Board logo

標題: [私家車] 分享下係易發搵車既經驗 [打印本頁]

作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 16:13     標題: 分享下係易發搵車既經驗

見到好多人放車 最基本既幾多手同幾多公里都絛寫

有人留言就叫佢打俾佢 有好多人可能知道左之後無興趣 除非個賣家好得閒 如果唔係個個打俾佢問下都幾忙
作者: wueddie    時間: 2015-6-3 16:23

28 搵車好多都係 "CAR SHOW POST" 係搵吾到人的 . 同埋~有好多人放好多假 post 拉低個價 . 所以一般都要搵十幾個 post 可能得一,二個 post 回.
好啦~如果比你看到佢真身 , 你想試下架車高轉 , 上斜果D又話吾得好傷車... 又有D連上架都吾比~所以最好約出來之前~先要諗自己想查架車D什麼先~之後同佢在電話傾好之後 而佢又 agree 先約出來試.
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 16:25

28 搵車好多都係 "CAR SHOW POST" 係搵吾到人的 . 同埋~有好多人放好多假 post 拉低個價 . 所以一般都要搵 ...
wueddie 發表於 2015-6-3 16:23



    上架都吾比 咁樣好難買得落手
作者: AAA1    時間: 2015-6-3 16:55

Most just for shopping and bargain on price after seeing cars
Quite difficult to sell cars there
作者: wilsonx9    時間: 2015-6-3 17:23

要有D 耐性, 假盤唔少, 真盤亦唔少
睇下相, 留言, 車主的介紹, 基本上都分辨到係真盤定假盤
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 17:39

要有D 耐性, 假盤唔少, 真盤亦唔少
睇下相, 留言, 車主的介紹, 基本上都分辨到係真盤定假盤 ...
wilsonx9 發表於 2015-6-3 17:23


我通常都係係whatsapp 問 買二手車真係要有耐性 如果唔係會買到D有問題既車
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 18:03

其實試車咁短時間試唔到乜野   有毛病好多時都要渣完一輪先發現
我果部就有D 咁既問題
作者: piggyman    時間: 2015-6-3 18:13

I am now placing my ads in 28car ... Up to this moment ... there is only 1 real potential buyer ... 2 to 3 "shop-buyers"
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2015-6-3 19:34

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2015-6-3 20:03 編輯

利申28買車同擺車都試過

買車:
冇錯, 好多都唔係真盤, 好多係壓價盤, 另外好多係車行盤, 撞完整到好靚仔然後平價擺響度/一係就高過晒average擺響度, 你搵下條友個聯絡有冇放多過一部車就知. 如果真係私人放既, 約出泥多數都睇下車 or 試埋.

作為買家, 都係睇下出幾多錢啦, 如果你要幾萬蚊, 又十年車咁就唔洗點上架架啦, 一上一落都成K, 真係好多車都撞過, 你睇FB果D駕駛GROUP日日幾多TA就知,
香港一架10年(轉過幾手)好難冇撞, 唔係大撞, 冇入陣, 冇漏水/ 機油唔係bar bar聲咁漏出泥都OK啦.
要靚要完美主義唔是呢D價位, 可以諗下買架新車啦.  (**新車都未必完美 )
(**大撞/ 駁陣果D可以睇車底/尾箱/ engine room有冇奇怪既焊點/ 骨位唔直/ 重新噴過底油)
最後第一架大撞過, 車尾一邊轆沙板巢左....然後睇第二架冇大問題就要左  返泥自己再執 換車機音響啊/打立etc

賣車:
我又試過28賣車, 因為某D原因早前想放左部車, 我架車車齡都有十年, 十一萬公里(一年萬幾公里, 代步車好正常啦).
話晒日日行機器精神又勤打理...仲要係豐田bor....

同埋拎出泥俾人試, 就預左佢會踩重油, 冇咩所謂, 架車唔係豆腐, 踩幾版重油  is OK,
有時自己超車.同FD行都會踩重D

不過有好幾個問完又話高米又話成睇都唔睇, 其實心諗, 車行標果D十年得果幾萬公里真係有人信? 雖知道, 要撥隻標好容易~
又有D約出泥係試車款, 未渣過呢款.
又有D試完各樣都岩, 但又針著響2千蚊, 自問架車都算靚仔企理, 有D改裝又岩岩續牌, 掃晒28都冇邊架抵玩得過. 咁我緊係唔減俾佢, 然後話要諗下, 最後影都冇埋
又有D渣開私家車覺得7人車冇力啊, 車身唔夠完美之類(十年車捉架車身留左D開門L印 )
又有拎住權啤酒響度睇完車話要試
又有大師睇大半個鐘, 然後話你引擎邊漏油, 話唔敢買...
.......下刪

well 最後玩左幾個星期, 試左N個 時間同油錢都俾唔少, 最後嬲嬲地收返個盤繼續渣, 順手幾百蚊換埋引擎膠邊
有人call back都話唔賣  now腳車Daily Drive快樂使用中,
p.s. 今年又多左兩萬幾公里了    
作者: hunterhk    時間: 2015-6-3 20:03

the seller said that not crash .
put it to check .
found have crash.
lost my time and more for check the car . bad seller on 28car
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:13

