Board logo

標題: 求6歲身高124cm摺車推薦 [打印本頁]

作者: 艾歷    時間: 2022-4-23 13:34     標題: 求6歲身高124cm摺車推薦

我想為個仔整架單車,6歲,124cm高,佢唔識企起身發力踩,有少少鈄上都要我推,所以想整架有波車比佢踩,各位師兄有冇好介紹?你哋係咪多數係淘落來自已砌?我係新手,希望各位多多指教????
作者: rx78_nt-1    時間: 2022-4-23 17:38

新手就多數都唔會淘落來自已砌
因為平車一架先一千幾百
新手點會用一千幾百去買工具整一千幾百的車
作者: tamalemon    時間: 2022-4-23 21:35

淘寶有D吾使點砌的16寸車
只需要有人幫下手,只砌几個位
又冇跌壞
差不多即拆即用
作者: tamalemon    時間: 2022-4-23 21:38

我女以前5歲時踩過淘寶車
好便宜,送到時已砌好9成半
但家下運費貴左,運輸又麻煩左
可能香港買實在D
作者: abicycle    時間: 2022-4-24 01:00

照計一定識起身踩...

買摺車都可以, 不過唔好買太大架(唔係車輪SIZE, 係車架)

我見太多小朋友, 架車大, 手把差唔多上到去個肩, 張SEAT又SET到好低, 其實個力學係極差, 仲易炒.
作者: jda    時間: 2022-4-26 08:36

有隻英國牌子大陸製造叫Early Rider, 專出小朋友車
我個仔就快6歲, 今年二月新年假先學踩單車, 踩緊Seeker 20, 學識轉波後, 早幾日同佢去小瀝源歷奇單車場, 見佢踏果D上上落落斜路都無難度

咁細小朋友, 踏單速死谷上斜, 就算上到, 上一兩次就話攰要返屋企喇
作者: Pennylau    時間: 2022-4-27 11:02

本帖最後由 Pennylau 於 2022-4-27 11:04 編輯

我近排都搵緊16吋摺車,留意淘寶摺車得好少啱小朋友踩,鳳凰有架冇尾架既大約399人仔,車身長125cm會啱小朋友踩,有架同款永恆都係差唔多樣,但配置唔同。
如果係雙避震有尾架就130cm長,會勉強小小。呢款都有永恆版。
另外有架似出口版鳳凰,冇變速冇尾架要499人仔,架車全英文,可惜得紅/白/藍。都係125cm. 我買左黃色,發貨期遙遙無期。
仲要架Giant,冇變速,都係125cm長,我考慮緊買,check緊顏色。價錢808人仔。有Giant就有代工廠自家品牌狼塗,價錢平好多。
最後尋晚發現有個seller賣風行412(14吋)。佢有兒童版,即係改短左兩條軸。你第時可以改返長,又可以換16吋胎,變速選擇多姿多彩,價錢18xx-2xxx人仔。
以上大部份都可以用110-150人仔官方直運香港。
記得問下seller車長加多,小朋友125cm可唔可以踩,佢地都好樂意答。
作者: abicycle    時間: 2022-4-28 01:24

回覆 6# jda


    宜家都細路咁攪笑 咁易放棄...

以前細個踩BMX, 其實比宜家買摺車來得好(指小朋友學踩), 夠簡單, 三角力學接近完美.

你話無波, 其實唔係大問題, 車輕已經係一大優勢, 小朋友身輕又係另一優勢.

不過衰在宜家既BMX同ET年代既BMX係差好遠, 如果要買黎踩遠就辛苦(SEAT太低, 當然你自己改高佢係得既), 而且宜家係專門做花式, 香港得一兩間有做.
作者: patosze    時間: 2022-4-29 16:29

BMX
作者: papayaroot    時間: 2022-5-5 22:26

企起身踩其實嘥力. 坐係度最好.

好多時係個seat位set得太低, 根本用唔盡對腳踩落去. 你自己諗下如果叫你跑步唔可以伸直腳只可以曲腳, 點可能跑得快?

