Board logo

標題: 爆大獲~自己估下相入面係咩黎 [打印本頁]

作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 18:14     標題: 爆大獲~自己估下相入面係咩黎

http://farm8.staticflickr.com/7067/6843295220_8db5a3d105_m.jpg
作者: Mr123    時間: 2012-3-17 18:16

垃圾
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-17 18:16

本帖最後由 CheeseJai 於 2012-3-17 19:08 編輯


小矮人?!
作者: WAI2    時間: 2012-3-17 18:16

走後門貨俾ST?
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 18:17


作者: kenneth_pun    時間: 2012-3-17 18:18

佢d骨都已經夠難啃,估唔到...唉
Black listed forever
作者: SYW    時間: 2012-3-17 18:18

秋煙, 爆料啦~~ 否則佢地只會更瘡狂!!!!
作者: mini_z_racer    時間: 2012-3-17 18:18

send 比 ICAC
作者: CT333    時間: 2012-3-17 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 18:20

跟唔到落去。。。佢地拎出門口之後。。。
有幾條大漢接手直去先達。。。
我好危險先影到呢張咋
作者: Mr123    時間: 2012-3-17 18:21

佢d骨都已經夠難啃,估唔到...唉
Black listed forever
kenneth_pun 發表於 2012-3-17 18:18



    以前買其他牌子ok, apple野佢根本唔賣比hk人
作者: SYW    時間: 2012-3-17 18:22

強烈支持秋煙兄將事實告訴大眾!!!!! 令ST9同一干人仕流汗!!!!
作者: Poissons    時間: 2012-3-17 18:22

秋煙 發表於 2012-3-17 18:14

比個靚d 故仔比apple daily 睇下~
cc張圖,等佢地排狗仔隊去玩下..
作者: SYW    時間: 2012-3-17 18:24

DELETE
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 18:25

唔識玩。。。。你地搞掂自己sd俾蘋果啦
作者: Ho-2    時間: 2012-3-17 18:26

多謝。我聽朝拎張相去北角老廉舉報
作者: kenneth_pun    時間: 2012-3-17 18:26

咁爆既新聞生果唔會放過
作者: Mr123    時間: 2012-3-17 18:27

跟唔到落去。。。佢地拎出門口之後。。。
有幾條大漢接手直去先達。。。
我好危險先影到呢張咋 ...
秋煙 發表於 2012-3-17 18:20



    ching勁
作者: 2046    時間: 2012-3-17 18:27

黑箱..........................................
作者: rt6688    時間: 2012-3-17 18:28

本帖最後由 rt6688 於 2012-3-17 18:29 編輯

百記職員
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 18:29


再清楚d
作者: dennix    時間: 2012-3-17 18:30


發言人表示,有關為紙箱,因店內倉庫不足,暫借先達商場友店存放
作者: dennix    時間: 2012-3-17 18:31

跟唔到落去。。。佢地拎出門口之後。。。
有幾條大漢接手直去先達。。。
我好危險先影到呢張咋 ...
秋煙 發表於 2012-3-17 18:20



    睇黎…呢排要小心d…驚你比人
作者: kinzer    時間: 2012-3-17 18:32

希望有報章跟進事件 師兄 Good Job!!
作者: iamawh    時間: 2012-3-17 18:35

報料俾生果報,好快會有料爆
作者: firmament    時間: 2012-3-17 18:36

ching好野
作者: mute_user    時間: 2012-3-17 18:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rt6688    時間: 2012-3-17 18:40

報官
作者: WAI2    時間: 2012-3-17 18:41

張圖片同事件會唔會網上瘋傳同推上2邊Apple再....架?
作者: buzz_    時間: 2012-3-17 18:47

發言人: 都無證據入面係"New iPad".....
作者: dvd-rw    時間: 2012-3-17 18:51

發言人: 都無證據入面係"New iPad".....
buzz_ 發表於 17-3-2012 18:47



    報警報ICAC, 查番間舖D 單, 就知係咪了
作者: lulufish    時間: 2012-3-17 18:51

發言人: 都無證據入面係"New iPad".....
buzz_ 發表於 2012-3-17 18:47

入面只係垃圾
作者: WAI2    時間: 2012-3-17 18:57

報警報ICAC, 查番間舖D 單, 就知係咪了
dvd-rw 發表於 2012-3-17 18:51



如果認真查,沿途有咁多CCTV,可以睇到百記staff送貨路程及時間,之後接手俾ST大汗,再到ST後門
就勁
作者: Alvin_Man    時間: 2012-3-17 19:01