其實試車咁短時間試唔到乜野   有毛病好多時都要渣完一輪先發現
我果部就有D 咁既問題 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 18:03



    有D咩問題???
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:14

I am now placing my ads in 28car ... Up to this moment ... there is only 1 real potential buyer ...  ...
piggyman 發表於 2015-6-3 18:13


shop-buyers???
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:15

the seller said that not crash .
put it to check .
found have crash.
lost my time and more for che ...
hunterhk 發表於 2015-6-3 20:03


我都聽過類似 部車係水貨 買家問車主有無撞過 賣家話無 上架先知成個尾駁過
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 20:20

回覆 11# lancer_999100
打南磨有聲  電壓唔穩定   頭避震有聲  ... 不過架車平所以用壞就算  
日本車都無咩大問題   撞過果D其實一開車頭再睇車底都睇到晒  除非手工好好
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:21

利申28買車同擺車都試過

買車:
冇錯, 好多都唔係真盤, 好多係壓價盤, 另外好多係車行盤, 撞完整到好靚仔 ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2015-6-3 19:34


我都試過賣車 真係咩人都有 成10年車 賣幾萬蚊 有條友搵車房睇係咁彈
心諗成10年車 要完美就去買新車啦
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:23

回覆  lancer_999100
打南磨有聲  電壓唔穩定   頭避震有聲  ... 不過架車平所以用壞就算  
日本車都無咩 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:20



   oh 依D執返好都唔平 你買左幾錢? 有無搵車房上架?
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 20:28

回覆 16# lancer_999100
無搵車房搞... 諗住試下應該都無問題掛   兩皮野 ES8 之嘛   加上前車主話有做保養
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:34

回覆  lancer_999100
無搵車房搞... 諗住試下應該都無問題掛   兩皮野 ES8 之嘛   加上前車主話有做保養 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:28


放南個D例牌話有做保養   如果買幾萬蚊車下下上架都幾金下
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 20:38

回覆 18# lancer_999100
所以我都諗遲D換車先傾好晒岩先上架再買   但唔知上架睇唔睇到呢D毛病...  
佢唔係成日出事   撞岩我試車果陣無事  買左之後行一陣就出事
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 20:40

回覆  lancer_999100
所以我都諗遲D換車先傾好晒岩先上架再買   但唔知上架睇唔睇到呢D毛病...  
佢唔係成 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:38



但起碼搵車房上架睇左 應該唔會有咩大問題  同埋千其唔好買有改裝過既車 車房都咁同我講
作者: kanduki    時間: 2015-6-3 21:09

本帖最後由 kanduki 於 2015-6-3 21:12 編輯

個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車

第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響同埋後座底有玻璃碎之外就無咩嘢
不過去過EPC車聚同埋玩咗個半月後
向工作上俾人"老奉"過頭
一氣之下送咗佢去劏場+罷駕半年

之後又想返揸車
又上廿八捃
先睇一架N16
不過個殼有好鏽點同成錶板都係菸灰所以無要
跟住又見到架B14
睇相擺緊爛地就索性問對方架車擺邊之後就自己睇咗先
覺得仲ok就趕向過年前同佢交收
到過戶果陣先察覺係疑似森x美嘅sales唻
(交談中個人提及有打算買新車佢就係咁推薦佢代理啲車)
接手後除咗錶板有時無哂信號之外就無咩嘢
之後又去過EPC車聚同揸咗半年後
由於新車到同牌費完結
亦送埋佢去劏場
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 21:15

個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車

第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響 ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:09


唔使一萬嘅舊車當租車錢都抵  森x美都賣D平車??
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 21:18

回覆 21# kanduki
錶板有時無哂信號 即係無晒車速果D?
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 21:18

回覆 20# lancer_999100
以前好似無咁緊...   而家小小改裝都好大件事咁
作者: kanduki    時間: 2015-6-3 21:23

唔使一萬嘅舊車當租車錢都抵  森x美都賣D平車??
lancer_999100 發表於 2015-6-3 21:15



似係個sales收咗個客架殘七
再自己捃人接手

個人估計trade-in返唻啲舊車
會視乎價位而代理自己賣定sales自己諗辦法套現
上到廿八有啲望落唔錯嘅會擺明話自己係sales唻賣
而啲無咁好樣嘅(如我買過果架)就會扮私人唻賣
作者: kanduki    時間: 2015-6-3 21:36

