作者: toylet 時間: 2015-8-6 20:27 標題: 時辰到.... 斬不斬好?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonyau2348 時間: 2015-8-6 23:00
Go ahead
作者: big_nature 時間: 2015-8-6 23:04
UP左,
今日再純裝,
裝好機後自行啟動!
作者: b-29 時間: 2015-8-7 10:15
企业版已激活路過!
作者: big_nature 時間: 2015-8-7 10:20
話時話,
$119 真係好好用!
作者: toylet 時間: 2015-8-7 17:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature 時間: 2015-8-7 17:51
回覆 6# toylet
果時諗住冇乜用,
就借公司部***NB資料,
只買左一條key!
作者: toylet 時間: 2015-8-16 20:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature 時間: 2015-8-16 21:18
W10用落都好OK!
只係一度唔好,
就係強廹你up patches 而已!
作者: VADER 時間: 2015-8-16 21:22
係多媒體方面....win10是比win7強的.....
同時間多開....只會出現很小影響.....
作者: VADER 時間: 2015-8-16 21:23
所以一體機更要升級win10.....
作者: toylet 時間: 2015-8-21 02:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VADER 時間: 2015-8-21 13:00
Objection, Your Poi!
小人用 Edge 的時候好多時有 delay, 好似開咗 Remote Desktop 被人睇住的感覺!
絕對 ...
toylet 發表於 2015-8-21 02:56
我用 Edge好快喎........他是我咁多年用電腦以來最快的....
作者: atwy 時間: 2015-8-21 13:37
up 咗冇後侮
作者: toylet 時間: 2015-8-21 18:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2015-8-21 19:40
依度好多ching的塵年舊notebook. up咗. 都有讚無彈. 有人重話快過用xp....
連黑武士依尐玩開HW都推薦. 無理由唔up.
作者: toylet 時間: 2015-8-21 23:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet 時間: 2015-8-29 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

