Board logo

標題: [一般問題] 換車搵車事前試驗 (更新2015-11-05) [打印本頁]

作者: wa2000    時間: 2015-10-21 16:18     標題: 換車搵車事前試驗 (更新2015-11-05)

本帖最後由 wa2000 於 2015-11-5 01:02 編輯

2015-11-05 更新 #17

我現時揸緊架HONDA ACCORD CG5,架車係2000年車,已經15年。不過今年已經整左幾次共用左$6000,而牌費重有5個月,又差不多係時候又要俾錢人執車驗車$2000+,再加牌費$5794,到時就使多~$8000,今年係架車到其總共用左$14000而現時呢架車2手價只值1萬不到,所以同老婆商議完後決定換車。

由於有使用輪椅的需要,所以就搵返架車尾放到輪椅既車,去到2手車行 (我窮,新車買唔起) 先發覺原來搵架私家車款又放到輪椅係咁難既,基本上全部都係旅行車款 / 7人車款。

結果搵日攞左架輪椅去個間2手車行到將見到可能擺得落輪椅既車就試擺輪椅。

原本想換架新PORTE因為大側門,不過去到一拉呎 (第一次去無帶輪椅) 先發覺可以放棄......
20150924_192426_HDR.jpg 20150924_192441_HDR.jpg 20150924_193031_HDR.jpg

之後就不停咁試其他款既車~
20150924_193322_HDR.jpg 20150924_193628_HDR.jpg 20150928_163340_HDR.jpg 20150928_163348_HDR.jpg 20150928_164150_HDR.jpg 20150928_164003_HDR.jpg 20150928_163952_HDR.jpg 20150928_163630_HDR.jpg 20150928_164212_HDR.jpg 20150928_170100_HDR.jpg 20150928_170340_HDR.jpg

連福祉車都試埋睇埋 (Freed Welcab),不過張椅個摩打係椅底,第2排左邊位要移後到好後先坐到,就變相放棄第3排左邊位,再放低第3排擺輪椅,結果坐得4人......
20150928_164611_HDR.jpg 20150928_165140_HDR.jpg 20150928_165211_HDR.jpg

圖片附件: 20150924_192426_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 63.76 KB) / 下載次數 88
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835273&k=a5b0d115f134e68e2303268f836935e8&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150924_192441_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 45.76 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835274&k=ce229def5fc35f95a964313e28cdfcc4&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150924_193031_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 38.28 KB) / 下載次數 75
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835275&k=354f33a23c0f5f5301f49a9f534800f5&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150924_193322_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 83.67 KB) / 下載次數 79
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835276&k=7abea1869b18fd5200ae687a90a52b39&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150924_193628_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 83.47 KB) / 下載次數 88
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835277&k=147ceafa0320c0e300643f331c984cf6&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_163340_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 77.45 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835278&k=b09a1216265aa4cb9c931142b39604d6&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_163348_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 66.96 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835279&k=2536585bfa94c6df12d65921d2cfa9eb&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_163630_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 77.39 KB) / 下載次數 93
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835280&k=f1b36b7403ad377c1eef1b389bd9f20b&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_163952_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 71.78 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835281&k=ec774d69ae5a638ba81f8192932472af&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_164003_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 78.17 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835282&k=58a54ab84773713b420629381869c5a6&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_164150_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 73.68 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835283&k=63523662d377360a64fd0774451306a4&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_164212_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 73.52 KB) / 下載次數 90
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835284&k=6cf265ecc46e7a5105c3f54fa67345ab&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_164611_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 69.01 KB) / 下載次數 71
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835285&k=867208e74367b4d6ee269215ad119b44&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_165140_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 78.81 KB) / 下載次數 69
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835286&k=7df3a1e6145923218e0ade12a77a97be&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_165211_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 88.14 KB) / 下載次數 80
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835287&k=43c1f5fedbf48c20ea9af70fe19cef58&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_170100_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 73.41 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835288&k=8815a59f53c1d52b4b5a293e5471f645&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20150928_170340_HDR.jpg (2015-10-21 15:41, 80.13 KB) / 下載次數 71
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1835289&k=a38765695e3a0b1bf7032536f1d9b917&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln


作者: ckkong97    時間: 2015-10-21 17:48

最後決定買乜車?
作者: backspace-hk    時間: 2015-10-21 18:01

豐田福祉車系 Alphard電動輪椅最體貼
http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/car/art/20040910/4297769

作者: wa2000    時間: 2015-10-21 18:21

回覆 2# ckkong97


最後經老婆試坐,決定BMW旅行車
作者: wa2000    時間: 2015-10-21 18:23

回覆 3# backspace-hk


呢架12萬買唔到!
作者: ckkong97    時間: 2015-10-21 19:03

回覆  ckkong97


最後經老婆試坐,決定BMW旅行車
wa2000 發表於 2015-10-21 18:21


隱型戰車 ??
作者: mocha_boy    時間: 2015-10-21 19:18

回覆  ckkong97


最後經老婆試坐,決定BMW旅行車
wa2000 發表於 2015-10-21 18:21



    BMW series 3 touring?
作者: wa2000    時間: 2015-10-25 23:01

車已取,影返張放輪椅既對比
20151025_153754.jpg
20151025_153812.jpg

新車個尾箱真係好大

今日同老婆遊左陣車河,佢好滿意架車既靜同舒適,因為佢成程係咁訓

回覆 6# ckkong97

係E61,重要係銀色

回覆 7# mocha_boy

係E61

圖片附件: 20151025_153754.jpg (2015-10-25 22:55, 85.56 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836320&k=416bce59f1f686854b5702fd8421db1f&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln



圖片附件: 20151025_153812.jpg (2015-10-25 22:55, 81.78 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1836321&k=44ee20c9f0fc1748aebb06a8b6ae2df7&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln


