作者: ckkong97 時間: 2011-9-30 23:37 標題: 星期五亂咁黎
c9 下次睇清楚先好開車cut 線...
http://www.youtube.com/watch?v=KdMvbGfitD4
作者: zivziv 時間: 2011-9-30 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-9-30 23:48
亂cut 入黎都我錯?
作者: zivziv 時間: 2011-9-30 23:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 00:02
本帖最後由 ckkong97 於 2011-10-1 00:03 編輯
香港個個都cut 定出黎架啦... 不過佢唔停低, 咪beep 下佢囉...點知仲行, 一停車, 望一望...c9 黎既, 九成無睇肓點出車...
其實支鏡睇早我好多... 我睇倒已經好遲...c9又唔打燈...
作者: zivziv 時間: 2011-10-1 00:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 00:06
我其實開得好慢... 所以一brake 即停... 應該仲有一呎位度既...
撞車都係煩架啦, 邊個錯都係咁話...
作者: ywwong 時間: 2011-10-1 09:12
係囉,我都會收油比佢。 不過自己心入面照X佢!!
作者: PaTT 時間: 2011-10-1 10:13
cut線要望清楚, 好明顯果架車無

作者: ivanng213 時間: 2011-10-1 10:18
唔通出線要人dup brake讓??
行正線點會錯
作者: zivziv 時間: 2011-10-1 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kahochan83 時間: 2011-10-1 12:35
你收油比佢
如果你後面有車
後面就真係X你
作者: summa 時間: 2011-10-1 12:43
我都係成日起果度經過
沙田中心果度好多車停..果度D車成日咁cut出黎,
但其實之前果個灣係好易有TA
3線轉灣,一轉就變2線,原因就係頭先果度D車停晒起果度
如頭先個case我完全唔建議dup車..
因為好多時起第3線(快線轉灣果D車一轉時候見到條線block左)就會一望鏡就比油cut去中線...
但又唔好加速平均去車就ok
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 12:43
仲要係呢條沙田極繁忙既路, 停低俾後面beep 爆都似...
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 12:45
呢度我出親車有七成機會路過, 大大話話一年行幾百次... 我習慣用中線轉...但係沙田廣場/街市成日塞車... 好多時要羅最右線一入彎就入中線...
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 12:46
後面成串車... 左邊有小巴, 右邊死車...
作者: summa 時間: 2011-10-1 12:51
回復 15# ckkong97
yes~~ same same ~~haha
所以如果果度無啦啦dup車好麻煩~~
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 13:02
我成日都俾人亂cut...dup 到隻狗咁..
http://www.youtube.com/watch?v=4r688Nlbd6o
http://www.youtube.com/watch?v=ozTPr4WDSbw
作者: ywwong 時間: 2011-10-1 15:06
最後咪一樣要dup 到停晒比佢出!
作者: ywwong 時間: 2011-10-1 15:08
me too..... 9成都行定中線
作者: Poissons 時間: 2011-10-1 15:32
我呢d 反應慢,真係會隨時撞過去-_-
作者: nigel 時間: 2011-10-1 16:47
如果你自駕遊番大陸,你D片可以唔洗CUT, 因為太多人乱咁揸
作者: YANG 時間: 2011-10-1 17:09
我晌呢個位撞過
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 18:35
大陸算好架啦,印度仲勁
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 18:38
我無俾佢出,佢根本唔夠位出,我只係唔想撞車停啫,啤完個c9開車走
作者: wai209205 時間: 2011-10-1 19:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-1 21:31
我住呢區... 其實我係睇唔倒佢出... 見倒已經好遲...支cam 係車中間係快睇倒好多... 我起馬遲多一兩秒先見倒...
作者: kimaki 時間: 2011-10-1 22:09
終於明你話遲左見到佢出ge原因。
宜家好多人都老馮先伸頭出黎要人讓,總有一日預到個唔dup撞埋去,到時佢就知道教訓。
作者: YANG 時間: 2011-10-2 00:09
以前渣大車搵食,我見人亂食我位當我冇到,我會俾盡油踩快D封佢位.
有D戇 _ _ 唔識停嘅司機就被我攔腰隊埋去,我冇所謂架,有得抖下添.
而家渣政府車兼為人師表,路面上要萬般忍讓.
作者: da87 時間: 2011-10-2 00:12
話分兩頭, 有時d繁忙路段, 唔凸少少出去搏人讓你
真係聖誕等到彿誕架
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 00:15
突出去無問題, 唔好食埋人地條線... 唔係人人老逢讓你...

