Board logo

標題: [有請小鳳姐] 上星期搶AOS 班農應該已蟹 [打印本頁]

作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:00     標題: [有請小鳳姐] 上星期搶AOS 班農應該已蟹

本帖最後由 餓狼 於 2017-9-21 11:26 編輯

搶搶搶 啦搶著屎
抵死啦~~

[attach]2012825[/attach]

http://ezone.ulifestyle.com.hk/a ... 5%E6%9C%80%E5%A4%9A

[attach]2012828[/attach]
作者: cpk    時間: 2017-9-21 11:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cody2k    時間: 2017-9-21 11:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperX    時間: 2017-9-21 11:06

又話唔比 cut 單嘅?
cody2k 發表於 2017-9-21 11:06


You can cancel before shipment. Once shipped, cancellation does not allow.
作者: cpk    時間: 2017-9-21 11:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:07

蛇果真係又隊後門機去先達~~~
中!!!

[attach]2012819[/attach]

正呀喂~~~
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:08

呢唯一feature "炒賣" 都冇埋
陰公...........

今次好似係第二次蛇果放後門貨落先達?
作者: cpk    時間: 2017-9-21 11:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:09

回覆  餓狼
好多都cut咗單啦
cpk 發表於 2017-9-21 11:01


聽講出貨好快
實有堆走唔甩~~
作者: 『魂』    時間: 2017-9-21 11:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:15

回覆  餓狼
大舖咪後飽佢囉
自用都易買咗的話,使食你炒價?
cpk 發表於 2017-9-21 11:09


唔炒真係唔多似蛇果

睇下仲有冇人嗌strong hold 先

好似已破IPO
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:16

第二日已經自CUT~~

CUT 單保平安...

淨係聽晚有兩部IR, 有水位先去拎
『魂』 發表於 2017-9-21 11:14


慳返都得
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:16

有冇人可以講下
計到大概邊日cut得切單?
作者: louisfly    時間: 2017-9-21 11:23

個樣同IP6 冇分別. 炒毛.
IP X 貨量小應該有得炒
作者: usei    時間: 2017-9-21 11:26

台機生意好唔好 ?

不過我覺得 8 應該無得炒
X 睇下點
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:27

X點會冇得炒

冇X的話
咪照炒ip8

係唔知D人點解照搶
AOS都搶
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:29

蛇果唔放後欄貨
應該未至於咁樣既

一早都話
有冇得炒
完全蛇果操控
作者: m92fshing    時間: 2017-9-21 11:36

咁快就要義海豪情價回收

via HKEPC Reader for Android
作者: RoyKwan    時間: 2017-9-21 11:37

錯區,現移去「出機攻略」
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 11:51

扯!
R水吹ja~~

開呢D區有咩意義
咪個個都話自己cel已can
作者: NOSTALE    時間: 2017-9-21 12:14

好驚無得炒


唔知去唔去拎機好


聽日8:00
作者: 餓狼    時間: 2017-9-21 12:22

IR 進可攻退可守
作者: NOSTALE    時間: 2017-9-21 12:23

IR 進可攻退可守
餓狼 發表於 2017-9-21 12:22



    8:00AM 邊有收機佬開咁早
作者: cpk    時間: 2017-9-21 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rcbananahk    時間: 2017-9-21 12:54

尖咀門口沒人收機...
作者: myricky    時間: 2017-9-21 15:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpk    時間: 2017-9-21 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818    時間: 2017-9-21 16:03

用家之福,希望遲d到樓。

via HKEPC Reader for Android
作者: shingokin    時間: 2017-9-21 17:54

回覆 15# usei


    講下又講, 今年無台係咁打黎問要唔要出機...
作者: mouseman    時間: 2017-9-21 17:59

回覆  usei


    講下又講, 今年無台係咁打黎問要唔要出機...
shingokin 發表於 2017-9-21 17:54


I got call from CSL once per day, but selling $298 FUP plan only.
作者: kennonma    時間: 2017-9-21 18:34

回復 1 #餓狼

真?,系就即買

via HKEPC Reader for Android
作者: cwc0110    時間: 2017-9-21 18:52

通常都有D外國人係IFC度收小量機
8點個轉既CHING想博都唔係冇
作者: FabreKC    時間: 2017-9-21 19:49

大陸大把貨,港貨算啦
只有x有得炒

via HKEPC Reader for Android
作者: laughing    時間: 2017-9-21 20:04

ir左1部256自用

[attach]2012936[/attach]
作者: Coffeelake    時間: 2017-9-21 20:49

搶搶搶 啦搶著屎
抵死啦~~
餓狼 發表於 2017-9-21 11:00



    全部都好富貴
作者: 爽健美茶    時間: 2017-9-21 21:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saviolaele    時間: 2017-9-21 21:48

大把後門貨
作者: Mr.Butterfly    時間: 2017-9-21 21:51

會唔會先達唱淡係收平貨,等十月一D大陸人來炒價出貨?
作者: dave911    時間: 2017-9-21 22:01

會唔會先達唱淡係收平貨,等十月一D大陸人來炒價出貨?
Mr.Butterfly 發表於 2017-9-21 21:51


   
你真係諗多咗

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Redwall    時間: 2017-9-22 08:41

剛收到apple email舊ip可以trade-in ip8,8+





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2