Board logo

標題: [測試] 又買過WD My cloud 3TB (第二代) [打印本頁]

作者: chung922    時間: 2016-11-4 22:41     標題: 又買過WD My cloud 3TB (第二代)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: acdebby    時間: 2016-11-5 03:12

推post,好吸引
作者: kung92    時間: 2016-11-5 09:40

純分享
好多人問買personal cloud 買segrate 好家wd my cloud

兩年前見$999即刻入左隻my cloud 玩
見人 ...
chung922 發表於 2016-11-4 22:41


早幾日入左隻唔洗940
不能說好似有d bugs
有人改到直接係app到裝到plex
作者: goldfish    時間: 2016-11-5 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bcdf    時間: 2016-11-5 10:16

請問幾錢? 在那一間買?
作者: chung922    時間: 2016-11-5 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-5 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-5 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goldfish    時間: 2016-11-5 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-5 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-5 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: indialettuce    時間: 2016-11-5 12:07

同師兄差唔多, 用開 gen 1 雖然係慢啲, 但係 DLNA server, backup iPhone photos 同 Mac timemachine 夠用所以一直都用住. 開頭諗住買多部嚟做多份 backup only. 但係唔覺意買咗部 gen 2 好有驚喜, 真係快返好多. 而家 gen 2 長著 gen 1 係 backup copy.

@goldfish, both gen1 and gen2 have rsync (in ssh).
作者: chung922    時間: 2016-11-5 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: indialettuce    時間: 2016-11-5 12:35

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12


=) 我買完都唔知, 係著咗機見個 webUI 唔同晒同快咗好多先知拾到好0野.
作者: valentino3    時間: 2016-11-5 23:39

性價比高, 恩物
作者: kung92    時間: 2016-11-6 00:45

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12

個神人真係開發左唔少野
真係靠佢,唔係都無咁多野玩
作者: xperiac2014    時間: 2016-11-6 01:18

個神人真係開發左唔少野
真係靠佢,唔係都無咁多野玩
kung92 發表於 2016-11-6 00:45



    我買左2年都未咩玩過......請問有咩心得?!
作者: 成    時間: 2016-11-6 02:27

回覆 1# chung922

我近排都入左隻MyCloud EX2 Ultra 4TB (Marvell armada 385 Dual core 1.3GHz, 1GB Ram,3年保)

等神人出埋MyCloud Mirror Gen2 firmware 我都可以刷黎玩下
作者: CheeseJai    時間: 2016-11-6 03:04

本帖最後由 CheeseJai 於 2016-11-6 03:05 編輯
我買左2年都未咩玩過......請問有咩心得?!
xperiac2014 發表於 2016-11-6 01:18



    我都係....

真係要樓主教下路TIM....

BTW, 邊度有穿900?
作者: jason930    時間: 2016-11-6 08:01

我其實都唔知gen 2 勁左
係keep 住睇my cloud 個forum
先知出左 行街又留意到位包裝唔同左
第一代 ...
chung922 發表於 2016-11-5 12:12 PM


好似好吸引咁喎
個part number 點分新同舊
WDBCTL0040HWT-NESN <=== 咁樣係舊???
作者: kung92    時間: 2016-11-6 09:49

我買左2年都未咩玩過......請問有咩心得?!
xperiac2014 發表於 2016-11-6 01:18


google找fox_exe呢個戰鬥民族佬
最基本就係解左my cloud個裝app功能
佢有一系列my cloud app的安裝檔
例如BitTorrent,Debian,IceCast,Transmission,Php,plex等等...
一upload就用到勁方便,係解果到難d
作者: berwick    時間: 2016-11-6 10:51

借位一問:
呢部野有無得sync google drive 同one drive?
作者: skywolf08    時間: 2016-11-6 17:15

through pc yes.
solo: no
作者: v908    時間: 2016-11-6 21:19

請問宜家係市面買到CLOUD 3TB, 都係2代?  轉左CPU, 但價錢不變, 佢吔唔駛去舊貨嗎? 咁樣令人好易混亂.
作者: bcdf    時間: 2016-11-6 21:46

係咪兩碟才有Gen2? 單碟冇?
作者: kung92    時間: 2016-11-6 22:12

係咪兩碟才有Gen2? 單碟冇?
bcdf 發表於 2016-11-6 21:46

單碟有gen2呀
連個firmware都唔同
作者: kung92    時間: 2016-11-6 22:12

請問宜家係市面買到CLOUD 3TB, 都係2代?  轉左CPU, 但價錢不變, 佢吔唔駛去舊貨嗎? 咁樣令人好易混亂. ...
v908 發表於 2016-11-6 21:19

