作者: bearing 時間: 2013-5-14 22:45 標題: 香港有幾多人養兩架車或以上?
本帖最後由 bearing 於 2013-5-15 20:19 編輯
香港有幾多人養兩架車或以上?
有乜地方泊好兩架車?
事原有日去咗個 fd 個 fd 度好似車房,吹開水發現有 D 車主泊架車去鄉村地方,
除咗貪平租外,仲貪有個人打理吓架車,閒時帶架車去行個圈 RUN 吓
可能係泊起果度唔郁啦!假期車?我覺得好似養竉物咁,所以放上黎吹吓
作者: andymhleung 時間: 2013-5-14 22:56

有兩架嘅路過,泊公屋車場$1,900-/per each~

作者: PPLd 時間: 2013-5-15 07:12
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20130514/18259356
$300 / month(?) car park :O
作者: wilsonx9 時間: 2013-5-15 09:26
有兩架的路過 x 2
泊有蓋場1850 x 2
作者: andymhleung 時間: 2013-5-15 17:02
作者: happy_gemini 時間: 2013-5-15 18:04
回復 2# andymhleung
師兄,車牌…
作者: Moderator 時間: 2013-5-15 18:39
仲平過絕大部份電單車位
作者: pockchop 時間: 2013-5-15 18:51
養兩架車唔係個車位咁簡單,幾乎乜都double,不過我都4
好想養多架......貨van
作者: bearing 時間: 2013-5-15 19:00
嘩!超抵喎!
作者: bearing 時間: 2013-5-15 19:06
師兄如果日日用 VAN 代步,
一年計油 $ 分分鐘夠買多一架比較新淨嘅日本錢柒
作者: pockchop 時間: 2013-5-15 19:12
貨van用油會多過C+車咩?老實講我主要用MTR代步...
作者: andymhleung 時間: 2013-5-15 19:27
冇問題~
作者: bearing 時間: 2013-5-15 19:29
唉吔!寫漏咗,應該係話揸 VAN 比較抵,sor
作者: bearing 時間: 2013-5-15 20:20
事原有日去咗個 fd 個 fd 度好似車房,吹開水發現有 D 車主泊架車去鄉村地方,
除咗貪平租外,仲貪有個人打理吓架車,閒時帶架車去行個圈 RUN 吓
可能係泊起果度唔郁啦!假期車?我覺得好似養竉物咁,所以放上黎吹吓
作者: L 時間: 2013-5-15 20:31
路過....
我揸H1 VAN 一崗油 行720 ﹣760KM
作者: sjpsleekaho 時間: 2013-5-16 01:23
回復 15# L
屋企架Hybird 仲誇. 行到800幾成900.
作者: cheetah 時間: 2013-5-16 15:48
泊得埋一齊真好
作者: wongja 時間: 2013-5-16 16:46
其實我都有呢個諗法
如果我買部15~18萬 1200cc 車仔 (假設為 NOTE)
1-5 開 Note 番放工, 又每周約兩日來回天水圍黃大仙
6-7 開 Mazda 5 家庭樂
car park 月租就 $2140 x 2
我要開幾多先回到本?(油錢)
我自問計唔掂
但又好似點計都係買車唔抵...
作者: 自由花 時間: 2013-5-16 17:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happy_gemini 時間: 2013-5-16 17:19
假設同途徑一個月可以省$1000油錢(這點存疑), 一年就省$12,000.
就以15萬算一部車, 至少12年才省回車價(要假設12年不換車了).
以上計算還未計算多出一部車的其他花費(車位, 牌費, 保險, 驗車...).
作者: wongja 時間: 2013-5-16 17:23
咁即係唔洗諗 :D
作者: davepoh 時間: 2013-5-16 17:48
一架喺車場$3800,一架喺街$320嘅倍數(通常x2)
作者: pockchop 時間: 2013-5-16 19:02
回復 22# davepoh
$320X2?點會咁少,除非係的士
作者: davepoh 時間: 2013-5-16 19:10
得㗎,日頭擺喺工司,七點幾泊街,係星期六日中招。
作者: pockchop 時間: 2013-5-16 19:48
咁你俾$3800泊月租個架一定係好野黎
作者: davepoh 時間: 2013-5-16 20:29
唔係唔係,只不過一架新啲,本來都輪流瞓街,不過上星期六逃不過俾人hit and run,唸落制唔過。其實都想泊返位,不過實在太貴,條氣唔順。依家咁樣打游擊月尾被人抄三兩次會好過引,心裏笑出嚟。
作者: bearing 時間: 2013-5-16 22:22
Ching 你邊一區呀要三千八,私樓?
作者: davepoh 時間: 2013-5-16 22:32
杏花,超貴。
作者: [][] 時間: 2013-5-16 22:44
回復 15# L
即系幾錢/KM??
作者: [][] 時間: 2013-5-16 22:45
嘩, 呢度米王多
作者: hotline 時間: 2013-5-16 23:40
三架車...村屋泊車免費
作者: bearing 時間: 2013-5-16 23:49
本帖最後由 bearing 於 2013-5-16 23:54 編輯
ching 好爽呀,我諗你仲要係自己地
ching 上面講緊泊車三千八,
我就 $0.65~0.78 / km
作者: 自由花 時間: 2013-5-17 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ediot 時間: 2013-5-17 04:23
有兩架的路過
one carpark space - free (private property)
the other is parked in office carpark, company pays for it. (I take MTR to work)
作者: bei6266 時間: 2013-5-17 18:38
過陣時同班fd住村屋3啤人住連開工車5架車.又唔使租車位.真係車位租都係番度.

