作者: kw223 時間: 2012-2-5 10:09 標題: Synology 又出左新野
http://www.mobile01.com/topicdet ... 4&last=33451163
作者: hkboy3000 時間: 2012-2-5 10:20
一定好貴~~~
作者: 99853147 時間: 2012-2-5 11:53
NT$30,000 (~HK$8,000)
作者: 469394 時間: 2012-2-5 12:06
如果 HK 都係賣呢個價就真係好抵
作者: kw223 時間: 2012-2-5 12:17
係~~早排買左隻1511+都要7.3K
作者: quiz 時間: 2012-2-5 20:59
我好想買呀,四處問都話未有消息,唔知幾時有價錢同有得訂。
作者: wongja 時間: 2012-2-5 21:44
好闊...
如果唔過10k 我會入...
放隻DS712+ 補差價入 DS1812+ 抵過買 DX510...
起碼拖少隻牛先...
作者: 炎冬 時間: 2012-2-5 23:22
如果1812+香港好像台灣賣29,999台幣 = 7,891.58398 港幣. 咁就買得過.都是貴1511+少少..但用新U+多左3個Bay
作者: tingcrab 時間: 2012-2-5 23:25
http://www.youtube.com/watch?v=ePNql-WkUmU
除左部機有點闊,卻又看來好像放不下兩部DX510於頂方的問題之外,
還有的是8bay的設計,如果行RAID5的話,超過一隻碟死的機會也很高;
行RAID6會比較安全,但是容量變相得番約六隻~
還有要一次過買齊8隻HDD的煩惱~
作者: kend 時間: 2012-2-6 00:05
8bay看來synology看好公司market!
作者: tingcrab 時間: 2012-2-6 01:18
我覺得反而係看好我們一眾男人喜好儲片的market...


作者: besamsam 時間: 2012-2-6 03:42
If HK price too high, will order from TW
作者: sososee 時間: 2012-2-6 08:48
香港D入口商點會平俾你地,食水鬼咁深,你地睇吓DS3611XS 台幣75,000,香港賣27,500,DS2411+ 台幣45,000 香港賣17,800 我估1812+ 台幣29,999 香港會開賣$11,000-13,000,真係去台灣買水好過
作者: wongja 時間: 2012-2-6 08:58
多謝remind!
所以我打算全部唔raid 爆一隻加一隻哈哈
作者: wongja 時間: 2012-2-6 09:04
香港D入口商點會平俾你地,食水鬼咁深,你地睇吓DS3611XS 台幣75,000,香港賣27,500,DS2411+ 台幣45,000 香港 ...
sososee 發表於 2012-2-6 08:48
不過漢科跟兩年保wor
地點又真係OK, 當買個保用我會幾捨得...
因為我人生第一隻NAS 當時一買唔識用, 就壞左... (Qnap 1 bay)
如果係水貨就X春喇...
作者: sososee 時間: 2012-2-6 09:12
人哋台灣三年保架,有問題咪去台灣當旅行囉

