Board logo

標題: 車震...... [打印本頁]

作者: monchai_kit    時間: 2011-11-15 06:40     標題: 車震......

部車呢排著車有點困難,主要係正常溫度後要扭多幾下先著,但冷車著車好正常一扭就著,同埋感覺上車頭比較震左
已試過洗天風但無改善
04Gd3
作者: nsltommy09    時間: 2011-11-15 09:46

解決方法:   換2012 VITO
作者: Mugen_C    時間: 2011-11-15 10:46

Oxygen sensor?
作者: mcdull    時間: 2011-11-15 10:55

回復 3# Mugen_C


應該唔關事喎.. 我架錢七一鐽車果陣 O2 sensor 冇作用架喎.
作者: wai209205    時間: 2011-11-15 14:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red1210    時間: 2011-11-15 14:42

分火?火咀?
作者: monchai_kit    時間: 2011-11-15 15:45

同我之前架BJ完全一樣~都係呢個壞左 , 你現在停燈位時~會吾會低個700轉之後想死火想死火?
之後又自 ...
wai209205 發表於 2011-11-15 14:19



    一般想死火問題只係著車頭5分鐘有,行順左無
作者: wai209205    時間: 2011-11-15 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red1210    時間: 2011-11-15 16:42

回復 8# wai209205

噠車問題我都係會諗左呢part先,比較common~
作者: goddesstony    時間: 2011-11-15 20:21

換左電油格未?
作者: racing    時間: 2011-11-15 23:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2