標題:
3台在1月1日出IPHONE PLAN 應該會加行政費到$18
[打印本頁]
作者:
cklee19810419
時間:
2014-11-4 09:19
標題:
3台在1月1日出IPHONE PLAN 應該會加行政費到$18
本帖最後由 cklee19810419 於 2014-11-4 09:21 編輯
BTW,我個號碼仲有12個月免$12行政費,之後24個月$12行政費
呢個係IP5的時候,唔再續約的號碼
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2