作者: ma411111b13 時間: 2016-9-20 12:23 標題: 有無Ching用緊和記4G 42M 入門 plan ?
速度OK嗎 , 我要求唔高, 睇到youtube就得, 唔使高清
本身用中移動$88無限plan,但越來越慢.
諗住比多幾十蚊轉42M 4G plan , 3G年代用過和記 , 慢到嘔血, 我怕佢個4G都係咁慢.
作者: vtec3 時間: 2016-9-20 13:31
我怕你繼續嘔血
作者: pc1668 時間: 2016-9-20 13:44
Are you using 3HK 4G ? Or just blow water ?
作者: mokngaihong 時間: 2016-9-20 13:51
回覆 1# ma411111b13
哩輪無左的咩TVB 咭快番的,但你點知佢幾時再出,為生意豪無誠信道義,P.S 我用全速plan 早幾個月都斷電話斷上網, 夠期必走,歡迎你加入!
作者: ma411111b13 時間: 2016-9-20 14:04
真係咁差?!
其實有10-20M速度我都夠用 . 大部份時間我都係用公司wifi.
作者: ckmakit 時間: 2016-9-20 16:07
我反而想由3轉去中移動 ...再唔係就香港寬頻
作者: goalsp 時間: 2016-9-20 17:02
邊有10-20M速度比你用 . 大部份時間都係 3m ~ 4m
斷電話斷上網 間唔中會有
作者: mokngaihong 時間: 2016-9-20 18:32
本帖最後由 mokngaihong 於 2016-9-20 18:33 編輯
回覆 5# ma411111b13
咪幻想,我全速plan 都無20M, 電話都斷點20M, 我葵青荃灣區,限速plan 就唔知,哩輪唔係快番小小我日日上黎同佢賣廣告!
作者: ckmakit 時間: 2016-9-20 18:47
回覆 8# mokngaihong
應該無乜邊個台去到20mb
作者: mokngaihong 時間: 2016-9-20 18:51
本帖最後由 mokngaihong 於 2016-9-20 18:53 編輯
剛測有14M, 已喜出望外,佢時快時慢時斷先最弊!
之前用Lenovo 死直賴部機,轉左三叔好少少,反而華為好似最好
作者: kiwicheng 時間: 2016-9-28 00:02
我今日開台比阿媽用
$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今日係街睇新聞片都順
再試用多幾日先。。
作者: eric702 時間: 2016-9-28 09:52
我今日開台比阿媽用
$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今 ...
kiwicheng 發表於 2016-9-28 00:02
c hing 等你回覆 有意轉E個plan????
作者: p333 時間: 2016-10-28 14:58
3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G
唔係賣廣告 講事實
作者: goalsp 時間: 2016-10-28 15:11
3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G ...
p333 發表於 2016-10-28 14:58
我上環坐去杏花村,全段撈菊花。
作者: bicycle_bicycle 時間: 2016-10-28 22:24
3 4g幾好
但一跌H+即好唔穩定
H直頭長load空氣
作者: ~蜜蜂~ 時間: 2016-10-30 10:04
還可以
不過人多的地鐵都好慢
落 3G load 空氣
作者: vwethk 時間: 2016-10-30 11:15
我今日開台比阿媽用
$126 3+2GB 21MB 3G,JOIN左先知係3G PLAN
頭先CHECK到下載13MB,上載2MB
今 ...
kiwicheng 發表於 2016-9-28 00:02
但是過了FUP後速度又如何, 可否報告吓。
作者: vwethk 時間: 2016-10-30 11:18
3HK個42Mbps Plan都ok wor...
我用緊
搭西鐵屯門出去美孚都好順...都係睇新聞睇Youtube...同埋都冇跌過落3G ...
p333 發表於 2016-10-28 14:58
要求不高,想請問過了FUP,速度仍有10M 以上嗎?
作者: goalsp 時間: 2016-10-30 11:58
未過FUP 好多地方都冇10m, 過左有1M 已經好好
作者: p333 時間: 2016-10-31 22:27
回覆 18# vwethk
呢個Plan爆咗數據會自動停
作者: p333 時間: 2016-10-31 22:28
回覆 14# goalsp
我好小去港島...係新界多...可能果邊網絡差小小
作者: goalsp 時間: 2016-11-1 10:26
港島CSL 收得好D
不過前排佢企更 148/月 1g 你話有冇人用呀?