報ICAC啦,呢次抓到,百記無硬dealer做架啦。。
作者: 冷    時間: 2012-3-17 19:04

講真有證據先好報, 唔係拿屎上身
作者: WAI2    時間: 2012-3-17 19:06

香港d狗仔貓仔有用
作者: hpdeskjet3325    時間: 2012-3-17 19:06

黑箱..........................................
2046 發表於 2012-3-17 18:27



    ................作业。咁多Backdoor, 搵啊爸撕機 清清病毒,咁搞發,以後連愛瘋5都冇游水,咁唯有搵愛妻了。
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-17 19:10

講真有證據先好報, 唔係拿屎上身
冷 發表於 2012-3-17 19:04



    ICAC, 你有懷疑報料比佢地自己會決定去查唔查, 所以你放心
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 19:17

有片了~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=M ... amp;feature=mh_lolz
作者: 秋煙    時間: 2012-3-17 19:18

搵人幫手backup
作者: dvd-rw    時間: 2012-3-17 19:38

如果認真查,沿途有咁多CCTV,可以睇到百記staff送貨路程及時間,之後接手俾ST大汗,再到ST後門
就勁 ...
WAI2 發表於 17-3-2012 18:57



    之後發現批貨掉左落海, 溶哂
作者: boyo3    時間: 2012-3-17 19:56

SENT 去 ICAC !!!!!!!!!!!!!!!!
作者: ringo    時間: 2012-3-17 19:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laubong    時間: 2012-3-17 21:16

佢係前門出黎, 應該叫前門貨
作者: leoleoc    時間: 2012-3-17 21:34

上年都已經是這樣 !
作者: singlag    時間: 2012-3-17 22:05

上左網頁了
先達 1 小時極速消化千部後門 iPad?

如果今日有去過先達,都會見到唔少巴打議論紛紛,事關因為先達右邊花園街出現大批大批落貨,裏面裝住好明顯就係「The New iPad」啦!大家可能會問串哥,先達有人落貨有咩咁奇?何止奇咁簡單呀,直頭驚奇!因為前後有兩架大貨車落住多箱新 iPad,新 iPad 開售第二日咁快有咁多後門機真係非常誇張!

點解係後門機?

同一般收返來的機唔同,今次呢一批貨,全部都係一箱 5 部的貨。首先,而家自己訂機最多都係訂兩部,一般 User 冇可能會收到一箱裝 5 部的官方訂貨。再者,呢批箱全部都冇 DHL 之類貼紙,同埋有 Reseller 至有o既專用標貼。所以串哥高度懷疑呢批貨係來自分銷商,再由某 D 大型連鎖店後門放出來!所以呢批貨令人懷疑係古惑行家的後門貨,有唔少網民仲話要 ICAC 介入添!

團隊精神,一小時 KO 千部 iPad

見到如此畫面,連見慣大場面O既我都甚為驚嘆,我呆左咁企o係度望左一個鐘。見到先達佬有團隊精神的一面,有人負責落貨,有人拆膠紙,有人界箱,界開 D 箱仲有婆婆即時收走,成個流水線勁過富士康!仲有一位老行尊大哥 (唔講邊間啦,先達入面5、6間鋪都係佢 ) 做指揮,「喂喂喂,點清楚呀,睇清楚型號呀!」,流程可以用高速來形容。呢一個鐘,目測可能處理左成千部 iPad。

如果真係後門貨,日日咁樣運成千部,D 炒家唔使炒機,先達入面細鋪亦都唔會有肉食,所以聽到好多炒家朋友同行家都好大怨氣!真係估唔到呢 D 疑似後門貨仲有幾多。
作者: 媽叉安    時間: 2012-3-17 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatau    時間: 2012-3-17 22:11