大鋪果d應該轉曬賣第二代
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 02:11

乜唔係mirror先有gen2 咩?
wd官網度,mirror有寫明gen2 (https://www.wdc.com/products/per ... ud-mirror-gen2.html),
但普通版無寫到(https://www.wdc.com/products/personal-cloud-storage/my-cloud.html)
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 02:38

有無gen2個包裝睇下?驚買錯
作者: kung92    時間: 2016-11-7 09:55

純分享
好多人問買personal cloud 買segrate 好家wd my cloud

兩年前見$999即刻入左隻my cloud 玩
見人 ...
chung922 發表於 2016-11-4 22:41


唔係370係375
Gen1: fw v03.x.x.x and v04.x.x.x (Comcerto C2000 CPU, 256MB RAM)
Gen2: fw GLCR_v2.x.x (Marvell Armada 375 CPU, 512MB RAM)
作者: kung92    時間: 2016-11-7 09:59

有無gen2個包裝睇下?驚買錯
mu3ic 發表於 2016-11-7 02:38

可能睇生產日期會好d
作者: chaplin_lee    時間: 2016-11-7 10:04

本帖最後由 chaplin_lee 於 2016-11-7 10:07 編輯

回覆 18#

可唔可以PM去邊道神人? 我都係My Cloud  用家
唔洗啦~~跟POST搵到鳥~~
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 13:32

唔使咁麻煩
我教你
新版 係個盒窄d  舊版就係正方形盒
長方形同正立方體 師兄會識分掛
第二就係買 ...
chung922 發表於 2016-11-7 11:45



    師兄介唔介意pm我你係邊度見到低過900,又係第二代?
作者: kung92    時間: 2016-11-7 13:41

係性價比好高
老老實實
事實上s 記個firmwire 好好用
但8xx 買到red 碟。不如比少少買呢隻
唔識刷 ...
chung922 發表於 2016-11-7 11:52

c兄隻cloud係咪一路長開?

S記DSM真心好用
我就儲片多(本身有隻s記),原本打算買115
但依家用plex都暫時代替到
red 碟仲要包1年資料保用
作者: chung922    時間: 2016-11-7 14:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 14:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-7 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 15:17

其實我想問下,debian,omv,不能說,transmission,
呢d其實咩黎,同埋有乜分別?
裝左之後,wd原來嘅iphone apps會唔會用唔到?
我應該裝邊個好d?
作者: kung92    時間: 2016-11-7 17:00

其實我想問下,debian,omv,不能說,transmission,
呢d其實咩黎,同埋有乜分別?
裝左之後,wd原來嘅ipho ...
mu3ic 發表於 2016-11-7 15:17


debian係Linux其中一款
omv,不能說可以話係NAS個os
transmission類似插件 用黎BT

如果想用WD iphone apps就唔無得刷不能說同omv
最輕鬆就解左cloud個裝app功能,爬文找神人d post都有排玩
作者: kung92    時間: 2016-11-7 17:03

Ds115 =my cloud gen 2  ( 同cpu 同512 ram )
Ds 115j = my cloud gen 1 (cpu 唔同 但ram 得256)
...
chung922 發表於 2016-11-7 14:39

S記真係軟件勁過硬件,有錢真係玩返S記

不過wd 呢款cp值幾高,肯唔住手買隻玩下
仲有個好處就係細部,我放係張書台到都唔阻位
作者: jason930    時間: 2016-11-7 17:58

唔係睇呢係要睇機底
P/n number
呢個尾數 係00定10

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone ...
chung922 發表於 2016-11-7 11:54 AM


咁買果陣點先知新定舊
作者: chung922    時間: 2016-11-7 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 18:15

唔使pm 啦
查 價。com
有兩間
同一個老細

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
chung922 發表於 2016-11-7 14:10


師兄可唔可以照pm我confirm一下,我見個網好似無左900下
作者: v908    時間: 2016-11-7 19:08

唔使咁麻煩
我教你
新版 係個盒窄d  舊版就係正方形盒
長方形同正立方體 師兄會識分掛
第二就係買 ...
chung922 發表於 2016-11-7 11:45



