Board logo

標題: [Windows 11] Win11 [23H2]官方正式版已於11/1上線 [打印本頁]

作者: 1chi    時間: 2023-11-1 08:27     標題: Win11 [23H2]官方正式版已於11/1上線

23H2官方正式版已於11/1上線,官網已經換成23H2的檔案下載了: https://www.microsoft.com/zh-tw/software-download/windows11

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(c6fa5).jpg





via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(c6fa5).jpg (2023-11-1 08:27, 126.84 KB) / 下載次數 153
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2395393&k=eb268ea7948c95da94fae470ddbed6a8&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y


作者: joelty    時間: 2023-11-1 08:39

23H2官方正式版已於11/1上線,官網已經換成23H2的檔案下載了:







via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1. ...
1chi 發表於 2023-11-1 08:27

已經可透過Windows Update 更新

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: COD    時間: 2023-11-1 15:47

尋晚d/l咗,準備下次洗機用。。。




--- 喺 手 機 用 HKEPC Reader 貼 文 ---

作者: mlyu    時間: 2023-11-2 10:08

整咗 USB install disk 點樣可以行 upgrade? 佢入到去冇得 keep app, 只有 keep file, 似係重新裝過咁
作者: atomz    時間: 2023-11-2 10:29

未試, 唔知會唔會跳得過安裝時"硬性連線" ?
作者: Q-Q    時間: 2023-11-2 15:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sun    時間: 2023-11-2 15:58

比想像中快裝完, 可能有UPDATE開唔多新野.
作者: cykwok    時間: 2023-11-2 17:42

檢查更新, 還未有.
作者: ricky50843    時間: 2023-11-3 00:53

請問一吓 尋晚升咗上23H2 但搵唔到Copilot  係咪要等更新?
作者: Q-Q    時間: 2023-11-3 11:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sands    時間: 2023-11-3 11:41

未試, 唔知會唔會跳得過安裝時"硬性連線" ?
atomz 發表於 2023-11-2 10:29



    用Rufus 製作usb,可以客製化選項。
作者: kirafung    時間: 2023-11-3 11:45

冇乜睇更新左D 乜
作者: mcjin2001    時間: 2023-11-3 12:27

請問約6、7年前舊電腦,是否要從新安裝才能升上23H2?現在是22H2
作者: COD    時間: 2023-11-3 14:18

請問約6、7年前舊電腦,是否要從新安裝才能升上23H2?現在是22H2
mcjin2001 發表於 3-11-2023 12:27

尋晚整咗隻usb幫部十年前嘅筆電up,
所有設置軟體保留,完全無問題,
好順利。。。




--- 喺 手 機 用 HKEPC Reader 貼 文 ---

作者: jerrychan0610    時間: 2023-11-3 15:20

請問一吓 尋晚升咗上23H2 但搵唔到Copilot  係咪要等更新?
ricky50843 發表於 2023-11-3 00:53



    copilot 好似随機, 唔係某一個UPDATE就會有.
作者: mcjin2001    時間: 2023-11-3 17:33

尋晚整咗隻usb幫部十年前嘅筆電up,
所有設置軟體保留,完全無問題,
好順利。。。




--- 喺 手 機 用  ...
COD 發表於 2023-11-3 14:18

好多影片喺C:,唔想重裝被洗晒!

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: cykwok    時間: 2023-11-3 18:38

請教現在用緊 22H2, 但 CPU & TPM 硬件不合格, 會不會收到升級推送 ?
作者: mcjin2001    時間: 2023-11-3 20:31

請教現在用緊 22H2, 但 CPU & TPM 硬件不合格, 會不會收到升級推送 ?
cykwok 發表於 2023-11-3 18:38

應該冇,我都冇

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: COD    時間: 2023-11-3 23:01

copilot 好似随機, 唔係某一個UPDATE就會有.
jerrychan0610 發表於 3-11-2023 15:20



   
係,我 UP 2部機,一部桌面 PC 有 Copilot,另一部舊嘅筆電裝完無出現Copilot,
網上爬文有啲話要將Windows地區設為"美國",試咗唔得,而家我又懷疑可能
要改為電郵賬戶登入Windows,唔可以用"本機賬戶"?有冇人試下?
作者: Cook    時間: 2023-11-4 07:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cook    時間: 2023-11-4 07:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Q-Q    時間: 2023-11-4 07:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu    時間: 2023-11-4 07:19

我就22H2已經有,顕示語言繁體中文(台灣),地區為香港,冇用VPN
用微軟E貓登入,再轉為免密
兩年機,符合WIN11 ...
Q-Q 發表於 2023-11-4 07:11


係咪要有 ms account 先得? 另外, set 咗做簡體係咪唔得? 我有部 8 代 core 裝咗 win11 冇 copilot

另外, 有部 6 代 core 裝 win11, 有 ms account 都係冇 copilot, 唔知係咪唔到 min requirements 唔俾用
作者: jerrychan0610    時間: 2023-11-4 08:45