作者: zivziv 時間: 2011-10-2 08:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 08:48
佢果度停車再開車唔等無車先cut 出黎要等人讓? 咩道理呀...
我以前係呢個停車場出都試過等左5 分鐘先出倒...人地讓就好, 唔讓撞左自己輸晒...
我唔beep 佢, 應該佢唔會停對埋我度門度...仲唔抵呀...
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 09:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 09:32
本帖最後由 ckkong97 於 2011-10-2 09:45 編輯
我係遲左見倒佢... 基本上見倒同beep 差一秒倒...
加上佢唔打燈, 無人知佢想點...
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 景太郎 時間: 2011-10-2 12:59
回復 10# ivanng213
我都覺得係
作者: ???!! 時間: 2011-10-2 15:53
會唔會係埋邊架車睇清楚中線冇車至好出車
出車冇打燈, 人地唔知佢想點, 在中線行車暢通情況下
中線車停車讓佢好可能因為咁而令讓車俾後車撞尾
作者: CWPP 時間: 2011-10-2 17:31
本帖最後由 CWPP 於 2011-10-2 17:36 編輯
如果你收油比佢、甚至要 dup 停, 而你後面有車停唔切撞你屎忽,
咁其實三家人、邊幾家好大機會比人告得入?
作者: YANG 時間: 2011-10-2 17:31
學我咁,撞埋去囉,你唔怕煩嘅話.
否則你都係要死死地氣dup車架啦..
作者: YANG 時間: 2011-10-2 17:32
樓主從未承認自己有品,亦冇否認自己冇品.
我亦唔承認自己有品,但之前曾經承認過自己冇品.
作者: YANG 時間: 2011-10-2 17:38
我再抽多一句水,冇品唔代表錯.
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 18:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YANG 時間: 2011-10-2 18:57
就好似你轉線,打燈準備cut出去,但隔離線加油封你位,咁做係冇品,但完全冇錯.
仲要如果真係撞左,100%你錯晒..
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 20:59
本帖最後由 ckkong97 於 2011-10-2 21:00 編輯
佢再出就會入左我架車個A 柱肓點, 所以一定要beep + dup, 我根本睇唔倒佢出定唔出...我條A 柱大到隻牛都睇唔倒...
撞車好煩...我上次俾人high 花架車有人賠都攪左半日加整車幾日...
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 21:02
無品就唔會十一年香港牌+三年加拿大牌無撞過車無收過ticket... 連parking ticket 都未收過
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 21:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 21:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 21:23
我真係好彩左十幾年...(自從有車牌以黎)

作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 21:27
唔掛得你話難cut 線啦... 原來你連呢個道理都唔知...
作者: zivziv 時間: 2011-10-2 22:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2011-10-2 22:31
如果有人證既話, 就算撞倒pat pat 都係前面cut 線果個錯... 香港地係講人證既...

作者: YANG 時間: 2011-10-3 01:49
我唔同你講合情定合理,我只會同你講是否合法.
你轉線,我加油封你位甚至撞你,我係冇品兼賤格,但係我合法,你一定咬我唔入,相反我一定咬得你入.
作者: tonycar 時間: 2011-10-3 03:26
得閒黎台灣自駕遊
記住帶埋carcam
包你日日upload上youtube
作者: ckkong97 時間: 2011-10-3 08:37
如果係印度, 每分鐘都要post 上網... 次次轉彎都上行人路...
作者: pslleung 時間: 2011-10-3 09:01
個cam影得咁清楚,您話遲咗見倒佢?仲話有十幾年牌齡?
其實人哋架車抽出嚟嘅時候,距離咁遠您應該收慢讓,您架車又唔係好快,頂多喺架車裏面講幾句粗口平衡下心理。
作者: pslleung 時間: 2011-10-3 09:12
要視乎兩車之間距離,如果少於兩秒,您封佢位係想教佢咁樣切線係好危險(不過您都會好危險)。所以忍讓係好重要。如果多於兩秒,您加油封佢位,咁樣先係冇品。
作者: lawting 時間: 2011-10-3 09:34
回復 45# ckkong97
所以每次開車前, 睇到自己架車完整無缺, 你就會明白"忍" 係幾重要.....C兄, 忍一時風平浪靜, 退一步海闊天空......下次建議你慢車時再打多個壞車燈就perfect...
作者: red1210 時間: 2011-10-3 10:24
佢果個位都冇可能睇倒後車上黎,有個垃圾櫃係後面阻哂d視線,佢又唔識得攞出少少拉直架車去睇,打則咁出係最危險的,要完全靠拎頭,拎得頭見倒後面冇車上黎諗住比油,點知前面有個人行出黎就會就咁ko~
作者: ckkong97 時間: 2011-10-3 13:27
本帖最後由 ckkong97 於 2011-10-3 13:48 編輯
支cam 係車中間, 我右邊俾個回收籠阻左, 加上望緊後鏡... 就算支cam 影倒成個過程都係五秒... 你話有幾多時間做反應?
仲有, 佢無打燈, 唔打燈點知佢出??
不過我係為左唔撞車而停...
作者: ckkong97 時間: 2011-10-3 13:28
響"安"dup brake 仲要死火燈一秒做晒? 我有幾多隻手去做 ??
作者: ckkong97 時間: 2011-10-3 13:29
佢咁樣出車根本就少於兩秒... 咁我係無品定係有品?
作者: hkwebsphere 時間: 2011-10-3 13:42
我覺得如果當時樓主唔砵佢可能己經比人破處啦...
以當時嘅車速砵佢示意佢停無可厚非, 當然, 如果砵一砵佢之餘扭左線直行避開佢就更顯功架...
作者: ckkong97 時間: 2011-10-3 13:44
本帖最後由 ckkong97 於 2011-10-3 13:50 編輯
仲有呀, 我望倒個c9 帶黑超, 我好懷疑佢根本無睇清楚鏡/盲點就出車....

