Board logo

標題: [操作疑難] synology 換hd [打印本頁]

作者: PC147    時間: 2020-7-29 13:45     標題: synology 換hd

想問問
本身4隻2TB 行 SHR-2
如果換HD 其中一隻做12TB
無被用到個10TB 可唔可以做一個無raid 既 drive 呢

又或者我轉左4隻做12TB  實際用量用左4TB
壞左隻12TB 係唔係一定要買返一隻 12TB ? 買隻6/8TB 可以唔可以呢
THX
作者: KinChungE    時間: 2020-7-29 13:48

無被用到個10TB 可唔可以做一個無raid 既 drive 呢
唔可以

壞左隻12TB 係唔係一定要買返一隻 12TB ?

作者: PC147    時間: 2020-7-29 14:12

THX
見英森WD 12TB 平 拆入黎落NAS
宜家都係用左1.5TB

咁睇黎我唔應該咁做
留一隻12TB做backup , NAS就轉4隻4TB





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2