作者: xxmartin 時間: 2024-4-5 16:06 標題: 完全新手想屋企買部nas用途如下
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2024-4-5 16:15
食唔食電 我自己覺得好睇自己心態.....
資料唔重要咪行單碟....差唔多壞先再BACKUP...
我屋企D NAS 全都係行單碟...
有錢就...4-5BAY....唔介意2手...咪買2手....平平地入隻2BAY
作者: xxmartin 時間: 2024-4-5 16:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2024-4-5 16:48
唔建議買J系....
作者: 觀星是答案 時間: 2024-4-5 16:49
一部 18 年出 , 一部 23 年出
舊機 2 核 512MB Ram
新機 4 核 1GB Ram
作者: alan216hk 時間: 2024-4-5 18:33
新手都建議買4-Bay, 2-Bay驚唔夠
作者: mxmxm 時間: 2024-4-5 19:40
用返你現在的分享方式, 可以買部二手電腦裝曬D HDD落去用 Win10 分享資料夾
作者: xxmartin 時間: 2024-4-5 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2024-4-5 20:42
🥚 DS423+: HK$3,349 ( 原價:HK$4,289 )
做緊優惠....考慮下啦...
作者: 1個閒人 時間: 2024-4-5 20:52
唔好買J
YOUTUBE有人做過示範,
佢LOAD 檔案LIST都好鬼慢,
十足286年代咁慢

作者: 口o口 時間: 2024-4-5 21:01
E前D 丁 機.....真係用黎SMB...SSET好就唔會點入個WEB....雖然而家好左好多...
但都係有對比有傷害
作者: 1個閒人 時間: 2024-4-5 21:13
我上年換NAS前, 睇過示範, 才否決J機.
而且, 樓主話主要係娛樂用途, 咁佢會經常遇到摷檔案嘅~慢動作~感覺

作者: pbodq 時間: 2024-4-5 21:38
本帖最後由 pbodq 於 2024-4-5 22:15 編輯
既然資料不太重要(Um...次等吧), 性價比行先
雙bays仲唔係應該揀QNAP咩?
----------------
單bay純SMB果d真係好慳電, 長唔長開, 你都唔會係電費單見到差別
boot機兩分鐘, 30-80MB/s, 古語話百忍成金, 唔知你忍唔忍受到
作者: 1個閒人 時間: 2024-4-6 00:03
雙BAY果部真係抵, 硬件OK, 特價唔使千2蚊,
我上年買1BAY都要千1蚊, 硬件都冇佢咁好
作者: 口o口 時間: 2024-4-6 11:52
MODEL?
作者: 1個閒人 時間: 2024-4-6 12:14
facebook見到特價

作者: 口o口 時間: 2024-4-6 12:22
純放DATA又真係幾吸引
作者: hoktong 時間: 2024-4-6 15:59
回覆 8# xxmartin
人地係賣軟件呢
作者: mxmxm 時間: 2024-4-6 18:14
本帖最後由 mxmxm 於 2024-4-6 21:00 編輯
作者: 口o口 時間: 2024-4-6 20:54
樓主就係唔想插咁多隻係主機WO
作者: mxmxm 時間: 2024-4-6 20:59
咁又唔好用體積去判定佢係主機, Server, Router, NAS, 計過啱用就得
作者: 口o口 時間: 2024-4-6 21:21
反而冇緊多BAY 2-4U 短身 480 箱....
想將屋企7隻 NAS AIO-0-...
夏天真係頂唔順-0-
作者: mxmxm 時間: 2024-4-6 22:33
有位放就算了, 一部過出事 AIB 就後悔了
作者: xxmartin 時間: 2024-4-6 23:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxmxm 時間: 2024-4-7 00:04
官網
作者: TH30 時間: 2024-4-7 01:09
個package係包左OS同support
有能力可以自砌NAS
作者: 1個閒人 時間: 2024-4-7 10:11
傳說Q的使用上,冇S咁親民
作者: pbodq 時間: 2024-4-7 13:27
零bay 羊20
[youtube]afzEE5Ve1V0[/youtube]
[youtube]sxtGwrLXtEI[/youtube]
可掛NTFS, 純行SMB的話, 受限於USB2.0 bandwidth, 峰頂只有3xMByte/s
只能行ARM 32bit Docker,但有齊晒PHP,MySQL, Jellyfin(無轉碼), AdhomeGuard, TMM, Wordpress, Gotify, Portainer, VS Code blah blah blah 基本已覆蓋我九成的app
RAM少, 行多一個application就會變烏龜, 但一定好過某app果堆二手1 bay (除非係免費)
+羊60有N1行64bit Docker及WIFI AC
+羊60呢到有members出posts代刷, 省時間(講明先, 唔係我
作者: 口o口 時間: 2024-4-7 14:09
見到你POST呢2皺野..先記得原來自己仲有隻 賺X寶 飛碟版-0-
作者: emilthh 時間: 2024-4-16 22:10
借位請教各位, 都一樣喺新手
最近想買部NAS, 主要用途喺做家庭影音庫, (emby/plex之類), 4Bay 以上
估計會出現同時兩部以上播片嘅情況
做左S記網頁建議喺423+或923+
爬左少少文, 仲有啲唔明
宜家暫時交由屋企部老爺PC (E3-1230V3 + 1660SUPER)做上面嘅任務
但經常會chur爆cpu, 懷疑喺setting錯, 唔識閂硬解
所以想請教大家,
如果423+ 粒u J4125 播4k電影,甚至係hdr 會有壓力嗎?
或者挑戰ts-464 粒n5095會好啲啲?
又或者應該等傳聞中1624+/1824+ 出先再考慮會好啲

作者: jackwong717 時間: 2024-4-17 09:08
回復 30 #emilthh
我之前用i5 6400不能說,
裝jellyfin,都係硬解度浪費唔少功夫,其實而家手機電視對影片解碼能力都比中低階nas好得多,
直接用電視/手機去讀影片,自行解碼。
Note 11 pro 5G
作者: tongziv 時間: 2024-4-17 09:17
既然使用量超低又唔多駛724長開都得
只係用來SHARE 娛樂用FILE 我估即係影片?
又唔想插晒HDD去一部PC內SHARE
咁你未買隻外置HDD 用先USB插去PC囉
搞咁多野為乜?