    好似全個腦場有放3TB CLOUD個盒出黎, 都唔係正方形盒.
作者: jason930    時間: 2016-11-7 19:09

咪講左個盒唔同囉  
買之前盒底有寫pn number 架

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhon ...
chung922 發表於 2016-11-7 06:04 PM
你又唔貼圖,我又未買過新或者舊,點知咁多姐
11月4號話圖後上到而家都唔上圖
傾計無圖點傾計
作者: hksubway    時間: 2016-11-7 20:01

係咪扁就一定gen 2? 扁盒都出左一段長時間
作者: kung92    時間: 2016-11-7 20:14

你又唔貼圖,我又未買過新或者舊,點知咁多姐
11月4號話圖後上到而家都唔上圖
傾計無圖點傾計 ...
jason930 發表於 2016-11-7 19:09


黎黎黎,圖
IMG_20161107_200748.jpg
IMG_20161107_200546.jpg

圖片附件: IMG_20161107_200748.jpg (2016-11-7 20:13, 107.6 KB) / 下載次數 109
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1936697&k=d6aab036e13d1954eea46dcc283f211b&t=1782473262&sid=V1HfHXXWQE



圖片附件: IMG_20161107_200546.jpg (2016-11-7 20:13, 109.38 KB) / 下載次數 141
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1936698&k=1808ee66aa6349cb8a6a6105fc716144&t=1782473262&sid=V1HfHXXWQE


作者: jason930    時間: 2016-11-7 20:34

黎黎黎,圖
kung92 發表於 2016-11-7 08:14 PM
唔該晒
作者: 良心    時間: 2016-11-7 21:34

請問gen1同gen2 速度上分別大唔大?
作者: 一等愚民    時間: 2016-11-7 22:00

請問gen1同gen2 速度上分別大唔大?
良心 發表於 2016-11-7 21:34


我都想知道抄寫和讀取速度有幾多
作者: mu3ic    時間: 2016-11-7 22:01

我都想知道抄寫和讀取速度有幾多
一等愚民 發表於 2016-11-7 22:00


我都想知
作者: v908    時間: 2016-11-7 22:02

係咪扁就一定gen 2? 扁盒都出左一段長時間
hksubway 發表於 2016-11-7 20:01



    我年頭想買時, 個盒已經係哩個SIZE.不過唔知原來硬件有唔同.
作者: chue    時間: 2016-11-7 22:43

請問可以用黎做 WEB SERVER 嗎?
作者: kung92    時間: 2016-11-7 22:45

請問可以用黎做 WEB SERVER 嗎?
chue 發表於 2016-11-7 22:43

可以呀,裝左插件就得
作者: chue    時間: 2016-11-7 22:56

可以呀,裝左插件就得
kung92 發表於 2016-11-7 22:45



  咁我有隻舊版,請問點先可以裝插件?
如果唔方便可 PM,第日如果有新問題都想請教一下
作者: mu3ic    時間: 2016-11-8 01:21

有無人可以分享下,gen 2 write/ read speed幾多?
同my cloud mirror 相比會唔會慢好多?
作者: skgchan    時間: 2016-11-8 17:14

回覆 62# mu3ic

https://community.wd.com/t/my-cloud-gen-2-vs-gen-1/163765/4

Would the Gen 2 have faster file transfer write speeds?

The write speeds with my Mac Pro were disappointing with the Gen 1 device. I got about 35 MB/s with AFP and about 55 MB/s with SMB. The Gen 2 device was much better with about 65 MB/s using AFP and 95-100 MB/s using SMB. Read speeds with the Gen 2 My Cloud were actually better with AFP at about 95 MB/s vs 77 MB/s with SMB.
作者: yellowduck    時間: 2016-11-8 19:32

本帖最後由 yellowduck 於 2016-11-8 19:41 編輯

IMG_0774.JPG

IMG_0776.JPG

昨天買的

圖片附件: IMG_0774.JPG (2016-11-8 19:32, 101.29 KB) / 下載次數 61
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1937006&k=0a7a443b7bb21a3f274b6df22ee33aad&t=1782473262&sid=V1HfHXXWQE



圖片附件: IMG_0776.JPG (2016-11-8 19:39, 90.46 KB) / 下載次數 67
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1937010&k=a98059fe31cfa762a02fc272e90c57c5&t=1782473262&sid=V1HfHXXWQE


作者: joecc    時間: 2016-11-8 21:52

黎黎黎,圖
kung92 發表於 2016-11-7 20:14



    係咪 P/N 後面寫住 10 就係 gen 2
作者: momo4321    時間: 2016-11-8 21:55

c兄隻cloud係咪一路長開?

