作者: 天文台 時間: 2025-1-4 13:25 標題: TerraMaster F8 Plus SSD NAS 48GB ram (連開箱)。
本帖最後由 天文台 於 2025-1-15 00:38 編輯
用左部 HP N45L 黎做 NAS 接近 10 年,入面 4 隻 3TB Toshiba HDD 仍然正常,你都咪話 HP Micro Server D 料幾堅下。10 年期間部機 24/7 長開,只係熄過 2 次機黎清塵。
最近咁啱又俾我睇到部 TerraMaster F8 Plus SSD NAS,漢科又有好價,所以入左手!
除左主機,我重入手左 2 條 4TB WD Black SSD (暫時共 8TB),然後重有盒...............
我屎忽痕入左 1 條 48GB DDR5 俾部 TerraMaster 用。
點解會入手呢部 NAS,因為自己用緊另一部 Intel N305 做 Roon Rock 嘅機,認為佢 CPU 比起 D N95.........好好多。所以當睇到 TerraMaster F8 Plus 用 Intel N305 就無諗直衝!
NAS 系統當然首選係周董。部 HP N45L 都係周董系統,用左咁多年,變唔到架喇。

打開個盒,見到份 paper (照例,無睇!)
再揭開第一層 protect 就見到部主機真身。
抽起部主機,再下面就有多一個盒。
打開個盒就會見到有隻 72W 嘅火牛仔,同埋8塊雞到唔雞嘅 heatsink!我淘左 8 塊 OK 嘅 heatsink 下星期會到,到時會分享一下點樣上 heatsink 會更有效增加散熱效能。
就響我想裝入 2 隻 M.2 SSD 入部主機嘅時候,有隻魔鬼就話 (2 條點夠呀,你以前都 4 個 Bays 打爆晒啦!),因此,我又去左膠登!
始終一次過打爆晒 2 面,共 8 條 4TB SSD 都幾重皮,所以先打爆一面!(不過前後唔到 1 個禮拜,同一間鋪相同 SSD 就加左價)
另外,我費鬼事攪佢原裝嘅 TOS 6,所以索性就連佢機入面個支 4GB USB 都抽走埋,換上另外一支 Lexar 64GB USB,兩支 USB size 差不多。
好喇,萬事準備好,只欠周董。

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459195&k=49a855cf5b8ffc5a85323836014bf3db&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459196&k=8aae11837a926627ea999b4f701317ef&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459265&k=c0bfa2eeb1dfda6c418a200f18ca5807&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459266&k=ef45f297c79b8bb38812f5b41e5ce61e&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459267&k=0f060cbad9ef4b80da0f667345bf28cc&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459268&k=2829179196f280af0668033299c51062&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459270&k=81dffe9a13264207c3e4aa6b5913b822&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459271&k=ee2c6f55494b8bae064a41f1b895734a&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459272&k=d11d6d8a4db549332785316b247b85a8&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

作者: nexstar 時間: 2025-1-6 15:52
本帖最後由 nexstar 於 2025-1-6 16:33 編輯
其實 N97 到 N305 都係得9條 Gen3
作者: pbodq 時間: 2025-1-6 16:02
回覆 1# 天文台
雞都出得, 慳個鼓油OS做乜?
真係矛盾
作者: 9658@transperth 時間: 2025-1-6 16:24
回覆 3# pbodq
圍返部機街價都成六千
仲未計SSD 不過咁多BAY NVME
QS兩間都未有類近嘅款
作者: nexstar 時間: 2025-1-6 16:33
寧願華碩
既然佢裝紅丸不如 淘
作者: 9658@transperth 時間: 2025-1-6 16:40
回覆 5# nexstar
除咗土地位置有限 都諗唔到點解要咁買
要速度都唔會揀呢d config
作者: nexstar 時間: 2025-1-6 16:53
土地位置有限 都唔應該買呢部
無刁靚 已經係死罪 想行埋 opewrt 都唔得
作者: nexstar 時間: 2025-1-6 18:09
呢部會好好多

作者: 1597532468000 時間: 2025-1-6 18:34
好貴
反正都247
我寧願搵部desktop裝pve裝夠4部22TB上去
加多兩隻nvme
再gpu passthrough行埋desktop os一部機搞掂
但如果2000幾蚊部就唔同咁計

作者: 天文台 時間: 2025-1-6 21:01
哈!哈!我都有留意呢部 V2 版本!
假如佢唔係用 AMD CPU,我衝左呢部啦!