作者: emilthh 時間: 2024-4-17 09:59
介唔介意分享下點處理? 我Jellyfin Emby Plex 都試過,
廳部電視係因為係三叔牌, 只係搵到Plex有相應嘅Apps,
但無論邊種Apps, 播某啲音訴格式(DTS之類)就會自動轉碼,
有時會因為字幕關係, 結果都係CPU CHUR 爆左,
所以想請教423+ 有冇能力做到?
作者: emilthh 時間: 2024-4-17 10:03
回覆 32# tongziv
其實就係睇中左Nas 247又唔會太用電,
兩老係屋企想煲劇睇戲, 又唔識用電腦,
下下都要等我開先有得追
作者: jackwong717 時間: 2024-4-17 11:05
係APP度SET 硬體加速:無
去下載TV APP
https://github.com/jellyfin/jell ... eleases/tag/v0.16.8
TV直睇 https://youtu.be/-dFdnGt2-2w?si=hQBxiBiOKvw5nPnH
作者: emilthh 時間: 2024-4-17 11:20
Ohhhh...原來我之前有參考過師兄你條片
我卡左係裝apk到
Anyway感謝解答
作者: pbodq 時間: 2024-4-17 11:51
JEP幾個要點
1.Jellyfin Emby Plex (我簡稱JEP), 盡量買隻機頂盒去跑,AppleTV/Android隨意, 視乎老人用唔用慣遙控。唔好用TV內置app,太多限制
2.源音訊若是DTS/ATMOS/Dobly, 是會先在server CPU實時轉碼為FLAC或PCM才會傳出至client device.這是JEP的限制, 無bypass模式。實時單音軌轉換一般只食5-10% CPU, 算力要求好低, 唔會係卡頓的主因, 大多數編碼是流水式, 特別係Dobly, 不能預計算, 只能用單核單thread, 比粒64核落去係無用。如果兩套電影雙開, 多一兩粒會有用.
AAC唔使轉碼, 可直輸, 因client decode有free license.
(魔改Jellyfin好似可以直食, 唔使轉碼, 未得閒研究。)
3.做成卡頓的主要原因係字幕重新燒錄, 連整個畫面即整套電影重新實時轉碼。這只限於*.sub及*.sup字幕格式..*.srt / *.aas / *.ass字幕不需轉碼, 可直接輸出 (除了HTTP browser 不食aas這個是例外)。如果是兩套電影, 就要應付兩套實時轉碼。這種轉碼的觸發條件是跟變動畫質, 變動像素, 適配網速全無關係, 純由字幕觸發.
至於轉碼能力, 有一點要注意, Plex server是要付費版才會call driver, 免費版唔會call hardware accelerate encode driver. 免費版只call decode
另一個世界係行Kodi
Kodi行SMB, 唔行HTTP Live server, SMB 直輸直食Dobly/ ATMOS / DTS, 唔使預先轉碼, 有d機甚致bypass出optical
Kodi行SMB, 唔經HTTP Live server, SMB 直輸, MPC直拆sub,sup,srt,ass,aas, 無需任何畫面轉碼
Kodi行SMB, 畫面源碼不經server"修飾", 無需擔心轉碼負載能力, 因為有始至終, 從不轉碼, 雙開, 三開, 四開, 全無問題, 睇你條Cat5行到幾快。內核MPC解到乜就睇乜, 觀感視乎晶片算法, Sigma > Realtek > MediaTek > Amlogic > Apple TV A12
但有三個缺點
1.介面及遙控器難用, 老人多數搞唔掂
2.要外掛一隻中央MySQL DB做觀影紀錄及刮海報
3.主要應用場景是LAN內播, 若對外開firewall的話, 要開埋SMB port, 雖然有密碼但風險仍高 ; 而且在http web 介面裡, 實際URI仍是SMB.不過這可改行WebDAV全解決這堆問題, 但變相要config兩套environments
再一個另類世界
碟機
咁高功率的舊機, 若兩老唔使搭地鐵睇手機, 就機頂盒純行Kodi算數(Sigma Realtek只有DLNA, 無Kodi support), 睇下有無老人版的Kodi易用介面皮膚, 若有的話就可解決操控的困難。
作者: pbodq 時間: 2024-4-17 12:15
回覆 30# emilthh
電費的問題可以這樣考慮
假設你唔買ts-464, 慳HK$3500, 拎去WeLab做定期, 5%, 一年後拎返HK$3675
而你買ts-464, 一粒idle的N5095跟一粒idle的E3-1230V3, 一年的電費相差幾多?
10W水平基本也就一年一百多元, 個本金在高息金融環境下, 係追唔返來
作者: doubleshot 時間: 2024-4-17 12:28
我做緊你講個樣野, 而家成屋都係SYNOLOGY, 有5部
作者: tongziv 時間: 2024-4-17 12:32
TV box 係未先係GOOD CHOICE?開機,電視,REMOTE, 海量睇乜都得
作者: emilthh 時間: 2024-4-17 15:54
JEP幾個要點
1.Jellyfin Emby Plex (我簡稱JEP), 盡量買隻機頂盒去跑,AppleTV/Android隨意, 視乎老人用 ...
