Board logo

標題: 3台在1月1日出IPHONE PLAN 應該會加行政費到$18 [打印本頁]

作者: cklee19810419    時間: 2014-11-4 09:19     標題: 3台在1月1日出IPHONE PLAN 應該會加行政費到$18

本帖最後由 cklee19810419 於 2014-11-4 09:21 編輯



BTW,我個號碼仲有12個月免$12行政費,之後24個月$12行政費
呢個係IP5的時候,唔再續約的號碼





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2