作者: 九斤老太 時間: 2014-6-9 11:53 標題: 返大六踏單車?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harial 時間: 2014-6-9 12:29
你打算邊到踩先?
作者: 九斤老太 時間: 2014-6-9 18:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkl72 時間: 2014-6-10 01:46
我踩咁耐,都唔覺眼大陸有單車租喎..........
作者: rx78_nt-1 時間: 2014-6-10 01:56
作者: benng1hk 時間: 2014-6-10 02:34
珠海有自助租單車

作者: GSS 時間: 2014-6-10 10:43
大把.
一般熱門踩車地點都有
以深圳為例, 紅樹林一帶就有好多
沙頭角至小梅沙一段都有唔少
我記得大望村都有兩檔
另外沿住綠道有唔少驛站, 都可以租到
作者: 九斤老太 時間: 2014-6-10 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GSS 時間: 2014-6-10 18:09
http://map.qq.com/#pano=10041004 ... pitch=20&zoom=1
離福田口岸大約8-10km
作者: mak999 時間: 2014-6-13 13:50
好易比人偷…
作者: GSS 時間: 2014-6-20 12:37
偷單車邊度都一樣, 香港唔見得比大陸安全
最緊要係自由睇實架車

