作者: a39g99 時間: 2012-3-3 21:23 標題: 認真想知win8有咩抵玩,個人玩後感分享
本帖最後由 a39g99 於 2012-3-3 21:26 編輯
只係得出左以下結論
無話咩感覺到快左既感覺。可能慣左一直都係硬件就軟件。
只係覺得介面好唔慣,但係做人就係咁,咩都要摸下。
摸完之後都明明地點玩,但係只想說比起我windows轉去摸mac機仲難
個介面簡潔左,其實這算是系統提升速度的原因嗎。真係裝完以為自己退化左...
其實透明,即係aero咪好好地,但係win8好吧我真的感到慘痛。如果我用的是平板可能都算不錯...
但是我現在用的是桌上吧...
個個新Metro,認真咁講,還是回去平板吧。
真係自己用rainmeter仲令過佢同實用過佢。
可能係我什麼都以美為前題,在我眼中這種簡潔,我看來只是樣衰吧。你睇下關閉同放大同縮細個幾個制。係win7好順眼
但係win8我真的感覺太樣衰。
世界都在向透明進發,這時才玩回三原色什麼
唯一一個覺得係唔錯,竟然真係得工作管理員。理由大家都明白吧。
說實最初win8其中一個賣點就係快過win7
開機我就無測,
想開機快直接整隻SSD
唔夠玩多隻raid 0。所以我一直覺得呢個賣點真係唔多似賣點。
之後其實呢個係優點,不過可能真係習慣左硬件就軟件。
換上了i7的我。16GB RAM
而且最主要唔係效能上有大提升...佢話就話善用左CPU...但係真係....
係系統上來講真係對我無咩意義。(當然你可以話我用vista同win7都係無分別,可以話係。我最初都係貪win7介面令過佢。)
從來呢家大家CPU都係夠用,永遠都係顯卡唔夠用。
其實microsoft想sell apps。但我個人覺得無意義。人地mac就話迫往要用,好好地仲咩又要抄人地唔好既野,win phone唔得。
所以想硬來搞得佢
用得電腦仲邊有人玩低能既apps game。真心就算比隻angry bird你玩。你都去玩bf3啦
如果想消閒,但係求其玩下flash都有趣同多過你吧
最後我覺得win8如果推出。我真的意欲不大。
唔好話我玩,如果出果陣真係咁樣。我覺得win8真係唔得。我指的是電腦呢個平台。唔係咩平板什麼,因為我覺得用係平板都應該有得做。但係如果你係電腦出既話。我只能說一定唔得。
好認真咁講。如果介面仲係咁推出市場唔方得,優化是好了。但是使用跟介面都改變太大。
mac機係亞洲市場唔係好得就係因為上手難,同埋用唔到windows既野。
如果上手一個新系統都要要慢慢摸。新系統不是帶來方便而是不便。那樣新系統還有意義嗎?
好似我牙爺咁樣
你玩佢咩,我知平板係唔洗關雞...但係呢隻係桌上
你xp上去win7都話係因為硬件根本唔支援
而你vista係因為本身系統都存在問題。win7只係基於佢修改一下。
但係win8呢
利申:我沒說他介面什麼不好。我只能說它改革了的感覺都是不合用,不實用。
而且更加無必要廢時間上手一個新系統咁樣...唔通貪win8先有IE 10咩。
起馬對上網有要求既人都唔用IE吧
愈講愈覺得microsoft好似就要步緊柯達同nokia條路咁樣。龍頭大哥變到呢家咁樣
作者: sochai 時間: 2012-3-3 21:30
同意 如果係平板到用應該OK
作者: grxgr 時間: 2012-3-3 21:58
巴打幾乎講哂我心聲~
M$實在太在...統一化佢D系統+炒APPLE搵錢方法
但事實上要統一係無咩可能...
平版要食電細又要輕,咁X86既CPU一定無行,即係平版用唔到電腦軟件
大家見到有D廠出ATOM黎裝WIN7當平版賣,但實質吸引力有目共睹...
當用得電腦軟件時,大家又會同返台機比較...結果往往返去玩返電腦,因為順+舒服
整個市場在變,但唔應該係自己大地盤上做出一D破天荒選擇...
XP->VISTA,失敗,WIN7成功救回,但...WIN8,我用VM初時裝好黎玩時,仲心諗有得係一開始揀返舊介面,點知無,連關機我都唔知點關...
所以,還好現在仲係測試階段,望佢BETA時可以分返開咩係兩種UI黎比大家選用~
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 22:18
你九成九冇睇 Windows 8 Consumer Preview 發佈會, 亦唔知道 Metro 設計概念頂啦.
http://cdn-smooth.ms-studiosmedi ... ENTATION_022912.mp4
http://ux.artu.tv/?p=179
Metro 圖案既設計概念, 係出自瑞示式路牌及印刷設計, 用最簡單及唔搶眼既圖案去引導用家接觸資訊. 電腦就係電腦, 唔需要模仿死物, 唔駛扮玻璃, 唔駛扮書架, 唔駛扮有地心吸力等等.
