作者: siuwai 時間: 2020-6-21 13:55 標題: 新手買車一問
對單車認知仲停留細個dup頭年代
如果想買架二手當做運動用,摺車我見好多師兄推介Dahon HAT060
定係攞多少少budget買架二手RB?
作者: bam1a 時間: 2020-6-21 15:24
住九龍:k3/類brompton
住新界:k3/k one/rb(住村屋嘅話)
dahon dream(HAT060)行鋼架,你認真?
作者: siuwai 時間: 2020-6-21 16:28
K3太細啦本身都係諗住搵20吋
HAT060係見之前好多師兄都話粗用OK,摺車自己本身鍾意Oyama CR16多啲

作者: bam1a 時間: 2020-6-21 17:34
香港細先顯得k3嘅可取
但14kg嘅dahon dream,粗用都好唔方便啦,尤其拎出街入巴士/火車嗰陣

