Board logo

標題: 有無Ching用緊和記4G 42M 入門 plan ? [打印本頁]

作者: ma411111b13    時間: 2016-9-20 12:23     標題: 有無Ching用緊和記4G 42M 入門 plan ?

速度OK嗎 , 我要求唔高, 睇到youtube就得, 唔使高清

本身用中移動$88無限plan,但越來越慢.
諗住比多幾十蚊轉42M 4G plan , 3G年代用過和記 , 慢到嘔血, 我怕佢個4G都係咁慢.
作者: vtec3    時間: 2016-9-20 13:31

我怕你繼續嘔血
作者: pc1668    時間: 2016-9-20 13:44

我怕你繼續嘔血
vtec3 發表於 2016-9-20 13:31


Are you using 3HK 4G ?  Or just blow water ?
作者: mokngaihong    時間: 2016-9-20 13:51

回覆 1# ma411111b13


    哩輪無左的咩TVB 咭快番的,但你點知佢幾時再出,為生意豪無誠信道義,P.S 我用全速plan 早幾個月都斷電話斷上網, 夠期必走,歡迎你加入!
作者: ma411111b13    時間: 2016-9-20 14:04

真係咁差?!

其實有10-20M速度我都夠用 . 大部份時間我都係用公司wifi.
作者: ckmakit    時間: 2016-9-20 16:07

我反而想由3轉去中移動 ...再唔係就香港寬頻
作者: goalsp    時間: 2016-9-20 17:02

真係咁差?!

其實有10-20M速度我都夠用 . 大部份時間我都係用公司wifi.
ma411111b13 發表於 2016-9-20 14:04



邊有10-20M速度比你用 . 大部份時間都係 3m ~ 4m
斷電話斷上網 間唔中會有
作者: mokngaihong    時間: 2016-9-20 18:32

本帖最後由 mokngaihong 於 2016-9-20 18:33 編輯

回覆 5# ma411111b13

咪幻想,我全速plan 都無20M, 電話都斷點20M, 我葵青荃灣區,限速plan 就唔知,哩輪唔係快番小小我日日上黎同佢賣廣告!
作者: ckmakit    時間: 2016-9-20 18:47

回覆 8# mokngaihong


    應該無乜邊個台去到20mb
作者: mokngaihong    時間: 2016-9-20 18:51

本帖最後由 mokngaihong 於 2016-9-20 18:53 編輯

剛測有14M, 已喜出望外,佢時快時慢時斷先最弊!

之前用Lenovo 死直賴部機,轉左三叔好少少,反而華為好似最好
作者: kiwicheng    時間: 2016-9-28 00:02

剛測有14M, 已喜出望外,佢時快時慢時斷先最弊!

之前用Lenovo 死直賴部機,轉左三叔好少少,反而華為好似 ...
mokngaihong 發表於 2016-9-20 18:51



    我今日開台比阿媽用

$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今日係街睇新聞片都順

再試用多幾日先。。
作者: eric702    時間: 2016-9-28 09:52

我今日開台比阿媽用

$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今 ...
kiwicheng 發表於 2016-9-28 00:02

c hing 等你回覆 有意轉E個plan????
作者: p333    時間: 2016-10-28 14:58

3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G
唔係賣廣告 講事實
作者: goalsp    時間: 2016-10-28 15:11

3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G ...
p333 發表於 2016-10-28 14:58


我上環坐去杏花村,全段撈菊花。
作者: bicycle_bicycle    時間: 2016-10-28 22:24

3 4g幾好

但一跌H+即好唔穩定

H直頭長load空氣
作者: ~蜜蜂~    時間: 2016-10-30 10:04

還可以

不過人多的地鐵都好慢
落 3G load 空氣
作者: vwethk    時間: 2016-10-30 11:15

我今日開台比阿媽用

$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今 ...
kiwicheng 發表於 2016-9-28 00:02


但是過了FUP後速度又如何, 可否報告吓。
作者: vwethk    時間: 2016-10-30 11:18

3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G ...
p333 發表於 2016-10-28 14:58



要求不高,想請問過了FUP,速度仍有10M 以上嗎?
作者: goalsp    時間: 2016-10-30 11:58

要求不高,想請問過了FUP,速度仍有10M 以上嗎?
vwethk 發表於 2016-10-30 11:18



    未過FUP 好多地方都冇10m, 過左有1M 已經好好
作者: p333    時間: 2016-10-31 22:27

回覆 18# vwethk

呢個Plan爆咗數據會自動停
作者: p333    時間: 2016-10-31 22:28

回覆 14# goalsp


我好小去港島...係新界多...可能果邊網絡差小小
作者: goalsp    時間: 2016-11-1 10:26

回覆  goalsp


我好小去港島...係新界多...可能果邊網絡差小小
p333 發表於 2016-10-31 22:28


港島CSL 收得好D
不過前排佢企更 148/月  1g  你話有冇人用呀?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2