作者: bearing 時間: 2013-5-17 23:09
有兩架的路過
one carpark space - free (private property)
the other is parked in office carpark, comp ...
ediot 發表於 2013-5-17 04:23
c hing 你哋都爽喎,有公司位又有村屋泊,
小弟以前都住過吓村屋,唔單止有位泊仲有水喉自己洗車,真係正
作者: hotline 時間: 2013-5-18 08:47
係呀…有時我 d friend都揸架車入黎洗車同整下架車
作者: nsltommy09 時間: 2013-5-18 09:56
我依家泊紅磡,原本要2000個月。 現家學C兄咁,打游擊。
都係X2(MAX) 仲有$1300 泊車入錶
作者: davepoh 時間: 2013-5-18 15:50
作者: komachi 時間: 2013-5-18 17:34
2架電單車計唔計??
作者: thor25 時間: 2013-5-18 17:37
一車一羊, 架羊擺多過....
作者: bearing 時間: 2013-5-19 09:08
ching 電單車泊街,每個月食幾多牛肉乾,定係揾個車埸泊?
作者: thor25 時間: 2013-5-19 14:46
住村屋, 放屋企, 買左3-4年, 行左八千左右ja
作者: wywyw1 時間: 2013-5-19 20:59
我長期泊街打游擊,打左成年,TOTAL $320 X 13
作者: andymhleung 時間: 2013-5-19 23:11
浮動位~唔係成日有緣可以泊埋一齊~
作者: happy_gemini 時間: 2013-5-20 16:42
我有同事住奧海城附近, 沒有車位. 有些私人車位出租又覺得貴, $3500-$3800.
最後也是決定泊街打游擊, 一張告票$320計, 一個月少過10張都有'賺'. (當然, 被偷/被刮花風險另計.)
作者: Advanced Ivan 時間: 2013-5-20 17:17
一個月一張, 年尾出雙糧

作者: thor25 時間: 2013-5-21 10:43
作者: happy_gemini 時間: 2013-5-21 11:05
注意: 非法泊車期間的損毀是沒有保險保障的.
平/二手車可能沒所謂, 貴/靚車就要自己權衡風險.
作者: googleli 時間: 2013-5-21 11:42
始終車日晒雨淋好快殘, 如果養唔起就唔好留兩架車啦, 用黎搵食另計...
作者: misugi 時間: 2013-5-21 13:01
如果架車每日朝8晚7都係o係出面既,打游擊都未常不可,但遇著放假唔用車咁點算?日光日白架車泊o係街成日,都好難唔抄喎…
作者: randallho 時間: 2013-5-21 14:03
拍村屋 就會有2架車
作者: lccbilly 時間: 2013-5-21 16:22 標題: 味錶位晚上唔洗錢算唔算非法泊車?車
回復 50# googleli
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: googleli 時間: 2013-5-21 16:24
當然唔算非法... 我係講緊如果有多過一架車, 唔係搵食的話就都應該幾鐘意車... 點可以俾其中一架泊街日晒雨淋...
作者: lccbilly 時間: 2013-5-21 16:54
因為平時食飯都係放街邊 會唔會保險唔包?
作者: bearing 時間: 2013-5-21 22:57
當局在不妨礙交通的地點設立路旁停車位。有些地區的泊車位數目有限,需求甚殷,故設有停車收費錶,藉以阻止車輛長時間停泊。現時設有停車收費錶的車位約有 18000 個,收費時間大部分為星期一至六,每日上午 8 時至午夜 12 時,周日和公眾假期為早上十時至晚上十時。
作者: bearing 時間: 2013-5-21 22:58
C HING 咁就睇吓你買咩保險喇
作者: yoyo348 時間: 2013-5-22 00:25
一部貨車,一部jeep 算嗎?
作者: bearing 時間: 2013-5-22 16:59
當然算,我一部私家車,一部貨 VAN