你有睇 Windows 8 Consumer Preview 發佈會片段既話, 就會知道 Windows 8 點樣先進過依家既 iOS 及 Android, 亦可知道 Windows 未來呢十幾年都係向緊一個新方向進發.
以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.
又或者要 send 一堆相俾人, 如果有 d 擺左係自己部機度, 有 d 擺左係自己 Facebook 度, 有 d 擺左係自己個 SkyDrive 度, 有 d 擺左係人地個 SkyDrive 度, 想一次過 send 晒俾人, 以前就要自己開個 folder download 晒 d 野落黎, 但係 Windows 8 Metro apps 可以直接去接觸埋其他雲端服務既檔案, 仲要因為有 Windows 8 做中介, 個 app 並唔駛好似依家其他平台既 app 咁要刻意支援某幾個服務.
Windows 8 係一個革命, 但需要 Metro apps 配合, 依家唔去睇 Metro apps, 只困自己係 Desktop 操作既話, 的確係睇唔出 Windows 8 有乜好過 Windows 7 既, 除左 USB3.0, mount ISO, PDF reader, Storage Spaces, 全新 printer stack, 更慳資源, 更快速度之外
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 22:27
平板要食電細又輕, x86 都可以做到, 呢個係 Windows 8 及 Intel 都有著手做優化既事. 所有 Metro 程式唔係用緊果陣, 就會被 suspend, 該程式耗電量就同電腦入左 sleep mode 一樣, 係少至又少. Windows 8 亦有一個 connected standby 模式, 原理就好似電話熄左 mon 都仲可以收發電話訊號一樣, Windows 8 只保持最低限度既通訊硬件繼續運行, 其他野全部 sleep, 呢兩點都係 Windows 8 慳電技術之一.
Windows 8 Consumer Preview 發佈會亦講得好清楚, Windows 8 就係要打破傳統電腦就一定係工作型, tablet 電腦就一定係玩樂型呢 d 硬性規範.
Windows 8 做到既野, 你開個 VM 當玩具咁玩, 唔認真去試係試唔出佢做到既野.
Windows 8 Consumer Preview 已經等同以前既 Beta.
作者: killuazaoldyeck 時間: 2012-3-3 22:30
講真那句,平台有了,都要很多周邊要配合上去,恐怕到Win8剛出來時未來得切。
更何況要將「信息主導」這種崇高理想在傳統多工作業,多視窗分佈的Desktop上實現。
現在 Metro UI 肯定還有不少地方需要改進,特別要注意不過分犧牲原有以 Mouse 操作習慣的情況下達到這個目標。 MS 是有這方面的努力(例如用屏幕四角),但很明顯功力未夠。
作者: grxgr 時間: 2012-3-3 22:42
我係指佢想炒APPLE賣APP個方法~
而佢個X86...無錯佢係致力搞好,無耐地已被APPLE+ANDROID搶左好多地盤...
後勁...難料,但只係想講,佢搵DESKTOP黎做MOBILE既先驅,真係有D本末倒置
大家最大個問題始終都係個UI迫入DESKTOP度,仲要專登HIDE左個舊UI(網上有教學整得返出黎)
呢一點先係最CONCERN既
學埋你講,呢隻版本基本上已叫BETA,咁仲得人驚...
一起手叫D公司跟呢隻UI...真係令人退之而後行...用返WIN7算
佢效能上係快左,我都好佩服~係有進步~~
作者: mlyu 時間: 2012-3-3 22:50
我覺得 windows 8 真係好似上面講做 tablet ok, 但係做 desktop pc 個 metro 真係唔係好得
唔好同我講咩可以用返 desktop mode o個o的o野
因為 win 8 喱次個重心係想轉 metro, 要用返 desktop mode, 咁點解我唔用返 win7 好過?
如果因為 win8 而要換過o的o野, 但係上完 win8 用落唔就手, 咁 win8 真係為出而出 only
also, win8 理念睇o黎似做返 simple o野, 真係用落 tablet 都仲 ok
但係用落 desktop, 唔方便, 都係o個句, 如果要做o野而要用返 desktop mode, 真係不如用返 win7 好過, 唔用得著 win8 o的新 feature/UI
我真係好想睇用 metro UI o既 office tools, 睇o下用 metro UI 點一次開幾個 word/ppt/excel 做o野... 而家好多人返工做o野日日對住係 doc/xls/ppt, 有幾可咁理想化淨係對住o的 "資訊" 睇兩睇, 覆兩覆?
ms 真係用到 metro UI 整 office 又方便做o野o既話, 先會再諗長用 win8 做o野
作者: mlyu 時間: 2012-3-3 22:52
而家有平台, 但同樣 style o既 iOS 同 android 已經發展成一個生態系統
ms 而家搞成唔成功真係要睇有冇人寫 metro UI o既 apps, 仲要夠多, 同做o野方便
so far 我仲未睇到 metro UI 有邊個地方係佢o既 killer apps/killer features
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 23:04
OS, browser, 辦工軟件, 遊戲機, Microsoft 從來都唔係第一個整, 但結果都成為後起之秀, 呢方面唔駛擔心.