因為我怕呢部 Asustor FLASHSTOR 12 Pro Gen2 FS6812X 裝唔到周董。
作者: 天文台 時間: 2025-1-6 21:02
好貴
反正都247
我寧願搵部desktop裝pve裝夠4部22TB上去
加多兩隻nvme
再gpu passthrough行埋desktop os一 ...
1597532468000 發表於 2025-1-6 18:34
貴買平用姐,用 10 年除開就唔貴啦!

作者: 1597532468000 時間: 2025-1-6 21:17
加埋ssd都成萬銀
但nvme x8真係好正 而且應該都幾難壞 好過逃佬果啲
第時再加大ssd仲爽
貴但好鬼正
作者: pkw022003 時間: 2025-1-6 21:39
本帖最後由 pkw022003 於 2025-1-6 21:48 編輯
話時話, 點解網上冇人用F8 Plus SSD 周董, 成日都推TOP6 OS
作者: 天文台 時間: 2025-1-6 21:56
周董唔係咁易搵到 7.2.2 以上版本,加上 TOS6 跟機黎,所以普遍的師兄會用番跟機黎果個系統。無乜邊個咁屎忽鬼,買機番黎一開機就係周董!

作者: 9658@transperth 時間: 2025-1-6 22:13
回覆 7# nexstar
又無咁誇張嘅 openwrt分另一隻做算啦
我唔太會想all in one晒
作者: 9658@transperth 時間: 2025-1-6 22:17
回覆 14# 天文台
APRL有幾難搵姐
btw佢個OS真係麻麻地入到口
作者: freefdhk 時間: 2025-1-7 03:02
用左部 HP N45L 黎做 NAS 接近 10 年,入面 4 隻 3TB Toshiba HDD 仍然正常,你都咪話 HP Micro Server D ...
天文台 發表於 2025-1-4 13:25
呢部野裝到 周董 ?
部野幾靚仔, 可唔可以直接裝埋Windows 當電腦用 ?
作者: nexstar 時間: 2025-1-7 09:20
N305 得9條 PCIE 3.0
作者: nexstar 時間: 2025-1-7 09:22
我咪AIO 只係得4條NVME (3.0 x1)

作者: nexstar 時間: 2025-1-7 09:27
大把7.2 .2
就算用 7.2 版都可以直上喎
作者: pkw022003 時間: 2025-1-7 10:42
我哋就係嗰個屎忽鬼, 麻煩師兄幫手試吓 "周董" Thanks
作者: tongziv 時間: 2025-1-7 10:54
周董 7.2.2 有幾難?遍地都是...大陸網好,外國好都好易找
有錢仲易,十元八塊人仔,比埋OVA FORMAT你如果你個底係VM 加洗白
作者: nexstar 時間: 2025-1-7 14:02
除非有野一定要上, 否則我就繼續 7.2.1 留返個 video decoder
作者: 天文台 時間: 2025-1-7 17:02
7.2.2 無左 video decoder?
作者: 1597532468000 時間: 2025-1-7 17:17
本帖最後由 1597532468000 於 2025-1-7 17:24 編輯
個個自組/淨機都識得周董(閹ed
)
我反而要比nextcloud玩 仲有好多野未得閒試
OMV sFTPGo Filebrowser
PVE做底
當然周董我都係未試
作者: nexstar 時間: 2025-1-7 17:32
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D3

作者: 1597532468000 時間: 2025-1-7 17:41
本帖最後由 1597532468000 於 2025-1-7 17:43 編輯
回覆 26# nexstar
其實係咪有得裝番條真野上去變番做周董(男人)?
https://github.com/007revad/Video_Station_for_DSM_722
作者: 天文台 時間: 2025-1-12 02:01
一波幾節,首先原本買嘅 Heatsink 裝唔到落雙面嘅 SSD 到,攪到又要淘過另外一款 Heatsink,浪費左幾日時間。另外條 48GB DDR5 安裝左入部機到就著唔到機,試左幾日,終於放棄,唯有暫時裝返條原廠 16GB ram 落去裝左個周董先 (version 7.2.1)。
做導入盤同傳統 HDD 有少少分別,不過都係手板眼見功夫。機內 4 條 WD Black SSD 都認到晒!
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2460212&k=4cb9cfedb70268c2ec8accc67dd7a071&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

