Board logo

標題: Synology Raid 0擴充 [打印本頁]

作者: kitempire921    時間: 2021-4-20 22:26     標題: Synology Raid 0擴充

想請教下,我用緊DS1618+, 資料唔太重要,想用住5個bay行raid 0先,請問到唔夠位時再加個hard disk擴充raid 0可以嗎?同埋行左raid 0, 如果其中一隻hd 壞壞地換左佢可以抽出來捔一換個新hard disk入去原有既raid o到嗎?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: jackwong717    時間: 2021-4-20 22:37

回復 1 #kitempire921
Raid0好似係一早組定的,不可以後加,10隻raid0死1隻都全玩完。

Android 紅米note8pro
作者: KinChungE    時間: 2021-4-21 15:28

唔夠位加多隻擴充 : 可以
壞壞地抽出黎 : 唔可以, RAID-0發生任何事都冇得repair, 一抽出黎即刻全部資料玩完





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2