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 23:07
Metro 介面只係 Windows 8 重點之一, 針對 power user 既改動及新功能, Windows 8 亦有好多, 單係一個 Storage Spaces 已經好煞食, 仲未計 USB 3.0 支援, 流動上網手指支援, 標準化 printer 支援, 改良既 Windows Explorer 等等.
如果你話 Windows 7 用戶值唔值得俾錢 upgrade 上 Windows 8 既話, 呢點就同每個 Windows 版本都一樣, 係值得商榷既, 但預載 Windows 8 既電腦我唔見得有乜大理由要 downgrade 返做 Windows 7.
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 23:13
每個平台都有過由零開始既一日, Windows 作為市佔率最高既 PC OS, 對唔少開發者已經係一個大賣點.
Metro apps 與 apps 之間既 Share 功能就係 killer feature, 不過依家 Windows 8 Consumer Preview 先面向大眾果幾日, 少 app 係正常既, 何況香港市場既 app.
...
以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.
又或者要 send 一堆相俾人, 如果有 d 擺左係自己部機度, 有 d 擺左係自己 Facebook 度, 有 d 擺左係自己個 SkyDrive 度, 有 d 擺左係人地個 SkyDrive 度, 想一次過 send 晒俾人, 以前就要自己開個 folder download 晒 d 野落黎, 但係 Windows 8 Metro apps 可以直接去接觸埋其他雲端服務既檔案, 仲要因為有 Windows 8 做中介, 個 app 並唔駛好似依家其他平台既 app 咁要刻意支援某幾個服務.
...
Phil_123 發表於 2012-3-3 22:18
作者: mlyu 時間: 2012-3-3 23:21
我都係o個句... 日常工作上 metro UI 真係方便到先再講
平時做o野唔係好似喱住部 ipad/smartphone/tablet 咁一個 app 開住就算
要開住幾十個 browser screen, 幾個 word/excel/ppt, 開埋 email 一齊做o野o既
如果 metro 或者其他好似 iOS/android 可以解決到喱o的咁o既環境, ok 咁可以用
但係搞唔掂要用返 windows desktop mode o既話, 咁已經失去o左當初 ms 咁大步轉用 metro o既意義啦
作者: Phil_123 時間: 2012-3-3 23:23
我覺得 Metro 係提供一個更簡單既操作方式, 俾多個選擇用戶, 與 Desktop 既關係唔會你死就我亡, 而係相附相承既...
作者: pun1407 時間: 2012-3-4 00:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheapman 時間: 2012-3-4 00:08
以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.
Phil_123 發表於 2012-3-3 22:18
係desktop, 我覺得ctrl+c ctrl+v 已經好handy...
作者: mlyu 時間: 2012-3-4 00:11
metro UI o既 app copy and paste 去另一個, 感覺唔會有 windows desktop application 咁方便
作者: cheapman 時間: 2012-3-4 00:11
for高高級行政人員tablet用
呢d嘢係tablet用okay... 但desktop... 有d本末倒置....
作者: Fanolian 時間: 2012-3-4 00:12
老實講,唔知有幾多大家喺其他OS 入面用到熟、覺得理所當然嘅介面設計,會因為patent (troll) 嘅關係,唔能夠出現喺其他OS 嘅新設計上。
作者: Phil_123 時間: 2012-3-4 00:22
Windows 8 既賣點係一部機可以做晒所有野
iPad 你加個 keyboard, 都只係打字快 d, 冇乜作用, 想加 mouse 就更加冇得加
一部 Windows 8 電腦, 你可以用 touch screen 做消間用途又得, 加個 keyboard 同 mouse 用黎行返 Windows 程式去做野亦得
作者: mlyu 時間: 2012-3-4 00:23
win8 個情況有o的似之前 ubuntu 咁, 又係由 desktop 轉做一個好似 iOS 咁放晒o的 app icon o係版面o既 UI, 結果俾人圍插
作者: a39g99 時間: 2012-3-4 01:09
Metro 介面只係 Windows 8 重點之一, 針對 power user 既改動及新功能, Windows 8 亦有好多, 單係一 ...
