Board logo

標題: HPE ProLiant MicroServer Gen10 Plus [打印本頁]

作者: ruri1234    時間: 2020-3-18 22:48     標題: HPE ProLiant MicroServer Gen10 Plus

有無人已經買左黎玩啊??
size細左, 有iLO, 仲有4xNIC
好吸引
https://www.hpe.com/tw/zh/produc ... pip.1012241014.html
作者: 556556bt    時間: 2020-3-18 22:59

有無人已經買左黎玩啊??
size細左, 有iLO, 仲有4xNIC
好吸引
ruri1234 發表於 2020-3-18 22:48



    ILO 唔平....
作者: duckspeaker    時間: 2020-3-18 23:06

終於用返煙條  
作者: fred2088    時間: 2020-3-18 23:21

Intel CPU 發現「LVI」新漏洞
Xeon 都變 Atom ?? 修復後性能大跌 77%?!
https://www.hkepc.com/19146/AMD_ ... 4%A7%E8%B7%8C_77%25
作者: rail    時間: 2020-3-18 23:57

有無人已經買左黎玩啊??
size細左, 有iLO, 仲有4xNIC
好吸引
ruri1234 發表於 2020-3-18 22:48


邊度有得買
作者: freefdhk    時間: 2020-3-19 01:45

原本打算買,可惜外置牛 感覺冇 1U Server 牛咁穩定、散熱
作者: duckspeaker    時間: 2020-3-19 02:28

Intel CPU 發現「LVI」新漏洞
Xeon 都變 Atom ?? 修復後性能大跌 77%?!
fred2088 發表於 2020-3-18 23:21

要用 ECC 始終都係煙條  
作者: boysbehei    時間: 2020-3-19 08:35

要用 ECC 始終都係煙條
duckspeaker 發表於 2020-3-19 02:28


RYZEN 和 RYZEN PRO都可以用ECC
會有好大分別?
作者: duckspeaker    時間: 2020-3-20 01:05

RYZEN 和 RYZEN PRO都可以用ECC
會有好大分別?
boysbehei 發表於 2020-3-19 08:35



官方唔認證 
作者: KinChungE    時間: 2020-3-20 09:09

官方唔認證 
duckspeaker 發表於 2020-3-20 01:05


EYPC咪得
作者: duckspeaker    時間: 2020-3-20 13:23

EYPC咪得
KinChungE 發表於 2020-3-20 09:09

EPYC 用到 unbuffered ram  
作者: KinChungE    時間: 2020-3-20 13:27

EPYC 用到 unbuffered ram
duckspeaker 發表於 2020-3-20 13:23


唔係要ECC咩?
Registered ECC咪得
作者: 風十三    時間: 2020-3-20 15:45

邊處有價格睇

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 只是新手    時間: 2020-3-22 20:52

回覆 13# 風十三


好似有3個版, 無ilo, 有network card, 有ilo+network card
最後者要4字頭
作者: raywan    時間: 2020-3-22 21:52

自己買普通AMD cpu起個未仲方便,呢部野好似係無火牛,所以要外置火牛仲浪費空間
買個4bay/6bay rack,買塊itx board仲細部,散熱仲好
作者: KinChungE    時間: 2020-3-23 20:57

自己買普通AMD cpu起個未仲方便,呢部野好似係無火牛,所以要外置火牛仲浪費空間
買個4bay/6bay rack,買塊itx ...
raywan 發表於 2020-3-22 21:52


自己買ITX Board冇iLO或相類似既Management
作者: kenken33    時間: 2020-3-24 01:00

自己買ITX Board冇iLO或相類似既Management
KinChungE 發表於 23-3-2020 20:57



    supermicro ,asrock ITX server 板大把
作者: 只是新手    時間: 2020-3-24 09:45

supermicro ,asrock ITX server 板大把
kenken33 發表於 2020-3-24 01:00



不過用過iLO5嘅話真係覺得其他vendor差太遠
作者: KinChungE    時間: 2020-3-24 11:20

supermicro ,asrock ITX server 板大把
kenken33 發表於 2020-3-24 01:00


Asrock Rack香港好難買到
作者: HKEPC852    時間: 2020-3-25 18:31

回覆  風十三


好似有3個版, 無ilo, 有network card, 有ilo+network card
最後者要4字頭 ...
只是新手 發表於 2020-3-22 20:52



