Board logo

標題: 6真係水浸了 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2014-9-19 21:37     標題: 6真係水浸了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckh3111    時間: 2014-9-19 21:40

回覆 1# cpk


hold 住先
作者: cpk    時間: 2014-9-19 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kawa_bank    時間: 2014-9-19 21:48

回覆 1# cpk


    果3個分別代表邊隻
thx
作者: andypson    時間: 2014-9-19 21:48

本帖最後由 andypson 於 2014-9-19 22:07 編輯

每到這時候又有好多CHING大師上身~講出一籃子利好因素~~
得出結果系strong hold.
作者: cpk    時間: 2014-9-19 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jonson116    時間: 2014-9-19 21:51

呢個價埋去問咪又話冇貨
作者: tere    時間: 2014-9-19 21:54

叫人hold個d根本aos未到貨唔想價跌,一到貨自己咪又係9沖
作者: CheeseJai    時間: 2014-9-19 22:04

賣價咁低,因為想平收

當你話呢個價想收十隻八隻,佢就會話無貨,後面果批比人hold左
作者: razzmatazz    時間: 2014-9-19 22:05

回覆 8# tere

呢個係我今日睇左成日嘅心聲
作者: cpk    時間: 2014-9-19 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kawa_bank    時間: 2014-9-19 22:06

回覆 6# cpk


    16/32個價今日中午都已經失守呢個價好耐
作者: JayL    時間: 2014-9-19 22:09

Hold Hold Hold
作者: 子浩仔    時間: 2014-9-19 22:18

先達好多間都唔收細六金了

聽日又有得搶,黎梗aos又到貨

三間Apple賣都賣唔切

渣住細機hold 貨就睇您敢唔敢

唔可以再同舊時ip4比較

因為apple產量係多左好多

我自己都唔敢hold即走

via HKEPC Reader for Android
作者: 316915238    時間: 2014-9-19 22:22

三間ARS一日最多咪五六百部
華強要拎貨點止呢個數
作者: pclwong    時間: 2014-9-19 22:23

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20140919/52920637
作者: powerman13    時間: 2014-9-19 22:24

如果呢個價係咪冇人出ip6 台機賺錢
作者: 子浩仔    時間: 2014-9-19 22:25

三間ARS一日最多咪五六百部
華強要拎貨點止呢個數
316915238 發表於 2014-9-19 22:22

一小時五六百部就差唔多

via HKEPC Reader for Android
作者: pclwong    時間: 2014-9-19 22:26

其實先達都係外判,判上判食差價,上面開左個價每個model 1000部收機多,先達當然簡最好價個幾部黎收,話曬今次有成6個model 重未計顏色......
作者: ccl4    時間: 2014-9-19 22:26

呢d叫貨如輪轉,因為唔夠現金收機,有得賺就賺左先

你地成堆水魚走去放機唔憂無貨收,人地日日都係機會,最緊要現金轉到返黎再收機

但你地每個ID機會只得一次,用過就無效

via HKEPC Reader for Android
作者: 子浩仔    時間: 2014-9-19 22:27

電信商又出貨

仲未計經銷商

同埋後門貨

Hold唔hold自己決定

當然最叻就係上去華強放啦....

via HKEPC Reader for Android
作者: 子浩仔    時間: 2014-9-19 22:28

呢d叫貨如輪轉,因為唔夠現金收機,有得賺就賺左先

你地成堆水魚走去放機唔憂無貨收,人地日日都係機會, ...
ccl4 發表於 2014-9-19 22:26

第二轉已經唔夠bot 打啦

十個id都冇用

via HKEPC Reader for Android
作者: yesgoua    時間: 2014-9-19 22:46

好明顯:香港人出貨太多!!


不過,你今日未到過ST都唔信既!
去左你就明!
作者: garynice    時間: 2014-9-19 22:51

上年第一日都無咁多人...
明顯既係女仔同師奶都多左
我只係得16G灰,賣左8300..無力迫了
最高8500見到..但賣唔到巳改價..想去深圳放又要返工~.~要放都要星期日..怕又有大水貨...少少地去同家人食餐好都算係咁

但再訂個水先再想
作者: ..Louis..    時間: 2014-9-19 22:54

好明顯:香港人出貨太多!!