Phil_123 發表於 2012-3-3 23:07
巴打。Storage Spaces真係好鬼死煞食
根本顯得出佢地手腳慢。根本出個windows7 sp2什麼,整合在裡面就完工了吧。
說實就是想呃多D錢吧。其實就算有Storage Spaces你都係會好少用
我覺得只係磁碟管理加多少少功能再整合左係控制台而且
有關Metro
哇!概念真係正野來。
係出自瑞示式路牌及印刷設計, 用最簡單及唔搶眼既圖案去引導用家接觸資訊. 電腦就係電腦, 唔需要模仿死物, 唔駛扮玻璃, 唔駛扮書架, 唔駛扮有地心吸力等等.
係唔係得閒經過馬路唸唔到野就打算簡潔上場
[用最簡單及唔搶眼既圖案]所以佢咪唔成功囉,呢家個世界咩都係講派頭。你睇apple拎咩出來咪又係咁收得
你信唔信佢賣隻iphone 4s plus咁既野。正係加少少電量...聽日都可以上新聞?但係microsoft同nokia就算出隻六核手機。幾千萬像都係吸引唔到世人眼球
Windows 8 點樣先進過依家既 iOS 及 Android
聽得你呢句就知有問題吧
手機來講。我覺得IOS就肯定是最好的了。人性化的介面,上手容易已經秒殺。Android一直都有IOS既影子...
相比起windows phone
平板:windows 8有咩優勢?我真係好想知...個鎖機根本就係同Android似到九成九。到應用方便唔見得有咩優勢。最重要既一樣野佢係唔係真係支援到windows上既程式?我當支援啦,但係部部windows8既平板價錢都好似唔多吸引。
之前我都見識個windows平板幾勁.!係真係好勁。行I5雙核心,仲要成60GB SSD
最勁係價錢,成$16000
最後,用平板會為咩?打機?上網?
上網windows8無優勢
你睇下支唔支援windows上既程式都係死
手機平板都無出路。你話microsoft仲唔係so sad左
得返桌上可以鬥
但係人地MAC果面既原意係方便IPAD,IPHONE互相通訊什麼
你windows根本無咁既需要
以前見到個得意網頁, 用戶要人手 copy 條 link, 再自己去某個通訊地方度 paste 條 link 黎 send 俾人,
但係 Windows 8 只要各界都有寫 Metro apps, 用戶用緊個 browser 睇到個得意野, 一 click share, 再揀個 app 及接收對象已經 send 到俾人.
又或者要 send 一堆相俾人, 如果有 d 擺左係自己部機度, 有 d 擺左係自己 Facebook 度, 有 d 擺左係自己個 SkyDrive 度, 有 d 擺左係人地個 SkyDrive 度, 想一次過 send 晒俾人, 以前就要自己開個 folder download 晒 d 野落黎, 但係 Windows 8 Metro apps 可以直接去接觸埋其他雲端服務既檔案, 仲要因為有 Windows 8 做中介, 個 app 並唔駛好似依家其他平台既 app 咁要刻意支援某幾個服務.
呢個我又係無咩感覺,網上都有程式可以用到打包咁上下。不過你話方便係方便左。但係又係感覺無咩用。
Windows 8 係一個革命, 但需要 Metro apps 配合, 依家唔去睇 Metro apps, 只困自己係 Desktop 操作既話, 的確係睇唔出 Windows 8 有乜好過 Windows 7 既, 除左 USB3.0, mount ISO, PDF reader, Storage Spaces, 全新 printer stack, 更慳資源, 更快速度之外
咁你都識話windows8真係無咩好過windows 7。咁你自己都明windows8係真係失敗就好了
所有 Metro 程式唔係用緊果陣, 就會被 suspend, 該程式耗電量就同電腦入左 sleep mode 一樣, 係少至又少. Windows 8 亦有一個 connected standby 模式, 原理就好似電話熄左 mon 都仲可以收發電話訊號一樣, Windows 8 只保持最低限度既通訊硬件繼續運行, 其他野全部 sleep, 呢兩點都係 Windows 8 慳電技術之一.
總結:windows 8只會是失敗。
佢輸既就係佢起步慢。就好似柯達想轉形已經來唔切。平板市場如果windows 8平板既定價唔吸引。我估都幾難吸引人買了
我唔知係唔係真係咩windows 上既程式都支援到。但係我只會講,如果你正係上網,睇片什麼。我覺得性價比Android一定比你高。
說打機什麼IOS一定比你好。如果你話windows本身既話。我想說你的windows平板肯定不夠推。那使得遊戲方面已經注定沒希望。
即使windows上程式多。你程式比IOS,Android多。但係你部平板推唔推到又係一回事。
你要我說windows 8平板有咩好。我只係唸到播放器好,如果可以裝到解碼包既話。佢可能會係市面上支援最多格式既平板機。播1080p什麼都肯定沒問題。但隋了這個我真的想不到其他原因真的吸引我。
定係可以裝好多既防毒?裝到卡巴,NOD32咁樣?定係可以拎部平板來BT?