大部份人都唔識調整單車, 買乜車都係無進步的.
作者: carl.20150508    時間: 2022-5-6 12:58

我近排都搵緊16吋摺車,留意淘寶摺車得好少啱小朋友踩,鳳凰有架冇尾架既大約399人仔,車身長125cm會啱小朋 ...
Pennylau 發表於 2022-4-27 11:02



    鳳凰/風行/GIANT係3個唔同牌子????
作者: Pennylau    時間: 2022-5-6 15:42

鳳凰/風行/GIANT係3個唔同牌子????
carl.20150508 發表於 2022-5-6 12:58

係啊
作者: carl.20150508    時間: 2022-5-6 15:44

係啊
Pennylau 發表於 2022-5-6 15:42



    CHING買左邊部?幾錢到?
作者: Pennylau    時間: 2022-5-6 16:03

CHING買左邊部?幾錢到?
carl.20150508 發表於 2022-5-6 15:44

鳳凰498人仔,不過黃色冇貨,轉左買Forever 398人仔,等緊收貨
作者: carl.20150508    時間: 2022-5-7 13:46

鳳凰498人仔,不過黃色冇貨,轉左買Forever 398人仔,等緊收貨
Pennylau 發表於 2022-5-6 16:03



    依個牌子好似幾低,
有前後避碾都係4,5百
作者: Pennylau    時間: 2022-5-12 12:05

依個牌子好似幾低,
有前後避碾都係4,5百
carl.20150508 發表於 2022-5-7 13:46

我買冇避震款,靚D細架D。
BTW,上大陸77bike睇,鳳凰永久其實全部都係貼牌,個牌子唔係佢地架啦,我架單車收到貨,所有牌子型號都係貼紙,唔係油漆,即係應該買邊個牌子都冇分別。
不過架車唔差,實正,用碟煞,我睇左兩條youtube教學,成功調整好個煞車,順便換埋迪卡農款兒童煞車把手,依家fit曬阿仔踩。
但就因爲落雨,冇得試車。
另外,最近係街見到兩個小朋友踩ynhon412, M把,我見佢地都踩得好自然,如果有budget可以考慮下。或者買架Dahon Dove自己換坐通,M把同煞車把。
作者: paddead    時間: 2022-5-12 16:55

k3
作者: oceanchi    時間: 2022-5-17 12:18

回覆 16# Pennylau


    聽你介紹完, 覺得ynhon412 唔錯. 但睇唔明佢D 高中低配置. 15XX- 19XX 人仔. 唔知點選擇好.

剛剛好, 我仔又係124 mm
作者: Pennylau    時間: 2022-5-18 13:02

回覆  Pennylau


    聽你介紹完, 覺得ynhon412 唔錯. 但睇唔明佢D 高中低配置. 15XX- 19XX 人仔. 唔知點 ...
oceanchi 發表於 2022-5-17 12:18

有一間有賣兒童版, 牌子唔記得係FNHON定YNHON, 好似1398人仔。
作者: oceanchi    時間: 2022-5-18 16:48

有一間有賣兒童版, 牌子唔記得係FNHON定YNHON, 好似1398人仔。
Pennylau 發表於 2022-5-18 13:02



    係, YNHON 兒童版, 最後買左最貴的, 3速 頂配. $19XX 人仔.
作者: Pennylau    時間: 2022-5-18 16:58

係, YNHON 兒童版, 最後買左最貴的, 3速 頂配. $19XX 人仔.
oceanchi 發表於 2022-5-18 16:48

收到貨分享下? 你有冇另外配M把同短seat通?
餅我覺得唔使換細,你轉返低一個波已經OK。
作者: oceanchi    時間: 2022-5-18 17:04

回覆 21# Pennylau


    已經係兒童版. 115-150cm 用. 等收到貨我分享下.
作者: carl.20150508    時間: 2022-6-19 13:00

我買冇避震款,靚D細架D。
BTW,上大陸77bike睇,鳳凰永久其實全部都係貼牌,個牌子唔係佢地架啦,我架單 ...
Pennylau 發表於 2022-5-12 12:05



    CHING架永久牌收到貨未?
作者: n123    時間: 2022-6-20 09:47

K3 Plus
作者: Pennylau    時間: 2022-6-20 21:55

CHING架永久牌收到貨未?
carl.20150508 發表於 2022-6-19 13:00

收左好耐啦
作者: carl.20150508    時間: 2022-6-25 11:27

收左好耐啦
Pennylau 發表於 2022-6-20 21:55



    我岩岩買左FOREVER 16吋 .
希望耐用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2