標題: 1月21 有無辦法改ireserve?? [打印本頁]
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:11 標題: 1月21 有無辦法改ireserve??
幫親戚訂機 6+ 16GB 金色(大金16)
我Ireserve 自己手機 SET左去 CWB 但想改去又一城 有無辦法搞???
作者: cklee19810419 時間: 2015-1-21 10:12
訂多次
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:13
預約購買已達上限(手機)
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:16
apple ID
你已達到 iPhone 的預訂數量上限。
作者: evolution-9 時間: 2015-1-21 10:20
你依家先開始玩 iReserve?
開個新 Apple ID + 另一個電話no. + 另一個証件no. 訂過吧~~
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:23
無炒過;有APPLE ID無手機
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:24
聽日重來可以嗎??
作者: nelson 時間: 2015-1-21 10:25
no way
開新ID + 轉新電話號碼收發SMS + 用新證件
作者: evolution-9 時間: 2015-1-21 10:26
去買張電話卡訂 IR
or
訂 AOS 等送貨
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:26
無野了
有無其他方法原價買??否則都要死過海
作者: cal 時間: 2015-1-21 10:29
AOS
作者: 黑膠漿 時間: 2015-1-21 10:33
去豐澤問下
或者借人手機send個sms再訂
作者: htim 時間: 2015-1-21 10:36
你去 uwant 或 dcf , 大把人原價放俾你
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:38
星期5要
作者: laumich0139 時間: 2015-1-21 10:40
成幾日時間聽日再訂過啦
作者: nelson 時間: 2015-1-21 10:41
我相信豐澤好多貨 但要即場開盒
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 10:55
好似話同手機/身分證/APPLE ID只能一次
作者: 黑膠漿 時間: 2015-1-21 10:58
借人手機+回鄉卡/護照/身份證唔打括號+開新APPLE ID
作者: myricky 時間: 2015-1-21 11:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongcc2006 時間: 2015-1-21 11:51
上肥花望下先
作者: RJJ~ 時間: 2015-1-21 12:28
搞咁多野做乜, 約人交收咪仲煩
如果你真係急, 比多少少錢&時間過海仲好啦
作者: 黑膠漿 時間: 2015-1-21 13:31
大金16起碼-188先會考慮
唔係去豐澤賺citi回贈好過
作者: kong1234 時間: 2015-1-21 13:33
香港又唔係大, 過海有幾難...