    四千幾抵買啦,宜家買部NAS都要6k以上
作者: 只是新手    時間: 2020-3-25 20:37

回覆 20# HKEPC852



外置牛, single pcie slot, 真係見人見智...
作者: 556556bt    時間: 2020-3-25 20:56

回覆  風十三


好似有3個版, 無ilo, 有network card, 有ilo+network card
最後者要4字頭 ...
只是新手 發表於 2020-3-22 20:52

邊度有價?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: minki    時間: 2020-3-25 21:08

Asrock Rack香港好難買到
KinChungE 發表於 2020-3-24 11:20

美森平靚快~IPMI用過返唔到轉頭
作者: davegg    時間: 2020-3-27 21:52

除左美森仲有邊度有得買, 想格下價
作者: 風十三    時間: 2020-3-29 23:36

自組有咩箱好玩。
作者: killer699    時間: 2020-3-30 16:21

官方唔認證 
duckspeaker 發表於 2020-3-20 01:05


ryzen用ECC要乜官方認證?

邊個官方咁把炮?
作者: 風十三    時間: 2020-4-8 00:26

HPE ProLiant MicroServer Gen10 Plus
15.9 lbs
約五千港紙+集運費18/lbs $288
博唔博運輸好呢
作者: 扣肉    時間: 2020-4-8 20:43

無10G network, 一條pcie 插到10G 卡又插唔到nvme...
作者: KinChungE    時間: 2020-4-8 21:41

無10G network, 一條pcie 插到10G 卡又插唔到nvme...
扣肉 發表於 2020-4-8 20:43


https://www.qnap.com/zh-hk/product/qm2-m.2ssd-10gbe


不過唔係HP官方配件, 唔知會唔會插左之後令fan變max speed
作者: 扣肉    時間: 2020-4-8 22:02

不過唔係HP官方配件, 唔知會唔會插左之後令fan變max speed
KinChungE 發表於 2020-4-8 21:41


PCIe Gen2 x 4 hahahaha, 都唔夠bandwidth
作者: KinChungE    時間: 2020-4-9 11:03

PCIe Gen2 x 4 hahahaha, 都唔夠bandwidth
扣肉 發表於 2020-4-8 22:02


夠用啦, 有1GB/sec已經打爆10G lan速度
作者: tongkai    時間: 2020-4-9 12:12

師兄唔係 10G 達人? 點解冇 10G, 部機 會裝乜 OS 底? 有 ilo ?

我諗緊呢隻 可唔可以裝 Proxmox 再裝 windows DC, DFS, file server

定係直接起 DC, 換走我部 Vivomini VC65R

回覆 27# 風十三
作者: oliverwestall    時間: 2020-4-9 14:06

回覆 26# killer699

Ordered - beware this does not include iLO kit so you need to pay $100 extra if you need it.  

Waiting for it to come now ...
作者: KinChungE    時間: 2020-4-9 14:14

師兄唔係 10G 達人? 點解冇 10G, 部機 會裝乜 OS 底? 有 ilo ?

我諗緊呢隻 可唔可以裝 Proxmox 再裝 windo ...
tongkai 發表於 2020-4-9 12:12


1. 從來Microserver都係冇10G
2. 跟機不包OS, 自己裝
3. Microserver Gen10 Plus雖然硬件上可用iLo, 但係要俾license錢先用得, 跟機冇
作者: 風十三    時間: 2020-4-9 15:32

本帖最後由 風十三 於 2020-4-9 15:35 編輯
師兄唔係 10G 達人? 點解冇 10G, 部機 會裝乜 OS 底? 有 ilo ?

