Board logo

標題: 全日停電,UPS關唔關好? [打印本頁]

作者: TH30    時間: 2024-5-6 23:09     標題: 全日停電,UPS關唔關好?

如果公司/屋苑停電大半日,你地會點處理UPS?
UPS有battery backup去NAS果組一定要關機啦,surge only no battery果組想留返唔關可唔可以?留做surge protection俾router ipcam有電就自己著返先。但斷市電UPS會響alarm唔關機不停響又唔係辦法
作者: 觀星是答案    時間: 2024-5-7 07:36

如果 office 有 server 房
咪由得架機響爆佢

同埋如果係商廈停電 , 唔會選 office hour 掛?

如果屋企停電 , 就熄晒佢, 連電源線都甩埋
確保唔會有突波
作者: fred2088    時間: 2024-5-10 16:47

回復 1 #TH30

可以軟體設定停咗個響聲

via HKEPC Reader for Android
作者: 炎冬    時間: 2024-5-10 17:49

如果公司/屋苑停電大半日,你地會點處理UPS?
UPS有battery backup去NAS果組一定要關機啦,surge only no b ...
TH30 發表於 2024-5-6 23:09



    公司停電, 駁在UPS後面的Device都要關機啦, 粒電如果頂到半日, 到有返市電就可以唔關機.
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-10 21:05

有D電池, 放電太多, 會傷電池壽命.
作者: eilot    時間: 2024-5-11 18:02

我屋企也說星期一將會全天大停電大維修,由早上9點到晚上6~8點(預計)會沒水沒電
基本上都是在停電前就先關機,如果有設置定時開關機又先停了,之後拔電源
等全大廈電力恢復正常

不過公司的話,直接問老闆那天能否放假,或盡量避免電腦所需工作,如要入數甚麼能否拖到恢復電力才再開工(直接一點就問能否晚一點上班)
中小企用的UPS能否頂到半天的日常事務工作,也是另一個問題,老闆會否買一個能頂半天~一天工作的UPS,如果中企以上或要開24小時也有可能,但其他就未必...
作者: freefdhk    時間: 2024-5-11 22:05

如果停電時數會超過UPS 可供電既時間就早早關晒所有野好了.
免得到有電既時候你開返晒機又突然跳幾下唔夠電推一次突發事件你仲煩。
作者: TH30    時間: 2024-5-18 23:16

回覆 3# fred2088

古老Back 650,好似冇得入去改setting?
作者: TH30    時間: 2024-5-18 23:22

如果屋企停電 , 就熄晒佢, 連電源線都甩埋
確保唔會有突波
觀星是答案 發表於 2024-5-7 07:36 AM


好既唔靈衰既靈  
隻syno已預早關機,停完半日有返電,想著返機,boot唔起,blue light of death
作者: fakeman    時間: 2024-5-18 23:34

有D電池, 放電太多, 會傷電池壽命.
1個閒人 發表於 2024-5-10 21:05



    鋰電池先會咁,UPS 電池係無呢個問題
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-19 00:00

鋰電池先會咁,UPS 電池係無呢個問題
fakeman 發表於 2024-5-18 15:34



    UPS用乜電池呢?
作者: KinChungE    時間: 2024-5-19 00:33

UPS用乜電池呢?
1個閒人 發表於 2024-5-19 00:00


絕大部份用水電(車果種)
鋰電池只得少數型號, 但係比較貴+容量低
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-19 00:47

絕大部份用水電(車果種)
鋰電池只得少數型號, 但係比較貴+容量低
KinChungE 發表於 2024-5-18 16:33



    汽車電池, 即係鉛酸電池, 電壓低小小, 就會變得短命,
所以經常見到汽車撻唔著, 要搵[過江龍]救車

引述網上的資料, 當然最準係睇廠家指示啦
https://www.automate-app.com/blo ... A%E9%9B%BB%E6%B1%A0
作者: fakeman    時間: 2024-5-19 01:54

汽車電池, 即係鉛酸電池, 電壓低小小, 就會變得短命,
所以經常見到汽車撻唔著, 要搵[過江龍 ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 00:47



    撻唔著係因為冇電,有 D 人好耐無開車,或者唔記得熄燈然後過夜冇電,engine 撻著果下要好大電流,冇電當然唔得,關短命咩事?
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-19 09:20

撻唔著係因為冇電,有 D 人好耐無開車,或者唔記得熄燈然後過夜冇電,engine 撻著果下要好大電流, ...
fakeman 發表於 2024-5-18 17:54



    冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎?
作者: YO    時間: 2024-5-19 12:20

本帖最後由 YO 於 2024-5-19 15:10 編輯

回覆 1# TH30


    如果公司停電大半日,我會將要用嘅file抄落手指然後用notebook,之後熄nas,或者直接收工熄機。

如果真係有緊要野做,要用nas一路做嘢,用到nas得返少少電然後關機。

如果公司真係唔可以停止運作,應該買一組發電機唔係用普通ups。

如果公司唔會買發電機即係停電唔需要工作,可以熄機收工。
作者: KinChungE    時間: 2024-5-19 16:12

冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎? ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 09:20


