作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:07 標題: [Win8 CP] MS 自廢武功 - 功功能表 15年功力一朝喪
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-6 10:35 編輯
這不是我們認識的 Windows了
Start 23:01 End 23:19
x64 , VM 8.1 ~18Min Setup
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325863&k=a6fd72b4b44b267777e87b0d2968d536&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325864&k=398b8047113824aa036f692b55a42bd1&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325865&k=393f7b56dc5c7019e5f23bebdda69405&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325866&k=e379c86277fa00d37d5478d2f46c74ea&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325867&k=4481d68c6af05565d70f488284a9a4bb&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325868&k=9c50df1258c5ef82587b066074015cc4&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325869&k=cd2ed1a5ff6da6e9f0c413a699975132&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325870&k=5a6f14cd97648f8efbf7819a55bb9f25&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325871&k=de04e53f0341f341a7e5ca06d660eae8&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325884&k=d1feff2d62afd597dc9af489a97e5086&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325885&k=253b9c937b0370867b57cf6cf34da698&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325886&k=c9b12531df51bbe1d9cf9c3eb315458d&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325905&k=03a8855f88c294ff8e7f0a5ec55f6892&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325906&k=28626d630b670c539d2e60e05cd78004&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325907&k=4df20280830b28f7acb330272b5ab878&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325908&k=8b63465db15124ae7a001a4d472f4055&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325909&k=ae8824c5345528b87634c25c0b780504&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325910&k=96fa8802a2716856af81a756cffaa36c&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325911&k=e1a86d1b42091c266b94a26edb2c28b7&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325912&k=7f570f7e1adfdfa80b8e054d7412ac2e&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325913&k=3558747f9e640c3ae83b81fee2398e36&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325916&k=1bca2f8cb1387c4b372ac345d67a1b33&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325917&k=da3bbffe1063fa02b246c9ce1a4d1017&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325918&k=f419dac79ccabc723f06970e7ae56047&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325919&k=8b4f84bf00756a85c73e4f795658a376&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325935&k=84a63979b07998ae4a72d7e5d28afc41&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325936&k=311f02c9443e7f243a49ca5cc904a80f&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325940&k=36a74c27b860774a1230f4636b03adc5&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325941&k=9fc5e271d840ce2bd302dd6046166259&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325947&k=1c0145ce10a6c8966c2cbd98d630dddd&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

作者: KinChungE 時間: 2012-2-29 23:15
除左個logo變左條魚之外
其他界面同Developer Preview相同
作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:17
後面有D吾同
作者: LoBo 時間: 2012-2-29 23:25
殘體版

,至黑我憎,有無繁體版?作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:26
無
作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:28
用Windows 8 真係好似新人學用電腦
沒開始功能表....
有 D Windows 沒得 X......
作者: tommykwan222 時間: 2012-2-29 23:29
條魚幾靚呀, 夠簡單, 起碼好過Windows 7過條先啦~
依家改咗入key 先, 然後先簡裝系邊??
作者: wanch 時間: 2012-2-29 23:32
有eng
作者: seaangel 時間: 2012-2-29 23:34
都係唔裝了,見到都唔開胃
作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:35
見到都唔開胃+1
不過我用下先......
作者: win150 時間: 2012-2-29 23:35
windows7 upgrade得唔得?
作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:41
Windows 8 評分 MAX 9.9分了....吾知幾時有機滿分
吾知,得都吾建議
作者: dom 時間: 2012-2-29 23:42
Bye Windows 8
作者: 冰水半糖 時間: 2012-2-29 23:43
dom 姐不玩 win8?
找人買粒 FX 8150 睇下有冇快左
作者: 666 時間: 2012-3-1 06:03
睇來Windows 7有排用啦。會唔會又一個10年?
作者: helen_frankie 時間: 2012-3-1 07:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funny1 時間: 2012-3-1 07:39
windows phone 7咁
作者: wild9394 時間: 2012-3-1 07:42
唔入email有冇得next?
睇來都係win7可以用得開開心心!
作者: happy_gemini 時間: 2012-3-1 07:59
好怪, 一時間接受不了...
作者: keithpktkl 時間: 2012-3-1 08:10
MAIL, CALENDAR, MESSAGE都仲係APP PREVIEW???
作者: sada14 時間: 2012-3-1 08:30
回復 10# 冰水半糖
不過我用下先 x 2
唔洗錢呀
作者: 媽叉安 時間: 2012-3-1 08:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 殘雲 時間: 2012-3-1 08:55
完全不能接受
都係睇定D算
作者: tuyylihk 時間: 2012-3-1 08:56
今次個GUI真係好唔岩胃口...
XP/Vista/7效能幾唔好都叫話靚左
Win8真係...
睇黎7會變成XP二代
作者: kanduki 時間: 2012-3-1 09:10
指去右下角就有sidebar陣出唻有setting選項...
用windows最主要都係夠多3rd apps/soft用啫...
除咗自家嘢如果咩都要入desktop開就唔係咁方便喇
作者: grxgr 時間: 2012-3-1 09:32
無錯...有時真係唔明微軟個市場策略
一係佢就整兩個GUI出黎,係WINDOWS入邊有得互轉
否則,佢呢個UI如果獨霸
比我做公司老闆,都一定唔會採用,煩到員工,煩到自己,影響工作效率
develop版本之前係VM玩過,真係勁唔好用
呢個所謂WIN8只不過成為WINPHONE既犠牲品
睇黎WIN7都係搵下D其他UI當新WIN咁玩算了
作者: m35349 時間: 2012-3-1 09:47
another windows me and windows vista

