Board logo

標題: 可否搵ICAC跟進? [打印本頁]

作者: KANKK3    時間: 2014-9-20 20:17     標題: 可否搵ICAC跟進?

本帖最後由 KANKK3 於 2014-9-21 07:13 編輯

炒家備450萬現金 5小時賺百萬
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140920/18872619
iPhone6發售,吸引各地炒家雲集,近年因屢炒iPhone而出名的本地炒家「小洪」,昨再出擊,一方面以載着450萬現金的客貨車在街頭收機,另一方面則以2,000萬元從不同渠道購入2,000部新機,大部份iPhone下午送往先達,一度「震散」回收價。記者直擊他半日街頭炒機生意,發現他用了5小時賺了100多萬元。
近年憑着炒iPhone,「小洪」由原本的一個小炒家,搖身變為「炒機王」,今年他更是出血一博,昨凌晨將一綑綑500元大牛和千元金牛,堆在客貨車的車廂後座,足足450萬元現金。至早上8時許,他偕3名拍檔到蘋果ifc分店收機。5小時內成功從買家手中收取逾百部iPhone6手機,連同向同行收走近200部手機,合共300部手機。
早上11時,小洪再獨自到先達,收取其他各區的來貨,稍後兩部客貨車將2,000部iPhone6及iPhone6 Plus送到,他指着手機說:「呢啲全部有晒貨主,一收齊order,即過數成2,000萬元。」他透露,以每部高原價約3,000元向人收機,當中以金色64GB6 Plus為主,然後再以每部加500元「散貨」。連同早上收到的300部散戶機,5小時內賺了100多萬元。

問題是....這些大型商店是誰可受權轉賣給小炒家....有否私人得益?(有否記得賣奶粉個案)...而又是否得到蘋果公司同意?

作者: Matthew1991314    時間: 2014-9-20 20:18

ICAC NOT IACA
作者: sirius    時間: 2014-9-20 20:19

International Association of Commercial Administrators?
作者: martinlo2112    時間: 2014-9-20 20:21

應該搵IRD NOT ICAC
作者: cleverever    時間: 2014-9-20 20:21

通知海關就得啦!呢D機一定不是香港人買,遲早要經地下通道離開。
作者: yellowduck    時間: 2014-9-20 20:22

97前就可以.....
作者: blueray    時間: 2014-9-20 20:25

最基本佢有冇BR,有冇報稅?
作者: dulik    時間: 2014-9-20 20:38

可嘆,應該係香港人,似乎不知icac做咩的
icac的確檢控過一些人觸犯與貪污無關的罪行
之前有人話店舖將貨品加價,又話icac
作者: aquarius    時間: 2014-9-20 20:39

關 ICAC 咩事? 最多call 稅務局/通訊局(而家買賣手機仲使唔使無線電牌?)
作者: ricej    時間: 2014-9-20 22:24

大型商店 有office專門處理後門貨,利益全歸公司
大型商店 如何銷售要經過apple批准?難道有人一次過買bulk都唔可以?
蘋果自己批左唔少公司貨出街
作者: ricej    時間: 2014-9-20 22:27

回覆 9# aquarius


稅務局/通訊局,呢2個都好易過關
根本就無可能入唔到
作者: 莊神弄鬼    時間: 2014-9-20 22:53

大型商店 有office專門處理後門貨,利益全歸公司
大型商店 如何銷售要經過apple批准?難道有人一次過買bulk ...
ricej 發表於 2014-9-20 10:24 PM


其實呢個商業社會, 你估APPLE唔知咩??
但點解知又俾佢地做
呢個因為呢D分銷商除咗食佢地呢D筍貨外
其實都食唔少死貨
所以APPLE係隻眼開,隻眼閉
作者: 姆明先生    時間: 2014-9-20 23:26

將故事主角換成 蘋果就好正常...
你去百佳買個蘋果, 咪又係果欄商,向果農同農莊用高於成本價收...
然後運去超市再賣貴
作者: wongtai213    時間: 2014-9-21 00:30

年年都有人話搵ICAC
作者: administrator~    時間: 2014-9-21 01:37

無證據,査乜?
作者: kadon    時間: 2014-9-21 01:41

問題係佢點運上去。
作者: winson9998    時間: 2014-9-21 02:49

本帖最後由 winson9998 於 2014-9-21 02:50 編輯

咁都ICAC,好笑,香港系自由貿易來嫁,價高者得,有人願買,就有人願賣,有乜問題?除非賣出來果過人收回傭先有問題姐,如果系分銷商靜系比他一個,真金白銀交易,商業決定,告乜野呢?只不過系分銷商違反蘋果的合約,想唔到要ICAC人地D乜野。
作者: ckh3111    時間: 2014-9-21 07:45

炒賣一向係有錢人遊戲,大鱷賺大舊,散戶賺細舊,股市都係咁,炒iphone都係一樣

呢個小洪可能本身都係內地人,更多難查
作者: zoin0000    時間: 2014-9-21 07:57

問題係佢點運上去。
kadon 發表於 2014-9-21 01:41


運上去有幾難,海9收左錢一車車比你上





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2