回覆  kanduki
錶板有時無哂信號 即係無晒車速果D?
love19901109 發表於 2015-6-3 21:18



有時行行下個咪錶同轉速會歸零唔郁
之後上網爬文發現係呢款車嘅通病唻

劏之前捃過車房報價
要驗到車的話有千幾文嘢要整
如果唔係無位擺 可能仲會keep住唻粗玩
有咗架新車後 好多時覺得太矜貴而無去郁車
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 21:37

有時行行下個咪錶同轉速會歸零唔郁
之後上網爬文發現係呢款車嘅通病唻

劏之前捃過車房報價 ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:36



    真係好 有新車揸
作者: kanduki    時間: 2015-6-3 21:42

回覆 27# lancer_999100


其實新有新唔好
(全保"尤其未有NCB" 代理保用費 仲有出去泊車最怕遇上開門_)

怕買舊車有鑊氣的話
買架全新泡菜細車都唔使六位數
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-3 21:43

回覆  lancer_999100


其實新有新唔好
(全保"尤其未有NCB" 代理保用費 仲有出去泊車最怕遇上開門_ ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:42



    又係 新車上會又要買全車 出街泊車又驚俾人整花 但起碼唔使煩維修先
作者: love19901109    時間: 2015-6-3 22:14

回覆 28# kanduki
之前都有考慮過  泡菜車好似仲多鑊氣=.='    你泊邊到會推到開門L ...   就算自己場都有機會
作者: 風聆草    時間: 2015-6-4 02:55

回覆  kanduki
之前都有考慮過  泡菜車好似仲多鑊氣=.='    你泊邊到會推到開門L ...   就算自己場都有機 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 22:14

起亞同現代都好少話會奶野,佢地國家d 人咁重用就知...

只係 touchwood 真係有野壞,抄左要換既話,你係香港都唔容易找到 Parts...
作者: garylor    時間: 2015-6-4 16:52

8掛問下,如果賣家話冇撞過但上完架發覺有咁上架錢邊個比?
作者: ryan_cheung    時間: 2015-6-4 17:27

回覆 32# garylor


買家比上架費
賣家退訂
作者: powpow14    時間: 2015-6-4 19:54

一日未上架,都唔好落訂住
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-4 20:05

8掛問下,如果賣家話冇撞過但上完架發覺有咁上架錢邊個比?
garylor 發表於 2015-6-4 16:52



    一定係買家 因為上架肯定係賣家要求  所以如果買幾萬蚊車好少會上架
作者: garylor    時間: 2015-6-5 09:20

一定係買家 因為上架肯定係賣家要求  所以如果買幾萬蚊車好少會上架 ...
lancer_999100 發表於 4/6/2015 20:05


驗完無事就當然係買家比啦,但係如果賣家聲稱冇撞過但係驗出黎又有,咁要賣家比好唔順氣架嘛。
作者: 風聆草    時間: 2015-6-5 09:37

本帖最後由 風聆草 於 2015-6-5 09:39 編輯
驗完無事就當然係買家比啦,但係如果賣家聲稱冇撞過但係驗出黎又有,咁要賣家比好唔順氣架嘛。 ...
garylor 發表於 2015-6-5 09:20


無計,因為驗車係買家話要做,
如果下下賣家俾錢驗,驗完買家先黎話唔要,就算可以殺佢訂都唔補唔返。
你諗下一個賣車 Post 可以有幾多個買家去睇...

但老實講啦,如果佢話你知無撞但驗左出黎有撞既...
我覺得會有其他野忍瞞,驗到奶野夾住條尾走...
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-5 09:56

驗完無事就當然係買家比啦,但係如果賣家聲稱冇撞過但係驗出黎又有,咁要賣家比好唔順氣架嘛。 ...
garylor 發表於 2015-6-5 09:20



其實無計 買二手車就係咁 好多人放車都話有定期保養同無撞過 如果講左出來應該無咩人會買


反而驗出黎又有仲好    通常睇幾部 岩先上架
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-5 09:58

無計,因為驗車係買家話要做,
如果下下賣家俾錢驗,驗完買家先黎話唔要,就算可以殺佢訂都唔補唔返。
你 ...
風聆草 發表於 2015-6-5 09:37


買家通常要承擔依D風險 之前聽有條友講 個賣家都話無撞過 但一上架驗就知道個尾駁過 有D野仲要唔係原裝
作者: powpow14    時間: 2015-6-5 13:50

叫賣家俾番買家,難道確實高
除非上架一見到唔妥即借尿遁
作者: lancer_999100    時間: 2015-6-5 14:06

叫賣家俾番買家,難道確實高
除非上架一見到唔妥即借尿遁
powpow14 發表於 2015-6-5 13:50



    通常上架係買家搵相熟車房OR搵HKXI個D 如果去返賣家D車房不如唔好上架





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2