Board logo

標題: [Windows 10] 時辰到.... 斬不斬好? [打印本頁]

作者: toylet    時間: 2015-8-6 20:27     標題: 時辰到.... 斬不斬好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonyau2348    時間: 2015-8-6 23:00

Go ahead
作者: big_nature    時間: 2015-8-6 23:04

UP左,
今日再純裝,
裝好機後自行啟動!

作者: b-29    時間: 2015-8-7 10:15

企业版已激活路過!
作者: big_nature    時間: 2015-8-7 10:20

話時話,
$119 真係好好用!

作者: toylet    時間: 2015-8-7 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2015-8-7 17:51

回覆 6# toylet

果時諗住冇乜用,
就借公司部***NB資料,
只買左一條key!

作者: toylet    時間: 2015-8-16 20:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2015-8-16 21:18

先斬咗部 notebook 的 Win 8.1, 用下再決定斬不斬 desktop PC 的!
toylet 發表於 2015-8-16 20:34



    W10用落都好OK!
只係一度唔好,
就係強廹你up patches 而已!

作者: VADER    時間: 2015-8-16 21:22

係多媒體方面....win10是比win7強的.....
同時間多開....只會出現很小影響.....
作者: VADER    時間: 2015-8-16 21:23

所以一體機更要升級win10.....
作者: toylet    時間: 2015-8-21 02:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VADER    時間: 2015-8-21 13:00

Objection, Your Poi!
小人用 Edge 的時候好多時有 delay, 好似開咗 Remote Desktop 被人睇住的感覺!
絕對 ...
toylet 發表於 2015-8-21 02:56



   我用 Edge好快喎........他是我咁多年用電腦以來最快的....
作者: atwy    時間: 2015-8-21 13:37

up 咗冇後侮
作者: toylet    時間: 2015-8-21 18:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight    時間: 2015-8-21 19:40

依度好多ching的塵年舊notebook. up咗. 都有讚無彈. 有人重話快過用xp....
連黑武士依尐玩開HW都推薦. 無理由唔up.
作者: toylet    時間: 2015-8-21 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2015-8-29 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2