S記DSM真心好用
我就儲片多(本身有隻s記),原本打算買115
但依家用plex都暫時 ...
kung92 發表於 2016-11-7 13:41


   
我由買番嚟長開未關過,冇咩問題,已三個幾月。
但佢個手機apps就成日都有問題,好多時出咗去,用手機連唔番。

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
作者: kung92    時間: 2016-11-8 22:43

係咪 P/N 後面寫住 10 就係 gen 2
joecc 發表於 2016-11-8 21:52


應該係,上面有人說睇P/N同個包裝盒就分到
作者: chung922    時間: 2016-11-8 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-8 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-8 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2016-11-8 23:41

回覆 70# chung922


    請問舊版邊度裝 APP?打 IP上佢控制台係冇裝 APP 選項
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 00:32

佢個apps 係有d 垃圾
所以要刷其他os
刷左不可說就好用了
係慢少少
chung922 發表於 2016-11-8 23:24



有時真係好慘,出咗街,或者響公司,居然連唔番,有時剷咗啲快取就用到,有時就死都用唔到,直至你番到屋企用WIFI連番一次先可以再用到,真係吹脹。   

真係冇咩信心響出面攞FILE。
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 00:36

係咪 P/N 後面寫住 10 就係 gen 2
joecc 發表於 2016-11-8 21:52



咦,我隻三個幾月前買,都已係GEN2?

我隻係10哦。
作者: chung922    時間: 2016-11-9 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-9 00:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 008325    時間: 2016-11-9 00:50

成日講不能說......大佬....寫SOFTWARE 工程師唔駛出糧架咩.......
作者: chue    時間: 2016-11-9 01:00

本帖最後由 chue 於 2016-11-9 01:03 編輯
有時真係好慘,出咗街,或者響公司,居然連唔番,有時剷咗啲快取就用到,有時就死都用唔到,直至你番到 ...
momo4321 發表於 2016-11-9 00:32



    唔好用官方,用第三方,例如 ES 文件瀏覽器,文件大師 FOR 手機,如果用盒子就小白
如果 CHING 用 IPHONE 就唔清楚,去 APP STORE 逐隻試
作者: kalun103    時間: 2016-11-9 01:14

用緊Gen1,見師兄講有得轉不能說,因為iOS 10用唔到PPTP,所以轉不能說用L2TP,但set完都係連唔到線...

PS: 個RW速度比起原裝firmware都差幾遠,但功能上就升級好多
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 01:28

唔好用官方,用第三方,例如 ES 文件瀏覽器,文件大師 FOR 手機,如果用盒子就小白
如果 CHING 用 IPHON ...
chue 發表於 2016-11-9 01:00


但請問第三方apps在街外如何可連上屋企隻cloud呢?
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 01:28

長方盒嗎? 不是正立方體就是gen 2 了
chung922 發表於 2016-11-9 00:42



長長地,因為唔知方既係點,好難形容。個盒掉了,只留下個label。
作者: chung922    時間: 2016-11-9 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-9 10:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-9 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 10:38

回覆  momo4321


開port 開services
好似ftp smb咁用
冇計
nas 都係買software 為重
要原裝好用一定係s ...
chung922 發表於 2016-11-9 10:37



  thx。

我早日都買咗只死雞cloud,但發覺使用上好有問題。
作者: chung922    時間: 2016-11-9 11:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 12:53

死雞cloud 好似得4tb 抵玩
其他都係貴
但我記得睇spec  佢呢隻有成1gb ram
仲有插件 ...
chung922 發表於 2016-11-9 11:28


覺得冇mycloud咁好,好多嘢有問題,尤其保安方面。
作者: kung92    時間: 2016-11-9 12:59

覺得冇mycloud咁好,好多嘢有問題,尤其保安方面。
momo4321 發表於 2016-11-9 12:53

死雞入面隻HD係咩料
死過兩次死雞,有心理陰影
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 13:13

死雞入面隻HD係咩料
死過兩次死雞,有心理陰影
kung92 發表於 2016-11-9 12:59



真係唔知。但用開mycloud想比較一下,點知感覺仲差。
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 13:16

本帖最後由 momo4321 於 2016-11-9 13:25 編輯

單係手機apps已經搞笑,原來只可響外面用media個apps,即係話,如果你離開屋企,你用手機係入唔到去你自己的資料夾的。
你只可用手機取用
\public\picture
\public\music
\public\video

