Board logo

標題: [保養相關] Book 驗車要4個月前 BOOK?? [打印本頁]

作者: t1174-3    時間: 2015-4-23 11:25     標題: Book 驗車要4個月前 BOOK??

剛打去 Crown 總台 BooK 保養, 個 CS 說提我現在 Book 驗車要4個月前 BOOK WOR....4個月, 我重要唔要車都唔知呀, 點4個月前BOOK 呀.......我知現在 驗車要一個月 前就BOOK, 我上之也早兩個月就BOOK,  但自己有驗車的皇冠車行反而重要成4個月, 會唔會過份D呀.....
重要保養信其實是保養日前一個月多先寄........

OR 是個總台 CS 玩嘢? 下次直接打返去廠BOOK OR EVEN 出去保養算.....
作者: ruri1234    時間: 2015-4-23 12:09

我早兩日問過(唔係Crown), 話排到6月頭
作者: kiyam    時間: 2015-4-23 13:22

我上星期比車房攪話要排到6月底
作者: LYF1437    時間: 2015-4-23 13:22

係呀, 差唔多要咁~!
作者: uzone02    時間: 2015-4-23 14:15

有錢有快期~
冇錢就。。自己努力去慢慢排
我都由2月中排到4月頭
作者: TH30    時間: 2015-4-23 14:26

運輸署防貪 車主續牌無門叫慘  
驗車量大減60% 預約需時逾月
15/01/2015

私家車車齡滿六年,均需通過年檢才能續領行車證。惟業內人士透露,運輸署為防貪加強把關,令每日驗車量跌60%。為免「無車揸」,車主除提前逾月預約外,或需排通宵及多付錢予車房代勞搶候補位。
駕車逾20年的郭先生,行車證去年12月底到期。他一如既往在屆滿前十天,致電車房預約驗車,但竟要排期至2015年1月底,「到時行車證已過期,無車揸。」
他指相熟的驗車師傅表示,自廉署陸續揭發有車行涉行賄,以「包合格」作招徠詐騙運輸署後,署方加緊執法,「以前一間驗車中心每日高峰期可驗150至200架車,依家規定每架驗足45分鐘,部分驗車綫一日只驗到12至25架。」為免行車證過期,他經車房師傅「教路」,以1,500元,包530元驗車費,由車行職員代找即日候補位,率先驗車,「畀多小小錢,兩日搞掂。」
作者: BEpsilon    時間: 2015-4-23 15:10

冠車行反而重要成4個月, 會唔會過份D呀.....
t1174-3 發表於 2015-4-23 11:25

我上星期打去大昌(元朗)約運輸署年檢,排到七月尾。
作者: chitshun09    時間: 2015-4-29 13:04

昨日排元朗都排到7月6號!!
作者: 改咩名好    時間: 2015-4-29 15:31

排到7月幾拿? 仆_ 我7月頭到期 而家都未排......
作者: 奠老旗合    時間: 2015-4-29 16:01

排到7月幾拿? 仆_ 我7月頭到期 而家都未排......
改咩名好 發表於 2015-4-29 15:31



    間間唔同日期   盡快打去問 依家電話約就得
作者: 奠老旗合    時間: 2015-4-29 16:02

我2月中 約左聽日驗    燒多兩注香 靈靈性性
作者: 改咩名好    時間: 2015-4-29 16:18

間間唔同日期   盡快打去問 依家電話約就得
奠老旗合 發表於 2015-4-29 16:01



    無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛
作者: 奠老旗合    時間: 2015-4-30 11:02

無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛 ...
改咩名好 發表於 2015-4-29 16:18



    你有信心 約左期 揸去驗車中心, 牌簿加$530  等一個鍾就搞掂

我岩岩驗好呢架(剛拎回車)  都係03 ES8   我自己好有信心 但差D就肥左
作者: mo9394    時間: 2015-4-30 11:05

無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛 ...
改咩名好 發表於 2015-4-29 16:18


全原裝問題不大, 真係有問題的話都係正常保養點都要換, 搵車房驗都幫唔到手
作者: rockie577    時間: 2015-4-30 11:55

我4月港島東驗車要成$2500, 仲要唔係快期
下年自己攪
作者: 改咩名好    時間: 2015-5-3 23:58

你有信心 約左期 揸去驗車中心, 牌簿加$530  等一個鍾就搞掂

我岩岩驗好呢架(剛拎回車)  都 ...
奠老旗合 發表於 2015-4-30 11:02



    可能會比車房搞都唔定、有信心 但未必就到時間
玩埋今年可能換架大匹D既 今日去大山飲茶、八鄉方向上、3個人+車尾1箱水、差D要用1波上
作者: jeffery26hk    時間: 2015-5-7 21:22

我今年21/1 book 17/3 DCH 大昌行, 早兩個月book

via HKEPC Reader for Android
作者: keongping13    時間: 2015-5-10 18:09

回覆 15# rockie577


    我早幾日先係九龍驗完
我要2800
我想知點樣自己驗
同埋有無方法知道自己去驗過唔過到
我係04jazz





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2