作者: Nukpana 時間: 2012-3-1 09:48
回復 11# win150
可以由windows7 upgrade上WIN8
但足足用成2個鐘UPDATE..
INSTALL 新WIN8快好多同無咁lag
作者: Mtube 時間: 2012-3-1 10:48
無私的ching分享了email+電話.....
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 11:03
作者: louisney 時間: 2012-3-1 11:14
用vm 玩下先
作者: cyy 時間: 2012-3-1 11:22
睇左佢既功能會唔會比win7好先
先再做打算
但....真係好樣衰......我接受唔到,win7,我愛你多d~
作者: sada14 時間: 2012-3-1 11:26
試左幾次先拎到PRODUCT KEY...
嚇死...重以為冇哂QUOTA添
作者: brian11561 時間: 2012-3-1 11:32
真係見到都唔開胃...
作者: kaity 時間: 2012-3-1 11:33
明顯又係一個過渡性產品
睇黎win7 起碼要用到出win 10 先換得過
作者: atv 時間: 2012-3-1 11:35
本帖最後由 atv 於 2012-3-1 12:24 編輯
幾得意 速度ok
不過由tile 面開ie 冇virtual keyboard咁
点解tile面唔預人drag ?
居然wacom tablet要自装driver
作者: singchai 時間: 2012-3-1 11:55
可以呀,直接DOWNLOAD WIN8 EXE,自動會裝
作者: singchai 時間: 2012-3-1 11:58
回復 win150
可以由windows7 upgrade上WIN8
但足足用成2個鐘UPDATE..
INSTALL 新WIN8快好多同無咁l ...
Nukpana 發表於 2012-3-1 09:48
我衹係用左10分鐘就裝好啦喎
作者: singchai 時間: 2012-3-1 12:06
比WIN7進步嘅係體驗指數由7.9增至9.9分
作者: xyy 時間: 2012-3-1 12:21
同感
作者: Nukpana 時間: 2012-3-1 12:26
回復 38# singchai
WIN7 upgrade上WIN8係LOAD好來又repair regedit, 又update personal data
直接INSTALL快好多..
PS: Under VM + traditional HDD
作者: atv 時間: 2012-3-1 12:28
呢d似實驗版就差唔多 賣街就 .....
作者: timo_1011 時間: 2012-3-1 12:31
佢雲端整合係好左既...
但個介面...要用就要適應下...

作者: 666 時間: 2012-3-1 12:38
Office既ribbon已想死,點知ribbon仲來到win8,ms真非一般人諗野。
作者: fatfish 時間: 2012-3-1 12:40
部 notebook 好似變左部快譯通字典機....

