作者: paddead 時間: 2015-12-14 18:48 標題: 今日學車打8字, 撞爛左手柄, 唉
好冇信心
8字好難
尤其轉上同轉落
作者: davychau 時間: 2015-12-14 18:52
視線運用唔正確
作者: paddead 時間: 2015-12-14 19:10
24/12考
作者: paddead 時間: 2015-12-14 19:11
問定先
我係沙田駕院學
萬一肥左搵出便會唔會平D...有冇好介紹?thx
作者: 翹 時間: 2015-12-14 20:39
我今日pass左,元駕,
太上老君
作者: 翹 時間: 2015-12-14 20:40
學開沙駕建議你考返佢或去鴨駕,再講八字唔難,人坐直,定油,用腳制控制速度,眼望遠,唔好望地
太上老君
作者: paddead 時間: 2015-12-14 21:27
我常死係轉上個度....,一開始轉比唔切油訓車, 一係比多左產左上駁
作者: da87 時間: 2015-12-14 21:58
唔知踩單車練下有冇幫助?
作者: 翹 時間: 2015-12-14 23:24
單車練平衡架咋
另外,您唔好驚,定住毎油門先有用,用腳制,唔好用手制,因為你望地下先會剷左上去,我都經暦過
太上老君
作者: Moderator 時間: 2015-12-14 23:44
唔記得右腳?
作者: yesau 時間: 2015-12-15 00:45
係咪信心唔夠?越驚就越易炒
沙田考車最易,考天光道,路線難,8字仲難
作者: paddead 時間: 2015-12-15 10:52
我都好驚,依家又去學
作者: Solit 時間: 2015-12-15 11:25
呀SIR話:你視線望咩架車就去邊,試下唔好望路邊,望高啲望遠啲
作者: mansiukit 時間: 2015-12-15 11:32
自動波定手波?
作者: paddead 時間: 2015-12-15 14:47
手
作者: 翹 時間: 2015-12-15 22:25
你元駕都可以黎幫下你,沙駕就愛莫難助
太上老君
作者: 翹 時間: 2015-12-15 22:27
我初初都係咁,跌過無數次先識行
太上老君
作者: paddead 時間: 2015-12-15 23:39
元駕係咪易D?
作者: 奠老旗合 時間: 2015-12-16 00:19
妖 濕濕碎啦 我學車果期 有個同學, 響官駕成架車"浪" 左上鐵絲網

作者: Efsf 時間: 2015-12-16 02:31
你咁講, 其實個問題係個油門度, 你係唔需要理個油門, 定住, 你做乜都好都係俾咁多油, 你覺得快, 唔係去收油, 係去用尾制去減慢
渣電單車切記唔好個油門不斷時大時細, 部車個重心會係咁變, 咁樣只會更唔穩, 記得記得, 尾制就係俾你調教速度用!!
作者: kk920 時間: 2015-12-16 02:40
油門 腳制 視線 三樣野
作者: 翹 時間: 2015-12-16 07:47
功多藝熟,唔好驚就得。。
太上老君
作者: jobyball 時間: 2015-12-16 08:13
轉上時不要拖得太慢,可以的話俾少少油同時用腳制,我想好多學生驚上去時會落腳,所以俾大左油,結果衝了出去。而且每部車油門on/off果一下都不同,要你去習慣佢。
利伸,過二十年牌,當時在大圍考。
作者: recosuke 時間: 2015-12-16 17:42
你試下打8時夾實架車睇下會唔會好控制D
作者: 飛云123 時間: 2015-12-16 22:40
我上個月Pass左
我既方法係 打8字係要比少少油&定油
由其上去果陣一定要比油
要減速用腳制而唔收油
咁樣你就淨係需用顧隻腳 會易操控D
24號考都仲有1個禮拜 唔好諗肥左下次
E+就日日去練la
作者: paddead 時間: 2015-12-16 23:38
有個師兄教, 車頭一掂到中間線即比油/ 收油
今日試左, WORK
作者: 翹 時間: 2015-12-17 08:01
肥左要成七個月啊!駕院
太上老君
作者: DGCNYO 時間: 2015-12-17 10:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paddead 時間: 2015-12-20 10:30
8字練完, 始終去到自己揸出街, 好驚......驚行錯路
作者: 翹 時間: 2015-12-20 14:46
驚咩?駕院啲路叫簡單
太上老君
作者: paddead 時間: 2015-12-20 19:40
今日落雨, 終於都試左一個人行完全程.....
我係信心唔夠, 成日想有人陪
作者: 翹 時間: 2015-12-20 21:51
比你合格之後點
太上老君

