作者: hksfho 時間: 2014-10-24 08:14 標題: HKBN又失靈?
而加8:13都未開到apple頁=.=
作者: timo_1011 時間: 2014-10-24 08:16
https://www.apple.com/filenotfound ??
作者: hksfho 時間: 2014-10-24 08:16
是的...
Hmm, the page you’re looking for can’t be found.
Did you try searching? Click the search icon above and enter one or more keywords. Or try one of the links below.
作者: rt6688 時間: 2014-10-24 08:16
本帖最後由 rt6688 於 2014-10-24 08:18 編輯
咁多間電訊商HKBN最屎,屎到冇人有
作者: 長勝飛龍 時間: 2014-10-24 08:21
netvigator same
作者: balllam 時間: 2014-10-24 08:29
我01入到喇
作者: personc 時間: 2014-10-24 08:31
8:00:15 in
作者: mouseman 時間: 2014-10-24 09:02
change IP la
作者: sophinic 時間: 2014-10-24 09:11
今朝 080030 入到
hkbn 100Mb
作者: softit 時間: 2014-10-24 09:17
我同fd都用hkbn,2個到而家都入唔到ireserve
作者: mankit118 時間: 2014-10-24 11:25
本帖最後由 mankit118 於 2014-10-24 11:28 編輯
琴日 SMS page仲要無code
HKBN Load SMS page 要好耐
下年要轉