咁樣聽上去又真係幾吸引!!! (最後就會出現一個問題。就係windows 8平板易壞。理由自己理解)
作者: Phil_123 時間: 2012-3-4 02:21
你似乎對 Storage Spaces 一知半解就插.
跟 Apple 又會有人話佢抄 Apple, 依家別樹一格又話人地唔跟 Apple, 咁你想 Microsoft 點設計野?
我之前比較緊 Windows 8 既 tablet 功能, 先會用 iOS 及 Android 做比較.
Metro 介面重點之一係在於佢既動態, 望 screenshot 係唔會睇到佢點靚法.
Windows 一直作為市佔率最高既 OS, 駛怕冇大作支援佢?
Windows 8 打造緊一個新市場, 死守於用傳統角度係唔會領略得到出黎. 依家好多人用緊 notebook 黎做野, 再加一部用手機 OS 改出黎既 tablet 黎做消遣, 好唔方便, 但一部 Windows 8 x86 tablet 就可以代替晒 notebook 既工作功能及 tablet 既消遣功能.
睇黎你都係唔明 Windows 8 個 Share 功能係點先進. iOS 個 sharing, 係要 Apple 刻意加入支援先得 (不過依家好似得 Twitter), 萬一將來改為流行其他 social network, 咁 Apple 又要改個 OS 去加入支援, 但係 Windows 8 個 Share 功能係由 App 加上, 無論未來興乜野 social network, 只要你裝左佢個 app, 所有其他支援 Share 功能既 app 就即刻可以 Share 野落呢個新 social network, 唔駛個 app 有任何變動.
我反諷緊你以為 Windows 8 對 Desktop user 黎講冇新功能都唔知呀?
Windows 8 Connected Standby 解說: http://channel9.msdn.com/Events/BUILD/BUILD2011/HW-456T
Windows 8 已經內置功能等同 Microsoft Security Essentials 既 Windows Defender, 並唔需要裝防毒.
我唔明點解你會覺得 Windows 8 平板會易壞.
作者: VADER 時間: 2012-3-4 02:51
太想融合電話同平板了....想一個系統跨現今流行的科技通訊工具.....電話平板變成主導...而桌面機變相成為雲端中心.............但效果明顯唔好.......
作者: Puff 時間: 2012-3-4 03:34
本帖最後由 Puff 於 2012-3-4 03:40 編輯
講工作用既話,Start Screen 當 Dashboard 都還可以──如果 Windows 8 支援到 Multiple Mail Tiles for Multiple Mail accounts 既話。Office 依然係 Desktop App 入面執行。其實講到尾,假若你由頭到尾都用唔著 Metro Apps,咁 Start Screen 就只係個 Fullscreen 既放大版 Start menu。對一般既 Desktop Experience 根本無影響。
所以問題係你打算點用、需要用到乜,同埋要你上手去用既成本 (時間) 有幾多。
作者: benson6882004 時間: 2012-3-4 04:26
雖然真係唔想引起罵戰, 但係依家你同個d android/iOS 支持者去踩WP冇乜分別: 因為"我睇到都覺得唔好用", 結果又咪係為反而反
知成套問題而去踩人地我都心悅誠服, 一知半解去踩人地, 我冇辦法接受
Storage Spaces係乜你知唔知先…? 真係C區改做D區咁簡單? 如果咁簡單, 咁出黎做乜?
Metro UI, 觀感依家野見人見智, 若講人性化, 我覺得Windows phone仲人性化過iOS, iOS好聽d就係上手容易, 難聽d就係因為冇野好set, 我用過android, iOS 同WP (iOS同 WP 係常用), 基本上最麻煩就係android, 最順暢就係WP, WP我都係用左半日就用到熟, iOS我都要用幾日先得, 下一部我要既機都係換WP
個鎖機根本就係同Android似到九成九? Android AOSP個鎖機更加似iOS囉, 起碼WP/Win8係向上推而唔係slide, 仲有有埋notification, OEM後加既野不能作準
你攞部頂級labtop既spec黎比, 係唔係有d唔公平, 仲要ipad同Android係build on ARM, windows 7係build on x86/x64, 明明x86/x64係比ARM多耗資源到不得了, 可以做到咁細部冇番咁上下成本都唔得la…加上會出ARM版既win8, 價錢應該可以做番現時tablet既定價
OSX整合iOS, 咁windows 8點解唔可以做 ? 點解Windows 8唔可以同WP 8同windows tablet做整合, 但係MAC就可以做? 依家果面Windows 8係做得更徹底, 統一哂desktop, tablet同mobile個使用體驗
Windows 8開store又話抄人apple, 咁君不見android咪又係抄apple開store...天下文章一大抄, 係睇下你抄得好唔好...
