作者: fix0016A 時間: 2021-9-9 08:35 標題: ds120j or 二手118淨做bt
用緊920,但有個3t hdd多左出來,
買個ds120 or 118淨做bt backup 番去920可行嗎?
作者: jackwong717 時間: 2021-9-9 09:17
可以
BT..買個2手都得

作者: fakeman 時間: 2021-9-9 09:44
點解唔用 USB 直駁 920,再係 920 set USB HDD 做 download folder?
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 10:15
DS120J BT我諗都會幾吃力...
同埋冇得裝DOCKER只用得DOWNLOAD STATION...
第3方SPK唔知有冇DS120J架構版本BT程式
DS120J得512MB RAM...
用DSM7...又唔知點....佢話冇1G RAM+會好影響效能...姐係要裝返6.2?
CPU真係有D慢....RAM又有D少...
(我自己試過用DS213J同DS214SE BT...真係頂唔順....)
而家SYNO有PROMO...你有心分2部機....就買平平地DS218PLAY...好過
總次唔好要J.....J唔落呀
作者: 望月小妖 時間: 2021-9-9 10:21
download j片
梗係用j系列啦用緊216j download station都唔慢喎
對比920當然要行埋一邊
作者: rfdingo 時間: 2021-9-9 10:25
ds120j <- 有部只係用黎做backup用,1個月開1次 XD
你預佢bt緊時反應會較慢, 入門機每次只適合做1樣野, 努力緊時 入web ui都會較慢
作者: jackwong717 時間: 2021-9-9 10:30
DS120J BT我諗都會幾吃力...
同埋冇得裝DOCKER只用得DOWNLOAD STATION...
第3方SPK唔知有冇DS120J架構版本B ...
口o口 發表於 2021-9-9 10:15
用猫盘當DS120J去做對比, 猫盘同120J差唔多硬件,
只BT的話...我會接受到
https://www.youtube.com/watch?v=WgPh5iZQoHo
作者: ChingTszHong 時間: 2021-9-9 10:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2021-9-9 10:48
DS120J BT我諗都會幾吃力...
同埋冇得裝DOCKER只用得DOWNLOAD STATION...
第3方SPK唔知有冇DS120J架構版本B ...
口o口 發表於 2021-9-9 10:15
我之前 212j 做 BT 都覺得幾 ok......load UI 係慢 d,但係有 chrome extension 我都冇 login 去 UI.....
作者: fix0016A 時間: 2021-9-9 11:36
回覆 3# fakeman
其實而家就係用USB駁920, 但個外置case 有D壞壤地成日讀唔到所以先考慮索性換個118 / 120
作者: fix0016A 時間: 2021-9-9 11:39
其實我就係擔心120 做BT 都唔夠力, 聽完你地咁講我應該都會搵個二手118 / 120 粗用, 唔該哂各位
作者: Pennylau 時間: 2021-9-9 11:42
119/120肯定夠力,反應唔錯,如果只係攞黎做download station.
我有同事用緊,我見操作反應同我部918差唔多。當然唔可以同時做幾樣野。
作者: fakeman 時間: 2021-9-9 11:46
換隻好 d 嘅 case 啦,我用舊嘅 USB 2.0 case 駁 notebook HDD 做 BT 玩咗幾年都冇事.....
作者: fakeman 時間: 2021-9-9 11:47
再唔係你識玩下 linux 嘅,買隻 raspberry pi or Atomic Pi 玩 BT.....
作者: tingcrab 時間: 2021-9-9 12:01
睇你b野其實b幾多,一日十零GB的話普通都還可以。
主力set好RSS自動化每日十幾二十個job、每日起碼40-50GB起跳到100GB+既話x86都好勉強。
勉強到其實要用不能說under VM+SSD環境下先叫做sustain到個速度。
而且重要計埋你DL完十幾廿GB甚至過百GB何集後過返落去主機果下,普通機其實好易扯到跌速甚至出error停哂djob。
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 12:02
買隻賺錢寶3代刷OPENWRT BT都OK
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 12:03
樓主可以買隻120J返黎試下先.....接受到咪用落去...
作者: ChingTszHong 時間: 2021-9-9 12:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 12:20
https://www.facebook.com/Synolog ... 4/3073359916225700/
作者: tingcrab 時間: 2021-9-9 12:29
如果樓主無乜筆直買部NAS唔知用蒞做乜都重可以買蒞試下。
但如果係目標明確,係長期用BT既話就無謂亂花錢,直接買部非J系既機。
反正呢d都係長線投資,一部好既齋B野既機閒閒地都可以用你五六七年。本身S記做既Download Station真係做得唔差,雖然一直以來都無乜點update過,但穩定度基本上都接近100%。
作者: fix0016A 時間: 2021-9-9 12:31
回覆 15# tingcrab
咁又無咁多 , 拉勻計一個月都未必過20GB, 不過見有多HDD 咪用來download 野唔好嘥左佢啦
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 12:43
認真你要買多隻買隻好D...舊果隻放data 新果隻bt docker 果D
作者: fakeman 時間: 2021-9-9 17:32
係喎,醒唔起 OpenWRT 都有 transmission.....買隻 router 插 USB HDD 都得....
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 17:42
買賺錢寶3代啦...
作者: jackwong717 時間: 2021-9-9 18:05
回復 23 #fakeman
咁要做次路由,唔係上網會好慘。
Android 紅米note8pro
作者: fakeman 時間: 2021-9-9 19:01
CPU 夠勁應該都頂到,或者唔好開咁多 concurrent task,我自己就用 USB 2.0 駁(廢物利用),反正 BT 又唔急,2.0 駁舊 notebook HDD 任佢自己搞,又唔怕佢快得滯扯爆 resources。
作者: 炎冬 時間: 2021-9-9 23:43
DS120J BT我諗都會幾吃力...
同埋冇得裝DOCKER只用得DOWNLOAD STATION...
第3方SPK唔知有冇DS120J架構版本B ...
口o口 發表於 2021-9-9 10:15
Syno 3rd party有transmission
作者: 口o口 時間: 2021-9-9 23:54
ARM架構仲有做?
作者: 炎冬 時間: 2021-9-9 23:57
https://synocommunity.com/package/transmission