我諗緊呢隻 可唔可以裝 Proxmox 再裝 windo ...
tongkai 發表於 9/4/2020 12:12

其實我未諗到點攪
暫時咁
加張10G Card
Win10P file
想玩硬RAID 但諗下個 size 又好似

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 鼠鼠    時間: 2020-4-9 16:30

本帖最後由 鼠鼠 於 2020-4-9 16:32 編輯

回覆 26# killer699


buy 2  Free Shipping at  amazon .........

https://www.amazon.com/Hewlett-P ... ps%2C462&sr=8-1
作者: tongkai    時間: 2020-4-9 19:31

自己砌一部?
SYS-5019C-L        SuperServer 5019C-L
SYS-1019C-HTN2        SuperServer 1019C-HTN2

https://www.youtube.com/watch?v=bqZ2PVnotbw
作者: 風十三    時間: 2020-4-9 19:32

自己砌一部?
SYS-5019C-L        SuperServer 5019C-L
SYS-1019C-HTN2        SuperServer 1019C-HTN2
tongkai 發表於 9/4/2020 19:31

主機版 你會選邊塊?
作者: freefdhk    時間: 2020-4-9 19:35

自己砌一部?
SYS-5019C-L        SuperServer 5019C-L
SYS-1019C-HTN2        SuperServer 1019C-HTN2
tongkai 發表於 2020-4-9 19:31




以前未有淘寶既年代買過 SuperMicro 既 1U Case 自組SERVER 去上櫃.
散熱勁差. 除非要上櫃放DC . 不然唔值得用 1U SIZE
作者: tongkai    時間: 2020-4-9 20:52

選有 hotswap, 上左 rack 就一世, 邊得閒拆開換野

回覆 38# 風十三
作者: tongkai    時間: 2020-4-9 20:54

如果唔係 switch rack 我都唔會睇 short depth server

不過而家有 tiny 機款可以放幾部都得

回覆 39# freefdhk
作者: 風十三    時間: 2020-4-10 19:08

回覆 40# tongkai

自組用呢個箱點睇?
https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=293&area=tw
Micro-ATX
GD06
作者: tongkai    時間: 2020-4-10 21:58

好似太大部

https://www.youtube.com/watch?v=TRnhoSoljZY

https://www.youtube.com/watch?v=GrrI3GzAVEY

回覆 42# 風十三
作者: 天文台    時間: 2020-4-10 23:09

自組 NAS 埂係用 Inwin MS04 機箱啦!
作者: 風十三    時間: 2020-4-11 00:42

回覆 43# tongkai
我有個組合想請教,睇下你點睇。
Annotation 2020-04-11 003919.jpg

用呢隻箱原因係,我唔放入去機櫃,就咁放係機櫃隔離
主板對落位置,放兩組HDD架
PHShiftX-8.jpg
TB2IOR5f9YTBKNjSZKbXXXJ8pXa_!!2021410705.jpg

圖片附件: TB2IOR5f9YTBKNjSZKbXXXJ8pXa_!!2021410705.jpg (2020-4-11 00:39, 104.47 KB) / 下載次數 60
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186362&k=89bf0c09113a0672a96376fc360784b5&t=1782325943&sid=18reiqriXJ



圖片附件: Annotation 2020-04-11 003919.jpg (2020-4-11 00:39, 18.12 KB) / 下載次數 57
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186363&k=7f30984c1be1e5188c20ffd17b1545cb&t=1782325943&sid=18reiqriXJ



圖片附件: PHShiftX-8.jpg (2020-4-11 00:40, 190.3 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186364&k=7a0dbc85994631bb637e54cb320c4395&t=1782325943&sid=18reiqriXJ


作者: davegg    時間: 2020-4-11 12:08

回覆 33# oliverwestall


    有入埋iLO卡嗎? 我都準備係美亞入手...
作者: tongkai    時間: 2020-4-11 20:00

我未見過, 但屋企當然先考慮夠位放

回覆 45# 風十三
作者: 風十三    時間: 2020-4-11 22:32

回覆 47# tongkai
你有冇用過"硬件" RAID ?
作者: kenken33    時間: 2020-4-11 23:08

各位有冇10-12 3.5" BAY MATX/ITX中細箱推介? 可以唔要熱拔

QNAP TS-1677X個類大細就最理想
作者: tongkai    時間: 2020-4-12 21:27

我冇用過

回覆 48# 風十三
作者: KinChungE    時間: 2020-4-13 15:14

各位有冇10-12 3.5" BAY MATX/ITX中細箱推介? 可以唔要熱拔

QNAP TS-1677X個類大細就最理想 ...
kenken33 發表於 2020-4-11 23:08


https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=452&area=tw
8 hotswap + 4 internal
作者: 孔明仔    時間: 2020-4-13 15:25