pbodq 發表於 2024-4-17 11:51
首先多謝咁詳盡耐心嘅解答, 睇完好似明啲又唔明啲咁
Kodi 係我最初嘗試玩Jellyfin 都有接觸過, 明白好多人都推薦,
但介面用落感覺唔太直接主觀,
因為三星電視暫時安裝Jellyfin/Emby 幾複雜, 現時會喺PC端用右上角類似Airplay標誌輸出到電視,
中間過程點解會Lag, DTS 要轉碼等等都喺靠撞版, 一知半解咁試出黎
當然明白機頂盒喺各方面, 的確比較便宜及好嘅選擇, 都喺一個值得思考嘅位置
早前衝量後得出買Nas嘅衝動, 主要因為私人Nas 可以自己控制影音庫嘅種類/收藏嘅作品,
需要時亦可以做手機備份等等, 但怕衝動買423+, 又做唔到想要嘅效果
咁多部
甚至推薦嘅HDD牌子? 暫時望住
1. WD Ultrastar 22TB
2. Toshiba MG10 20TB
唔太清楚需唔需要直上到Nas專用碟, 死雞牌子聽聞又有啲啲
作者: doubleshot 時間: 2024-4-17 21:37
WD/HGST 真係幾襟, 不過重要資料抄幾份
作者: tongziv 時間: 2024-4-18 09:11
你既CASE不建議買NAS
作者: xxmartin 時間: 2024-4-18 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq 時間: 2024-4-18 18:35
回覆 44# xxmartin
我果句係以我隻WD MyCloud為參考, 講緊係0-1 bay的弱雞Marvell CPU
佢真係無預你關機, 無hardware開關制
要改網頁先可以用command / SSH關機
boot起左,SMB咪35-80MB lor, login都係普通速度
#28個玩客雲同N1, 都係無開/關制
原來玩客雲52天歷史低位做過羊10
基本HD SMART / scan tools
無process跑時, 佢會suspend HD
--------------------------
睇你要求及習慣, 都係買返"正常"少少的QNAP, 上面堆折騰機都係唔好諗
作者: kkmini12 時間: 2024-4-19 02:07
JEP幾個要點
1.Jellyfin Emby Plex (我簡稱JEP), 盡量買隻機頂盒去跑,AppleTV/Android隨意, 視乎老人用 ...
pbodq 發表於 2024-4-17 11:51
如果玩play 4K UHD/ 1080p 原盤, 都係建議買部 Media Player 例如 ZIDXX Z9x pro去做.
Jellyfin 呢類 play 原盤唔係咁得, 唔易 set, 出到字幕, 但顯示唔到字幕邊個語言,
好多4K原盤重play 唔到. 我set 唔掂
單一既mkv file 會容易set 同play 好多.
DTS, 4k HDR 都可以,
我用DS920+,裝Jellyfin, 同DS423+ 同一款CPU, (DS923+ 冇GPU hardware decode 應該重冇咁好)
設定硬解, playback network 頻寬直播, 啟動transcode之類.
(比如你set 10Mbit/s, 套片8Mbit/s 就直送客戶端解碼, 套片11Mbit/s 就會啟動transcode後送出.
set 幾多睇你playback網絡頻寬, 內網當然可以高D, 但如果街外網手機網絡當然唔好set 咁高品質.
外網穩唔穩定亦係有關係. 你都要諗下會唔會係外網接入睇片
但係出電視睇我始終用 Media Play ZIDXX, SMB/ NFS 直取 NAS file, 控制同播放原盤, mkv file 支持度簡單好多.
作者: pbodq 時間: 2024-4-19 03:16
回覆 46# kkmini12
蟹仔解碼係幾靚, 基乎等同電視原廠內部的水平, 但Zidoo始終播唔到原盤DV, 以前我都有部蟹仔, 但太浪費空間, 介面管理又唔好, 最後賣左, 換部Amlogic細機, 現在甚致變埋做Apple TV.畫質一次一次降低, 但管理能力及方便程度就一級一級地提升,例如呢堆JEP可以管控內容分級, 分account隔走色情果d.
蟹仔就變成高不成低不就, 要睇雙層,就乾脆直接上MTK。
JEP的前身project係Kodi, 用起上來只求方便就手,開發概念係源於PC mkv容器的需求, 所以拆原盤唔會注重太多細緻meta tag,但求播到就算。但mkv容器解拆幾好, 始終一開始, 鬼佬就係偏重散播分享, 搞翻版的力度西方比內地大好多, 內地只係跟尾附和一下, 跟個勢出一波藍光機而已
而為左出批藍光機, 在各論壇賣下廣告, 推波助欄, 唱好一下原盤, 鬼佬唔受呢一套。
蟹仔呢幾十年, 最大的問題, 無論係網絡晶片或多媒體, 係無開源, 唔似得Amlogic或Apple, 有SDK供應之餘仲送埋Linux kernel driver, 可以借助community的開發能力。當下游機頂盒廠商開發弱或不能與時代接軌時, 整件產品就變成觀音頭掃把腳
作者: kkmini12 時間: 2024-4-19 06:30
Zidoo播到原盤DV, Z9X得,
雖然話唔係出真DV, 但有畫面睇播放顏色冇問題,
我百幾隻download既4K原盤play都睇到
係movie wall 直接播原盤 movie content, 唔好play blu ray menu.
play blu ray menu 好多唔得. 幾代Zidoo 都冇解決
作者: emilthh 時間: 2024-4-19 10:35
如果玩play 4K UHD/ 1080p 原盤, 都係建議買部 Media Player 例如 ZIDXX Z9x pro去做.
Jellyfin 呢類 pla ...
kkmini12 發表於 2024-4-19 02:07
最初嘗試Jellyfin的確喺因為海報牆/方便等等吸引, 用耐咗發覺限制都唔少,
當然最最最終目標會喺4K,原唔原盤都好, 打造私人影音庫, 唔洗再睇電視盒子果類起格格片, 亦唔需要有廣告限制
但如果再拖一個盒會有啲啲本末倒置, 另外應用環境除左電視, 仲會有電話/Ipad等等,
暫時觀望考慮都喺423+為先, 再觀察應用情況再考慮其他輔助設備,
希望遲下Jellyfin果類會有所提升, 或有更好替代品出現
Anyway 感謝解答分享
作者: jerrychan0610 時間: 2024-4-20 10:34
唔係傳說, 係事實, 因為Q太多嘢SET, SET到懷疑人生..
最後我部Q4BAY攞嚟裝S仲好用.
作者: pbodq 時間: 2024-4-21 01:44
本帖最後由 pbodq 於 2024-4-21 02:10 編輯
Zidoo播到原盤DV, Z9X得,
雖然話唔係出真DV, 但有畫面睇播放顏色冇問題,
我百幾隻download既4K原盤play ...
kkmini12 發表於 2024-4-19 06:30 AM
Zidoo只係在雙軌DV的兼容模式下去播, 飛走2bit 行HDR10, 佢係計唔到full bits
DV profiles本身規格太雜亂, 太多分類, d廠阿豬阿狗都話自己播到DV
Zidoo都係套用VLC個JAVA library, 佢邊有咁勤力自己搞, 佢亦唔會捨得比錢買license, Github有乜,佢就拎乜來用, 就係咁慳力水。
個歷史係幾年前VLC forum有個大神, 從PowerDVD定唔知邊款收費軟件, 擷取左個menu parser *.jar出來。因為Sony當年定制藍光規格時, menu係用JAVA進行寫解。所以勁容易就可以被人逆向開源, 當然個過程要修正一點pointers解析錯誤, 唔係100% syntax-proof, 開左源改幾改, 法律又吹佢唔漲; ffmpeg DTS > FLAC ; Dolby(非ATMOS) >> FLAC都係差唔多過程。發佈後kodi19/20往後拎黎用, 結果成街Windows, MAC都開到menu.
