Board logo

標題: 返大六踏單車? [打印本頁]

作者: 九斤老太    時間: 2014-6-9 11:53     標題: 返大六踏單車?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harial    時間: 2014-6-9 12:29

你打算邊到踩先?
作者: 九斤老太    時間: 2014-6-9 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkl72    時間: 2014-6-10 01:46

我踩咁耐,都唔覺眼大陸有單車租喎..........
作者: rx78_nt-1    時間: 2014-6-10 01:56

  沙頭角(大陸)有 可以踩去南澳
作者: benng1hk    時間: 2014-6-10 02:34

我踩咁耐,都唔覺眼大陸有單車租喎..........
kkl72 發表於 2014-6-10 01:46



    珠海有自助租單車
作者: GSS    時間: 2014-6-10 10:43

我踩咁耐,都唔覺眼大陸有單車租喎..........
kkl72 發表於 2014-6-10 01:46


大把.
一般熱門踩車地點都有
以深圳為例, 紅樹林一帶就有好多
沙頭角至小梅沙一段都有唔少
我記得大望村都有兩檔
另外沿住綠道有唔少驛站, 都可以租到
作者: 九斤老太    時間: 2014-6-10 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GSS    時間: 2014-6-10 18:09

紅樹林起邊?
九斤老太 發表於 2014-6-10 12:28


http://map.qq.com/#pano=10041004 ... pitch=20&zoom=1

離福田口岸大約8-10km
作者: mak999    時間: 2014-6-13 13:50

好易比人偷…
作者: GSS    時間: 2014-6-20 12:37

偷單車邊度都一樣, 香港唔見得比大陸安全
最緊要係自由睇實架車


好易比人偷…
mak999 發表於 2014-6-13 13:50





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2