作者: seasky 時間: 2012-2-6 12:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happyt610 時間: 2012-2-6 13:48
回復 17# seasky
其實大部份集中賣nas的brands, selling point都唔係賣hardwares
我覺得只用佢地的ios or android apps已值得俾錢
作者: seasky 時間: 2012-2-6 16:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: happyt610 時間: 2012-2-6 16:38
回復 19# seasky
我就係d 唔識搞的人...
不過8 bay......我暫時花唔起亦用著
p.s. 我運動0mins, 不是你的鐵人朋友
作者: seasky 時間: 2012-2-6 16:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tingcrab 時間: 2012-2-6 17:31
個機箱好似 NAS 8 Bay 果隻. 但8 Bay 連埋 板, CPU + RAM, 3K~4K 應該攪 Bay 連埋 板, CPU + RAM, 3K~4K ...
seasky 發表於 2012-2-6 12:41
唔好亂吹……
底板有8條SATA的不多,即使有,都唔會係ITX底版出現;但一用非ITX底板,個機箱都已經要好大個~
如果要細機箱又放到8隻HDD,差唔多除左要tailor-made之外就好難搵到,但無論點你要整個8bay既機箱已經差唔多半部1812+的價錢~
還有火牛的計算,八隻HDD火牛都唔平~
我話樓上唔好亂吹,因為我自己都有經驗,砌過部6bay NAS,塊板都已經比較難搵,還要搵個細機箱研究點樣塞得落六隻落去~
即使硬件搞掂,軟件都一樣煩~ 搞完OS又要搞share~
係FreeBSD/Linux搞share常常都搞到大頭佛,又多configure file要set,
但最終得出來的結果,快就係快,但始終唔方便;尤其係WebGUI S記Q記真係嬴哂~
而且香港地少,屋企豆腐潤咁細,買部NAS慳番黎個位都已經換番個尺價~
最後結論係……都係俾$買nAS啦~ 4 bay都重仍有DIY選擇,但一去到8bay,俾七八千買部NAS真係抵俾~
作者: seasky 時間: 2012-2-6 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jabawack 時間: 2012-2-6 19:23
甚是認同,我都係過來人,宜家都係科水買左 1511+ 同 712+
作者: jabawack 時間: 2012-2-6 19:29
就算加 raid card ,加埋本身好熟軟硬件,都唔可能同專屬硬件比,軟件方面更加差好遠。論穩定,功能,都好難比得上,DIY 基本上只有同價比較快的好處。整體上,始終係專用機比較好。
作者: 病態賭徒 時間: 2012-2-6 22:33
home use, 4 bays ok la
作者: blueseacow 時間: 2012-2-7 03:14
8bay ok wor!! 依家用4bay, 4隻2TB行RAID5得5.xTB用, 差唔多爆
作者: seasky 時間: 2012-2-7 09:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ee9861 時間: 2012-2-7 09:34
這次拿來配合的 Seagate 2TB 硬碟. 你沒有看錯, 是外接硬碟, 最近硬碟漲太兇了, 只好買 2TB 外接硬碟來拆, 至於保固就不管它了, 現在一顆 Seagate 2TB內接硬碟要價 NT$4500, 外接的只要 NT$2,990
作者: ianchan3 時間: 2012-2-7 18:01
如果諗呢隻1812+ , 其實會唔會諗隻 2411+ 重好呢? 計家用的話. 如果要得8個bay, 我諗都係對空間有要求的人, 5bay 上 8bay, raid 5 變 raid 6, usable 由4碟變6碟, 似乎驚喜度就唔多足夠. 但對用開4bay or 樓下的用家.. 1812+ 呢個upgrade 就幾吸引了,
作者: tingcrab 時間: 2012-2-7 19:11
本帖最後由 tingcrab 於 2012-2-7 19:35 編輯
同意,所以用開1511+的我,再加埋死碟的經驗,我諗8bay對於我黎講唔算太吸引去upgrade~
反而買埋最後一部DX510湊成x15 HDD NAS好過~~
還有一樣很重好的啊!就是1812+8隻HDD的重量,將會近乎1511+雙倍的重量,對於要常常搬屋的我就非常不方便了!
保存那個包裝紙皮箱都要搵個大的角落放置啊!
作者: GPoker 時間: 2012-2-7 21:50
2411+太貴,雖然可以插到最多24bay,不過都係貴,唔係咁適合一般nas用家用。
1812+如果只係比1511+貴200-300左右既(約8000)就真係叫抵入。
可惜我一早已入1511+,hdd價又貴既情況下都唔會點換(就算係要加hdd都應該先買dx510擴充,因為本身usb都已經唔係咁用得著,何況usb3.0)
作者: 炎冬 時間: 2012-2-7 23:49
如果用開2 Bay NAS想upgrade上4 bay or 8 bay就真係可以比多少少用1812+(如果是8K左右), 現在4 bay 都要5K啦..比多4個bay 仲有得加DX510, 都是收8K<--如果代理唔食水咁深..就真係C/P高
作者: beefup 時間: 2012-2-9 12:06
有冇ching有興趣由台灣個邊買1812+?
睇下有冇得乎d一起買。
小弟可能唔等行貨。
作者: mini_z_racer 時間: 2012-2-9 13:30
you have special channel??
作者: ianchan3 時間: 2012-2-9 17:20
1010+ 同 1511+ 比, 都貴左6-700 蚊 (67xx 同73xx), 我相信1812+ 多左5 個bay, 可能要8千尾 至9 千尾了.
作者: alex4411144 時間: 2012-2-9 17:37
好貴~~~
作者: besamsam 時間: 2012-2-9 20:50
I want it!
作者: lbjames 時間: 2012-2-10 00:06
1812+ 如果賣8千-9千絕對唔貴,可以話相對地平
但好似仲未見到貨到SSP
作者: pk1667 時間: 2012-2-10 09:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: proswing 時間: 2012-2-12 01:31
8BAY, 太強大了!!!
作者: 改咩名好 時間: 2012-2-12 11:52
8千銀不如去禁鐘仔仲好啦

作者: tingcrab 時間: 2012-2-13 02:16
鐘仔照㩒,3仔照睇……
而且儲片往往都係醉翁之意不在女優,而是集郵那種感覺嘛!