不過唔係HP官方配件, 唔知會唔會插左之後令fan變max speed
KinChungE 發表於 2020-4-8 09:41 PM



用唔用到都係問題..
作者: 風十三    時間: 2020-4-13 19:31

回覆 51# KinChungE
睇背面,唔知可唔可以上M-ATX
ds380-back.jpg

圖片附件: ds380-back.jpg (2020-4-13 19:30, 78.35 KB) / 下載次數 59
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2186946&k=794c51cddd47f0bfe3e988ad55403079&t=1782325943&sid=18reiqriXJ


作者: KinChungE    時間: 2020-4-13 20:32

回覆  KinChungE
睇背面,唔知可唔可以上M-ATX
風十三 發表於 2020-4-13 19:31


唔可以, 最多Mini-DTX

mATX可考慮:
https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=861&area=tw
CS381, 8 x 3.5" hotswap +  4 x 2.5" internal

https://www.silverstonetek.com/product.php?pid=709&area=tw
CS380(ATX), 2 x 5.25" + 8 x 3.5" hotswap

http://www.u-nas.com/xcart/product.php?productid=17640
U-NAS NSC-810A, 8 x 3.5" hotswap + 1 x 2.5" internal
作者: rhino    時間: 2020-4-13 20:41

唔可以, 最多Mini-DTX

mATX可考慮:

CS381, 8 x 3.5" hotswap +  4 x 2.5" internal


CS380(ATX), 2 x  ...
KinChungE 發表於 2020-4-13 20:32


萬由個隻要USD$220 咁貴!
作者: KinChungE    時間: 2020-4-13 22:01

萬由個隻要USD$220 咁貴!
rhino 發表於 2020-4-13 20:41



題外話, 有款cd-rom版(5.25"), 唔知點解萬由個網冇
http://www.avbuzz.com/audio-video/201910/zappiti-nas-open/
作者: 風十三    時間: 2020-4-13 22:42

萬由,真係好醜樣,不過最好裝係佢。
作者: rhino    時間: 2020-4-14 12:02

萬由,真係好醜樣,不過最好裝係佢。
風十三 發表於 2020-4-13 22:42



   萬由橡膠塗層老化咗會黐立立
作者: yip_kc    時間: 2020-4-14 13:24

IMG_0002_resize.jpg

it can use 64GB Ram

圖片附件: IMG_0002_resize.jpg (2020-4-14 13:23, 94.49 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187089&k=732bc9b3f39045dd13e4df9fd9d233a2&t=1782325943&sid=18reiqriXJ


作者: 風十三    時間: 2020-4-15 01:02

搵緊資料時,見到 "Q" TL系列,應該係SAS外置盒。
係搵唔到啱用的NAS Case
TL-D800S 會否係一個好選擇?
作者: KinChungE    時間: 2020-4-15 09:04

搵緊資料時,見到 "Q" TL系列,應該係SAS外置盒。
係搵唔到啱用的NAS Case
TL-D800S 會否係一個好選擇? ...
風十三 發表於 2020-4-15 01:02


如果你自己本身有external SAS RAID card當然好
作者: 風十三    時間: 2020-4-15 15:22

如果你自己本身有external SAS RAID card當然好
KinChungE 發表於 15/4/2020 09:04

我問緊 Q 代 報價
不過 Q仔咁 進取 可能 貴過一台有 系統

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 風十三    時間: 2020-4-15 17:15

回覆 61# KinChungE

Q代覆咗價
TL-D800S $4999
TL-D1600S $8499
而家等緊覆,有無指定,邊個牌子同型號 硬RAID 能配
作者: KinChungE    時間: 2020-4-15 17:51

回覆  KinChungE

Q代覆咗價
TL-D800S $4999
TL-D1600S $8499
而家等緊覆,有無指定,邊個牌子同型號 硬RA ...
風十三 發表於 2020-4-15 17:15


