作者: sumivan 時間: 2021-6-4 19:14 標題: DS1821+ 放HD / SSD 建議
本帖最後由 sumivan 於 2021-6-4 19:19 編輯
各位師兄, 小弟剛入DS1821+ , 想問下點 HD / SSD 排位法係最有效率, 本人現有設備如下
HD 4TB X 4 , HD 3TB X 4 , SSD 128 X2
已有16GB RAM, 主要係放相 同 MOVIE, PDF 文件,會用 VM, 同放出街
暫時心目中行 SHR2, ,請問有詳建議?
作者: freefdhk 時間: 2021-6-4 23:36
今時今日仲用 4TB HDD 真浪費
18TB X 2 都簡單得多.
作者: kk30 時間: 2021-6-5 00:24
回覆 2# freefdhk
係啦, 你8bays 位一嘢就用晒所有位, 而且只得 20T 空間, 真係不如買兩隻18T 行RAID 1
舊嗰D HD 賣晒去啦
作者: sumivan 時間: 2021-6-5 16:30
本帖最後由 sumivan 於 2021-6-5 16:31 編輯
吾係吾想,因為而家 D 10T 以上 Hard disk 太貴要食炒價, 所以暫時頂下先, 回復返正常水平先入
作者: gsyz 時間: 2021-6-6 01:10
it's kind of wasting bays
作者: madebyp90 時間: 2021-6-7 16:51
4T*4入nas
3T*4做offline backup
之後等兩年,一次過買8隻大tb hdd
