作者: crackong 時間: 2021-3-29 11:48 標題: 組NAS 用 SSD 求推薦
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2021-3-29 12:43
諗住搵6隻用泥組NAS
會用SATA
研究左一陣
暫時有以下選擇
如果係香港買:
860 EVO 4TB
如果Amazon:
Ionwol ...
crackong 發表於 2021-3-29 11:48
QLC除咗速度
仲有壽命相對比較短
而且平得少少
唔建議買
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: jackwong717 時間: 2021-3-29 12:50
諗住搵6隻用泥組NAS
會用SATA
研究左一陣
暫時有以下選擇
如果係香港買:
860 EVO 4TB
如果Amazon:
Ionwol ...
crackong 發表於 2021-3-29 11:48
CHING點玩法,
6SSD 4TB
爽死啦

作者: crackong 時間: 2021-3-29 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jimie 時間: 2021-3-29 13:01
NAS 用ssd 仲要同批次盤,同年同月同曰生,????????????
作者: crackong 時間: 2021-3-29 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2021-3-29 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tingcrab 時間: 2021-3-29 14:10
回復 6 #crackong
其實只係嫌有聲倒不如放係廳好過,反正share俾家人用。而且就算換SSD靜咗都會有風扇聲…
via HKEPC Reader for Android
作者: crackong 時間: 2021-3-29 14:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717 時間: 2021-3-29 15:03
回復 9 #crackong
6隻ssd太貴,不如玩2隻或3隻照原諗法,剩下的錢砌部弱d既backup nas機,用番3.5hdd,
Android 紅米note8pro
作者: crackong 時間: 2021-3-29 15:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717 時間: 2021-3-29 15:18
本帖最後由 jackwong717 於 2021-3-29 15:35 編輯
回復 11 #crackong
我意思係1部常用放房,
另再1部做backup 機放廳,
常用就用3ssd,
廳就砌又好,ds220或更平又好加大TB3.5hdd,
條數差唔多。
好處係同等價錢,
速度不變,安全升級,
靈活性提高,
4TB Ssd太貴,
又唔知耐唔耐用,
跌價又快…!
Android 紅米note8pro
作者: crackong 時間: 2021-3-29 15:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmug0928 時間: 2021-3-29 16:04
回覆 9# crackong
睇你自己追求D 咩喇......
我追求速度所以........
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255595&k=08b9f950a057ef5f3149bae20c124f1c&t=1782269915&sid=5dvy7VU7BmE

作者: crackong 時間: 2021-3-29 16:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcmug0928 時間: 2021-3-29 17:36
本帖最後由 mcmug0928 於 2021-3-29 17:42 編輯
回覆 15# crackong
RAID 0
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255606&k=0b0987949bbf947f0d7e0780181656ca&t=1782269915&sid=5dvy7VU7BmE

作者: crackong 時間: 2021-3-29 17:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717 時間: 2021-3-29 19:34
玩到咁盡,不能說來

作者: kofz 時間: 2021-3-29 19:39
轉用25g lan
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong 時間: 2021-3-29 19:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2021-3-29 19:46
仲有40g/56g 選擇
Q廠啱啱出咗100gbe產品
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong 時間: 2021-3-29 21:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wala 時間: 2021-3-31 01:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2021-3-31 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackwong717 時間: 2021-3-31 11:31
裸族長比電好易壞,手動開關又不夠自動化。
作者: crackong 時間: 2021-3-31 11:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl 時間: 2021-3-31 12:57
回覆 9# crackong
6 隻5.4K HE 碟最好
淨低既$ 買多1-2 隻除時ready for hotswap 好過
作者: crackong 時間: 2021-3-31 15:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madebyp90 時間: 2021-3-31 16:06
s記本身有做index
不過要dsm7先可以比windows食,而dsm6要入setup page先快
作者: crackong 時間: 2021-3-31 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl 時間: 2021-3-31 16:53
回覆 28# crackong
我行SHR 呀, 然後有插SSD CACHE, 感覺不太慢
作者: crackong 時間: 2021-3-31 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2021-3-31 19:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: addax 時間: 2021-4-1 23:26
多圖一定係用SSD 啦
作者: rickywck 時間: 2021-4-3 11:51
師兄有錢全部買SSD無問題,不過SSD絕對有機會死而無得救,所以我不會考慮RAID 10 - 我會假設最壞情況是死兩隻SSD。
USB backup雖然是可能方案,但你如果你要絕對安全還是建議backup去另一個地方。我試過NAS抄external HDD data讀唔到,結果我要花很多時間慢慢救翻backup碟的數據。
我自己就行兩隻NAS,storage用不同牌子。三星應該係最佳選擇之一(不過好像另一位師兄講不要買QLC)。如果你行兩隻NAS,另一隻可以買普通牌子如micron或是WD。