產生問題的原因係內地果班搞DIY menu的人, 成日塞錯野, menu pointers有時好馬虎, 指漏,指錯, 結果遇著一個逆向得來的java parser,
在處理缺失時出現exception, handle唔到係可以理解的。因為我見過唔少內地人加完字幕track index後, 無在menu append及順延返個index ID, 結果做integrity check時, 立即炒粉報錯。太多呢類cases.
在我角度, 我基本唔睇m2ts格式, 唔會浪費時間去玩個menu. 除非係UHD, 咁我先會用碟機去播, 其他我一律用mkv, 真的太舒服, 少大量麻煩。
又大概4年前doom9破解小組, 曾經進行過DV雙層SDK的逆源project, 如果成功的話, 碟機可以報廢, 將額外的2 bit重新運算結合後, 用一條video track塞入mkv, 但後來話有更重要的project, 中途擱置
作者: MiracleSuki 時間: 2024-4-21 09:14
我見大家都用jellyfin,但我自己一直用開emby仲有app可以用覺得幾方便。
想知jellyfin有咩好過emby?自己裝過jellyfin但有問題時無emby果d forum問覺得差少少😅
作者: 觀星是答案 時間: 2024-4-21 09:18
我見大家都用jellyfin,但我自己一直用開emby仲有app可以用覺得幾方便。
想知jellyfin有咩好過emby?自己裝 ...
MiracleSuki 發表於 2024-4-21 09:14
emby 要收錢
作者: kkmini12 時間: 2024-4-21 10:44
本帖最後由 kkmini12 於 2024-4-21 11:22 編輯
Zidoo只係在雙軌DV的兼容模式下去播, 飛走2bit 行HDR10, 佢係計唔到full bits
DV profiles本身規格太雜亂 ...
pbodq 發表於 2024-4-21 01:44
Zidoo 播雙層DV片,都知唔係真出DV, 但亦欺騙到電視設備顯示係播放DV格色.
Yes, 其實在用家,都唔駛咁執著, 只要個player能播放到各個常用的這格式,
顏色顯示出來正常, 去欣想套片既內容更重要.
可能我D設備低級, DV、 HDR格式片, 唔太低碼率既mkv, 其實分別唔會話十分太大.
反而以前試用個Kodi (18) player, (當時 X9S 有原生及Kodi player)
個人感覺, 播片畫面效果及操控, 始終X9S原生player好D.
呢部播放機, 千多元, 唔太貴, 解決到播放格式、字幕好多問題,
效果接受. 又有remote操控.
去改善下電視機電源, 減低 noise, 畫面已經好好多.
同廠高階型號, 但核心一樣, 改進既地方, 性價比自己諗.
而家好多mkv片, 已經聲稱係DV+HDR格式.
播放時亦顯示DV 或 HDR.
以前都諗過用PC播片點出電視, 但係畫面係PC播都唔係好掂
發覺都係 Media player 比較好同方便,
第一部玩ÖLEVIA ZP-500, 接 USB harddisk
最後都係 Media player 取 NAS file 出電視
作者: fung_peace 時間: 2024-4-21 21:18
自己的解決方法係,純共享檔案
買部2手raspberry+Raspberry Pi OS Lite+openmediavault
單板電腦用電唔多,預長開HDD較易壞(自己個HDD出左壞軌)
如果主要睇片
2手SSD PC/N100 mini pc 裝ubuntu(或其他Linux),裝casaos+Jellyfin,
然後經網頁介面管理
作者: 口o口 時間: 2024-4-21 21:34
N100 好似有教學 PVE行LXC出Jellyfin用到內顥解碼同HDMI
咁樣就可以多用途D
作者: MiracleSuki 時間: 2024-4-22 02:16
我就係無俾錢都用左EMBY幾年,當年jellyfin出左無耐個個都話好多細節野做得唔夠EMBY好,
幾年前個jellyfin community都好細,如果呢幾年好左好都想研究返jellyfin
作者: MiracleSuki 時間: 2024-4-22 02:25
我NAS行EMBY,CPU N3150玩左幾年睇片都無咩問題,
最近T寶入左隻N100,正正就係PVE8+EMBY魔改DOCKER,
用落睇片都好順,比NAS上fetch metadata仲快
作者: fung_peace 時間: 2024-4-24 11:31
我見大家都用jellyfin,但我自己一直用開emby仲有app可以用覺得幾方便。
想知jellyfin有咩好過emby?自己裝 ...
MiracleSuki 發表於 2024-4-21 01:14
兩個都響casaos玩過, 都係直接免費煩少D
而且Jellyfin都有APP 手機/平板 or Android TV
利申:用左近半年,無玩插件呢D
作者: pbodq 時間: 2024-4-30 15:45
回覆 28# pbodq
今日掘下掘下, 無意中又掘到隻羊50的比特米盒
平過N1幾十蚊, 仲要係雙bays SATA, 不過之所以話係礦渣因為2.5寸
E+變得好雞肋, S905X Mali-450係做到硬解硬編, 硬解仲要係全10bits H265 HDR, 勁過同期垃圾Intel幾條街(車尾燈都見唔到)。但係要Android 6才有encoder driver
64 bit Armbian driver只有decoder driver
一陣都係係床下底掘返隻N1出來刷Android研究下
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2421369&k=ada67e1bb6bf86f72fb74941ec55b54c&t=1782196640&sid=zJB5c8fyPi

作者: tongziv 時間: 2024-5-6 13:10
NAS兩老會識用咩XD
其實TV BOX 係FOR老人家最好方案,
NAS唔知為乜
又要自己搵SOURCE DOWNLOAD去NAS
又要搵PLAYER駁電視又要老人家識用
想極唔明堅持NAS做乜
作者: mxmxm 時間: 2024-5-6 19:51
整完出黎老人家唔識用可以留返自己玩
作者: emilthh 時間: 2024-5-7 01:00
NAS兩老會識用咩XD
其實TV BOX 係FOR老人家最好方案,
NAS唔知為乜
又要自己搵SOURCE DOWNLOAD去NAS
又要 ...
