作者: hearttex 時間: 2015-4-10 15:24 標題: Apple Watch炒家區 - 炒價過萬?
本帖最後由 hearttex 於 2015-4-10 23:55 編輯
Apple Watch 入左自用
Apple Watch Edition 入左一隻 金產量必然少 可能有得炒?

[attach]1781072[/attach]
作者: hearttex 時間: 2015-4-10 15:28
Apple watch sport 黑42 mm大熱
出貨時間已推到六月, 可能快將售罄
作者: winsonso 時間: 2015-4-10 15:31
澳門名錶展都因為打貪而取消, 12萬既潮流電子錶, 真係好有閒錢既土豪先會買....
作者: hearttex 時間: 2015-4-10 15:37
最貴既Apple Watch Edition型號 除左少量白色 大部份型號被秒殺!!!
果然不要做窮人生意是硬道理!!!

窮人買隻sport都要左度右度仲要搵員工R半價..

作者: 屯門 時間: 2015-4-10 15:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 淆底 時間: 2015-4-10 15:41
黑鋁,黑鋼都要6月⋯⋯
作者: WAI2 時間: 2015-4-10 15:41
10幾萬既錶,被人秒殺
恐怖
作者: leocoker 時間: 2015-4-10 15:48
事實可能係見唔好賣.... 改下DELIVERY TIME, 等你們覺得好好賣再搶LOR ...
作者: 屯門 時間: 2015-4-10 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laughing 時間: 2015-4-10 15:52
整幅email相睇睇
作者: hearttex 時間: 2015-4-10 16:33
Apple出隻十幾萬錶都有人搶
小米呢方面未學到, 小米要靠平價先賣得出
作者: lok2007 時間: 2015-4-10 16:41
發夢

作者: googleli 時間: 2015-4-10 16:54
炒乜鬼, 開左兩粒鐘而家仲訂到
作者: blueLakH 時間: 2015-4-10 17:53
訂左可以取消. 一日未 PFS 一日都未係堅
作者: monkey_lulu 時間: 2015-4-10 18:19
左度右度後都係無買,因為我發掘唔到佢嘅優點。
作者: laughing 時間: 2015-4-10 19:11
3粒鐘都未有email相睇?
作者: cockforyou 時間: 2015-4-10 21:26
edition 系列或許炒得起,sport 系列就難D
via HKEPC Reader for Android
作者: 前田愛 時間: 2015-4-10 21:57
呢條友講野仲信得過既咩?
作者: nicnic1231 時間: 2015-4-10 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiman0621 時間: 2015-4-11 00:12
有人收先算啦! itrade 今日 d iphone 低到吾值錢
作者: aleck_choi 時間: 2015-4-11 09:30
熱烈慶祝根據一分鐘賣灑頭條一報 apple watch 網訂一分鐘賣灑, 咦乜唔係一分鐘賣灑, 係一分鐘搞點網訂咋, 乜話仲要係夜晚都仲有得訂呀, 唔係呀, 頭條仲話先達 LO 哥等話24號收機的話仲要係低過公價先收, 唔係呀, 昆我地咋, 抄家預左起碼執一千幾百先放架
作者: kflam 時間: 2015-4-11 13:55
又話冇你接貨,想自用咁難買
作者: danny9428 時間: 2015-4-11 17:03
好複雜 我都係觀望一下先
作者: skycwc 時間: 2015-4-11 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GIS 時間: 2015-4-11 23:30
有無得炒 最簡單睇下個POST 有幾多人追同回都略知一二
作者: ayacalip 時間: 2015-4-12 12:24
本帖最後由 ayacalip 於 2015-4-12 12:31 編輯
認為有得炒的人我真係好想掩住半邊嘴笑....
邊有可能?!
作者: aleck_choi 時間: 2015-4-14 07:47
有得抄架, 連雜誌社 (甩線) 都話 moto 360 減價賣係因為 apple watch 出左, 雖然係人都估到佢係因就出二代, 所以減價賣一代貨尾, 但 (甩線) 竟然為廣告都做到咁出面喇, 所以真係有可能有得抄
作者: sliva 時間: 2015-4-14 09:39
回覆 27# aleck_choi
甩線=PKM?
作者: aleck_choi 時間: 2015-4-14 10:05
本帖最後由 aleck_choi 於 2015-4-14 10:08 編輯
甩線=奀 Y
作者: lok2007 時間: 2015-4-14 11:19
越講越複雜
作者: aleck_choi 時間: 2015-4-14 12:52
回覆 30# lok2007
甩線=奀 Y (英文發音) .............
奀 ....... under, UN
Y ......... why, WIRE
作者: hearttex 時間: 2015-4-25 00:07
似乎有得炒

唔洗早起好過iphone
作者: figo100 時間: 2015-4-25 11:14
掘翻出來笑
作者: shekcw 時間: 2015-4-25 15:42
nothing is impossible,
掩住半邊嘴笑下先......