作者: ckkong97    時間: 2015-10-25 23:11

車已取,影返張放輪椅既對比



新車個尾箱真係好大

今日同老婆遊左陣車河,佢好滿意架車既靜同 ...
wa2000 發表於 2015-10-25 23:01


拆埋roof rack真係個個當你老隱, 有無試過跟住架車, 前車讓你行先....
作者: trendhk    時間: 2015-10-26 00:07

我現時揸緊架HONDA ACCORD CG5,架車係2000年車,已經15年。不過今年已經整左幾次共用左$6000,而牌費重有5 ...
wa2000 發表於 2015-10-21 16:18


Ching,你去個間係唔係荔枝角個間?服務好嗎?
作者: wa2000    時間: 2015-10-26 00:45

回覆 10# trendhk

個次攞輪椅去大量影既係荔枝角個間,我去過兩次,第一次平日臨收工去,第2次就紅日傍晚去,都唔多人,肯招呼,你見我影左/試左咁多架車就知。

其他服務就唔知,因為我最後無係佢到買。

同埋留意返好多2手車行個價係上會價,而息口最少3.5%!

現金價約每10萬多1萬。自己圍下P loan抵定跟車行上會抵啦。因為P loan息係可以2%以下。

同埋如果經車行,叫佢俾個出門口價,即係包晒所有費用我揸得架車走既價 (不論政府 / 車行要收既費用計晒,除保險以外因可以自己搵),因為可以同淨車價差好多錢。

日水重要諗下換唔換走黑玻璃,又一筆錢。
作者: uzone02    時間: 2015-10-26 12:49

Audi 尾箱都好大
我果架A4 2002 四門版都擺到架wheel chair入去
作者: love19901109    時間: 2015-10-26 14:25

回覆 12# uzone02
其實好多四門車尾箱都好大   我部CIVIC 長期放部摺車係到   仲有一半位放野
作者: ivanng213    時間: 2015-10-26 17:09

睇下你係咪一定要放平擺,唔係ge話好多車仔都擺到

同埋傷殘人士出車係免稅, 10萬左右就有新車
作者: fkjohnny    時間: 2015-10-26 21:18

回覆  trendhk

個次攞輪椅去大量影既係荔枝角個間,我去過兩次,第一次平日臨收工去,第2次就紅日傍晚去 ...
wa2000 發表於 2015-10-26 00:45



師兄,可否pm荔枝角邊間呢,唔該
作者: lovercharlene    時間: 2015-10-27 15:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wa2000    時間: 2015-11-5 01:00

攞左車~10日,基本上日日揸車返工,一日來回~55公里。

終於入第2缸油,這車的耗油比想像中好,行車電腦顯示10.5KM/L,而現實以打滿油缸計就~9.8KM/L。以3公升車算係不錯。
20151104_185559.jpg

由於主要係揸車返放工,無話會揸得快 (返放工時間成條路都係車),定速揸。不過一塞車就見到個行車電腦耗油數字係咁跌

圖片附件: 20151104_185559.jpg (2015-11-5 00:55, 64.53 KB) / 下載次數 78
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1838847&k=16bc8cbadb360eaeb17842e6c6f1296c&t=1782566852&sid=tKjYSRJOln


作者: tomming    時間: 2015-11-5 10:10

攞左車~10日,基本上日日揸車返工,一日來回~55公里。

終於入第2缸油,這車的耗油比想像中好,行車電腦顯 ...
wa2000 發表於 2015-11-5 01:00



著咗 check engine 燈?  
作者: backspace-hk    時間: 2015-11-5 10:45

本帖最後由 backspace-hk 於 2015-11-5 11:03 編輯
要傷殘人士車主先有喎~ 仲好似要報左傷殘人士車主 已長期都係他人駕駛會比人話 ...
lovercharlene 發表於 2015-10-27 15:20



傷殘牌有免稅油,政府月租車場半價,新車免稅。
作者: lovercharlene    時間: 2015-11-5 11:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: carl.20150508    時間: 2015-11-5 11:16

可能著左電未達車炸?
我見佢冇轉數
lovercharlene 發表於 2015-11-5 11:14



    應該係
作者: backspace-hk    時間: 2015-11-5 11:24

回覆 20# lovercharlene

嚇死人咩,個心離一離呀!
作者: lovercharlene    時間: 2015-11-5 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomming    時間: 2015-11-5 11:41

可能著左電未達車炸?
我見佢冇轉數
lovercharlene 發表於 2015-11-5 11:14



嚇死人咩,個心離一離呀! x 2  
作者: lovercharlene    時間: 2015-11-5 13:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tomming    時間: 2015-11-5 15:04

就係比你嚇到啦....人地剛剛收車
lovercharlene 發表於 2015-11-5 13:29



因為我試過, 所以比較留意這燈號. 但的確冇留意轉數...   
作者: wa2000    時間: 2015-11-5 15:14

我記得傷殘牌個流程大約如下:

傷殘牌係要醫生證明你有身體上問題但係重適合揸車,之後再入俾運輸處關於架車需唔需為該傷殘駕駛者作出改裝,全部攪完先會批個傷殘牌。
作者: wa2000    時間: 2015-11-5 15:15

係呀,剛剛入完油未撻車
作者: PPLd    時間: 2015-11-5 22:10

本帖最後由 PPLd 於 2015-11-6 07:46 編輯
終於入第2缸油,這車的耗油比想像中好,行車電腦顯顯示10.5KM/L,而現實以打滿油缸計就~9.8KM/L ...
wa2000 發表於 2015-11-5 01:00



    How heavy is ur normal load? 4 ppl?
作者: wa2000    時間: 2015-11-6 16:03

回覆 29# PPLd


    1-2 PPL





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2