冇電 =/= 過量放電
過量放電係指明明已經唔夠電, 你仲不停撻車搏佢會唔會撻得著
UPS到電池低過某電壓就自動cut電, 唔俾你開機, 根本冇可能會過量放電
除非冇哂電你都唔理佢擺一個月唔叉, 咁就有機會叉唔起
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-19 16:33

冇電 =/= 過量放電
過量放電係指明明已經唔夠電, 你仲不停撻車搏佢會唔會撻得著
UPS到電池低過某電壓就自 ...
KinChungE 發表於 2024-5-19 08:12



    啊, 我同果位師兄講開汽車, 佢唔知車係冇自動CUT電功能, 所以會出現過量放電, 即係=冇電,
即使你幾叻都好, 只要過量放電, 導致充電不足, 就會冇電達車.

  UPS通常都有自動CUT電啦, 仲可以選擇雙電源供電, 或大容量電池, 作延長供電時間添~~
作者: fred2088    時間: 2024-5-21 20:48

本帖最後由 fred2088 於 2024-5-21 20:56 編輯

回覆 8# TH30


    用APC 新版軟件可以呀 !!! 650 現有還有得賣呢, UPS不用新科技
作者: rabbit82047    時間: 2024-5-21 22:26

屋企當然係提前閂 UPS, 除非只係 support router

公司一般唔會 office hour 停電, 大公司年檢可以拉後備電去 server 房
作者: 炎冬    時間: 2024-5-26 01:25

回覆  TH30


    如果公司停電大半日,我會將要用嘅file抄落手指然後用notebook,之後熄nas,或者直接收 ...
YO 發表於 2024-5-19 12:20



    通常工商廈5年(WR2), 都是在星期日, 非office hour先停電, 最好關閉所有用電設備, 如果要7x24, 請自備/租用發電機.
作者: Jokerkiller    時間: 2024-6-5 15:34

正常會關
作者: ekchk    時間: 2024-6-15 08:25

冇電, 即是過量放電咁解, 同意嗎?

過量放電, 便會影響電池壽命, 你冇睇LINK嗎? ...
1個閒人 發表於 2024-5-19 09:20 AM

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電
作者: 1個閒人    時間: 2024-6-15 12:03

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電
ekchk 發表於 2024-6-15 00:25



    我在和14樓討論, 你不要斷章取義, 曲解對話.

另外, 謝謝你在認同我在5#的第一個留言,
[放電太多, 會傷電池壽命.]

但無需重復我的留言, 來展示給我看
作者: madebyp90    時間: 2024-6-15 12:28

倒返轉 過放唔等如無電
水電 即係鉛酸 可用範圍係50~100% 0~50%已經會傷電
ekchk 發表於 2024-6-15 08:25

其實都要定期放電
如果唔係會結晶化

以前日本有出還原叉電器
問題係成本太高
普通人用唔起  

10幾年都未見過大陸有抄(以前通常係大公司買嚟救電池)

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: s84292    時間: 2024-6-17 08:56

本帖最後由 s84292 於 2024-6-17 01:00 編輯
其實都要定期放電
如果唔係會結晶化

以前日本有出還原叉電器
問題係成本太高
普通人用唔起  

10幾年都 ...
madebyp90 發表於 2024-6-15 04:28


因為冇咩用,有好多電都救唔返
依家好多電池依家本身有自己的保護機制(為了安全唔爆,亦算計劃報廢的一種),
還原叉電器係唔會有作用
唔少都要需要物理手段同數碼破解主控

比如我公司最近壞左部HP notebook內置電,
佢四粒CELL壞左一粒CELL,BIOS檢查佢係直接CUT了電池保險絲,
剩低3粒CELL冇事仲有90%容量,但保險絲CUT左唔比充放任何電,只能插電用

我屋企部吸塵機又係,舊電到左某個位就會主控CUT電
換第三方電要物理比電壓去破解,就咁換電直接主控內部燒保險絲玩完
作者: jacktsui    時間: 2024-6-17 11:06

試過UPS用晒電之後撻唔著
搵IT搞話太舊搞唔掂要換
咁又無左幾皮
作者: fred2088    時間: 2024-6-17 13:53

回覆 27# jacktsui

換 UPS 內的電有限錢 ...
作者: jacktsui    時間: 2024-6-17 13:57

回覆  jacktsui

換 UPS 內的電有限錢 ...
fred2088 發表於 2024-6-17 13:53


IT外判+ C9 HR ->  你懂的
作者: fred2088    時間: 2024-6-17 14:07

回覆 29# jacktsui


    他們做得啱呀 !!! 唔使負責任
作者: ck20000    時間: 2024-6-18 12:15

個人覺得停電maintenance , 最穩陣是拔插so ...

以前試過停電維修時電壓突然低過150v, 我認為如果師傅接錯線是可以令電壓突然升超過300v 而燒壞電器的.

所以如果你停電要停全日, 在唔清楚ups 是否可保護high voltage 的情況下, 我會建議拔插so, 關總掣...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2