玩到吸四嘅覺悟
再捃架配到M/T呔同配or改到LSD甚至diff-locker嘅車
作者: PSG7008    時間: 2016-7-14 23:15

Off road Toyota Prado 就perfect, 可以好hardcoreb都得

澳洲二手車好貴三至四萬澳紙 只可以買D行左二/三十萬km, condition 又差, 真係想玩買部新約$60,000 AUD base model manual 可能會比較好

如果吾係三至四萬夠買全新Subaru Forester 2.0L turbo diesel, 只係forester ground clearance 沒Prado 咁高,太hardcore 應該吾掂

2012 年前的Nissan X-Trail 都係4x4, 亦within budget

RAV4 / CRV / CX5 吾使諗 特別CRV
https://m.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
作者: terry99_99    時間: 2016-7-14 23:47

我都唔知有要幾hard core,因為都未去過。
而家住中澳,活動面積中澳方圓700~800 公里
謝謝各位的input ,聽日可能去ford 睇下
之前諗住睇下jeep, 但個個都話係lemon car 。
作者: PSG7008    時間: 2016-7-15 02:42

你如果住remote area 就買Toyota 或subaru la, 吾係壞車真係好吾放便

不過你"中澳"係Alice Spring?
作者: terry99_99    時間: 2016-7-15 09:48

回覆 13# PSG7008

yes alice springs
作者: aussie    時間: 2016-7-15 10:00

本帖最後由 aussie 於 2016-7-15 10:09 編輯

回覆 12# terry99_99


長住?

另外可以考慮租車嘅方式,要用先去租
又唔洗煩啲乜費物費。
作者: PSG7008    時間: 2016-7-15 12:54

回覆  terry99_99


長住?

另外可以考慮租車嘅方式,要用先去租
又唔洗煩啲乜費物費。 ...
aussie 發表於 2016-7-15 10:00


X2

租一個星期睇下點,Alice Spring 沒太多high ground Subaru 夠用,吾係都可以諗Ford ranger, 有野要運都得,慢慢睇下
作者: terry99_99    時間: 2016-7-15 14:19

X2

租一個星期睇下點,Alice Spring 沒太多high ground Subaru 夠用,吾係都可以諗Ford ranger, 有野要 ...
PSG7008 發表於 2016-7-15 12:54


我都唔知會唔會長住,不過應該都會留低做兩三年,之後就可能渣嫁車周圍工作。
租車就唔會啦,呢到租車好貴
目前睇緊ford, izusu 同 vw
izusu 都好似唔錯。
作者: PSG7008    時間: 2016-7-15 14:36

忍痛買部Prado/Forrester la, 第時二手價又高又reliable,VW 吾好諗la, 荒山野嶺壞左你叫拖車都等一日

其實平平地Forrester 絕對夠玩有特,除非要pickup truck. 而且第時去返city 做野都可以揸,pick up truck 係city 要賣就難D

個人意見,我都太耐沒返去
作者: g1jockey    時間: 2016-7-15 15:43

平嘢就三菱Triton
作者: terry99_99    時間: 2016-7-15 21:36

y buying Prado/Forrester is 忍痛 ??
sorry have to type in English as my computer does not support Chinese input
作者: tommyyip1111    時間: 2016-7-15 23:20

Grand vitara 都係一個好選擇, 都有一定既越野能力





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2