tongziv 發表於 2024-5-6 13:10
其實我都諗極唔明, 既然我都喺問邊款NAS好,
自然喺衡量過用途,用法, 邊樣對自己喺最適合,
Emby可以自己搵片, 自己控制片種類, 一定唔會有廣告, 可以分享(/同步進度)至手機端等等, 隨口講都可以有一堆分別, 淨係睇樓上幾個回覆, 未講reddit等等網站亦有一班人做同樣嘅事
再者同樓上一樣咁講, 屋企人唔岩用一樣可以自己玩, 做其中一份backup等等等等
冇錯用NAS方向一定會有取捨, 一定冇電視盒平, 又要自己搵片源,
但每個屋企所需嘅應用唔同, 要處理嘅問題亦唔同,
亦都好清楚了解, 自己想要嘅係一部nas,
我都重新審視番過去嘅回覆, 感覺都好清楚喺查詢/不解邊一種"nas" 會做到想要嘅效果,/ 如何setting等等,
我都諗極唔明咁強逼症,咁堅持講tv box做乜, 甚至都特登無視, 隔半個月都可以再出黎講XD
作者: jackwong717 時間: 2024-5-7 07:29
本帖最後由 jackwong717 於 2024-5-6 23:38 編輯
回復 36 #emilthh
咁得唔得?
Note 11 pro 5G
作者: emilthh 時間: 2024-5-7 09:39
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-7 09:43 編輯
回覆 64# jackwong717
師兄意思NAS播唔播到?
未入手呀
暫時未有急切性, 二來都不停見j4125 播片都有少少吃力,
暫時決定觀望埋先
作者: jackwong717 時間: 2024-5-7 10:46
JELLYFIN只要設定由觀看設備去解碼,
如TV可以裝JELLYFIN APP就得
但都要睇片源是否TV可以解到
作者: ichigo1000 時間: 2024-5-7 11:00
我自己係用Zidoo, 經NFS掛載Nas電影. 解碼由Zidoo做哂, 唔會chur爆Nas cpu, 又有海報牆. 簡單易用唔洗煩咁多, 但缺點係H.264 10bit同一些舊rmvb格式播唔到.
作者: emilthh 時間: 2024-5-7 11:06
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-7 11:12 編輯
多謝耐心解答, 經過師兄之前詳解, 都開始了解原理同不能播放嘅原因,
因為三叔牌電視暫時未有支持Jellyfin, 所以暫時用Plex app代替,
感覺比用Emby/Jellyfin 電腦端再映射出電視穩定, 而手機端則用fileball 直接播放(由手機進行解碼)
現時方向會先觀望台灣展有否新產品推出, 暫時使用上述方案,
萬一需要出423+, 而出現lag機, 先再考慮外加apple tv/ mini pc (呢方面再作考慮, 或有其他解決方法)
我自己係用Zidoo, 經NFS掛載Nas電影. 解碼由Zidoo做哂, 唔會chur爆Nas cpu, 又有海報牆. 簡單易用唔洗煩咁 ...
ichigo1000 發表於 2024-5-7 11:00
多謝師兄建議, 都會喺其中一個考慮方向,
現時都先觀望會否有新產品推出, 再作下步選擇
作者: tongziv 時間: 2024-5-7 13:23
其實就係睇中左Nas 247又唔會太用電,
兩老係屋企想煲劇睇戲, 又唔識用電腦,
下下都要等我開先有得追
我只係按要求去答問題
你根本一心要買NAS
最初借口係HARD DISK插係某部機唔方便,
答左你外置HARDDISK囉跟手就話老人家等你DOWNLOAD片好唔方便
咁未TV BOX囉!
你好搞笑唔想接受現實,咁你前設咁多做乜
應該一句: 我想買NAS 想玩有某種要求,邊隻合我用
唔認同人地意見唔緊要既,多謝都冇句仲話人強迫你XD
作者: emilthh 時間: 2024-5-7 14:05
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-7 14:22 編輯
#30
所以想請教大家,
如果423+ 粒u J4125 播4k電影,甚至係hdr 會有壓力嗎?
或者挑戰ts-464 粒n5095會好啲啲?
又或者應該等傳聞中1624+/1824+ 出先再考慮會好啲
師兄留意番先, 我最一開始嘅問題喺, 邊一款nas 好
而唔係邊一樣野>去符合到我嘅要求
exactly="應該一句: 我想買NAS 想玩有某種要求,邊隻合我用"
由Day1 我已經係問邊款nas, 第2個回覆亦喺你所quote嘅:
"其實就係睇中左Nas 247又唔會太用電,
兩老係屋企想煲劇睇戲, 又唔識用電腦,
下下都要等我開先有得追"
都已經講明我睇中左nas, 你咁堅持你意見講tv box XD
或是有邊一個字理解唔明, 需要我解釋"其實就係睇中左Nas 247又唔會太用電"?
其次,
"最初借口係HARD DISK插係某部機唔方便,
答左你外置HARDDISK囉跟手就話老人家等你DOWNLOAD片好唔方便"
正如我早前所講, 用法用途喺本人所考量,
的確我講外置HD並唔符合我所要求, 但我重新睇番幾次, 我都以為自己表達有誤,
但都並沒有發現講過"跟手就話老人家等你DOWNLOAD片好唔方便"
而我係講"下下都要等我開(電腦)先有得追", 而唔係Download(下載)
Download(下載)從來並唔係我所考慮, 而"開啟"電腦, 從而開Emby server比佢地access先有考慮嘅位置
"開"呢個字請問如何發展到download好唔方便?XD
最搞笑果樣更加似喺, 當成個討論都完咗半個月, 師兄你仲咁得閒摷番出黎,
#61 "NAS兩老會識用咩XD
其實TV BOX 係FOR老人家最好方案,"
亦分別喺#40, #43, #61, 冇人引用/回覆你嘅情況下,
多次跳出黎表示唔建議買NAS, TV box 比較好,
睇黎好堅持要人認同意見, 果個比較似喺你喎XD
=======================================================
Sorry but 唔禮貌咁講幾句啦, 自問對其他師兄, 有符合建議, 或有詳細解釋嘅幾位師兄,例如但不限於pbodq, jackwong717等等,
每次都禮貌性咁回覆多謝,
對於你呢種九唔搭八, 答非所問嘅, 你真心覺得你值得"多謝都冇句"?