不過,你今日未到過ST都唔信既!
去左你就明! ...
yesgoua 發表於 2014-9-19 22:46


唔洗先達
今朝係IFC見到都多人
作者: ecorange    時間: 2014-9-19 22:58

我今日都出左2部6。。
始終留cash係手好過留電話係手
作者: hk2054    時間: 2014-9-19 23:02

iphone大戶
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/breaking/20140919/52921058
作者: stockddd    時間: 2014-9-19 23:05

香港貨多係因為大陸無得賣,蘋果都要出貨,富士康一日做幾十萬部,唔出仲要搵倉放!最近就係香港,所以AOS都同日可以發貨!
作者: fknine    時間: 2014-9-19 23:14

都有二千幾蚊賺下係咪叫水浸,真係見人見智……
作者: hearttex    時間: 2014-9-19 23:18

6有足夠後門貨源, 價有機急跌
作者: hearttex    時間: 2014-9-19 23:22

學生仔/c9仔對佢地來講二千幾都唔錯
作者: hearttex    時間: 2014-9-19 23:23

大戶夠資本都玩到後門貨源, 抽機都係輔助性
作者: philipsphilips    時間: 2014-9-19 23:31

其實今次係真係多左好多C 9 , 女仔玩... 我見有個OL 帶埋媽媽一齊去先達放tim... 而且真心覺得Apple 好多貨搞到大家都無咩肉食... 有好有唔好啦...
加上好多外國水貨機陸陸續續到港, 搞到好多都竟然收夠數...

而反觀iphone 6 plus 就無咩貨, 搞到我開始有少少相信原本iphone 6 plus 係用藍寶石屏, 最後先放棄左... 最後生產趕唔到...
作者: ohchan    時間: 2014-9-19 23:31

回覆 29# fknine

二千幾對某d大戶黎講唔係錢ma
無萬幾二萬都唔放啦
但百記ST現貨又賣緊幾多錢呢
作者: yesgoua    時間: 2014-9-19 23:32

收机同零售唔同!

posted by mobile
作者: cpk    時間: 2014-9-19 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cheapman    時間: 2014-9-19 23:44

今晚ST直頭有病... 我迫到第一個十字路口已經唔想再行入去... 是但放走了..
作者: sony_vaio    時間: 2014-9-19 23:45

大把人打一日工都無2000HKD落袋啦
作者: rw1219    時間: 2014-9-19 23:53

SMT iPhone 6多貨到水浸,叫人由iPhone 6Plus轉要iPhone 6。
到呢一刻走定留自已決定啦!

http://marketing.smartone.com/ed ... &tag4&tag10
作者: jokelib    時間: 2014-9-19 23:58

回覆 15# 316915238


    ifc的蘋果店員回覆查詢時表示,全日有4000名預購者在此取機,合共有近萬部機售出。
作者: gjethouse    時間: 2014-9-20 00:02

其實唔收至能唔係真係夠貨,係無咁多現金姐,大佬,個個放一部當佢收一萬,下本現金即paid比你,收你一百部要一百萬cash,佢唔走咁d貨收返錢,又邊有咁多錢同你收?一係咪壓低個價睇你放唔放,一係咪唯有唔收住囉
作者: chunyiu0    時間: 2014-9-20 00:03

因為台機收價減幾百,個plan 又加左價,冇得賺個plan所以好多人放棄iphone台機,d台想搵人上台梗係要大家轉model啦。
作者: frankiepoon    時間: 2014-9-20 00:05

6點鍾多人到入去都難,好多直情唔收6, 8700邊有呢個價呀?
作者: cpk    時間: 2014-9-20 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 斯卡X    時間: 2014-9-20 00:21

唔係既今日

有個4X歲太太(衣著好光鮮)

帶仔兩個仔18~22
同兩個女朋友?

拎住架6 16GB開人地1.3萬

唔知最後放唔放到
作者: hkd$    時間: 2014-9-20 00:29

回覆 45# 斯卡X


    係百記門口?? 我見到
作者: frankiepoon    時間: 2014-9-20 00:59

唔係既今日

有個4X歲太太(衣著好光鮮)

帶仔兩個仔18~22
同兩個女朋友?