作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 12:43
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-3-1 12:45 編輯
Windows Me 吾係先敗品,至小佢穩定性好過 98,而且又Run到9x D野
相反當年XP創新設計一樣比人彈,Me 作為過渡係成功之作
相反Vista加得太多新野,Vista 之所以失敗係改得太多之餘又吾就手
7比我覺得Vista係98,7係Me
8係另一個XP定Vista係市場上失敗,我就吾知啦
XP出仲多問題過Vista,中文字粗體之類
時間總令人改變的
作者: heroine6940 時間: 2012-3-1 13:45
8...好似好簡約...
但唔知點解好唔順眼...(desktop除外)
作者: cyy 時間: 2012-3-1 13:55
回復 39# singchai
除左呢樣,重有邊樣有增加到架呢?
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-3-1 14:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leomakcw 時間: 2012-3-1 15:10
忽然覺得.....原來當年Windows 3.1幾好用呀!
講真喎!乜Icon都喺哂面前又可以分Group就算套用
喺現今Tablet都唔覺得「Learn!」喎!係後尾D人嫌D
Program Group遮住張Wallpaper(只能開關機時見一面)
,大家就覺得Win95超正啦!初時夠好唔習慣要按Start
Button來開Program,無計啦程式越來越多就算桌面
幾高Resolution都放唔到幾百個Icon咁多,當年有試過
D third party theme整四個Virtual Desktop但就係唔
stable加唔方便。到咗Win98年代大家對新介面都熟習哂
咯!如果唔係D程式要NT Platform至俾裝當年都唔肯轉
Win2000/XP(始終覺得Win98打速成係最靚仔嘅...),
2007年之後用過512MB RAM行Vista嘅人都想轉返XP,
奈何好多廠機唔俾咁做或是非常困難,終於忍到Win7
推出大家都覺得「Microsoft有救喇!」,十年唔買一套
正版嘅公司客都受各大媒體推廣洗腦紛紛搶住買正版~,
而且初期仲有WinXP Mode下載入Win7 Virtual咁行
真係搵唔到理由唔Upgrade咁話......到咗今日平板電腦
嘅年代,Windows 8想.......
.....想來個「反樸歸真」奪回Windows 3.1年代的輝煌
成績,恐怕介面大改造又會係另一次對使用者一種殘酷嘅
心理挑戰,除非是死忠Fans但今日實在有太多太多平台
選擇了,Microsoft這一招今天「還行嗎?」就個人來說
無論佢點變我哋無可避免都要裝一個來適應她,反正在使
用者的角度來說永遠會有一套不變的習慣「貪新棄舊」,
要連根拔起"WINtel"這個陣營多年來所種下的根,似乎
還不是現在呢!
作者: fatfish 時間: 2012-3-1 15:14
個 Desktop 變左一個 Apps......
作者: Half-Life2 時間: 2012-3-1 15:17
epic fail
作者: me7428 時間: 2012-3-1 15:31
apps 一定要1024x768
我塊winpad得1024x600
個start csreen D apps 全部用吾倒
比10個FAIL
作者: mdws2002 時間: 2012-3-1 15:41
唔知幾時啲程式,先可以直接係個Metro界面開,而唔使跳返入個Desktop度開呢?
依家呢種感覺好煩下,係咁跳嚟跳去。
另外,依家好似要新增另外一種語言嘅輸入法,都麻煩咗好多下。
裝嘅時候,set咗倉頡做Default。
跟住發現用Ctrl + Space,轉唔到做英文輸入法,去個輸入法指示器望望,先發現無新增到英文鍵盤。
唸住入去新增返,但係得幾個選擇,而且都似係繁中嘅輸入法,無英文鍵盤。
要新增返英文語系先有,不過搵語系嗰陣,又唔知佢係點排喎,結果差唔多拉到落底,先搵到English。
呢樣唔知算唔算係無嘢搵嘢嚟搞……
作者: mdws2002 時間: 2012-3-1 15:43
今次安裝,無用到個Quick Setup。
唔知個Quick Setup會唔會好似Advanced入面要填咁多嘢咁麻煩。
如果日後幫人裝Windows,都要入一大堆我未必知道嘅information?
作者: ahwah133 時間: 2012-3-1 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: B-52 時間: 2012-3-1 16:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkbaby 時間: 2012-3-1 16:20
求救牙.....本來用開MultiBoot (XP.Win7/Win7 ssd)
岩岩用xp裝win8諗著xp都吾用, 但一裝完成個Boot loader /MBR 冇左
一入就load win8.......點先可以有番boot loader
作者: vm8833 時間: 2012-3-1 17:00
係vm裝完。Mic記真係超級搞笑。電腦白癡真係會機都熄唔到。去番以前個界面係好多煩。睇黎今次唔止淘汰XP/Win 7,連老一輩嘅客都會淘汰埋。
作者: 必殺技 時間: 2012-3-1 17:06
唔單至唔開胃,仲有啲想嘔tim
都係用win7算
作者: ycchan 時間: 2012-3-1 17:10
好怪囉....
作者: timo_1011 時間: 2012-3-1 17:15
點解要係"START" RIGHT CLICK 先可以禁 "ALL APPS" 先可以 SHOW 哂所有 APPS 呢...
作者: alax 時間: 2012-3-1 17:23
本帖最後由 alax 於 2012-3-1 17:30 編輯
如果您不喜歡Metro用戶界面,那麼可以通過以下方式去恢復到一個更加傳統的Windows外觀:啟動REGEDIT(註冊表)然後瀏覽至 HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer,雙擊 RPEnabled,然後將其參數值自1調為0去移除Metro、新任務欄和新開始菜單等。
另外,設置RPEnabled的參數值為2是移除Metro,恢復開始菜單並且保留Windows 8中大多數的其他改進。
不過唔知仲work 唔work
作者: vm8833 時間: 2012-3-1 17:33
你估D街客個個做IT? Win 8揾個regedit出黎又搞一餐。Win 7應該頂Chrom OS成熟,之後真接跳過Chrom OS擺就。
作者: timo_1011 時間: 2012-3-1 17:41
佢宜家又 "START" 又 "DESKTOP" ... 倒不如二選其一 ...
有 "START" 就唔好要 "DESKTOP" ... 但問題就黎啦 ... switch task 又可以點做呢