如果我係你老細, 叫你去做A, 你答我B, 我都廢事理你啦XD
仲要同你講多謝XD
作者: jackwong717 時間: 2024-5-7 17:33
本帖最後由 jackwong717 於 2024-5-7 09:40 編輯
回復 70 #emilthh
我試埋nas裝plex,手機都裝plex,設定app外部播放器,質素設定關自動質量,都好似可以變直讀,
你可以試試。
但設定上係有少少難。
我而家nas裝了emby/jellyfin/plex
手機app設定好後,
手機睇片,再睇番nas,cpu無做野,
即係經手機解碼。
3個app都可以。
Note 11 pro 5G
作者: emilthh 時間: 2024-5-7 18:13
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-7 18:52 編輯
回覆 71# jackwong717
現時手機端主力喺電腦Emby Server > IOS用Fileball 直讀,
呢個輸出方法暫時可行,
電視端就有少少問題, 因為三叔電影冇Fileball類似嘅Apps,
Kodi, Jelllyfin等都需要複雜啲, 用開發者模式去安裝,
暫時未有相關知識去處理, 所以暫緩
相對下就喺師兄建議嘅Plex (唯一三叔有應可嘅Apps),
手機上觀測已關閉自動質量, 外部播放器就需要番去再作研究,
Anyway, 感謝作出建議, 幫到我唔少
作者: tongziv 時間: 2024-5-7 23:51
發表於 2024-4-17 09:17 | 只看該作者
既然使用量超低又唔多駛724長開都得
只係用來SHARE 娛樂用FILE 我估即係影片?
又唔想插晒HDD去一部PC內SHARE
咁你未買隻外置HDD 用先USB插去PC囉
搞咁多野為乜?
首先你要明白,我出依個post係回樓主既,你突個頭出來回我,仲回到有文有路,我以為你你樓主有兩個account,之後一直你都突出來回,我一直都以樓主第一個post既要求去幫佢想最好既
前設只是無聊data加不用724長開,後續是放影片結兩老,我真係覺得同NAS有咩關係?
如今原來你不是樓主只係插咁話想買NAS?精彩,服晒
作者: emilthh 時間: 2024-5-8 00:31
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-8 01:06 編輯
你解釋仲精彩笑死, 樓主係4月5日開post, 而討論喺4月7日暫停
我係4月16日借post發問, 前後停左接近十日,
當我再推進話題而有人覆, 並且冇引用及回覆任何層樓,
自然就直覺會喺你回覆緊我, (當然, 冇人識你, 唔會知你有半個月後再摷出黎強逼嘅癮XD)
再者, 以為樓主兩個account, 會唔會太勉強XD, 冇睇清楚還是死兜XD
而係我#30借post發問, 前後幾位師兄有回覆我嘅問題,
就只有你一個有咁嘅誤會, 精彩 服哂
禮貌啲出黎問邊部nas啱用啲, 都有你衝出黎,
當你第一次離題講外置hdd係誤解我係樓主,
第二次出黎講tv box都已經冇人覆你,
咁都要衝第三次出黎講你覺得tv box先喺正解,
咁樣隔半個月再出黎講你nas乜乜乜, 唔喺想人認同你, 咁請問講出黎意義喺咩XD
定喺咪想有人讚你意見好獨到好棒棒,
真係一百歲唔死都有笑話聽
============================================================
突然醒起未覆你#61, 驚你又話唔禮貌唔多謝你XD
當然nas老人家一定唔識用, 但佢地需要用就係開fileball/電視開plex,
揀番佢地睇開/我準備好比佢地嘅影音檔案,
喺唔包含任何轉碼效能嘅前提下, 甚至會比你特登多開一個tv box方便,
更甚未包括老人家需要輸入關鍵字去搜尋劇集,
我角度由本人去"do the works" 比起教識佢地來得輕鬆,
其次, 如果你指搵sources去download, 喺於網上找尋盜版下載,
我曾聽聞坊間不少程式輔助,soxxxr, nxxxol,等等, 方便易用,
並唔喺任何難點, 如果你想知, 可以(強逼)建議你去研究下XD
最後, 好禮貌咁多謝你對我用途表演你嘅意見XD
============================================================
呢到對其他師兄, 如果因呢場強逼症鬧劇有影響爬文, 先抱個歉
作者: pbodq 時間: 2024-5-8 14:27
本帖最後由 pbodq 於 2024-5-8 16:05 編輯
唔使思考有幾多種可能性, 學我, 一個AppleTV全方向攻擊。在Apple的世界觀, 有錢使得鬼推磨
1.如果喜觀自找高質片源拖NAS, 唔理係REMUX還是自購m2ts, 一隻AppleTV JEP, Infuse睇到晒90%
2.如果唔喜歡1, 想省錢唔拖NAS, 一隻AppleTV + alist >>> 115雲盤 + Alicloud 又得, 咁片源緊係劣質d
3.如果唔喜歡1,2, 一隻AppleTV, subscribe Netflix, Youtube, Disney,愛奇藝, 騰訊blah blah blah 睇劣質的一塊塊的720p亦得 (老人隻眼睇720p係極限
123全有易用海報牆 / 方塊牆
不過新版ATV無SPDIF, 光千(舊版有)。最新果部HDMI version唔記得可唔可以ATMOS pass-through TV, 但出7.1的FLAC / PCM / WAVE絕對無問題。
我都係因為老家人, 逼由靚靚Realtek / Sharp降級睇AppleTV
作者: tongziv 時間: 2024-5-10 11:24
似乎係你有強迫症多D
你睇多次啦~我第一個POST講到明內容是不用724問題,完全是回樓主
我幾時回好似唔係一個問題下話,我依家得閒先睇,覺得想幫樓主解答佢問題,咁有咩問題? 耐左就唔回得?
你自己回錯,就叫兜?