就算真係iPad又點?
啲貨係百老匯賣比先達
告佢乜野?
媽叉安 發表於 2012-3-17 22:09



    如果真係公司決定, 頂盡都係同APPLE 投訴
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-17 22:13

"懷疑" 收受利益, 所以叫ICAC查查佢
作者: CT333    時間: 2012-3-17 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 媽叉安    時間: 2012-3-17 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymkym    時間: 2012-3-17 22:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-17 22:16

回復 51# 媽叉安

如果高層間有唔見得光既協議, 一樣插得佢入
作者: EP_ERIC    時間: 2012-3-17 22:30

真係抄機抄到上晒腦.....好多"唐唐" 出現, 好多黑材料, 好多人厄緊人....
作者: JohnWoo    時間: 2012-3-17 23:04

有片了~~~~~
秋煙 發表於 2012-3-17 19:17



    勁呀
作者: netker888    時間: 2012-3-17 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mouseman    時間: 2012-3-17 23:36

If Broadway does not have i products, how to survive?
they need to pay $10,000,000 HKD rent per month just in Mong Kok
作者: mouseman    時間: 2012-3-17 23:41

Send this to

HP
Lenovo
SONY
Panasonic
Siemens
Nikon
Canon
Samsung
LG
Toshiba
Nokia

Ask them not to sell any products to BroadXXX, they will become another Tai Lin later
作者: ts1720    時間: 2012-3-17 23:48

走後門貨唔賣比前門,告唔告得利益輸送?
作者: iamawh    時間: 2012-3-17 23:52

唔明走後門對佢地有咩so, 收現? 一炮幾廿箱, 唔洗同前門講咁多, 唔洗煩? ... 定係仲有其他 so
作者: SYW    時間: 2012-3-17 23:57

百X匯 will be banlisted in apple reseller list
作者: 董事長    時間: 2012-3-18 00:00

陰謀論 其實件事俾apple指使
金錢攻擊餵飽先達打擊炒賣風氣
作者: nls1    時間: 2012-3-18 00:00

無用嫁, 你話果個sales 呃公司唔俾公司知放俾先達你就話去ICAC篤佢姐
係門口著晒制服咁大模C樣俾你影晒相, 你就當人傻嫁咩   
點解有你地口中所謂既"後門貨"去ST? 係因為依o的reseller 係門口賣俾你根本無肉食,如果唔係點解要搭骨. 打開門口做生意唔賺錢做黎做咩? 所以咪成批賣俾ST, 一黎又可即時收錢, 二黎又有錢賺, 最重要係公司決定咁做.即係老細order , 明未?
老細叫到有貨明買明賣, 有單有據,何來犯法之有? 你話收受利益?除非係相中人或者百記自己有人收左中間差價落袋就話入到佢.
仲有一點, 有人叫supplier cut B仔貨, 咪玩la, 做生意為賺錢唔係為啖氣,邊有suppler 會咁on 居
作者: 6seven    時間: 2012-3-18 00:00

強烈要求IFC apple store收返來抽籤 或長開售賣,真正用家係接受登記一人一部.
作者: kimkim    時間: 2012-3-18 00:03

多謝。我聽朝拎張相去北角老廉舉報
Ho-2 發表於 2012-3-17 18:26


支持C兄義舉
大快人心,請受小弟一
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 00:05

回復 63# nls1


    係啦, 佢地大粒有無唔見得光既DEAL又唔知....

所以真係要搞大佢, 推上報, 等ICAC查清楚佢有無古怪先得
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 00:08

走後門貨唔賣比前門,告唔告得利益輸送?
ts1720 發表於 2012-3-17 23:48



    証明真係有不合正途既手法(回佣, 台底交易ETC), 就緊係入得啦....
作者: nls1    時間: 2012-3-18 00:12

回復 67# CheeseJai

大模斯樣係門口著住制服企定定俾你影相, 收果個唔係傻都係癡線
作者: KOBETONG    時間: 2012-3-18 00:18

其實呢D情況日日都有,唔係今次新iPad先發生
如果係成日落先達放機既朋友都應該見唔少次,每次都係百記幾車幾車咁運去先達,包晒黑膠袋,著返件風褸就推過去
作者: LoBo    時間: 2012-3-18 00:23