拎住架6 16GB開人地1.3萬

唔 ...
斯卡X 發表於 2014-9-20 00:21

兩部殺你
作者: 316915238    時間: 2014-9-20 01:07

見到D淡友係度吹水真係好煩
心諗,真係咁多貨唔憂收你就唔洗上黎開POST又話水浸又話要走就快啦
作者: cpk    時間: 2014-9-20 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon    時間: 2014-9-20 01:31

見到D淡友係度吹水真係好煩
心諗,真係咁多貨唔憂收你就唔洗上黎開POST又話水浸又話要走就快啦 ...
316915238 發表於 2014-9-20 01:07

中移6 16金禽日先訂, 聽日可以拎, 有幾多貨, 你自己諗啦
作者: ricej    時間: 2014-9-20 01:31

hold 啦 hold啦
會回升既
作者: frankiepoon    時間: 2014-9-20 01:32

hold 啦 hold啦
會回升既
ricej 發表於 2014-9-20 01:31

hold到國慶一定升
作者: ricej    時間: 2014-9-20 01:34

hold到國慶一定升
frankiepoon 發表於 2014-9-20 01:32



    聖誕好d
幾年前就有班白痴話hold到聖誕
作者: cpk    時間: 2014-9-20 01:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ricej    時間: 2014-9-20 01:48

回覆 54# cpk

唔知未來事,小陽春唔係無可能出現

i4到宜家,我hold過幾次,輸多贏少
宜家有機就行下,揾最高價放算數
我都幻想緊iPhone6產能突然出事。
作者: RJJ~    時間: 2014-9-20 01:56

唔知大家有無聽過 "升就$10咁上, 跌就$100咁跌"
作者: anonymoushk    時間: 2014-9-20 01:57

回覆  cpk

唔知未來事,小陽春唔係無可能出現

i4到宜家,我hold過幾次,輸多贏少
宜家有機就行下, ...
ricej 發表於 2014-9-20 01:48


我攞完機極速掟, 6 64 gold 10K
好彩掟得快,今日好多貨出
作者: WAI2    時間: 2014-9-20 02:18

hold到國慶一定升
frankiepoon 發表於 2014-9-20 01:32



應該hold到佛誕
作者: goalsp    時間: 2014-9-20 02:27

二千幾唔走, 二百幾先走
作者: 316915238    時間: 2014-9-20 03:21

既是炒家亦是用家,已拆左部64灰6黎用
我只係想帶出就係,過往幾年都唔會第一日出機就跌到得番+2千,
有經驗炒過都知係D莊家做媒壓價,貨源再多都唔會夠北上填數,
多貨到水浸到底有幾多成係事實?

當然有人滿足於放工西價執二千走人係閣下既事,況且我都無叫人HOLD貨,我只係覺得用供過於求呀周圍都貨呀上台好易有呀呢類假藉口黎睇淡個市好唔合理,
總之每個人都有自己心理關口一個價錢,到價滿足咪走,就係咁簡單
作者: n9110    時間: 2014-9-20 05:34

until china can sell
作者: S2k    時間: 2014-9-20 05:46

上台好易有,不過細6個價都唔夠cover合約總額,真係咁值得令所謂嘅新手去放?
作者: 江南大叔    時間: 2014-9-20 06:35

上台好易有,不過細6個價都唔夠cover合約總額,真係咁值得令所謂嘅新手去放? ...
S2k 發表於 2014-9-20 05:46



我都續約出咗部i6  4.7..8千放咗..2年台費8千5左右..如果咁計只要俾5百幾就有2年服務用..宜家最平都要(78+12)啦...所以我都满足了
作者: kof2002    時間: 2014-9-20 07:03

邊間上台有plus ?我3 hk 網上登記仲未有消息,但下星期就約到期了

via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk    時間: 2014-9-20 07:05

邊間上台有plus ?我3 hk 網上登記仲未有消息,但下星期就約到期了

via HKEPC Reader for Android ...
kof2002 發表於 2014-9-20 07:03



我在3同csl出左4部plus
同sales吹水個陣發現佢地見我出到兩部plus都好驚訝
早登記同揀岩容量應該好有影響
作者: kof2002    時間: 2014-9-20 07:33

有無台可以Walk In 出機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2