作者: uhang 時間: 2019-9-13 19:20 標題: Synology SSD 快取設定問題
本帖最後由 uhang 於 2019-9-13 19:40 編輯
endendend
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149258&k=7089e613a219ad661f5f19e1c5ebc57d&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149259&k=64e706eb74e5eeb80072369cf2628649&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149260&k=cffe73a4984f307d4d1ef4861698ba56&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149266&k=8097319a79069c84f619dec22eb26268&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 19:40
你嘅其他HD仲未建立儲存空間?
作者: uhang 時間: 2019-9-13 19:41
回覆 2# curtis1008
剛建立了,看到了
但係我買左二隻SSD 的,
但為何只顯示快取? 沒有寫入?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149267&k=5aa8f5c2773e7a5bff1f5442921debc9&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

作者: uhang 時間: 2019-9-13 19:43
請問出現以上情況正常嗎?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149268&k=a3459cd7efb0a0a650b86919c7fa78fc&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 19:46
回覆 3# uhang
你已建立嘅快取已經係讀寫模式。首先要明白快取嘅作用,快取係將常用嘅資料放係SSD,咁樣存取就唔使下下去讀HD, 速度快好多。寫入模式會將寫入嘅資料先去SSD, 再寫入HD, 咁樣加快速度。
作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 19:48
回覆 4# uhang
正常,同位元資料檢查係必須嘅,可以確保資料唔出問題。我會set 佢定時去做檢查。
作者: uhang 時間: 2019-9-13 19:53
感謝詳細回覆
但很奇怪,我係有二隻HARDDISK 14TB 及1TB
但點解只認到一隻 HARRDISK用黎放野?
唔該哂你
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149269&k=679e042314cea280b2f74a3cb0aa2c87&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149270&k=37b1ff29acab7613f16f33157e8ac3fe&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 19:58
本帖最後由 curtis1008 於 2019-9-13 20:01 編輯
回覆 7# uhang
建立空間時選錯模式,而家係變咗其中一個HD做資料backup,而呢個模式係以最細果隻HD為主。未冇資料嘅首先移除快取,再刪除空間再重新搞過。
RAID 類別
在建立儲存集區時,您必須選擇 RAID 類型。不同的 RAID 類型可提供不同層級的資料保護、儲存空間功能及效能。以下是 Synology NAS 所支援的 RAID 類型:
Basic:僅使用一顆硬碟建立一個不具資料保護機制的儲存集區。Basic 儲存集區不具資料保護機制。
JBOD*:將兩顆以上的硬碟空間合併,整合成為單一的儲存集區。JBOD 儲存集區不具資料保護機制。JBOD 儲存集區可使用容量為所有組成硬碟容量總和。JBOD 支援使用不同容量的硬碟。
RAID 0*:將兩顆以上的硬碟空間合併,整合成為單一的儲存集區。RAID 0 不具任何資料保護的機制。當有硬碟損毀時,儲存集區中的資料將無法回復。RAID 0 可使用容量為所有組成硬碟容量總和。RAID 0 支援使用不同容量的硬碟。
RAID 1*:將二至四顆的硬碟空間合併,整合成為單一的儲存集區。系統會同時在每顆硬碟上寫入相同的資料。所以只要一顆以上的硬碟處於正常狀態,資料完整性就會受到保護。RAID 1 儲存集區可用的容量為最小硬碟的容量。
RAID 5*:將三顆以上的硬碟整合為單一的儲存集區,並在每一顆硬碟上存放資料以及同位元資訊。RAID 5 提供資料防護機制。若其中一顆硬碟損毀,就可以利用其他硬碟上存放的同位元資訊來重建系統,資料仍可安全保存。建立在用於多個儲存空間的儲存集區上時,可支援整合多個 RAID 陣列。可使用容量 = 所有 RAID 陣列的總容量。 RAID 陣列容量 = (硬碟數量 – 1) x (最小硬碟容量)
RAID 6*:將四顆以上的硬碟整合為單一的儲存集區,並在每一顆硬碟上存放資料以及同位元資訊。RAID 6 提供資料防護機制。若其中一或二顆硬碟損毀,就可以利用其他硬碟上存放的同位元資訊來重建系統,資料仍可安全保存。建立在用於多個儲存空間的儲存集區上時,可支援整合多個 RAID 陣列。可使用容量 = 所有 RAID 陣列的總容量。RAID 陣列容量 = (硬碟數量 – 2) x (最小硬碟容量)
RAID 10*:組合四顆以上的硬碟來建立儲存集區。硬碟數量必須為雙數。RAID 10 兼具 RAID 0 的執行效能和 RAID 1 的資料保護等級。可使用容量 = (最小硬碟容量) X (總硬碟數 / 2)
RAID F1*:此 RAID 類型專為固態硬碟 (SSD) 所設計。將三顆以上的 SSD 整合為單一的儲存集區,並在每一顆 SSD 上存放資料以及同位元資訊,但會在其中一顆指定的 SSD 上寫入更多同位元資訊來預防所有 SSD 同時故障。RAID F1 提供資料防護機制。若其中一顆 SSD 損毀,就可以利用其他 SSD 上存放的同位元資訊來重建系統,資料仍可安全保存。建立在用於多個儲存空間的儲存集區上時,可支援整合多個 RAID 陣列。可使用容量 = 所有 RAID 陣列的總容量。 RAID 陣列容量 = (硬碟數量 – 1) x (最小硬碟容量)
作者: uhang 時間: 2019-9-13 20:07
本帖最後由 uhang 於 2019-9-13 20:13 編輯
唔好哂巴打,
我剛剛還原再安裝過
請問我想將二隻harddisk都用黎放野,應該選擇 BASIC嗎?
1.) hardisk 普通harddisk
2.)SSD HARDDISK 黎
二個都想用黎放野,唔擔心壞左就無左, SSD 用黎放相用
我二個harddisk想獨放不同的野,謝謝&感激巴打
感謝你
作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 20:15
如果冇估錯,你用緊DS918+? 如果想分開兩個HD黎用,可以係建立空間時用Basic及只選一個HD/SDD,咁樣可以建立兩個儲存空間,想把資料放到邊個HD都得,但要記得邊個HD 配邊個儲存空間。但咁樣冇資料保謢,安全啲嘅做法係加多幾個HD或SSD去行Raid, 4個HD可以行Raid 5, 其中一個HD死咗都可以rebuild,唔會Total Lost
作者: uhang 時間: 2019-9-13 20:24
本帖最後由 uhang 於 2019-9-13 20:43 編輯
感謝巴打 我用1618+
目前成功了,見到二個harddisk啦