作者: pikeman 時間: 2012-3-1 17:45
win7 無左 classic menu 已經&**^%$#$%
大佬 desktop 唔係 tablet, 係做heavy duty 工作架...
作者: cmj 時間: 2012-3-1 17:47
RPEnabled 已經唔 work 喇
作者: akitohk 時間: 2012-3-1 17:49
開頭裝個陣見到條魚我以為自己部機俾人hack左xD
題外話,metro ui個hotmail app唔錯
作者: 甜鬆餅糕 時間: 2012-3-1 17:57
琴晚下載左未裝,
就咁睇圖都覺得 用係滑鼠上有d唔user-friendly,
好多係wp改落去
但我諗正式版"應該"會有得較原本windows界面
作者: bill3546 時間: 2012-3-1 18:03
深藍色底, 白色字.....見到都唔開胃
作者: malaman 時間: 2012-3-1 18:06
你地個個都講到ms自殺咁
我覺得ms最鐘意一開始整到俾你地鬧,然後先改等你以為
真好,有一個迎合我地口味既新產品,贏下民心
所以我幾有信心之後係有得揀
作者: Anthony2005 時間: 2012-3-1 18:31
其實 win8 既 metro ui 跟以往 win3.x 既程式管理員 ( progman.exe ) 非常類似

都係將常用程式鋪排於桌面以方便直接開啟
如果大家有用過 progman 應該唔會感到陌生
一齊黎比較下 …


作者: georgekei 時間: 2012-3-1 18:43
條魚好肉酸!要積極反映
作者: chrismk2 時間: 2012-3-1 19:34
不看界面,簡單到成個win95
作者: Phil_123 時間: 2012-3-1 19:42
佢宜家又 "START" 又 "DESKTOP" ... 倒不如二選其一 ...
有 "START" 就唔好要 "DESKTOP" ... 但問題就黎啦 ...
timo_1011 發表於 2012-3-1 17:41
Win+Tab
作者: pakchi70 時間: 2012-3-1 19:57
點解佢要將mobile device介面強加落去desktop呢,
真係好辛苦,不如正正經經分返兩個版本啦
人地apple都無用ios取代mac啦…
難道而家佢想走得快過apple?
作者: grxgr 時間: 2012-3-1 20:06
MS現在處於自取滅亡既狀況中....
其實MS眼紅IPHONE個市場份額....
好想打入MOBILE,無奈地WINPHONE7自斷腳(遲出),ANDROID,IOS不戰而勝
MS唯有搵老本行WINDOWS黎較菲...強行加入WINPHONE介面,以WINDOWS名義誘導用戶去投向WINPHONE7
很可惜地...從整個客觀評價上,所取得的FEEBACK可是一面倒...
洗濕左個頭,唔繼續落去唔得
真希望佢加返個舊界面比我地...

