Board logo

標題: 組NAS 用 SSD 求推薦 [打印本頁]

作者: crackong    時間: 2021-3-29 11:48     標題: 組NAS 用 SSD 求推薦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2021-3-29 12:43

諗住搵6隻用泥組NAS
會用SATA
研究左一陣
暫時有以下選擇

如果係香港買:
860 EVO 4TB

如果Amazon:
Ionwol ...
crackong 發表於 2021-3-29 11:48

QLC除咗速度

仲有壽命相對比較短

而且平得少少

唔建議買

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: jackwong717    時間: 2021-3-29 12:50

諗住搵6隻用泥組NAS
會用SATA
研究左一陣
暫時有以下選擇

如果係香港買:
860 EVO 4TB

如果Amazon:
Ionwol ...
crackong 發表於 2021-3-29 11:48



    CHING點玩法,
6SSD 4TB
爽死啦
作者: crackong    時間: 2021-3-29 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimie    時間: 2021-3-29 13:01

NAS 用ssd 仲要同批次盤,同年同月同曰生,????????????
作者: crackong    時間: 2021-3-29 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2021-3-29 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tingcrab    時間: 2021-3-29 14:10

回復 6 #crackong

其實只係嫌有聲倒不如放係廳好過,反正share俾家人用。而且就算換SSD靜咗都會有風扇聲…

via HKEPC Reader for Android
作者: crackong    時間: 2021-3-29 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2021-3-29 15:03

回復 9 #crackong

6隻ssd太貴,不如玩2隻或3隻照原諗法,剩下的錢砌部弱d既backup nas機,用番3.5hdd,


Android 紅米note8pro
作者: crackong    時間: 2021-3-29 15:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2021-3-29 15:18

本帖最後由 jackwong717 於 2021-3-29 15:35 編輯

回復 11 #crackong

我意思係1部常用放房,
另再1部做backup 機放廳,
常用就用3ssd,
廳就砌又好,ds220或更平又好加大TB3.5hdd,
條數差唔多。
好處係同等價錢,
速度不變,安全升級,
靈活性提高,
4TB Ssd太貴,
又唔知耐唔耐用,
跌價又快…!



Android 紅米note8pro
作者: crackong    時間: 2021-3-29 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmug0928    時間: 2021-3-29 16:04

回覆 9# crackong

睇你自己追求D 咩喇......
我追求速度所以........

螢幕擷取畫面 2021-03-29 135659.jpg

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2021-03-29 135659.jpg (2021-3-29 16:04, 64.48 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255595&k=08b9f950a057ef5f3149bae20c124f1c&t=1782269915&sid=5dvy7VU7BmE


作者: crackong    時間: 2021-3-29 16:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmug0928    時間: 2021-3-29 17:36

本帖最後由 mcmug0928 於 2021-3-29 17:42 編輯

回覆 15# crackong

RAID 0

螢幕擷取畫面 2021-03-29 174050.jpg

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2021-03-29 174050.jpg (2021-3-29 17:41, 93.96 KB) / 下載次數 28
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255606&k=0b0987949bbf947f0d7e0780181656ca&t=1782269915&sid=5dvy7VU7BmE


作者: crackong    時間: 2021-3-29 17:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2021-3-29 19:34

回覆  crackong

RAID 0
mcmug0928 發表於 2021-3-29 17:36



    玩到咁盡,不能說來
作者: kofz    時間: 2021-3-29 19:39


快過10Gb lan
crackong 發表於 2021-3-29 17:59

轉用25g lan

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong    時間: 2021-3-29 19:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2021-3-29 19:46

560x6 = 3360MB/s
3360x8  = 26Gb/s

快過25Gb Lan
crackong 發表於 2021-3-29 19:41

仲有40g/56g 選擇

Q廠啱啱出咗100gbe產品

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong    時間: 2021-3-29 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wala    時間: 2021-3-31 01:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2021-3-31 11:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717    時間: 2021-3-31 11:31

係呀
所以我諗住6bay 行raid 之餘再後面插個USB行裸族插隻3.5 既12T
凌晨先定時 back 入去 ...
crackong 發表於 2021-3-31 11:07


裸族長比電好易壞,手動開關又不夠自動化。
作者: crackong    時間: 2021-3-31 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2021-3-31 12:57

回覆 9# crackong

6 隻5.4K HE 碟最好
淨低既$ 買多1-2 隻除時ready for hotswap 好過
作者: crackong    時間: 2021-3-31 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90    時間: 2021-3-31 16:06

行raid 10 ?

因為我會放好多圖片
我怕行機械碟到時一 search
要食個tea 返來先見到結果 ...
crackong 發表於 2021-3-31 15:43

s記本身有做index
不過要dsm7先可以比windows食,而dsm6要入setup page先快
作者: crackong    時間: 2021-3-31 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl    時間: 2021-3-31 16:53

回覆 28# crackong

我行SHR 呀, 然後有插SSD CACHE, 感覺不太慢
作者: crackong    時間: 2021-3-31 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2021-3-31 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: addax    時間: 2021-4-1 23:26

行raid 10 ?

因為我會放好多圖片
我怕行機械碟到時一 search
要食個tea 返來先見到結果 ...
crackong 發表於 2021-3-31 15:43

多圖一定係用SSD 啦
作者: rickywck    時間: 2021-4-3 11:51

師兄有錢全部買SSD無問題,不過SSD絕對有機會死而無得救,所以我不會考慮RAID 10 - 我會假設最壞情況是死兩隻SSD。

USB backup雖然是可能方案,但你如果你要絕對安全還是建議backup去另一個地方。我試過NAS抄external HDD data讀唔到,結果我要花很多時間慢慢救翻backup碟的數據。

我自己就行兩隻NAS,storage用不同牌子。三星應該係最佳選擇之一(不過好像另一位師兄講不要買QLC)。如果你行兩隻NAS,另一隻可以買普通牌子如micron或是WD。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2