係,我 UP 2部機,一部桌面 PC 有 Copilot,另一部舊嘅筆電裝完無出現Copilot,
網上爬文有啲話要 ...
COD 發表於 2023-11-3 23:01

我無改過你講果D, 某一日自動加咗copilot.
作者: Q-Q    時間: 2023-11-4 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72    時間: 2023-11-4 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sands    時間: 2023-11-5 01:06

回覆 25# Q-Q
我set 香港地區,係有copilot,直接重裝一次就有
作者: takayo72    時間: 2023-11-5 10:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 66369    時間: 2023-11-5 11:13

本帖最後由 66369 於 2023-11-5 11:47 編輯
回覆  Q-Q
我set 香港地區,係有copilot,直接重裝一次就有
sands 發表於 2023-11-5 01:06

開啟 Microsoft Edge就見到啦.
更新到23H2乜都唔使搞.可以用了
更新到23H2乜都唔使搞.可以用啦.jpg

更新到23H2乜都唔使搞.可以用啦 b.jpg

其實22h2都有

圖片附件: 更新到23H2乜都唔使搞.可以用啦.jpg (2023-11-5 11:13, 111.18 KB) / 下載次數 113
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396145&k=62d5ea5cf1378e2e3f7589c37d467e9f&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y



圖片附件: 更新到23H2乜都唔使搞.可以用啦 b.jpg (2023-11-5 11:31, 120.55 KB) / 下載次數 111
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396148&k=0a28d12217dcf21dd2505d89a0b9c890&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y


作者: sands    時間: 2023-11-5 13:10

開啟 Microsoft Edge就見到啦.
更新到23H2乜都唔使搞.可以用了




其實22h2都有 ...
66369 發表於 2023-11-5 11:13


我唔使edge, 裝完下面開始欄下面已經有icon
作者: jerrychan0610    時間: 2023-11-6 11:22

如果電腦升咗做23H2, 但安裝日期仲係3月份.. (新機WINDOWS 11 第一次安裝日期) 是否正常, 因為我有另外一部電腦, 每次大更新後, 安裝日期都會改 螢幕擷取畫面 2023-11-06 110055.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-11-06 110055.png (2023-11-6 11:22, 6.36 KB) / 下載次數 131
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396249&k=d622f8368c8eb5237a2af59443a6e2d3&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y


作者: Q-Q    時間: 2023-11-6 13:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1597532468000    時間: 2023-11-6 17:26

本帖最後由 1597532468000 於 2023-11-6 17:28 編輯

Bug11送比我都唔要呀
廢到不堪
https://www.reddit.com/r/techsup ... focus_periodically/
好多人都比呢個問題困擾緊
我好少用win11 因為次次用親都係咁
成日用用下 打打下字 會冇左focus 痴晒線
每半秒至一秒就甩左focus 根本用都用唔到
DOE
作者: kckong99    時間: 2023-11-6 17:44

我試升了5 部, 其中兩部升完個 start menu 有問題.

一部 (home edition) 個有 admin right 嘅 account 死 start menu.

另一部 (professional edition) 升完, 但轉用返普通 local account, 冇 admin right 嘅 account 死.  玩了成個鐘, 剛剛又正常返, 完全唔知乜事.
作者: kckong99    時間: 2023-11-6 17:56

尋晚d/l咗,準備下次洗機用。。。  




--- 喺 手 機 用 HKEPC Reader 貼 文 --- ...
COD 發表於 1/11/2023 15:47


要同一個 language 至可以 keep personal data 同 app.

如你本身裝機是是繁體中文版, 但之後成個介面改成英文.  咁你都是用返繁體中文版 ISO 嚟升級
作者: jerrychan0610    時間: 2023-11-6 19:36

安裝日就係安裝日,點會成日改
而家果D只係升級包
Q-Q 發表於 2023-11-6 13:15

我家中電腦真係顯示安裝UDATE果日.

而windows FOLDER都變成安裝UPDATE果日..
螢幕擷取畫面 2023-11-06 193259.png 螢幕擷取畫面 2023-11-06 193420.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-11-06 193259.png (2023-11-6 19:36, 24.48 KB) / 下載次數 137
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396351&k=1f3cc973fd87b2b9628d54ccbe94b546&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y



圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-11-06 193407.png (2023-11-6 19:36, 3.98 KB) / 下載次數 126
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396352&k=107dbf859961a7aa78dd758f4f5ad446&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y



圖片附件: 螢幕擷取畫面 2023-11-06 193420.png (2023-11-6 19:36, 4.7 KB) / 下載次數 137
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396353&k=d1cfa98802a6df3d5949f5e6c9acceed&t=1782634476&sid=KIh6nu6B0y


作者: aarv    時間: 2023-11-6 20:32

我家中電腦真係顯示安裝UDATE果日.

而windows FOLDER都變成安裝UPDATE果日..
jerrychan0610 發表於 2023-11-6 19:36

insider果d大更新係真係同你成個windows裝個新落去,而22H2升23H2根本唔係大更新,兩個根本係用同一個windows系統檔案,只係額外裝多個"啟動包"硬改做2263x版開著d新功能咁解





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2