作者: Phil_123 時間: 2012-3-1 20:07
人地 Apple 不斷塞緊 iOS 介面落 OS X
Metro 風格並唔止係 mobile device 先岩駛
作者: pakchi70 時間: 2012-3-1 20:09
希望佢正式推出時會有分返開desktop,mobile版啦
但分開咗又會變咗呢個版本windows同7無乜進步
作者: 2046 時間: 2012-3-1 20:14
i really miss win3.x WYSIWYG interface........................that's the good old times............
the fish is ugly...................what on earth is MS thinking anyway..........
作者: tkrojam 時間: 2012-3-1 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Puff 時間: 2012-3-1 20:25
本帖最後由 Puff 於 2012-3-1 21:12 編輯
依家 Windows 8 UX 既出發點並唔係 Desktop,而係 Multi-touch Devices. 你話 Windows 8 係 Tablet-only 既話我無乜野講姐。UI 只係 UX 其中一環,無可厚非既係,MS 一樣可以將 Metro 設計到符合甚至提升桌面用戶既 user experience 既。
iOS 既 UI 並無塞落 OS X,果 D 只係 iOS Features/Built-in apps. 而且可以見到 OS X 依然係 pointer device 為中心。不過呢,我個人未有 hands-on 玩過,玩過下再落 comment.
作者: KZ4977 時間: 2012-3-1 20:49
本帖最後由 KZ4977 於 2012-3-1 20:51 編輯
求救牙.....本來用開MultiBoot (XP.Win7/Win7 ssd)
岩岩用xp裝win8諗著xp都吾用, 但一裝完成個Boot loader ...
hkbaby 發表於 2012-3-1 04:20 PM
Congratulations
Win8 成個 boot loader 已經唔同哂,萬一你唔玩 Win8 format o左佢,分分鐘連機都 boot 唔番。
宜家你得一條路行,就係剷o左個 Win8,慢慢用 XP / 7 碟由頭將 XP 同 7 o既 boot loader 起過哂。
再裝 Win8 時請你拆剩要裝 Win8 o個隻 HDD,等佢獨佔一個 HDD 一個 MBR
點解我會知?因為我 Developer Preview o個陣已經奶過o野
作者: alax 時間: 2012-3-1 21:01
本帖最後由 alax 於 2012-3-1 21:06 編輯
有無計將個Metro disable,將個Start menu整番出黎?
我覺得WIN8 可以考慮比用戶選擇可以設定用回Start Menu style既選項
一下子改變,似乎唔係咁多人習慣到,左switch右switch 目前既感覺係對用mouse不太方便
另外,睇到有人話win8 server版都係metro介面
作者: oldmok 時間: 2012-3-1 21:09
係VM玩左10分鐘, 頂唔順...
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 21:22
玩玩下都上到手
Metro 比我Del晒D Apps = =
作者: indigo 時間: 2012-3-1 21:50
感覺上都順暢, 不過 win8 嘅模式睇唻好多 application 又要轉新版, 如果裝舊版嘅 application, 個 start menu 會好亂!
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 22:02
岩岩裝左係E5200到
這個真心不錯
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1326320&k=ca193359938ac0d844e41464f954d143&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

作者: ~虎~ 時間: 2012-3-1 22:19
本帖最後由 ~虎~ 於 2012-3-1 23:31 編輯
用VM玩左一個鐘
呢個版感覺仲差過Developer Preview... 我講下感受 不喜隨便插
1. Desktop同Metro完全格格不入...
破壞左Metro簡約易用風格 又破壞埋傳統介面多工效率優勢
2. 上一版感覺Metro係取使開始掣既一個程式
依家開始掣都無埋 Desktop反而變成其他一個App...
唔講仲以為係呢個係ARM版... Desktop係一個x86 Virtual Machine來
3. Metro用係Desktop上完全唔成熟 同標榜既直觀同人性化背道而馳
隨便都講得出幾樣:
- 開左Metro介面之後點Search野? 畫面上完全無提示可以打字
我唔係用慣Vista/7 根本唔會因為習慣按Win-Key再打字
- 好喇我識Search... 想開個IE 咁我打"Internet"搵到Internet Explorer
一按Enter竟然係開左Metro版既IE
- 傳統程式可以Pin To Taskbar (仲一定要Pin to Taskbar先開到!?) Metro果D唔得
唔係用慣Windows鬼知邊D Pin得邊D唔得?
IE呢D唔Pin既話...同上一點講到 想Search來開都無得開
-
依家要多隻手按Win-Key

