標題: 車震...... [打印本頁]
作者: monchai_kit 時間: 2011-11-15 06:40 標題: 車震......
部車呢排著車有點困難,主要係正常溫度後要扭多幾下先著,但冷車著車好正常一扭就著,同埋感覺上車頭比較震左
已試過洗天風但無改善
04Gd3
作者: nsltommy09 時間: 2011-11-15 09:46
解決方法: 換2012 VITO
作者: Mugen_C 時間: 2011-11-15 10:46
Oxygen sensor?
作者: mcdull 時間: 2011-11-15 10:55
回復 3# Mugen_C
應該唔關事喎.. 我架錢七一鐽車果陣 O2 sensor 冇作用架喎.
作者: wai209205 時間: 2011-11-15 14:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red1210 時間: 2011-11-15 14:42
分火?火咀?
作者: monchai_kit 時間: 2011-11-15 15:45
一般想死火問題只係著車頭5分鐘有,行順左無
作者: wai209205 時間: 2011-11-15 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red1210 時間: 2011-11-15 16:42
回復 8# wai209205
噠車問題我都係會諗左呢part先,比較common~
作者: goddesstony 時間: 2011-11-15 20:21
換左電油格未?
作者: racing 時間: 2011-11-15 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

