作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 16:13 標題: 分享下係易發搵車既經驗
見到好多人放車 最基本既幾多手同幾多公里都絛寫
有人留言就叫佢打俾佢 有好多人可能知道左之後無興趣 除非個賣家好得閒 如果唔係個個打俾佢問下都幾忙
作者: wueddie 時間: 2015-6-3 16:23
28 搵車好多都係 "CAR SHOW POST" 係搵吾到人的 . 同埋~有好多人放好多假 post 拉低個價 . 所以一般都要搵十幾個 post 可能得一,二個 post 回.
好啦~如果比你看到佢真身 , 你想試下架車高轉 , 上斜果D又話吾得好傷車... 又有D連上架都吾比~所以最好約出來之前~先要諗自己想查架車D什麼先~之後同佢在電話傾好之後 而佢又 agree 先約出來試.
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 16:25
上架都吾比 咁樣好難買得落手
作者: AAA1 時間: 2015-6-3 16:55
Most just for shopping and bargain on price after seeing cars
Quite difficult to sell cars there
作者: wilsonx9 時間: 2015-6-3 17:23
要有D 耐性, 假盤唔少, 真盤亦唔少
睇下相, 留言, 車主的介紹, 基本上都分辨到係真盤定假盤
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 17:39
我通常都係係whatsapp 問 買二手車真係要有耐性 如果唔係會買到D有問題既車
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 18:03
其實試車咁短時間試唔到乜野 有毛病好多時都要渣完一輪先發現
我果部就有D 咁既問題
作者: piggyman 時間: 2015-6-3 18:13
I am now placing my ads in 28car ... Up to this moment ... there is only 1 real potential buyer ... 2 to 3 "shop-buyers"
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2015-6-3 19:34
本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2015-6-3 20:03 編輯
利申28買車同擺車都試過
買車:
冇錯, 好多都唔係真盤, 好多係壓價盤, 另外好多係車行盤, 撞完整到好靚仔然後平價擺響度/一係就高過晒average擺響度, 你搵下條友個聯絡有冇放多過一部車就知. 如果真係私人放既, 約出泥多數都睇下車 or 試埋.
作為買家, 都係睇下出幾多錢啦, 如果你要幾萬蚊, 又十年車咁就唔洗點上架架啦, 一上一落都成K, 真係好多車都撞過, 你睇FB果D駕駛GROUP日日幾多TA就知,
香港一架10年(轉過幾手)好難冇撞, 唔係大撞, 冇入陣, 冇漏水/ 機油唔係bar bar聲咁漏出泥都OK啦.
要靚要完美主義唔是呢D價位, 可以諗下買架新車啦. (**新車都未必完美
(**大撞/ 駁陣果D可以睇車底/尾箱/ engine room有冇奇怪既焊點/ 骨位唔直/ 重新噴過底油)
最後第一架大撞過, 車尾一邊轆沙板巢左....然後睇第二架冇大問題就要左
賣車:
我又試過28賣車, 因為某D原因早前想放左部車, 我架車車齡都有十年, 十一萬公里(一年萬幾公里, 代步車好正常啦).
話晒日日行機器精神又勤打理...仲要係豐田bor....
同埋拎出泥俾人試, 就預左佢會踩重油, 冇咩所謂, 架車唔係豆腐, 踩幾版重油 is OK,
有時自己超車.同FD行都會踩重D
不過有好幾個問完又話高米又話成睇都唔睇, 其實心諗, 車行標果D十年得果幾萬公里真係有人信? 雖知道, 要撥隻標好容易~
又有D約出泥係試車款, 未渣過呢款.
又有D試完各樣都岩, 但又針著響2千蚊, 自問架車都算靚仔企理, 有D改裝又岩岩續牌, 掃晒28都冇邊架抵玩得過. 咁我緊係唔減俾佢, 然後話要諗下, 最後影都冇埋
又有D渣開私家車覺得7人車冇力啊, 車身唔夠完美之類(十年車捉架車身留左D開門L印
又有拎住權啤酒響度睇完車話要試
又有大師睇大半個鐘, 然後話你引擎邊漏油, 話唔敢買...
.......下刪
well 最後玩左幾個星期, 試左N個 時間同油錢都俾唔少, 最後嬲嬲地收返個盤繼續渣, 順手幾百蚊換埋引擎膠邊
有人call back都話唔賣
p.s. 今年又多左兩萬幾公里了
作者: hunterhk 時間: 2015-6-3 20:03
the seller said that not crash .
put it to check .
found have crash.
lost my time and more for check the car . bad seller on 28car
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:13
有D咩問題???
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:14
I am now placing my ads in 28car ... Up to this moment ... there is only 1 real potential buyer ... ...
piggyman 發表於 2015-6-3 18:13
shop-buyers???
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:15
the seller said that not crash .
put it to check .
found have crash.
lost my time and more for che ...
hunterhk 發表於 2015-6-3 20:03
我都聽過類似 部車係水貨 買家問車主有無撞過 賣家話無 上架先知成個尾駁過
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 20:20
回覆 11# lancer_999100
打南磨有聲 電壓唔穩定 頭避震有聲 ... 不過架車平所以用壞就算
日本車都無咩大問題 撞過果D其實一開車頭再睇車底都睇到晒 除非手工好好
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:21
我都試過賣車 真係咩人都有 成10年車 賣幾萬蚊 有條友搵車房睇係咁彈
心諗成10年車 要完美就去買新車啦
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:23
oh 依D執返好都唔平 你買左幾錢? 有無搵車房上架?
