Board logo

標題: [一般問題] 停車場減速墊賴野 [打印本頁]

作者: nekkix    時間: 2016-5-3 23:37     標題: 停車場減速墊賴野

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mickey1234    時間: 2016-5-4 00:04

坐返三個人上去,揾個人拍片咪知囉

再者,無人知你四個人有幾重,係咪避震打柴
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pockchop    時間: 2016-5-4 00:16

減速嗰條野有高有低, 多人理應小心行, 落嗰下要踩住break降落
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pockchop    時間: 2016-5-4 00:33

唔卜都卜左, 理鬼佢啦, 我都周不時卜啦, 斜路落平地都卜架
作者: lovercharlene    時間: 2016-5-4 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KITEL212001    時間: 2016-5-4 01:03

一邊碌上減速墊先另一邊再上落都係,部車斜上斜落試下得唔得 !
作者: powerwhy222    時間: 2016-5-4 04:20

但凡過呢d bumper,係 dead slow,埋到個頭轆一到即揚輕油再即時踩 brake落.或者如#8兄所言,用單轆過(偷少少位打斜).
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 09:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 09:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124    時間: 2016-5-4 10:08

有D speed bump會幾高吓,架車係細車的話坐4個大人係會低咗D,有機會好慢好慢都奶野。

可以試吓呢個方法:
http://www.jeanknowscars.com/you ... speed-bumps-4-tips/
作者: misugi    時間: 2016-5-4 13:25

ching 咁豁達  都好大聲下架喎
nekkix 發表於 2016-5-4 09:53


我N年前架AE100,坐滿5人,頭轆過左之後車底直情 hi 住個減速墊黎行
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 13:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Advanced Ivan    時間: 2016-5-4 13:54

今晚食完飯返屋企樓下個停車場
第一次坐滿四個人返黎
一入車場第一個 減速墊 就賴野喇
車速已經好慢, 但係 ...
nekkix 發表於 2016-5-3 23:37

如果你無low低過避震, 可能避震打柴......
6年車, 避震打柴唔出奇......
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen    時間: 2016-5-4 14:15

有冇換過尾鼓 ? 我見好多時都係 HIGH 尾鼓
作者: wongsimon    時間: 2016-5-4 14:36

6年車都...
作者: Turboaftershave    時間: 2016-5-4 14:57

本帖最後由 Turboaftershave 於 2016-5-4 17:48 編輯

師兄可否話聲系邊個Carpark?
個speed hump好高下?

你部車既ground clearance應該吾算少(16.8cm)
http://autos.maxabout.com/cars/ford/fiesta-2010
Toyota Prius 仲少(13.4cm)
http://www.edmunds.com/toyota/prius/2015/features-specs/

我相信樓主無low低架車
甘其中一個可能性就系個coil spring開始吾受力,備多d重量就軟灑蟹(compress得太多)
https://motorfetish.wordpress.co ... -need-to-read-this/
尼個blogger都開左Fiesta mk6三年(同你同款),兩條coil spring斷正同一個地方

美國車質量問題?
作者: lyh1993    時間: 2016-5-4 17:14

似弓彈弓打柴 之前我部civic 坐三個係後面 一過speed bump 就括左催化

via HKEPC Reader for Android
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 17:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-4 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nekkix    時間: 2016-5-7 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upsagel    時間: 2016-5-7 21:13

我都試過,不過係轉彎壓過行人斑馬線的小島型駁
由於嚮正右下盲點,噗一聲勁大,都唔知發生咩樹
下次驗車等師傅上架睇睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2