多謝巴打詳細講介開心使用basic中
但速度比我想像中慢,寫入及讀取100M左右
1.)請問將NAS LAN線插ROUTER可以嗎?
2.)同位元我已經設定佢每三月一次
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149273&k=0254cbb9defc4e0cf8596a19fcffde16&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149274&k=057342a2959bdfd0150fedb12f1a574e&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149275&k=e60f3e5009d20a1e04d8d5051f848d9c&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149278&k=6b7c64212f243626bc9d1c83244a7cee&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE

作者: uhang 時間: 2019-9-13 21:59
本帖最後由 uhang 於 2019-9-13 22:02 編輯
我NAS用意係當外置HARDDISK 得自記電腦使用
電腦本身用intel Dual port的LAN卡
請問如果將NAS直駁電腦 可以嗎?
傳輸速度會快D嗎?

或者是否連接USB3.0連電腦會更好?
作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 22:13
回覆 12# uhang[/
可以直連電腦,但係要set 返個ip同一網域。如果router 同電腦都係行1G, 連Router 同直接連電腦冇咩分別。當然如果NAS 同電腦都裝咗10GB Lan咭又唔同。NAS USB 3.0 好似只可以讀寫資料,唔可以就咁連線。
作者: uhang 時間: 2019-9-13 22:26
1.)感謝解答,請問100M左右是正常速度嗎?
我本身有用USB外置SSD,,
結果NAS速度比外置SSD慢好多,有D後悔買左NSA
2.)NAS有個SSD行BASIC 是否有因SSD就不能使用快取,
我想設定SSD BASIC都用SSD CACHE時,佢就話本身SSD 就唔可以用呢個功能
作者: 觀星是答案 時間: 2019-9-13 22:39
100MB/s 左右即係一條 GbE 既速度 (正常應有 113MB/s)
想隻 NAS 快 , 可以考慮換 10Gb network card 同 switch
當然呢個投資既金額唔會細
作者: curtis1008 時間: 2019-9-13 22:41
Giga Lan 速度大約100-118MB左右,屬於正常。SSD 用USB3.0 或 USB 3.1 係快過Giga Lan。SSD Cache 可以set 俾唔係SSD Volume 果個空間。如果真係要快,NAS同電腦都裝10GB Lan Card, NAS直連電腦,但成本唔平。
作者: uhang 時間: 2019-9-13 22:50
明白了,我開頭以為NAS中級機有150M速度以上

頭先我search 一般用戶者 NAS 20-70M 左右都多,所以突然覺得有100M都不錯了
作者: uhang 時間: 2019-9-13 23:08
唔知準唔準,過檔案時長期keep住 8x -11x

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2149293&k=cef49495d1631e2cda6233ccad4c7aab&t=1782500410&sid=58bwFPV5vGE