Share依個功能係Windows Phone已經出現左basic版本, 亦都係最引以自豪既功能. MS 將大部份既social network融合而打做一個people hub, social network係包括Live, email, FB etc. . People hub既優點係減少重覆既動作, 係android/iOS上面係要開apps先做到share link,相,check in等等, 仲要每個social network都要做一次, people hub就係將上面個動作減少到只有一次, 依家WP"挑機"都係玩依樣野, 我亦都可以講上次既”挑機”行動, WP係贏哂
people hub仲有一好處係可以統合所有live同FB message. 方間的確有3rd party可以做到同時接收, 但做唔到整合…
唔係sleep模式, 係墓碑模式, 即係唔close apps但又唔用放埋一邊, 系統會同你儲存記憶, apps會暫時停止活動, 但當你call out出黎既話, 佢又會原封不動咁show番比你睇, 咁可以減少系統所用既資源, 從而降低入門win8既門檻, 無論係電話,tablet定係 desktop都係一樣, 依個又係從WP搬過黎用…
依家套Windows 8未到得上完善, 但用一個beta版本既software去踩人就...
我都講過如果到左Release Candidate都仲係依家咁既話, 我會暫時放棄Windows 8
到真正成熟個時先會用, 並唔係一句就話註定失敗...
作者: kanduki 時間: 2012-3-4 11:16
唔知向邊度出post好
向自己部Lagbook度換咗隻硬碟裝嚟試下
(比起跟機Win7 Starter終於可以用4GB RAM同埋行到雙Mon喇
不過原裝啲Apps開唔到嚟用
(要主Mon有1024x768即係判哂啲隻Mon得600/720高嘅Lagbook死刑
作者: a39g99 時間: 2012-3-4 19:56
可能我真係味能完全理解洗Storage Spaces的工用吧。不過個人而言,佢真係用途主都係係分下區加下密咁既用途。可能市面已經有類似既程式所以真係無咩感覺。佢個修復功能你要我講更加係功用更少吧。如果物理層係出左問題,咁你軟件點修復都係無用。都係果句啦,市面都有類似既程式。
注:我唔係話佢唔好,我指既如果佢係一個賣點,咁值唔值得我花費時間使用呢個全新系統,巴打話可以換返以前既模式,都係果句咁同windows7真係無咩分別
我唔係想發起罵戰,我一直都係話我個人而言。同埋我唔係話想踩windows8,只係想講佢作為一個新系統,佢既賣點沒有足夠既賣點。桌上平台咁既系統好唔好?工作上會唔會有幫忙,帶來係方便定係不便我唸巴打你清楚過我。我從來都係話如果呢個就係未來既windows8,我覺得係桌上平台來講佢真係好難成功。Windows 一直作為市佔率最高既 OS, 駛怕冇大作支援佢?
有關呢方面我都講左,唔係支援唔支援既問題。
係當你既功用同桌上電腦一樣既時間,你敢講個個人唔會拎平板同桌上比較。
最重要係佢平板定價認真唔進取。你唸下呢家一部電腦。行雙核心,4GB RAM。用內顯既機可以玩到咩野GAME。係你眼球覺得係高畫質呢。如果真係出到隻眼球接受到既高畫質既GAME,咁斷估windows真係成功。佢帶來既成功唔係windows8。而係一般低階既文書機都可以玩到高清大作。
Windows 8 x86 tablet 。
我都要重申多次啦。我一直都只係話佢作為桌上系統咁樣真係唔得。市板如果定價吸引我覺得都有得做。
但係如果想取代到notebook呢個講法都一定有保留吧。一部notebook行到i7做到既野定係tablet比唔上。
一般文書用途都得。但係如果想完完全全取代notbook顯而係不現實。
其實呢個都係tablet存在既問題。tablet既功用你定位你上網,睇下電影,玩下遊戲定係咩。
而呢個都係windows8要解決既問題。即刻你windows支援既野係最多。但係tablet既功用係咩。更加顯得出即使你支援最多程式。都好似得物而無所用。因為tablet既系統,IOS Android咁樣。你tablet做到既野,要既程式你都係足夠。你硬要我說windows既功能真係要係播片支援多格式,flash方面。呢方面既對手就真係Android。講到尾都係定價進唔進取既問題。所以我從來無話windows8平板唔得就係咁解。
而呢度廷伸既問題就係有冇必要連桌上都好似平板咁樣。佢既新功能係就係看上去不錯,但係應用係唔係真係有好處同實用?
另外你話點解我會覺windows8平板易壞
其實呢度唔關windows8既事。都唔係想插佢,其實係一件好事
總結:平板市場我覺得真係有得做,做唔做就到神話我就要看定價跟性能了。因為一般平板既用途IOS同android都足夠的了。windows要贏好明顯都係要易flash同播片什麼。因為windows既支援多。
但係桌上真係唔好意思。我係佢既賣點入面真係搵到咩理由要我由windows7升級上windows8。
因為令又唔令左,就好似好多人點解仲用XP。就係因為實用,而windows8我睇唔出有咩實際性既功能值得我需要使用佢。
佢既功能如果可以係其他程式補完到。咁點解我仲要浪費咁多時間呢?