我服晒你啦,成個POST唔係你架,我亦冇義務睇其他人留言,我睇完樓主問題,想回答,就係咁簡單
你走來回我,我當然以為是樓主,我唔會左CHECK右CHECK囉
再者我又唔係係你個POST下面出POST,你做乜野回我? 我又冇引用你既POST?
你自己有問題
好精彩
作者: emilthh 時間: 2024-5-10 15:25
本帖最後由 emilthh 於 2024-5-10 15:26 編輯
是旦啦你鐘意啦XDDD
隔得耐再衝出黎覆又唔係錯, 冇左check右check 又唔係錯,XDDD
都仲未解釋到喎, 用番你嘅邏輯,
#61講堅持買nas乜乜乜, quote左個根本唔係應你嘅回覆, 冇啦啦突出黎講,
都算,仲要#40都已經表達過又根本冇人理你XDDD, 我都諗唔明你咁堅持做乜XDDDD
我淨係諗到個terms 叫強迫症囉XD
不過算啦, 睇番Record 賣部214有哂版規個個都話你錯,
都可以繼續力戰群雄, 堅持堅持XD (睇番真係好精彩XDDDDD)
就明白根本同你講係冇意思, 唔再覆你啦唔好話我冇禮貌喎
你要繼續加油呀獨人皆醉呀
作者: tongziv 時間: 2024-5-10 15:39
"當你第一次離題講外置hdd係誤解我係樓主, "
明顯你自己突個頭出來回人喎???????
唔係離題,你一直你主動回人另人以為你係樓主呀大佬
你冇回過我POST 我就唔會一直以為你係樓主,所以先奇怪做乜明明理由單薄,仲乜係都要NAS
作者: antonyhk 時間: 2024-5-10 16:30
我又分享下我俾老人家睇片既方案
佢部電視係LG,我幫佢插咗Google Chromecast with Google TV, 裝咗Youtube (走廣告)、Jellyfin、DS Video、Netflix及ViuTV apps,Jellyfin及DS Video係駁入我屋企部Synology NAS 1621+,經1G 網絡都夠順。
有咩舊片佢想睇就會搵我,我去搞掂佢
作者: emilthh 時間: 2024-5-10 18:27
更新番進度先, 師兄建議完後, 我再重新審視Plex 入面逐項設定,
發現電視端有一細項"強制直接播放"
剔選後播放CPU再無高使用率, 感覺成功設定為"直讀",
雖然會衍生出部份片源為DTS 會因電視不支援而無法播放, 需要手動啟用轉碼,
手頭上大部分影片都非DTS, 所以師兄嘅建議已經喺暫時最優辦法,
再次感謝一路嘅協助

我又分享下我俾老人家睇片既方案
佢部電視係LG,我幫佢插咗Google Chromecast with Google TV, 裝咗You ...
antonyhk 發表於 2024-5-10 16:30
師兄你做法就完全喺我嘅目標
當然最理想就唔洗mount多部Google TV,
買完先知原來三叔TV裝APPS會有限制

作者: jackwong717 時間: 2024-5-10 20:54
本帖最後由 jackwong717 於 2024-5-10 13:03 編輯
回復 80 #emilthh
而家大部分電視都係android os,
裝晒3大影片app咩得囉。
下次買電視買d正常TV,
連一般app都唔比裝,
就真係唔好買。
Note 11 pro 5G
作者: antonyhk 時間: 2024-5-10 21:04
本帖最後由 antonyhk 於 2024-5-10 21:06 編輯
嘿嘿,用Jellyfin及DS Video係有限制,音源唔支持DTS,所以我一般會搵AC3或先轉做AC3,用XMediaRecode合併好srt/ass字幕後,再用tinyMediaManager做好movie index,才放上NAS Video Database

裝多隻Chromecast既好處係比起Android TV開機快 (一直standby)及唔係智能電視都support
作者: pbodq 時間: 2024-5-10 21:21
其實係大部搞片源d人懶
唔想夾多一個step command落去
- sudo docker run --user $(xxx -u):$(xxx -g) --rm -it -v $(pwd):/config linuxserver/ffmpeg -i /config/input.mkv -map 0:a -c:a flac -map_metadata -0:s:a /config/flac.mkv
但若肯花時間搵, 仍然可以搵到d精品。
又例如這個全兼容規格, 但數量確實唔多。時間成本高, 產能慢
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2422674&k=d628193456a6054e15d90a6cc6c64cb3&t=1782196640&sid=zJB5c8fyPi

作者: emilthh 時間: 2024-5-10 21:24
回復 emilthh
而家大部分電視都係android os,
裝晒3大影片app咩得囉。
下次買電視買d正常TV,
連一般app都 ...
jackwong717 發表於 2024-5-10 20:54
如果冇記錯, 應該係Q80t,
當初買真喺唔識, 以為係smart tv就可以裝apps, 又諗住大牌子冇咩伏
到去最近想玩emby先發現, 原來三叔電視喺閉源,
同Apple一樣 只有佢認可嘅apps,
如果要裝外來apps 需要開開發者摸式再搞,
有機會換嘅話要望清楚先得

嘿嘿,用Jellyfin及DS Video係有限制,音源唔支持DTS,所以我一般會搵AC3或先轉做AC3,用XMediaRecode合 ...
antonyhk 發表於 2024-5-10 21:04
係呀
最一開始用Jellyfin都浪費咗好多時間, 逐條片試先發現係dts唔支持,又係睇之前搞一大輪, 係電腦轉完檔先可以,
最尾轉用Plex就佢自動轉碼, 取捨就變左cpu usage長期100%
Btw, 字幕當初都喺交左唔少時間學費, 又喺某類字幕會chur爆cpu,
前面有師兄指教過, 先開始略略理解原因,
原來仲有XMediaRecode合併呢招, 今次受教
作者: antonyhk 時間: 2024-5-10 21:29
本帖最後由 antonyhk 於 2024-5-10 21:35 編輯
XMediaRecode可做到轉video及Audio格式及合併字幕,我一般會將srt食入mp4/mkv,儲成mkv
食字幕時可選forced subtitle及default track做 yes, 咁你開片時就自動掛那字幕檔啦!