本帖最後由 LoBo 於 2012-3-18 00:24 編輯
無用嫁, 你話果個sales 呃公司唔俾公司知放俾先達你就話去ICAC篤佢姐
係門口著晒制服咁大模C樣俾你影晒相, ...
nls1 發表於 2012-3-18 12:00 AM


香港其他公司就得,APPLE堂堂係一間國際大公司,應該講究型像公關架,上咗新聞,根住香港用家又一人一封E-MAIL比美國總公司話有不公平買賣,唔知會點?
作者: nls1    時間: 2012-3-18 00:27

回復 70# LoBo

你唔係以為Apple 一路都唔知ar?
作者: LoBo    時間: 2012-3-18 00:32

回復  LoBo

你唔係以為Apple 一路都唔知ar?
nls1 發表於 2012-3-18 12:27 AM


我真係唔知喎?你又知道APPLE知唔知?你係APPLE做架?
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 00:34

本帖最後由 CheeseJai 於 2012-3-18 00:35 編輯
回復  CheeseJai

大模斯樣係門口著住制服企定定俾你影相, 收果個唔係傻都係癡線 ...
nls1 發表於 2012-3-18 00:12


就算係高層同高層間, 都會有台底交易(不合法交易)既可能...
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 00:43

本帖最後由 CheeseJai 於 2012-3-18 00:46 編輯
我真係唔知喎?你又知道APPLE知唔知?你係APPLE做架?
LoBo 發表於 2012-3-18 00:32


可能SJ 上身/報夢呢
作者: 招仔    時間: 2012-3-18 00:50

都唔係第一日發生,只不過如果係真係the new ipad,而又真係咁光明正大咁前門走貨去先達,咁佢就on8+1左d...但如果冇從中獲利,你都咬佢唔入!但支持舉報!!
作者: 你迷理    時間: 2012-3-18 00:53

多謝。我聽朝拎張相去北角老廉舉報
Ho-2 發表於 2012-3-17 18:26


星期日icac都開門
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 00:54

都唔係第一日發生,只不過如果係真係the new ipad,而又真係咁光明正大咁前門走貨去先達,咁佢就on8+1左d.. ...
招仔 發表於 2012-3-18 00:50


我建議推上APPLE (DAILY)/ 咩周物周, 佢地有狗仔隊, 跟多好多料

就算搵唔到料挫入, 都會有回響
作者: hkhot    時間: 2012-3-18 00:58

回復 71# nls1


    算把啦
Apple 香港首發,佢地拿左咁多貨出來,明顯要搶地區銷量同打壓炒價,唯一方法係嫌小一點,狂出貨俾reseller ,都唔出貨俾aos order
大家有本事可開幾間apple reseller ,拿貨有discount 同可大量出貨
至於近年越來越多reseller 相信都係走後門先嫌返本
作者: ppg    時間: 2012-3-18 00:58

高登O個面有人講得好
向TIM COOK 投訴都好,唔投以後一定冇得玩
最多玉石俱焚
作者: 原始人    時間: 2012-3-18 01:04

回復 63# nls1

如果大老闆知又批佢地既話,根本唔需要經鋪面, 成車貨由倉去先達就可以
作者: majai214    時間: 2012-3-18 01:21

本帖最後由 majai214 於 2012-3-18 01:22 編輯

多到要係條街拆....
夠唔夠清?

作者: 黑膠漿    時間: 2012-3-18 01:29

回復 81# majai214

d後門貨點都唔會低過原價賣掛
作者: LoBo    時間: 2012-3-18 01:37

多到要係條街拆....
夠唔夠清?
majai214 發表於 2012-3-18 01:21 AM


wa!清到連D箱都知道係咩貨咁濟,有邊間RESELLER係呢條街乎近開鋪呢?
作者: KOBETONG    時間: 2012-3-18 01:38

回復  majai214

d後門貨點都唔會低過原價賣掛
黑膠漿 發表於 2012-3-18 01:29


我可以100%肯定話俾你知,先達拎後門貨係絕對唔需要原價
作者: 77789    時間: 2012-3-18 01:39

Will the photo appear in apple daily tomorrow?
I guess it will
作者: majai214    時間: 2012-3-18 01:40

wa!清到連D箱都知道係咩貨咁濟,有邊間RESELLER係呢條街乎近開鋪呢? ...
LoBo 發表於 2012-3-18 01:37


16BK!!
作者: capilano    時間: 2012-3-18 01:59

[attach]1334301[/attach]

100% support
作者: wahwah    時間: 2012-3-18 02:04

之前有師兄 post 張相都可以當唔一定係 iPad

但呢張....

