作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:00 標題: [有請小鳳姐] 上星期搶AOS 班農應該已蟹
本帖最後由 餓狼 於 2017-9-21 11:26 編輯
搶搶搶 啦搶著屎
抵死啦~~

[attach]2012825[/attach]
http://ezone.ulifestyle.com.hk/a ... 5%E6%9C%80%E5%A4%9A
[attach]2012828[/attach]
作者: cpk 時間: 2017-9-21 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cody2k 時間: 2017-9-21 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperX 時間: 2017-9-21 11:06
You can cancel before shipment. Once shipped, cancellation does not allow.
作者: cpk 時間: 2017-9-21 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:07
蛇果真係又隊後門機去先達~~~
中!!!
[attach]2012819[/attach]
正呀喂~~~
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:08
呢唯一feature "炒賣" 都冇埋
陰公...........
今次好似係第二次蛇果放後門貨落先達?
作者: cpk 時間: 2017-9-21 11:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:09
聽講出貨好快
實有堆走唔甩~~
作者: 『魂』 時間: 2017-9-21 11:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:15
唔炒真係唔多似蛇果
睇下仲有冇人嗌strong hold 先
好似已破IPO
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:16
慳返都得
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:16
有冇人可以講下
計到大概邊日cut得切單?
作者: louisfly 時間: 2017-9-21 11:23
個樣同IP6 冇分別. 炒毛.
IP X 貨量小應該有得炒
作者: usei 時間: 2017-9-21 11:26
台機生意好唔好 ?
不過我覺得 8 應該無得炒
X 睇下點
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:27
X點會冇得炒
冇X的話
咪照炒ip8
係唔知D人點解照搶
AOS都搶

作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:29
蛇果唔放後欄貨
應該未至於咁樣既
一早都話
有冇得炒
完全蛇果操控
作者: m92fshing 時間: 2017-9-21 11:36
咁快就要義海豪情價回收
via HKEPC Reader for Android
作者: RoyKwan 時間: 2017-9-21 11:37
錯區,現移去「出機攻略」
作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 11:51
扯!
R水吹ja~~
開呢D區有咩意義
咪個個都話自己cel已can
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-21 12:14
好驚無得炒

唔知去唔去拎機好

聽日8:00

作者: 餓狼 時間: 2017-9-21 12:22
IR 進可攻退可守
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-21 12:23
8:00AM 邊有收機佬開咁早
作者: cpk 時間: 2017-9-21 12:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rcbananahk 時間: 2017-9-21 12:54
尖咀門口沒人收機...
作者: myricky 時間: 2017-9-21 15:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk 時間: 2017-9-21 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818 時間: 2017-9-21 16:03
用家之福,希望遲d到樓。
via HKEPC Reader for Android
作者: shingokin 時間: 2017-9-21 17:54
回覆 15# usei
講下又講, 今年無台係咁打黎問要唔要出機...
作者: mouseman 時間: 2017-9-21 17:59
I got call from CSL once per day, but selling $298 FUP plan only.
作者: kennonma 時間: 2017-9-21 18:34
回復 1 #餓狼
真?,系就即買
via HKEPC Reader for Android
作者: cwc0110 時間: 2017-9-21 18:52
通常都有D外國人係IFC度收小量機
8點個轉既CHING想博都唔係冇
作者: FabreKC 時間: 2017-9-21 19:49
大陸大把貨,港貨算啦
只有x有得炒
via HKEPC Reader for Android
作者: laughing 時間: 2017-9-21 20:04
ir左1部256自用
[attach]2012936[/attach]
作者: Coffeelake 時間: 2017-9-21 20:49
全部都好富貴
作者: 爽健美茶 時間: 2017-9-21 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saviolaele 時間: 2017-9-21 21:48
大把後門貨
作者: Mr.Butterfly 時間: 2017-9-21 21:51
會唔會先達唱淡係收平貨,等十月一D大陸人來炒價出貨?
作者: dave911 時間: 2017-9-21 22:01
你真係諗多咗
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Redwall 時間: 2017-9-22 08:41
剛收到apple email舊ip可以trade-in ip8,8+