SAS其實只係標準野, 唔使夾牌子
買翻LSI-928x/938x果類就OK
作者: 風十三    時間: 2020-4-15 18:04

回覆 64# KinChungE

Q代回:
之前測試是跟 Broadcom 代理商借一張 MegaRAID SAS 9631-24i 卡 + 轉接線 (internal ports 轉 external ports) 來接 SATA JBOD
建議用Software RAID穩陣. Hardware Card卡我地冇咩點試過

M-ATX 你會點配點組?
作者: KinChungE    時間: 2020-4-15 19:10

回覆  KinChungE

Q代回:
之前測試是跟 Broadcom 代理商借一張 MegaRAID SAS 9631-24i 卡 + 轉接線 (inte ...
風十三 發表於 2020-4-15 18:04


1. MegaRAID = LSI
2. 冇9631呢個型號, 估計佢指9361
3. 9361-24i係hardware raid card, 不支援passthrough mode, 唔create raid array係見唔到D碟
作者: 風十三    時間: 2020-4-15 21:15

本帖最後由 風十三 於 2020-4-15 21:16 編輯

回覆 66# KinChungE
我有個心結,Drobo + MBP i7 一直都慢到嘔,無論 MBP 寫入去 Drobo 或者經 10GbE 寫入去 Drobo
均速只係150MB/s ,作為一部 offline backup 機種,真係弱到無朋友,再加上兩台嘢洗成近3萬銀,真係著火。
我一直都怪 MBP TB3 或者係 Drobo 無好好發揮速度,但偏偏 Drobo non-support Win 所以我無得再去搵降速問題。

剛再留意 STARDOM 呢個品牌, "SR4-TB3"
Hardware RAID that supports Mac OS and Windows PC
你相唔相信,官方測試以下速度,係可信?
Annotation 2020-04-15 205903.jpg
如果呢個速度係堅,就肯定满足到我速度上的要求,空間問題下 TB3 的配置絶對慳位過 SAS 的配置,
一台 NUC 有 TB3 port 就肯定細過,組部 M-ATX

圖片附件: Annotation 2020-04-15 205903.jpg (2020-4-15 21:09, 69.71 KB) / 下載次數 58
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2187361&k=51c4b280aabd8a73b19a61dd8dc24e7a&t=1782325943&sid=18reiqriXJ


作者: KinChungE    時間: 2020-4-15 22:04

回覆  KinChungE
我有個心結,Drobo + MBP i7 一直都慢到嘔,無論 MBP 寫入去 Drobo 或者經 10GbE 寫入去  ...
風十三 發表於 2020-4-15 21:15


冇計, macOS用samba / afp都係好慢
我用PC 10G lan shared folder, macOS連入去(都係10G), 用落都係極慢 (細file每秒抄到幾個file咁上下)
係要直駁, 非network先會快
但係Windows PC 10G <--> 10G就好快
作者: 風十三    時間: 2020-4-15 22:20

冇計, macOS用samba / afp都係好慢
我用PC 10G lan shared folder, macOS連入去(都係10G), 用落都係極慢  ...
KinChungE 發表於 15/4/2020 22:04

TB3 "Win"
SAS "Win"
你認為係Windwos下,方個介面速度上會有優勢?
作者: KinChungE    時間: 2020-4-15 22:37

本帖最後由 KinChungE 於 2020-4-15 22:38 編輯
TB3 "Win"
SAS "Win"
你認為係Windwos下,方個介面速度上會有優勢?
風十三 發表於 2020-4-15 22:20


一定SAS
如果不計RAID, SAS根本效能等於將HDD直插底板, 無訊號轉換

TB3都要經過轉換
目前SATA HBA Card效能通常都唔及Intel Chipset咁快

不過TB3要睇邊種
如果你將Hardware RAID Card放落External TB3 Enclosure, 同將RAID Card直插底板比, 分別不大
但係如果當Network 40Gbps咁當然慢
作者: oliverwestall    時間: 2020-4-21 09:48

回覆 45# 風十三

No iLO card included.  You must buy one separately.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2