作者: mxmxm 時間: 2025-1-12 11:47
好玩
作者: kenken33 時間: 2025-1-12 22:50
本帖最後由 kenken33 於 2025-1-12 22:58 編輯
玩得咁多條高階NVME SSD 呢部機PCIE通道同10G LAN唔夠洗,起碼都上有3.0X2 同有雙10G LAN既NAS
玩到咁高階SSD 合格標準既機就係NVME 全速3.0X4 加TB3/USB4 接口
依家部機每條NVME槽得果PCIe 3.0 x1 但插條PCIe 4.0X4 SSD落去,好浪費下

作者: kenken33 時間: 2025-1-12 23:14
T12-500 Pro 呢部仲好玩
12代i7-1255U 12盤3.5 加2條全速PCIE4.0 X4 NVME仲有條神秘PCIE槽可以比你駁riser cable再分N個NVME槽出來
[youtube]9vC9yGJeuvQ?si=LI5vsdL8VH13FqY2[/youtube]
作者: 天文台 時間: 2025-1-13 00:27
我會之後 update 大家,有關 ram upgrade。
作者: nexstar 時間: 2025-1-13 10:59
N305 去intel 都有得睇 spec Max 16GB

作者: nexstar 時間: 2025-1-13 11:02
佢完全無考慮粒U spec 見10G + 8條 SSD 就 9沖
就算牙石個部過萬銀都唔係條條 full speed
作者: kenken33 時間: 2025-1-13 14:03
本帖最後由 kenken33 於 2025-1-13 14:04 編輯
NAS 廠實唔標速度落去一般介紹頁面,就係望啲人唔識只睇插槽數就9沖
牙石果部GEN2
12x M.2 PCIe(NVMe) 支援 M.2 2280
1* PCIe Gen4x4, 3* PCIe Gen4x2, 4* PCIe Gen4x1,
1* PCIe Gen3x4, 1* PCIe Gen3x2, 2* PCIe Gen3x1
所以計落AS68反而仲抵玩,同一粒U 4條4.0 NVME保底再加3.5 HDD
作者: nexstar 時間: 2025-1-13 16:51
反而淘個部 N97 寫明 3.0x1 X4 都係 900人仔, 買2部都抵
作者: kenken33 時間: 2025-1-13 18:21
係嫁買廠nas都係貪個原生os, 裝不能說不如淘雜牌
作者: pkw022003 時間: 2025-1-14 16:22
回覆 28# 天文台
作者: 天文台 時間: 2025-1-15 00:28
本帖最後由 天文台 於 2025-1-15 00:30 編輯
結果出人意表啦!
我份人最唔喜歡睇 spec,因為文盲,所以 Intel 話乜,我都當佢費噏。
周董中顯示實體記憶體大小係 48GB,唔再係 16GB。
DSM版本係 7.2.2,因為我識得裝番晒所有 decoder,唔會因為唔識裝 decoder 要死死地氣用 7.2.1
不過用 SHR,16TB SSD 無左其中 5TB 容量都咪話唔肉赤!
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2460708&k=9a2084bfebffbb0cc779319defbddfc4&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2460709&k=3575f513db9899f31d57c7f38bad4dbe&t=1782132197&sid=gLSTnthGqe

作者: pkw022003 時間: 2025-1-17 23:14
正啊,完美支援
作者: 1597532468000 時間: 2025-1-18 13:09
裝番條野上去🤘 周董(男)🤫
所以都唔明啲人點解一定要7.2.1仲話唔升
利申 冇用周董
作者: 天文台 時間: 2025-1-18 14:08
連師兄你都唔明,我又點會明白啦!由得佢地啦。

作者: dc8786 時間: 2025-1-18 17:27
N305 做Roon Rock 好似弱咗啲,不過Fanless加lps都會好聲。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: pkw022003 時間: 2025-1-18 17:27
周董至啱我口味,多謝你嘅分享
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hker2021 時間: 2025-1-18 18:04
ssd nas用來做video editing?
via HKEPC Reader for Android
作者: 天文台 時間: 2025-2-1 19:48
做 media server,file server..........一般簡單野!
就算 video editing,都係濕碎 footage。

作者: 天文台 時間: 2026-1-16 17:23
今日揾返呢個post出黎,慶幸一年前一次過買左8條4TB WD Black M.2 SSD,假如而家先買,就要多俾2萬幾!

作者: madebyp90 時間: 2026-1-16 20:23
我又係2024/12月入 850x 2T做去旅行嗰陣backup
當日$970
不過純屋企NAS,4T*8
當N-2 ,3.5T*6=21TB要 $16000+nas太貴了
冇乜工作場景需要用到咁大的ssd空間
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)