唔該 Apple 做下野啦!

唔係好難同咁多人交代!
作者: dulik    時間: 2012-3-18 02:23

樓主非常勇猛

勁呀
作者: charlescps    時間: 2012-3-18 07:30

本帖最後由 charlescps 於 2012-3-18 07:44 編輯

一早估到係百記LA,開係ST 隔離,把資料SEND給APPLE總公司,話佢幫助出水貨,APPLE自然唔會放貨比佢,一於搞大佢等傳媒報導啦
RESELLER 唔係SELL 比當地人,係SELL比水貨佬,明天一人一個電話去APPLE 公司問下佢地咁都唔理,唔理就直接SEND EMAIL 去美國,說H香港個manager 唔識處理


大家比個LIKE秋煙任CHING啦,片都有,實在是捨身為大家
作者: charlescps    時間: 2012-3-18 07:32

報料俾生果報,好快會有料爆
iamawh 發表於 2012-3-17 18:35


仲有報料費收
作者: nls1    時間: 2012-3-18 11:23

回復  nls1

如果大老闆知又批佢地既話,根本唔需要經鋪面, 成車貨由倉去先達就可以  ...
原始人 發表於 2012-3-18 01:04


因為Apple 送貨係要direct to store, 唔入WH
作者: peterboy    時間: 2012-3-18 11:41

今次可算有戲睇LO
作者: tonyfok    時間: 2012-3-18 11:48

一早估到係百記LA,開係ST 隔離,把資料SEND給APPLE總公司,話佢幫助出水貨,APPLE自然唔會放貨比佢,一於搞大佢 ...
charlescps 發表於 2012-3-18 07:30 AM



    你可以用Skype 打去APPLE總公司的,免費的~
http://www.apple.com/contact/
作者: Poissons    時間: 2012-3-18 11:56

有無人知呢張相係幾時影...?
我打算打上icac.. thx
作者: Poissons    時間: 2012-3-18 11:58

多到要係條街拆....
夠唔夠清?
majai214 發表於 2012-3-18 01:21

我想問係咪100% sure 唔可以咁樣賣比st? 係既話我要打比icac,同埋我想知張相幾時幾點影?
作者: majai214    時間: 2012-3-18 13:07

我想問係咪100% sure 唔可以咁樣賣比st? 係既話我要打比icac,同埋我想知張相幾時幾點影? ...
Poissons 發表於 2012-3-18 11:58


張相係琴日大約6:03影的, 告唔告得佢我就唔知了
作者: CheeseJai    時間: 2012-3-18 13:09

張相係琴日大約6:03影的, 告唔告得佢我就唔知了
majai214 發表於 2012-3-18 13:07



    告唔告佢唔係你定... 由正苦定.....

大家有懷疑就可以比料icac, 佢地收夠料就決定做唔做野了
作者: Poissons    時間: 2012-3-18 13:12

張相係琴日大約6:03影的, 告唔告得佢我就唔知了
majai214 發表於 2012-3-18 13:07


ching 你可以話懷疑,因為你係第一現場~
理據係我地市民去 re seller 要連骨買.. 但如果連骨買,st 正式買佢地既貨,st 賣出去會無水位賺..
所以可以懷疑 reseller 賣比st 既價同賣比我地唔同或當中有人收左理益..is ok~

報icac 好簡單..

因為我唔係第一現場,我驚搵我跟進時,我唔可以講大話,所以諗諗下都係唔報得,只可以報上報..
作者: Ho-2    時間: 2012-3-18 14:08

本帖最後由 Ho-2 於 2012-3-19 00:05 編輯

回復 76# 你迷理

北角老廉24小時都接受親身舉報的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2