Board logo

標題: 爆小小料比有貨係手知 [打印本頁]

作者: hellolo    時間: 2014-9-20 19:30     標題: 爆小小料比有貨係手知

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nanyou    時間: 2014-9-20 20:01

有無咩新聞?
作者: mouseman    時間: 2014-9-20 20:04

人地無錢收,我地要hold貨
作者: xblwk    時間: 2014-9-20 20:06

大銀128先達多數唔收 有人開11000 哈哈
作者: sirius    時間: 2014-9-20 20:09

128+咁快炒燶?我仲等梗台機...
作者: joetcw    時間: 2014-9-20 20:09

回覆 4# xblwk

我趕住星期二去旅行, hold唔到
所以12k走了
作者: xblwk    時間: 2014-9-20 20:11

回覆  xblwk

我趕住星期二去旅行, hold唔到
所以12k走了
joetcw 發表於 2014-9-20 20:09


唔係掛 聽先達朋友講 明天星期日 大陸冇盤
    加上銀行冇開工 d人冇現金 所以西價
作者: 臥雲    時間: 2014-9-20 20:12

回覆  xblwk

我趕住星期二去旅行, hold唔到
所以12k走了
joetcw 發表於 2014-9-20 20:09



   大銀128 12K 走? 尋日都仲有17K up
作者: charlescps    時間: 2014-9-20 20:14

本帖最後由 charlescps 於 2014-9-20 20:17 編輯

我又推測少少MAYBE 6+=MIJ 6=MIC
作者: cleverever    時間: 2014-9-20 20:14

不如話:好快又缺貨,因海關已mark實ST,一出貨走私就拉人充公貨品
作者: joetcw    時間: 2014-9-20 20:18

回覆 8# 臥雲

好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST
ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽
咁我可以點
作者: chunyiu0    時間: 2014-9-20 20:30

回覆 11# joetcw


    只可以講有機冇市,同埋經一事長一智,細gb數機永遠最易放。
作者: 小伙子    時間: 2014-9-20 21:00

不如話:好快又缺貨,因海關已mark實ST,一出貨走私就拉人充公貨品
cleverever 發表於 2014-9-20 20:14


邊有咁易拉到人
有無咁勁呀, 次次都係大陸海關充公 iphone
作者: ricej    時間: 2014-9-20 22:08

唔係掛 聽先達朋友講 明天星期日 大陸冇盤
    加上銀行冇開工 d人冇現金 所以西價 ...
xblwk 發表於 2014-9-20 20:11



    呢個時候大陸點會無盤
作者: FabreKC    時間: 2014-9-23 09:06

見到今日ir 無大機, 諗起ching 個貼
作者: kym.kym    時間: 2014-9-23 09:10

亞拉丁
作者: ayacalip    時間: 2014-9-23 10:40

大銀128 12K 走? 尋日都仲有17K up
臥雲 發表於 2014-9-20 20:12



    17K?? 有咁高咩
作者: Man X 690    時間: 2014-9-23 10:50

17K?? 有咁高咩
ayacalip 發表於 2014-9-23 10:40

佢個post 20號,再尋日即係19首賣果日 第1日19k都有
作者: Kameyou    時間: 2014-9-23 11:01

回覆  臥雲

好多仲唔收添, cwb門口開11.X k咋.....仲少過ST
ST我問咗幾間又話唔收, 百記門口又話食飽
咁 ...
joetcw 發表於 2014-9-20 20:18



    sit on the boat
作者: 169    時間: 2014-9-23 11:11

回覆 10# cleverever


唔好啦!開盒唔收!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2