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 20:28
回覆 16# lancer_999100
無搵車房搞... 諗住試下應該都無問題掛 兩皮野 ES8 之嘛 加上前車主話有做保養
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:34
放南個D例牌話有做保養 如果買幾萬蚊車下下上架都幾金下
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 20:38
回覆 18# lancer_999100
所以我都諗遲D換車先傾好晒岩先上架再買 但唔知上架睇唔睇到呢D毛病...
佢唔係成日出事 撞岩我試車果陣無事 買左之後行一陣就出事
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 20:40
但起碼搵車房上架睇左 應該唔會有咩大問題 同埋千其唔好買有改裝過既車 車房都咁同我講
作者: kanduki 時間: 2015-6-3 21:09
本帖最後由 kanduki 於 2015-6-3 21:12 編輯
個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車
第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響同埋後座底有玻璃碎之外就無咩嘢
不過去過EPC車聚同埋玩咗個半月後
向工作上俾人"老奉"過頭
一氣之下送咗佢去劏場+罷駕半年
之後又想返揸車
又上廿八捃
先睇一架N16
不過個殼有好鏽點同成錶板都係菸灰所以無要

跟住又見到架B14
睇相擺緊爛地就索性問對方架車擺邊之後就自己睇咗先
覺得仲ok就趕向過年前同佢交收
到過戶果陣先察覺係疑似森x美嘅sales唻
(交談中個人提及有打算買新車佢就係咁推薦佢代理啲車
)接手後除咗錶板有時無哂信號之外就無咩嘢
之後又去過EPC車聚同揸咗半年後
由於新車到同牌費完結
亦送埋佢去劏場
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 21:15
唔使一萬嘅舊車當租車錢都抵 森x美都賣D平車??
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 21:18
回覆 21# kanduki
錶板有時無哂信號 即係無晒車速果D?
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 21:18
回覆 20# lancer_999100
以前好似無咁緊... 而家小小改裝都好大件事咁
作者: kanduki 時間: 2015-6-3 21:23
似係個sales收咗個客架殘七
再自己捃人接手
個人估計trade-in返唻啲舊車
會視乎價位而代理自己賣定sales自己諗辦法套現
上到廿八有啲望落唔錯嘅會擺明話自己係sales唻賣
而啲無咁好樣嘅(如我買過果架)就會扮私人唻賣
作者: kanduki 時間: 2015-6-3 21:36
有時行行下個咪錶同轉速會歸零唔郁
之後上網爬文發現係呢款車嘅通病唻
劏之前捃過車房報價
要驗到車的話有千幾文嘢要整
如果唔係無位擺 可能仲會keep住唻粗玩
有咗架新車後 好多時覺得太矜貴而無去郁車
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 21:37
真係好 有新車揸
作者: kanduki 時間: 2015-6-3 21:42
回覆 27# lancer_999100
其實新有新唔好
(全保"尤其未有NCB" 代理保用費 仲有出去泊車最怕遇上開門_
)怕買舊車有鑊氣的話
買架全新泡菜細車都唔使六位數
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-3 21:43
又係 新車上會又要買全車 出街泊車又驚俾人整花 但起碼唔使煩維修先
作者: love19901109 時間: 2015-6-3 22:14
回覆 28# kanduki
之前都有考慮過 泡菜車好似仲多鑊氣=.=' 你泊邊到會推到開門L ... 就算自己場都有機會
作者: 風聆草 時間: 2015-6-4 02:55
起亞同現代都好少話會奶野,佢地國家d 人咁重用就知...
只係 touchwood 真係有野壞,抄左要換既話,你係香港都唔容易找到 Parts...
作者: garylor 時間: 2015-6-4 16:52
8掛問下,如果賣家話冇撞過但上完架發覺有咁上架錢邊個比?
作者: ryan_cheung 時間: 2015-6-4 17:27
回覆 32# garylor
買家比上架費
賣家退訂
作者: powpow14 時間: 2015-6-4 19:54
一日未上架,都唔好落訂住
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-4 20:05
一定係買家 因為上架肯定係賣家要求 所以如果買幾萬蚊車好少會上架
作者: garylor 時間: 2015-6-5 09:20
驗完無事就當然係買家比啦,但係如果賣家聲稱冇撞過但係驗出黎又有,咁要賣家比好唔順氣架嘛。
作者: 風聆草 時間: 2015-6-5 09:37
本帖最後由 風聆草 於 2015-6-5 09:39 編輯
無計,因為驗車係買家話要做,
如果下下賣家俾錢驗,驗完買家先黎話唔要,就算可以殺佢訂都唔補唔返。
你諗下一個賣車 Post 可以有幾多個買家去睇...
但老實講啦,如果佢話你知無撞但驗左出黎有撞既...
我覺得會有其他野忍瞞,驗到奶野夾住條尾走...
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-5 09:56
其實無計 買二手車就係咁 好多人放車都話有定期保養同無撞過 如果講左出來應該無咩人會買
反而驗出黎又有仲好 通常睇幾部 岩先上架
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-5 09:58
買家通常要承擔依D風險 之前聽有條友講 個賣家都話無撞過 但一上架驗就知道個尾駁過 有D野仲要唔係原裝
作者: powpow14 時間: 2015-6-5 13:50
叫賣家俾番買家,難道確實高
除非上架一見到唔妥即借尿遁
作者: lancer_999100 時間: 2015-6-5 14:06

