標題: [操作疑難] synology 換hd [打印本頁]
作者: PC147 時間: 2020-7-29 13:45 標題: synology 換hd
想問問
本身4隻2TB 行 SHR-2
如果換HD 其中一隻做12TB
無被用到個10TB 可唔可以做一個無raid 既 drive 呢
又或者我轉左4隻做12TB 實際用量用左4TB
壞左隻12TB 係唔係一定要買返一隻 12TB ? 買隻6/8TB 可以唔可以呢
THX
作者: KinChungE 時間: 2020-7-29 13:48
無被用到個10TB 可唔可以做一個無raid 既 drive 呢
唔可以
壞左隻12TB 係唔係一定要買返一隻 12TB ?
係
作者: PC147 時間: 2020-7-29 14:12
THX
見英森WD 12TB 平 拆入黎落NAS
宜家都係用左1.5TB
咁睇黎我唔應該咁做
留一隻12TB做backup , NAS就轉4隻4TB
