作者: kato123 時間: 2014-9-19 20:45 標題: 華強北拆左盒收唔收?
今天西價,折盒一般扣二百,有間夠膽死扣我二千
想明天上去放大機128銀
作者: alex_5111 時間: 2014-9-19 20:49
唔知堅定流,Ching小心
http://www.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=2267
作者: terence_chong 時間: 2014-9-19 20:50
華強北 拆盒 一律扣 RMB$200,我見大陸人放十幾部畀店都照扣,不過你可以問下佢可唔可以扣$100/$150,甚至唔扣,點解?
因為你有5.5 大機,ip6plus,係華強北最吃香,最受歡迎⋯⋯。
祝你順利。
作者: kirkho 時間: 2014-9-19 21:04
師兄,我都係同你一樣開左盒, 同想上去放,組唔組團?
開左盒開左機,唔帶電話係身比海關捉到話自用洗唔洗打稅
作者: charlescps 時間: 2014-9-19 21:28
一部開左盒唔係會捉呀!
盒放袋,機放X袋
作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-9-19 21:30
大陸公安收到風今日咁多港人放機
明天會唔會嚴抽

作者: kirkho 時間: 2014-9-19 22:01
反正我台機已break, 問左 證明到係自用就無事,到時最多set番個密碼鎖再係佢面前解鎖,應該無事,最好多d水貨客上,我正常人一個一定唔會check我先,高風險高回報
作者: bicycle_bicycle 時間: 2014-9-19 22:04
咁又係,最平果部IP6 16G計差成2500蚊 , 過關其實驚十秒 , 幾步路.....
好吸引
我都想上 , 不過未收到取機通知
作者: kitc 時間: 2014-9-20 03:29
如果C左原廠mon貼呢?
作者: ccu 時間: 2014-9-20 05:07
除非你只帶一部iphone, 身上冇其它手機同iphone盒,唔係你話自用睇吓海關啋唔啋你

作者: ccl4 時間: 2014-9-20 07:40
怕一次損失就無晒d錢
你咪機盒分離,帶機線火牛
先袋機過關,租間酒店放低部機
回港再攞個空盒,失手最多無左個盒
過到關你部機仲起酒店
成本都係多兩三百,總好過你西價放再比人扣幾舊水,或者失手留半日時間
via HKEPC Reader for Android
作者: ioio999 時間: 2014-9-20 07:41
回覆 11# ccl4
分幾條友帶已經ok啦, 唔洗酒店
一係上水MTR是但搵個人, 30蚊幫你帶條線囉
作者: lyoon 時間: 2014-9-20 08:53
128 IP6+ how much in sz ?
ytd morning ask 12500 only
作者: terence_chong 時間: 2014-9-20 09:11
IP6 PLUS
128GB gold RMB$18000(在討論區見到一則新聞說由RMB$22000 回落至RMB$18000)
64GB 銀色 RMB$15000(參考昨天2位香港人)
作者: 卍TCH卍 時間: 2014-9-20 09:11
大機今日升, IR 得幾部,
HOLD
作者: ccl4 時間: 2014-9-20 09:17
本帖最後由 ccl4 於 2014-9-20 09:20 編輯
第一程帶機線火牛收據,是但去關口搵個超市locker掉入去(唔想租酒店,但有小小風險,留意超市關門時間)
第二程帶盒,衰左就唔要,越快走到人係關鍵,當係賣淨機都高過ST西價
其實點帶係自己決定,我只係提供flexible方案比大家,昨日ST9太貪心啦,開合減五百
你帶到上去好似餓狗搶屎,轉身走即加價
都係個句,衰左唔好返黎搵我
作者: dennis11 時間: 2014-9-20 09:47
拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去
作者: x86sniper 時間: 2014-9-20 09:52
點先搵到帶貨果d人
上次我羅零件上去 已比人扣過一次關
今次如果再有機要上去 我想搵個安全d方法
作者: explorer_2 時間: 2014-9-20 09:55
我明天去放,朋友帶盒,我帶機
作者: terence_chong 時間: 2014-9-20 10:01
可能你真係太夜先去,人地收工。
因為我下午時,見到有一個大陸人,畀左一張紙畀其中一間舖,張紙上寫住ip6 16G - 128G,唔記得有無ip6 plus,跟住張紙上面寫晒收機價,然後店員畀個負責人睇,負責人問一問係咪開封,個大陸人話係開封,負責人就話開封全減$200,個大陸人就話:得!得!得!減$200。跟住店員係張紙上每部寫住-$200, 再計數埋單。我無記錯張紙上寫左ip6資料有5-6行,即16G、64G、128G,估計應該有plus.
黑色好少人收,最多係金色,其次白色。
作者: ccl4 時間: 2014-9-20 10:43
本帖最後由 ccl4 於 2014-9-20 10:47 編輯
太夜上去,成功過關既就留一晚,第二日放
連鎖酒店一般兩百頭,三百樓下算唔錯,玩一日大吃大喝食埋自助餐,頂盡咪洗六百人仔
你起香港放,是但一部 i6 金 16都比ST食多你成千到千六銀港幣
帶定人仔上去,太夜關左門放唔到機,唔好77下身上無錢而帶返部機落黎
從未聽過開盒唔收,屍體都收,唔好會錯意,我指壞機
via HKEPC Reader for Android
作者: hamter123 時間: 2014-9-20 10:52
2部iphone6 16gb 金 放左 7800人仔一部
作者: dennis11 時間: 2014-9-20 11:21
其實我年年都上去放,年年都開盒唔開盒同價唔會扣,但今年直頭開左就唔收,除非你金色
搞到我行左好多間,我仲要係plus銀,夜晚8點半左右,賣機中途遇到土豪訂機,都係要金色
作者: ccl4 時間: 2014-9-20 11:51
八點半開始關門,八點已經好多懶洋洋準備收檔,係遲左少少
作者: SYW 時間: 2014-9-20 12:09
今日價?

