Board logo

標題: 請教下 加高頭柱 [打印本頁]

作者: mm4boy    時間: 2025-1-7 18:53     標題: 請教下 加高頭柱

請教下各位!
收左部二手車,想加高頭柱
但係佢唔係28.6mm,上網搵左幾個月都無頭緒…想問有無方法裝到?

請教埋…哩隻轆,配到咩碟剎片?有套舊碟剎,頭轆裝左…後轆碟片唔岩位

55af02e1-f8cd-42fb-b986-22c2bf44bb41_11zon.jpg 749a84cf-4549-4804-b81b-2b4a2677795d.jpg 3d59a11c-7272-4658-946f-82fcdd009b84.jpg

圖片附件: 55af02e1-f8cd-42fb-b986-22c2bf44bb41_11zon.jpg (2025-1-7 18:52, 125.02 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459635&k=7631c0aa6cdfab8a22477595749c57cb&t=1782215593&sid=18rcg93gl8



圖片附件: 749a84cf-4549-4804-b81b-2b4a2677795d.jpg (2025-1-7 18:52, 91.61 KB) / 下載次數 16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459636&k=4d7c45ef9cc4f9a08fefbd6b785458b1&t=1782215593&sid=18rcg93gl8



圖片附件: 3d59a11c-7272-4658-946f-82fcdd009b84.jpg (2025-1-7 18:52, 83.76 KB) / 下載次數 15
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459637&k=7d716eb61c6e29596216cc7872e4110c&t=1782215593&sid=18rcg93gl8


作者: AhRay    時間: 2025-1-7 22:41

頭柱加高,簡單d可以改用燕把去解決,不用改頭柱
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(bd853).jpg

碟剎,可以上tb睇睇碟剎轉換座呢類野是否啱用。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(bd853).jpg (2025-1-7 22:40, 103.65 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459678&k=7ce49315c7a6dd2a671a4b58b49b85d1&t=1782215593&sid=18rcg93gl8


作者: n123    時間: 2025-1-8 11:59

回覆 1# mm4boy


    我見TB有立把增高,dia. 35mm 的
作者: mm4boy    時間: 2025-1-8 17:57

thanks  兩位 ching
收到!碟剎我拎圖…去問淘仔賣家

架車係 cannondale sl2 2011
規格應該係 rockshox recon 叉:錐形 1.5吋頭柱?  ( cannondale好似出d自家…尺寸頭柱,大部份出面廠既零件都唔通用 (e.g:碗組 )
b798f7fa-8e2f-4da3-b479-fab80ff906e0.jpg
28.6mm 唔岩裝

想用加高頭柱…升高10-15cm
搵左幾個月,外國舊文都無見過有出…轉接器(38.1>28.6mm)!
見有外國人都係話提議用燕把(佢都講好似…只得哩個方法 )
不過我見d車裝左燕把,個樣好似有d古怪
唔該各位

圖片附件: b798f7fa-8e2f-4da3-b479-fab80ff906e0.jpg (2025-1-8 17:48, 86.17 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459811&k=bf707492ce9ec9a5fc7d057f23405c5b&t=1782215593&sid=18rcg93gl8


作者: mm4boy    時間: 2025-1-8 18:39

試下睇埋,有無岩裝落頭柱用嘅…高角度鵝頸

via HKEPC Reader for Android
作者: 一成不變    時間: 2025-1-8 22:42

曾幾何時都想加高頭柱,但後來發現煞車同轉波威也條線唔夠長,要重新拉過晒,最後放棄
作者: kenken33    時間: 2025-1-10 04:21

換過枝前叉
作者: mm4boy    時間: 2025-1-10 17:31

本帖最後由 mm4boy 於 2025-1-10 17:34 編輯
試下睇埋,有無岩裝落頭柱用嘅…高角度鵝頸  

via HKEPC Reader for Android ...
mm4boy 發表於 2025-1-8 18:39


aaaaaa
作者: mm4boy    時間: 2025-1-10 17:34

曾幾何時都想加高頭柱,但後來發現煞車同轉波威也條線唔夠長,要重新拉過晒,最後放棄 ...
一成不變 發表於 2025-1-8 22:42


係啊!之前幾架車裝左高頭柱,都要換埋威也線,我比單車鋪搞…個V剎,教黎教去…都唔順!
一係剎得好實,不係好鬆
作者: mm4boy    時間: 2025-1-10 17:39

回覆 7# kenken33
多謝意見

枝跟車原裝叉…都好新淨!rockshox recon silver tk 要換返差唔多級數,好似有d貴
( 同埋換新叉,佢頭柱都係闊1.5吋…唔知裝左新叉,有無改高度頭柱? )

順便請教下各位!  rockshox 既叉 香港邊度買…會齊款?(有無香港代理?)  定係上網買平d?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2