仲有,網上大把網頁可將ass轉做srt,咁就唔怕大細字,或有顏色,睇到眼花

作者: pbodq 時間: 2024-5-10 21:41
回覆 84# emilthh
Jellyfin唔直解DTS因為freeware無比license fee, 由於上左架去Apple Store, 一旦被Apple查出(投訴), 就會被下架。十幾年前Kodi都係因為類似原因侵權, 當時上左去Apple Store後, 立即被Apple下架, 今年都未unban。除非user自行用cert去安kodi, Apple籍此就唔會負任何法律責任
如果係Infuse情況, 我睇佢地討論區話DTS公司/Dobly公司, 逐個software user charge佢地一個annual license fee
所以佢地的收費版可直解DTS/Dobly, 免費版就不能
Android應該無王管, Emby無研究過d terms, 但既然收得人錢, 應該都係合法gei
作者: emilthh 時間: 2024-5-10 22:24
XMediaRecode 真喺唔錯嘅建議,
有時莫名其妙中bug/ 字幕名唔對,
字幕唔會自動開, 合拼埋就唔怕
有時間研究下先, 感謝建議
回覆 emilthh
Jellyfin唔直解DTS因為freeware無比license fee, 由於上左架去Apple Store, 一旦被Apple ...
pbodq 發表於 2024-5-10 21:41
唔好意思, 原來岩先同步覆miss咗你
最最最一開始我真係用Fgmpeg去轉檔, 將DTS轉做AC3之類,
真喺有啲啲麻煩同浪費時間, 只好盡量搵唔喺DTS嘅版本,
DTS嘅問題應該唔只Jellyfin Emby,
我曾經試影片放入USB直接插電視播, 都一樣唔支持播唔到
作者: 觀星是答案 時間: 2024-5-11 12:30
回復 emilthh
而家大部分電視都係android os,
裝晒3大影片app咩得囉。
下次買電視買d正常TV,
連一般app都 ...
jackwong717 發表於 2024-5-10 20:54
我反而想知 google TV 可以裝到咩輸入法
google TV 個 apps store 好多 apps 都無
但係 side-load 個輸入法入去危險性極高 (因為輸入法可以完全 cap 低你輸入過乜)
作者: antonyhk 時間: 2024-5-11 12:56
回復 88 #觀星是答案
Google TV用語音,口講廣東話就搞掂喎!

作者: kkmini12 時間: 2024-5-12 02:42
本帖最後由 kkmini12 於 2024-5-12 12:07 編輯
我在DS920+, 係裝Docker 镜像: nyanmisaka/jellyfin:latest
叫做"中國特供版", 最新係10.8.13
內含jellyfin-ffmpeg,
係client 可以播片 DTS sound track 有聲.
我試玩Jellyfin 最大挑戰係 4K HEVC HDR + 字幕
1) 用電腦 Chrome http web login (local network 同 DDNS)
4K HEVC HDR 關字幕 > 可以 (MKV, 原盤, ISO 都可以)
4K HEVC HDR 開字幕 > 唔得
2) 用Android 手機 jellyfin apps (local network 同 DDNS) 同上
4K HEVC HDR 關字幕 > 可以 (MKV, 原盤, ISO 都可以)
4K HEVC HDR 開字幕> 唔得
3) 但用PC window client app (local network)
A) MKV-
4K HEVC HDR 關字幕 > 可以
4K HEVC HDR 開字幕> 可以
B) 播4K UHD 原盤/ ISO -兩者都唔得 <Playback failed with error "loading failed" >
冇試過係TV 用 jellyfin app
(我出電視睇用Zidoo取NAS file, 有海布牆, 字幕, mkv, 4K 原盤 HEVC HDR, DV, sound track DTS-MA, TrueHD, Atmos decode / pass through 簡單得多)
(一般會down mkv file, 我認為要down既4K原盤, 都會down埋mkv file)
***************************************************************
***************************************************************
以上在Jellyfin playback畫質區網,全設定在 4K-120Mbps (即係一般區網clinet palyback 會成直讀 > client 解碼)得以上結果
今早再大概試試
在設定playback 畫質區網,設定在 1080p-20Mbps 試 (要4K HDR強制轉碼成 H264)
1) 用電腦 Chrome http web login (local network)
2) 用Android 手機 jellyfin apps (local network)
3) 用PC window client app (local network)
今次, play back MKV及 原盤全都可以顯示字幕了.
不過有機會卡, (因轉碼能力掉frame), 如set高Mbps就卡得利害, set低D Mbps就順D.
(可以係playback info 睇到轉碼frame rate, 掉frame格數等)
初步睇,
1) 原盤4K HEVC HDR + 字幕, Jellyfin要經轉碼後(字幕刻在畫面中)才可播
但都唔易攪, 要試playback 畫質區網Mbps設定 (掉frame問題)
2) 4K HEVC HDR + 字幕 mkv file , 只有 PC window client app 可直播有字幕. 其餘都要用經轉碼去播.
降碼後才出, 即係畫質心理上已唔同
我只係普通用家, 太深入setting, 已唔識攪.
出電視都係用Zidoo簡單得多
作者: emilthh 時間: 2024-5-12 15:07
我在DS920+, 係裝Docker 镜像: nyanmisaka/jellyfin:latest
叫做"中國特供版", 最新係10.8.13
內含jelly ...
kkmini12 發表於 2024-5-12 02:42
感謝分享
之前都有聽過Jellyfin有某啲特別版, 但唔太熟未敢試,
我都認同4K HDR嘅片好難搞,
有字幕播唔到應該係之前師兄分享#37嘅原因,初時用Jellyfin都有面對過,
果陣會搵其他字幕去試, 某款字幕就會好少少,
原盤就未有機會試到,
尾期轉用Emby + Firefox (PC端), Emby + Fileball (手機端), Plex> Plex(電視端), (全部並冇付費, 免費版)
暫時只有PC端會有解碼及HDR映射唔到嘅問題, 其他都順利使用
作者: ichigo1000 時間: 2024-5-14 11:03
我在DS920+, 係裝Docker 镜像: nyanmisaka/jellyfin:latest
叫做"中國特供版", 最新係10.8.13
內含jelly ...
kkmini12 發表於 2024-5-12 02:42
試過原盤/mkv真係返唔到轉頭! 有齊DV/HDR/Atmos, 仲點會想轉碼降低畫質/音質.
Android/IOS手機用DS file, 直接用播放器MXplayer/Infuse就可以, 如沒字幕就要先下載字幕檔落手機.


