Board logo

標題: 窩打老道南行 BBQ? [打印本頁]

作者: wheno    時間: 2016-3-25 15:29     標題: 窩打老道南行 BBQ?

上個月中左一野, 收信時, 地點寫 "窩打老道(南行) 鄰近聖約翰里" 查GOOGLE MAP為這裡... 請問大家有無遇過? 這裡我過去三四年, 一年行二百次以上都未見過... 最常見都係浸會... 大家經開留心一下...
Untitled.jpg

圖片附件: Untitled.jpg (2016-3-25 15:28, 143.04 KB) / 下載次數 11
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1875628&k=188be5986aa4c1e2d5cf75618840aeab&t=1782146379&sid=P2pWwOhI0U


作者: ckkong97    時間: 2016-3-25 16:34

上個月中左一野, 收信時, 地點寫 "窩打老道(南行) 鄰近聖約翰里" 查GOOGLE MAP為這裡... 請問大家有無遇過? ...
wheno 發表於 2016-3-25 15:29


    兩邊都有,有時有白色貨van 單擋
作者: wfcda    時間: 2016-3-25 16:52

白色貨van 單擋??
作者: wheno    時間: 2016-3-25 18:42

兩邊都有,有時有白色貨van 單擋
ckkong97 發表於 2016-3-25 16:34


原來如此, 咁我都多留意有無VAN先, 唔該晒
作者: 奠老旗合    時間: 2016-3-25 18:58

一落橋  成百咪殺番上橋   中呀
作者: kimaki    時間: 2016-3-25 22:41

現場係咪70?超得都起碼行到80、90了
作者: kanduki    時間: 2016-3-25 22:53

現場係咪70?超得都起碼行到80、90了
kimaki 發表於 2016-3-25 22:41



由出咗獅隧落斜開始
直到落橋入公主道果3km路段
都係限50
作者: wheno    時間: 2016-3-25 23:14

現場係咪70?超得都起碼行到80、90了
kimaki 發表於 2016-3-25 22:41


基本上有心捉, 成條窩打老道真係好和味, 基本上未見過有車行50, 有時唔趕時間, 想行慢少少, 都感到好大壓力...
作者: powerwhy222    時間: 2016-3-26 02:49

本帖最後由 powerwhy222 於 2016-3-26 02:52 編輯

呢度好多年都係wor,差多梗位啦,對面咪聖佐治大厦(沙田方向).以前仲有過咗何文田响油站果度.
作者: ckkong97    時間: 2016-3-26 07:43

基本上有心捉, 成條窩打老道真係好和味, 基本上未見過有車行50, 有時唔趕時間, 想行慢少少, 都感到好大壓 ...
wheno 發表於 2016-3-25 23:14


果條路, 除左學神行50 之外都唔會有人行咁慢...
作者: wheno    時間: 2016-3-26 14:13

呢度好多年都係wor,差多梗位啦,對面咪聖佐治大厦(沙田方向).以前仲有過咗何文田响油站果度. ...
powerwhy222 發表於 2016-3-26 02:49


真係留意唔到呢, 過去五年, 每次放工都經過, 今次第一次中, 好在$320埋到單
作者: PPLd    時間: 2016-3-26 15:14

果條路, 除左學神行50 之外都唔會有人行咁慢...
ckkong97 發表於 2016-3-26 07:43


I ACC 50 every time.
作者: powerwhy222    時間: 2016-3-27 06:27

真係留意唔到呢, 過去五年, 每次放工都經過, 今次第一次中, 好在$320埋到單 ...
wheno 發表於 2016-3-26 14:13
尋晚约十點經過又見啱啱擺位,正正就係聖佐治大厦沙田方向.你有機會留意吓.窩打老道差不多梗位响呢度(擺响呢度我印象超過廿年.),或者對面線尖咀方向,多年前就有响映月臺/,獅隧口,同尖咀方向就軍營果度.若果有時搭的士你可以問吓d大佬各相機位.起碼有d印象擺邊度多?
作者: kimaki    時間: 2016-3-29 21:08

真係留意唔到呢, 過去五年, 每次放工都經過, 今次第一次中, 好在$320埋到單 ...
wheno 發表於 2016-3-26 14:13


咁你好忍手了,我行親o個度起碼70,未見過有人行50。另一高危特長50路段係告士打道西行,我瀨過一次野,好彩當日唔知點解有不祥預感,無踩到去80,最尾320埋單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2