(如果第日RAM仲平過買鉛筆,人人都插到129GB RAM以上。而正係得windows8支援,咁可能會係我升級上windows8既一日
如果第日ram可以插到129GB RAM先再叫我升級吧
)benson6882004巴打:
多謝你提醒
其實巴打你細心唸下你既回覆。其實都係間接咁表達出windows8平板有市,桌上無市。
認真如果windows平板可以好似呢家市面既windows平板咁樣。我唸都會吸引到一班CPU覺買的。
我都講左我記得市面有隻行I5雙核。RAM好似係4GB。仲行windows 7 x64同SSD。老實講硬件方面真係搞到我好想入手。
不過價錢就真係想斬左我隻手。無記錯係三叔出
(不過最後唔出唔止係價錢。係因為ASUS出左隻四核平板,核心數目害我止步。雖然明i5點都好過隻NIVIDA 3既四核。不過聽下去四核點都好聽過雙核)其實如果windows8可以素造到一種好似有iphone就高貴既話。就真係work
老實講我真係想見下如果一個拎部ipad3既人。同一部行i7既windows8既平板。識貨既人會知道邊隻高級
就好似你車都唔洗識。鬼唔知見到lamborghini就包無錯咁樣我唔認為i7個標誌唔夠蘋果標誌來。
講講下好似就來離題。
對我來說成功的不是windows而是intel。不好意思我又跑題了...
作者: gserli 時間: 2012-3-4 20:04
用最簡單及唔搶眼既圖案去引導用家接觸資訊. 電腦就係電腦, 唔需要模仿死物, 唔駛扮玻璃, 唔駛扮書架, 唔駛扮有地心吸力等等.
簡單?好多基本功能都要慢慢搵出黎
冇錯,係唔搶眼,但更引導唔到
我覺得Metro原意係好,但係而家WinPhone介面搬過Desktop仲衰過Android 2.x搬去Tablet N倍
作者: Phil_123 時間: 2012-3-4 20:46
Storage Spaces 係比 filesystem 級再低一層程度既儲存系統, 以往 Windows 並無類似既軟件可以做到, 有咁樣需要既人仕, 輕則起 RAID, 重則要搵部 NAS 或者 Server 仔行 ZFS.
Windows 8 tablet, 你拎部 desktop replacement 級別既 tablet 黎講當然係貴, 用 Atom 之類既低功耗平台就可以平好多.
打機畫質方面, 隨著內置顯示卡既技術進步, 要係 Windows 8 tablet (畫面最小 1366x768 大) 既畫面度玩畫質中上既遊戲應該都唔成問題, 而且一隻 game 好唔好玩, 畫質並唔係一個重要因素.
Android 及已經 jailbreak 左既 iOS 裝置都可以 BT 架, 但係 BT 本身唔係一個會令電腦壞既技術...
你標題寫住 "認真想知win8有咩抵玩", 我已經解答左你, 同你講左 Windows 8 除左 Metro 世界之外, 傳統 Desktop 內都有好多新功能. 你自己覺得 d 功能吸唔吸引, 而決定用乜野 OS, 當然係你話事啦.
作者: a39g99 時間: 2012-3-4 21:29
多謝巴打指教
一直有root機同jb。但係你唔講真係唸都無唸過search。睇來可以考慮第時出返部ipad3來BT。夠期就拎去換
打機方面就唔洗為windows講了
而且就算推到都無對應既操作。不過呢樣就有待發展。
但係windows8真係無咩抵玩
桌上方面真的
作者: dvd-rw 時間: 2012-3-5 22:04
如果DESKTOP 流行TOUCH SCREEN , 咁WIN8應該有得做
KEYBOARD+MOUSE+ TOUCHSCREEN三個INPUT
個METRO UI如果用MOUSE去控制, 真係唔夠自然, 如果可以用埋手指, 咁睇中D野用手指篤, 一定快同準過用MOUSE
作者: pakchi70 時間: 2012-3-5 23:53
個metro ui唔應該用響枱機度
而家其實係win8定位錯誤,唔應該將tablet用法硬套落枱機度
我都覺佢metro ui 響tablet好正,我都好想要部行win 8嘅tablet
但我絕不想用部行win8又無touch嘅枱機
根本將啲嘢複雜化,正正常常分返開tablet同枱機兩個version,或感應部機有乜input先再出咩ui,咁好難咩?
難得過你要啲人重新去學習你個系統,甚或迫走咗啲客?
作者: 小金井 時間: 2012-3-6 00:29
如果呢度有filter user既function就好, 逢親講乜ms野既漏弊都會有個人出黎全程護航。
作者: xson 時間: 2012-3-6 00:52
桌面模式一直都有...