呢點我錯 收番(請睇備注)
- 點關機? 我諗 90% User都問呢個問題
就算識指去右下角 都唔會諗到係「Setting」入面
「Setting」一睇就知係改部機D設定 關關機乜野事?
- 我一開始係先Logout再關機 但同樣咁白癡
Desktop用Pointer Device學Touch Screen用Drag to unlock完全係本末倒置
我直覺Click個icon個畫面彈一彈下唔知想點 :o)
打打下打左咁大段... 太多野睇唔順眼
正式版無得關Metro的話 唔好話買 送我都唔會用
由Windows 3.1用到依家 最失敗係今次
MS想Mobile市場想瘋了
備注:
用VMWare記得要關呢個Option 否則4個角極難按得到
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1326410&k=e0276a3f6746fe252c9c334a53f8958e&t=1782500470&sid=P2q342ehyP

作者: juicy 時間: 2012-3-1 22:38
睇左 咁多 負面 win 8 消息........
令我只想到 一件事. 枱機 將會 消失 被 淘汰.
(原先 以為 ultra book 會代替 枱機, 不過 睇完 大家對 win 8 的睇法 後)
如果 microsoft 保留 舊 windows 的形式, 枱機 還可 維持 不少於 十年 的運用.
連 microsoft 都 開始 放棄 枱機 的模式,
改為 追逐 "新"介面, 可知 此為 將來 的 大趨勢.
如 當年 microsoft 首推 shell 模式, 當時 就連 IBM 亦認為不可行, 但 事實係 得到 完全 的 成功.
今次 microsoft 放下 皇冠 地位 去 參與 新戰場.
(全世界 叻人 都以 同一方向 進發.........)
大家 不需 埋怨了! 一起等待 新皇者出現吧!
呢場世紀大戰, 誰會是 大贏家 呢?
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 22:38
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-3-1 22:42 編輯
一個鐘吾夠
我E5200行緊
改左Metro Desktop 預設D Apps
順手好多
係有D吾好...山機搵左我30秒
左下角開Metro成日開左IE
Win 8 用用下幾好用
前提你mon要夠大
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
又學左野
作者: benson6882004 時間: 2012-3-1 22:47
2. 你係時侯要睇一次Product demo...
個start button隱藏左係左下角, 唔使次次call右邊個toolbar,
總知左下角係可以自由轉換start page同上一次開既野
3. MS好強調用4個corners...左邊係Multi-tasking, 右邊係toolbar
Back呢個動作要用Win-Key來做...? 乜意思? quit apps?, 定IE 上一頁?
quit apps可以由top drag to bottom, IE 更可以有back button
傳統程式都可以Pin To Start...邊d唔得?
作者: Phil_123 時間: 2012-3-1 22:48
依家 Windows 8 UX 既出發點並唔係 Desktop,而係 Multi-touch Devices. 你話 Windows 8 係 Tablet-only ...
Puff 發表於 2012-3-1 20:25
抱住初學者既探險心態去用, 多 d 試下用返傳統 keyboard+mouse 操作 (尤其是畫面四角及 right click 功能), 你會發覺 Windows 8 Consumer Preview 並唔失望.
作者: Phil_123 時間: 2012-3-1 22:51
你等人整個類似 Classic Shell 咁樣既野出黎啦
我自己用 Windows 7 x64 upgrade 上去, 之前 pin 晒落 Start menu 度既野冇幫我 pin 返落個 Start screen 度, 初時真係幾唔慣, 但自己 pin 返常用既野落去之後已經唔會唔慣 Start screen.
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 22:51
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-3-1 22:54 編輯
Win8是內在美

越用越上引,由其 基本 Windows 程序幫晒你分類D功能同簡化
語言列 整到返出來但簡化版幾實用
都幾快上到手
但係Metro,右click,"所有應用"吾夠就手
作者: benson6882004 時間: 2012-3-1 22:51
畫面四角及 right click 功能的確係MS係keyboard and mouse上面最強調既一件事...
作者: Puff 時間: 2012-3-1 22:52
用緊既 W7 直踩?
作者: kwokut 時間: 2012-3-1 22:53
唔係好鍾意D藍綠色。。。
作者: benson6882004 時間: 2012-3-1 22:56
反而我等緊幾時有d apps
不過有一樣野要彈係IME...個速成字庫都shortshort地, 完全打唔到字
仲有還我新速成....
作者: 冰水半糖 時間: 2012-3-1 22:56
MS用返 2000/Me 之前隻藍綠色,
MS係話比你知Windows 8 正在砍掉重練
講笑
藍綠色無禁令但無Win7藍色果種耀眼
長時間用好似無禁累