亦即係話只可下載番media既嘢,至於你自己有保安的文件,係攞唔到的,一定要用電腦。而呢個\public係冇保安的,響屋企或公司的WIFI網絡內,全裸俾人睇晒。
作者: momo4321    時間: 2016-11-9 13:20

暫時死雞用嚟backup過手機既相兩次,見到好似每次backup都重新upload過一次,仲要開住個apps,仲要開埋mon,關咗mon唔upload,真係吹脹。
作者: mu3ic    時間: 2016-11-9 15:44

買左返黎,係gen2,但發現速度好慢,
無論係afp定係smb,W/R 都係得 20mb/s,
係我部電腦問題,定係個NAS問題,定係網路問題?
用緊totolink a2004ns,已經插左落個gigabit eternet port度

作者: 風十三    時間: 2016-11-9 15:57

本帖最後由 風十三 於 2016-11-9 16:05 編輯

其實呢部嘢,缺點都幾多。除了價格。
我有兩部係手,但用的比較少。
呢部機勁慢,我行USB 2.0都比佢穩同快少少
被動式散熱,閑置時都係幾熱下,如果不停讀寫,真係會死機,好多時要少量少量咁心佢吞吐,否則佢除時會停工等散熱

我本人睇法,被動式,可以不考慮,唔好諗住放把靜音扇係上面,因為幫助唔大,始終佢無設計,出入生風的風道

用嚟做offline backup都OK,如果攞佢嚟日日讀寫,我相信你會好火。

同樣地,我另一部My book Studio 似終係鋁合金外㲄,整日操佢都係好穩定,始終個外瑴散熱有啲幫助

仲有一樣嘢,我用佢自身個USB 3.0嚟大量寫入,明顯比用LAN快好多。

當然呢我只係我個人睇法,不喜勿插。

IMG_20161109_090031.jpg

圖片附件: IMG_20161109_090031.jpg (2016-11-9 16:01, 98.88 KB) / 下載次數 83
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1937216&k=cdb0ae1fa8f98a995c191cbf8eb7f2c8&t=1782473262&sid=V1HfHXXWQE


作者: kofz    時間: 2016-11-9 16:24

暫時死雞用嚟backup過手機既相兩次,見到好似每次backup都重新upload過一次,仲要開住個apps,仲要開埋mon ...
momo4321 發表於 2016-11-9 13:20

咁會晒好多空間同時間

每次backup都會copy重複檔案

正常應該要有"增量備份"功能
作者: 勁爆小朋友    時間: 2016-11-9 16:36

其實呢部嘢,缺點都幾多。除了價格。
我有兩部係手,但用的比較少。
呢部機勁慢,我行USB 2.0都比佢穩同快 ...
風十三 發表於 2016-11-9 15:57



師兄你d hdd nas 數量同種類拍得住旺電灣電擺出黎做 demo 個陣
作者: kung92    時間: 2016-11-9 16:48

買左返黎,係gen2,但發現速度好慢,
無論係afp定係smb,W/R 都係得 20mb/s,
係我部電腦問題,定係個NAS問 ...
mu3ic 發表於 2016-11-9 15:44

先睇下你電腦係咪行gigabit
唔得試下設定>網絡>最大 SMB 通訊協定>SMB 3(唔知有無用)
作者: mu3ic    時間: 2016-11-9 17:05

本帖最後由 mu3ic 於 2016-11-9 18:31 編輯
先睇下你電腦係咪行gigabit
唔得試下設定>網絡>最大 SMB 通訊協定>SMB 3(唔知有無用) ...
kung92 發表於 2016-11-9 16:48


想問可以點試電腦係咪行gigabit? macbook~
但如果我用macbook,行afp,都係得20mb呢個速度,應該點set SMB都無用?

定係我setting有問題?
我而家wd my cloud插左落個router度,
然後macbook連落去router 個 5ghz wifi度

==================
(後補:)
無野啦,發現用lan線之後,速度升返上去W/65mb; R/100mb
作者: mu3ic    時間: 2016-11-9 17:35

奇怪,我發現我個包裝同你地好似有少少唔同,
係唔同代理定係點?

作者: momo4321    時間: 2016-11-9 18:33

咁會晒好多空間同時間

每次backup都會copy重複檔案

正常應該要有"增量備份"功能 ...
kofz 發表於 2016-11-9 16:24


就係冇得揀先吹脹。
作者: chung922    時間: 2016-11-9 18:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chung922    時間: 2016-11-9 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2