不過我覺得如果所有APP 都只出METRO 版, 唔出DESKTOP 版就真係死路一條啦..
Metro Start Screen 代替 Start Menu 又唔係太大問題, 搵App 一樣容易...
作者: fred2088 時間: 2012-3-6 09:34
回復 33# pakchi70
what if Metro UI + Kinect
作者: fred2088 時間: 2012-3-6 09:35
回復 32# dvd-rw
what if Metro UI + Kinect
作者: pakchi70 時間: 2012-3-6 12:23
咪就係等佢感度應到部機有乜input先出咩ui囉
得keyboard同mouse你出metro把托咩
作者: heroine6940 時間: 2012-3-6 13:57
本帖最後由 heroine6940 於 2012-3-6 13:59 編輯
Metro UI係好概念...
不過係Keyboard加Mouse嘅世界真係無乜好處,
就算有一個touch mon...
長時間touch screen對個人都唔好....
作者: §星月§ 時間: 2012-3-6 15:02
Metro UI係好概念...
不過係Keyboard加Mouse嘅世界真係無乜好處,
就算有一個touch mon...
長時間touch scr ...
heroine6940 發表於 2012-3-6 13:57
電腦TOUCH MON 未咁快成為主流...
拍電影咩XD , 正常又要打字又要打機...
作者: gserli 時間: 2012-3-6 21:00
Touch Pad/Mouse 專用Gesture 應該唔錯
其實根本唔係Mouse定Touch既問題
而係MS將好多平時Desktop/Notebook既常用功能收到好入,而樣樣都要唔同位
搞到成日要search
另外,嚴重懷疑MS UI設計師既審美觀, 配色好有問題,仲有條魚logo
作者: 寂寞的FSY 時間: 2012-3-6 21:18
Touch Pad/Mouse 專用Gesture 應該唔錯
其實根本唔係Mouse定Touch既問題
而係MS將好多平時Desktop/Noteboo ...
gserli 發表於 2012-3-6 09:00 PM
Matro版面背景以及配色方面其實係可以自己更改,雖然係有限度更改
至於條魚方面,大概係抖氣冒出一個8字而作為一個「陪襯品」
作者: gserli 時間: 2012-3-6 21:25
Windows 7 Beta 相比之下真係好好睇
條魚應該唔會係最終Logo,我睇得出佢構思
條魚Win7 Beta都有,但Win8用D簡單形狀砌成,加上好怪既顏色,好有最早期 GUI個隻feel
唔通係班Developer心中, Mac用個種叫抄死物,Dos先叫做電腦本質?
作者: 寂寞的FSY 時間: 2012-3-6 21:33
Windows 7 Beta 相比之下真係好好睇
條魚應該唔會係最終Logo,我睇得出佢構思
條魚Win7 Beta都有,但Win8用D ...
gserli 發表於 2012-3-6 09:25 PM
的確,條「8仔魚」個look係怪怪地
所以我裝完個consumer preview後就即刻轉了其他wallpaper了
作者: gserli 時間: 2012-3-6 21:37
呢個系統既主配色係青色
但唔知點解背景一定要係暗青色,好怪
如果係淺D好睇好多
作者: dvd-rw 時間: 2012-3-6 21:55
Win8我始終認為係MS 為左挽救手機業務而不惜將Windows 拉落水
當初Windows 喺desktop 好用, 但啲人就話將呢套概念搬落手機唔WORK
而家好似將相同問題掉轉再黎一次
發展一套以手機為本既OS, 再將佢搬上DESKTOP
如果WIN8成功, 我相信造TOUCH SCREEN MON既廠家應該好好生意
的確, 比MOUSE更能夠以直覺去控制既, 一定係用手指見到乜就篤乜
作者: xson 時間: 2012-3-6 22:17
Tablet Microsoft 非常執著...
因為02 年Microsoft 就講緊Tablet
但係個市場反而被Apple 搶左...所以先咁心急要搶返...
btw, 其實我覺得好多人都唔知d Windows Short-Cut, 所以先成日話無左個Start Menu 好難用...
好多野Metro Menu 都做到...
作者: simon2012a 時間: 2012-3-6 23:42
用左一晚Windows 8 Consumer Version後,雖然它比Windows 7 穩定及速度快, 但一般常用的Start Bar卻取消, 演變成多項選擇的Start Tab, 令人難以適應, 最後Downgrade 至 Windows 7.
事實上, 它是設計給平板電腦或Mobile使用, 建於在Desktop上不太適合, 對使用者感到煩躁, 除非Microsoft加回Start Bar, 否則正式推出時都唔會使用Windows 8.
作者: dvd-rw 時間: 2012-3-9 22:00
Tablet Microsoft 非常執著...
因為02 年Microsoft 就講緊Tablet
但係個市場反而被Apple 搶左...所以先咁心 ...
xson 發表於 6-3-2012 22:17
問題係點解要用家遷就個OS

