作者: hellolo 時間: 2014-9-20 19:30 標題: 爆小小料比有貨係手知
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nanyou 時間: 2014-9-20 20:01
有無咩新聞?
作者: mouseman 時間: 2014-9-20 20:04
人地無錢收,我地要hold貨
作者: xblwk 時間: 2014-9-20 20:06
大銀128先達多數唔收 有人開11000 哈哈
作者: sirius 時間: 2014-9-20 20:09
128+咁快炒燶?我仲等梗台機...

作者: joetcw 時間: 2014-9-20 20:09
回覆 4# xblwk
我趕住星期二去旅行, hold唔到
所以12k走了
作者: xblwk 時間: 2014-9-20 20:11
唔係掛 聽先達朋友講 明天星期日 大陸冇盤
加上銀行冇開工 d人冇現金 所以西價
作者: 臥雲 時間: 2014-9-20 20:12
大銀128 12K 走?
作者: charlescps 時間: 2014-9-20 20:14
本帖最後由 charlescps 於 2014-9-20 20:17 編輯
我又推測少少MAYBE 6+=MIJ 6=MIC
作者: cleverever 時間: 2014-9-20 20:14
不如話:好快又缺貨,因海關已mark實ST,一出貨走私就拉人充公貨品
作者: joetcw 時間: 2014-9-20 20:18
回覆 8# 臥雲
好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST
ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽
咁我可以點
作者: chunyiu0 時間: 2014-9-20 20:30
回覆 11# joetcw
只可以講有機冇市,同埋經一事長一智,細gb數機永遠最易放。
作者: 小伙子 時間: 2014-9-20 21:00
邊有咁易拉到人
有無咁勁呀, 次次都係大陸海關充公 iphone
作者: ricej 時間: 2014-9-20 22:08
呢個時候大陸點會無盤

作者: FabreKC 時間: 2014-9-23 09:06
見到今日ir 無大機, 諗起ching 個貼
作者: kym.kym 時間: 2014-9-23 09:10
亞拉丁
作者: ayacalip 時間: 2014-9-23 10:40
17K?? 有咁高咩
作者: Man X 690 時間: 2014-9-23 10:50
佢個post 20號,再尋日即係19首賣果日
作者: Kameyou 時間: 2014-9-23 11:01
sit on the boat
作者: 169 時間: 2014-9-23 11:11
回覆 10# cleverever
唔好啦!開盒唔收!

