Board logo

標題: HKBN又失靈? [打印本頁]

作者: hksfho    時間: 2014-10-24 08:14     標題: HKBN又失靈?

而加8:13都未開到apple頁=.=
作者: timo_1011    時間: 2014-10-24 08:16

https://www.apple.com/filenotfound ??

作者: hksfho    時間: 2014-10-24 08:16

是的...

Hmm, the page you’re looking for can’t be found.
Did you try searching? Click the search icon above and enter one or more keywords. Or try one of the links below.
作者: rt6688    時間: 2014-10-24 08:16

本帖最後由 rt6688 於 2014-10-24 08:18 編輯

咁多間電訊商HKBN最屎,屎到冇人有
作者: 長勝飛龍    時間: 2014-10-24 08:21

netvigator same
作者: balllam    時間: 2014-10-24 08:29

我01入到喇
作者: personc    時間: 2014-10-24 08:31

8:00:15 in
作者: mouseman    時間: 2014-10-24 09:02

change IP la
作者: sophinic    時間: 2014-10-24 09:11

而加8:13都未開到apple頁=.=
hksfho 發表於 2014-10-24 08:14



今朝 080030 入到
hkbn 100Mb
作者: softit    時間: 2014-10-24 09:17

我同fd都用hkbn,2個到而家都入唔到ireserve
作者: mankit118    時間: 2014-10-24 11:25

本帖最後由 mankit118 於 2014-10-24 11:28 編輯

琴日 SMS page仲要無code

HKBN Load SMS page 要好耐

下年要轉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2